Dan moet je idd een eigen bedrijf opstarten ja, komt vaak helemaal goed bij luie mensen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:32 schreef PeuRac het volgende:
Laat ik me maar weer van m'n goede kant ziendankzij alsem. Wie plaatjes wil moet maar ff op de link klikken, want veel bijzonders valt er nl niet te zien.
@ Herman, ik ben gewoon lui
Idd, al die "grote jongens" zijn vaak erg luiquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan moet je idd een eigen bedrijf opstarten ja, komt vaak helemaal goed bij luie mensen.
De mentaliteit van de topmannen bij Shell en dergelijke is idd vaak: "We:rkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Idd, al die "grote jongens" zijn vaak erg lui![]()
!
het is idd eens nederlands jaquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef PeuRac het volgende:
wie helpt me: Welke Laptop
@Hugo, NEE het wordt GEEN Apple
Een apple powerbookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef PeuRac het volgende:
wie helpt me: Welke Laptop
@Hugo, NEE het wordt GEEN Apple
Wow, gaaf voro je dat je in een Mercedes SLR mocht rijden, mar ik dnek dat die chauffeurs van de Ferrari's je hebben laten winnen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:00 schreef PeuRac het volgende:
De Mercedes SLR McLaren heeft met een onervaren bestuurder een Ferrari F40 EN F50 met ervaren bestuurders de baan geveegd![]()
![]()
Ik was er niet eens bijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wow, gaaf voro je dat je in een Mercedes SLR mocht rijden, mar ik dnek dat die chauffeurs van de Ferrari's je hebben laten winnen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |