Op de tweede foto een beetjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar hij lijkt wel op Bobby De Niro toch?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:27 schreef Bolkonsky het volgende:
Allemaal lekker aan het werk?
Een bakkie Cup A soup?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:27 schreef Bolkonsky het volgende:
Allemaal lekker aan het werk?
Om vier uur even een bakkie (en een plaatje) doen?
Besmet door Wyccie en Tong?quote:
Het is anders nog geen pauze, hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:40 schreef pyl het volgende:
Dat heeft anders weinig inhoud hoor, Cup A soup.
![]()
Nee, vind het gewoon lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Besmet door Wyccie en Tong?
Om 16:15 uur!!!! Ik zit aan de warme chocomel. Ik ga nu in vergadering... ja nu nog...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Om het feest compleet te maken:
[afbeelding]
Correct.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Toni Braxton
Lekker tijdstip. Heb je niet gezegd ik doe niet mee ik moet nog Fokken?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Om 16:15 uur!!!! Ik zit aan de warme chocomel. Ik ga nu in vergadering... ja nu nog...![]()
![]()
Is dit de nieuwe koffiejuffrouw?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:10 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ik heb zomaar wat uit m'n Photobucket-archiefje gepakt...
Dan ben ik bang dat ik heel lang kan Fokken thuis....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lekker tijdstip. Heb je niet gezegd ik doe niet mee ik moet nog Fokken?
Dat is hele fijne chocomelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:10 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ik heb zomaar wat uit m'n Photobucket-archiefje gepakt...
Doe maar niet dan...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik heel lang kan Fokken thuis....
Denk ik ook.......quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik heel lang kan Fokken thuis....
Chocomel is goed, hoewel de koude uit het gele pak de énige echte is; vergaderen is (haast) nooit leuk. Gelukkig doe ik dat zeldenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Om 16:15 uur!!!! Ik zit aan de warme chocomel. Ik ga nu in vergadering... ja nu nog...![]()
![]()
Dan wil ik mevrouw op dit plaatje bijdeze tot ons melkmeisje verklaren:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:17 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe koffiejuffrouw?![]()
Ik geef toch de voorkeur aan een koffiemeisje zonder vriendje of echtgenoot, zeker als de heer in kwestie altijd zo nors kijktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan wil ik mevrouw op dit plaatje bijdeze tot ons melkmeisje verklaren:
[afbeelding]
Met dames met nors kijkende vriendjes kun je als vriendelijke vent goed aanpappen. Ze zijn altijd erg blij als iemand een keer vriendelijk voor ze is. Maar de nors kijkende vriend moet er niet achter komen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geef toch de voorkeur aan een koffiemeisje zonder vriendje of echtgenoot, zeker als de heer in kwestie altijd zo nors kijkt
In dit geval geef je de vriend gewoon een potje appelmoes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met dames met nors kijkende vriendjes kun je als vriendelijke vent goed aanpappen. Ze zijn altijd erg blij als iemand een keer vriendelijk voor ze is. Maar de nors kijkende vriend moet er niet achter komen natuurlijk.
O jee, daar bedoel je mij mee, ik heb geen idee. (is dat een haiku?)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:39 schreef pyl het volgende:
Voor de liefhebber van échte chocomel:
Nee, dat lijkt me geen haiku.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
O jee, daar bedoel je mij mee, ik heb geen idee. (is dat een haiku?)
Dat belooft weinig goeds met betrekking tot de raadbaarheid van je plaatjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:52 schreef pyl het volgende:
Iedereen hier kent haar, erg goed zelfs, maar jij nog het beste.![]()
Denk dat ie mij dan helemaal tot appelmoes slaat. Met zijn vriendin aanpappen is erg maar zoiets vreselijks voorzetten is echt een reden tot de doodstraf bij Brazilianen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:44 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
In dit geval geef je de vriend gewoon een potje appelmoes.![]()
Jenny Goerree?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:00 schreef pyl het volgende:
Scrut @ Jij hebt haar anders al verschillende keren geplaatst.................
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Jenny Goerree?
Heb ik haar al 18.000 keer geplaatst?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:05 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Dan zit je met Tetra Pak nog dichterbij.
Al ruim 18.000 keer..........![]()
Zou zo maar kunnen, ik vroeg me al af wie dat isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
ZIjn ava?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
ZIjn ava?
Maar Frank was een veel betere muzikant dan Alexquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zie toch liever de vriendin van Alex denk ik.....
Ha, valse bescheidenheid misstaat je, hoor.quote:
Sssst, ik word graag onderschatquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Ha, valse bescheidenheid misstaat je, hoor.![]()
Dat is waar maar ik denk dat die dikke Alex op zijn beurt weer beter kan voetballen. 2-1 voor Alex dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Frank was een veel betere muzikant dan Alex![]()
Voetballen? Dat staat in geen vergelijk met Frank's genialiteitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik denk dat die dikke Alex op zijn beurt weer beter kan voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |