Nee, geen Iron Mike. Die is bankroet trouwens!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:52 schreef peaceman het volgende:
mike tyson?
Helaas hebben ze dat niet op het werk en moet ik het doen met de chocomel uit het apparaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chocomel is goed, hoewel de koude uit het gele pak de énige echte is; vergaderen is (haast) nooit leuk. Gelukkig doe ik dat zelden
Shitty Cent inderdaad. Ik wist niet dat hamsters zo groot konden worden en konden rappen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef pino.in.disguise het volgende:
Hey das een halve Euro.
Hoe zit dat nu met die parkeergerage, hehe.
En dat na zoveel kogelgatenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shitty Cent inderdaad. Ik wist niet dat hamsters zo groot konden worden en konden rappen.
Het schijnt dat daar een band gaat spelen, met hun gitarist solo in het voorprogramma.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:58 schreef pino.in.disguise het volgende:
Hey das een halve Euro.
Hoe zit dat nu met die parkeergerage, hehe.
Die hits waren dus duidelijk amateurnight.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:01 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
En dat na zoveel kogelgaten![]()
Ik vind t wel een mooie plek voor Coldplay om op te treden, gave galmbakquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het schijnt dat daar een band gaat spelen, met hun gitarist solo in het voorprogramma.
Kaartjes kosten 30 euro, verkrijgbaar bij ticketservice en de bekende voorverkoopadressen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:01 schreef Modus het volgende:
Tis de gitarist van Alice 'n' Chains, wiens naam ik me even niet herinner.
Dat maakt het toch alleen maar erger? Als dat al mogelijk is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind t wel een mooie plek voor Coldplay om op te treden, gave galmbak![]()
Nee hoor, want het is ondergronds en dus heb ik er geen eens last van als ik er langs loopquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat maakt het toch alleen maar erger? Als dat al mogelijk is.
In Rotterdam word een nieuw metrostation aangelegd. Het beton is mogelijk nog nat. Zullen Coldplay en Kane daar laten optreden?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor, want het is ondergronds en dus heb ik er geen eens last van als ik er langs loop![]()
Als ik zou weten dat ze daar speelden zou ik er niet eens langslopenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor, want het is ondergronds en dus heb ik er geen eens last van als ik er langs loop![]()
Jammer dat het beton er al ligt, ik had ze er liever in gegooid als het beton er nog in moest.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In Rotterdam word een nieuw metrostation aangelegd. Het beton is mogelijk nog nat. Zullen Coldplay en Kane er in smijten?
dat is wel weer erg drastisch hoor... zolang ik niet met ze geconfronteerd word, vind ik alles best.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In Rotterdam word een nieuw metrostation aangelegd. Het beton is mogelijk nog nat. Zullen Coldplay en Kane er in smijten?
Ach men is altijd aan het bouwen in Rotterdam.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jammer dat het beton er al ligt, ik had ze er liever in gegooid als het beton er nog in moest.
En t wordt nooit watquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach men is altijd aan het bouwen in Rotterdam.....![]()
Aan Coldplay en Kane offer ik met liefde een paar zakjes Knauf op.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
In Rotterdam word een nieuw metrostation aangelegd. Het beton is mogelijk nog nat. Zullen Coldplay en Kane daar laten optreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |