Ik heb in elk geval weer een heleboel geleerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:44 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, interessant hoor, zo'n RJPvD-college.
Ik ben het wel een beetje met je eens. Ik heb er zelf niet zo'n last van... tegen mij is hij heel lief. Maar het zal wel aan de herfst liggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:49 schreef pyl het volgende:
Diaan, vind jij Peaceman de laatste tijd nou ook zo recalcitrant?![]()
Carl Notenquote:
Niks ervan.. moet gewoon ook werken tussen het fokken doorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje met je eens. Ik heb er zelf niet zo'n last van... tegen mij is hij heel lief. Maar het zal wel aan de herfst liggen.![]()
Ik hoop dat het je gesmaakt heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:50 schreef dartfanaat het volgende:
Ik heb in elk geval weer een heleboel geleerd.
Goedemiddag trouwens, ben er weer........was ff eten
Heb je wel mooi weer gehad.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben even naar m'n blokhut geweest. Lekker pannekoeken van kindermeel gegeten![]()
Werken tussen het fokken door......quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niks ervan.. moet gewoon ook werken tussen het fokken door
Da's alles..![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niks ervan.. moet gewoon ook werken tussen het fokken door
Da's alles..![]()
Het is voor hen te hopen dat de reclameblokken beter bekeken worden dan de programma'squote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:58 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Werken tussen het fokken door......
Da's net zoiets als programma's tussen de reclames door bij Pulpa,.........eh ik bedoel Talpa
Geen schrijvert?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Erica Terpstra?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:12 schreef Bolkonsky het volgende:
Rie Mastenbroek?
Margot Fontyn?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:21 schreef Bolkonsky het volgende:
*bling* J. Lo *bling*
Dat misselijke mannetje?quote:
Ayrton Senna da Silvaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:38 schreef pyl het volgende:
Ayrton Senna?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ennuh pyl, de meneer op mijn plaatje bij de buren ken je ook. Je hebt me zelfs aangeraden hem daar te plaatsen
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap Mulder?
Het is de drank hè?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan me dat niet herinneren - die meneer evenmin, trouwens.
Mijn meneer vindt dat niet erg. Hij is zeer op zijn plaats bij onze buurtjesquote:Je weet dat het bij de buren werk van zeer lange adem kan zijn, hè?![]()
Dát had je nou niet moeten zeggen. Het schiet me zojuist weer te binnen.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is de drank hè?
Zeker. En ik zal niets verraden.quote:Mijn meneer vindt dat niet erg. Hij is zeer op zijn plaats bij onze buurtjes
Maar hij lijkt wel op Bobby De Niro toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |