Helemaal mee eens, Scrut!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Voetballen? Dat staat in geen vergelijk met Frank's genialiteitToch? Pyl?
Hou het daar dan ook bij.quote:
Maar nee hoor, meneer pyl moet zonodig nog wat toevoegenquote:Slechts de solo'tjes van Johan zijn te vergelijken met de solo'tjes van Frank.![]()
Zet er dan even een plaatje neer die ik wel weet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Hallo broer. Raad even mijn plaatje. Ik ga zo boodschappen doen.
Die zijn opquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zet er dan even een plaatje neer die ik wel weet.![]()
Ik wilde alleen de genialiteit van Frank benadrukken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Hou het daar dan ook bij.
[..]
Maar nee hoor, meneer pyl moet zonodig nog wat toevoegen![]()
Als jij er niet bent wordt het een puinzooi Foto.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:10 schreef fotoloog het volgende:
Heren,heren.....
En als je er wel bent ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als jij er niet bent wordt het een puinzooi Foto.
Ja daar zorgen de crimineel, de informant en de rechercheur wel voor.....quote:
Alstu. Muts met pet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé doe-es een plaatje van iemand die ik ken
Dat zouden ze wel willen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Een lid van de familie Kelly?
vast een meneer in de categorie: 'ik kweek doofheid'quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zouden ze wel willen.
Maar deze doet ook iets in de muziek.
Wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
vast een meneer in de categorie: 'ik kweek doofheid'
Valt wel mee. Jij zou een optreden van hem wel uithouden denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
vast een meneer in de categorie: 'ik kweek doofheid'
Oh joh dat geeft niks... ik ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb geen idee....
Gaan we dan ineens ontopic doen? De dames respecteerde ons strakke truitjestopic niet....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:05 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft geen bont en/of badmuts op, dus eigenlijk mag ie niet eens in dit topic
helemaal mee eens, maar ik wilde graag wat doms roepen omdat ik het antwoord niet weetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gaan we dan ineens ontopic doen? De dames respecteerde ons strakke truitjestopic niet....![]()
Ja nu weet ik het wel... die muts verklaart een hoop, maar ik zeg t lekker nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:08 schreef brother52 het volgende:
Ok, een plaatje van hem met muts.
[afbeelding]
Deze muts vind ik leukerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:10 schreef brother52 het volgende:
En dan ook nog een plaatje van de hele band met muts.
[afbeelding]
Ik wilde hem eigenlijk gewoon parkeren en daar was nog plek zat. Maar als je ze in de bijlmer wilt neerzetten, vind ik prima.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
In de Bijlmer? Denk dat die bleekneuzen zo beroofd en gemolesteerd zijn daar.
Volgens mij is het een parkeergarage in de bijlmer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik wilde hem eigenlijk gewoon parkeren en daar was nog plek zat. Maar als je ze in de bijlmer wilt neerzetten, vind ik prima.
De zanger had daar wel in zijn dagelijkse behoefte kunnen voorzien denk ik.
Maar ik zie nergens een auto staan met een ingeslagen ruit, of jatten ze die tegenwoordig ook al?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij is het een parkeergarage in de bijlmer.
Sinds Sozawe beter oplet heeft blijkbaar niemand meer een auto in de Bijlmer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ik zie nergens een auto staan met een ingeslagen ruit, of jatten ze die tegenwoordig ook al?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sinds Sozawe beter oplet heeft blijkbaar niemand meer een auto in de Bijlmer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |