nu is ze zeker jaloers op Ingequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:35 schreef golfer het volgende:
Bluezz zit te zwijmelen van Robbie Williams bij Paul de Leeuw.
Haha Inge en jaloers op?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
nu is ze zeker jaloers op Inge
hij was trouwens wel gezellig bezig, lekker ontspannen, heb m weleens vervelender gezien bij interviews
Laten ze maar dat fingerspitzen gevoel houdenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:40 schreef DIGGER het volgende:
Nou, weer terug uit het Sophia en nog steeds geen vader, om de situatie maar direct te verhelderen.
Anna heeft ruim 3 uur aan de CTG gelegen, de harde buiken zijn niet geheel harde buiken maar nogal plaatselijk.
Komen om de 5 minuten.
Wel echt aanzienlijk bloedverlies, echt een veelvoud van eerdere dagen, maar nadat de arts een donatie aan de po bekeken had vond ie dat het nog net kon.
Hartslag van de baby is in orde, koorts schommelt, dan is het tegen de 37 aan, dan weer boven de 38.
De artsen hebben lang nagedacht en getwijfeld over ingrijpen middels een KS maar er voorlopig nog van afgezien op basis van hun 'fingerspitzengefuhl' daar als de situatie zo blijft het voor de baby nog steeds binnen beter is dan buiten en elk uur, elke dag meegenomen is.
Maar er is dus niet veel verslechtering nodig voor een ingreep nu.
En wederom heb ik er een heel raar, onbeschrijflijk, dubbel gevoel over. Blij dat de baby nog zit, maar ergens, die voortdurende onrust......
En nu net belt m'n vrouw weer, om de 4 minuten weeen, heftiger, weer aan de CTG, en dat ik me maar beter stand-by kan houden.....
Volgen jullie het nog
Sja als ik koud uit het ziekenhuis terug kom, moet ik eerst ff 'niksen' eerder kan ik toch niet slapen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:40 schreef Suijk het volgende:
Oei, wederom veel sterkte gewenst Digger... ongelooflijk dat je nog de tijd en wil vindt om het met ons (toch veel onbekenden) te delen!
Precies. Gewoon vragen of je naast haar een bedje op de kamer mag zetten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:45 schreef DIGGER het volgende:
En een bedje regelen, ja dat ga ik doen als ik zo weer die kant op moet denk ik.
Had daarstraks expres alle onderzoeken afgewacht, artsenoverleg afgewacht om niet in de auto al een belletje te kunnen krijgen om om te keren, maar als ik straks weer moet, dan blijf ik niet de hele nacht heen en weren nee.....
is t voor je gemoedsrust ook niet beter om bij EW te zijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sja als ik koud uit het ziekenhuis terug kom, moet ik eerst ff 'niksen' eerder kan ik toch niet slapen.
En het lult wel lekker van me af ook, had niet voor niets op de heenweg daarstraks Lois en DD even gebeld.
En een bedje regelen, ja dat ga ik doen als ik zo weer die kant op moet denk ik.
Had daarstraks expres alle onderzoeken afgewacht, artsenoverleg afgewacht om niet in de auto al een belletje te kunnen krijgen om om te keren, maar als ik straks weer moet, dan blijf ik niet de hele nacht heen en weren nee.....
CTG = cardiotocogram en registreert de hartslag van de baby tesamen met de weeenactiviteit en ook het feit of de baby wel of niet beweegt, om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van hoe het met de baby in de baarmoeder is.quote:
Ja verdommequote:
met die flesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja verdomme
Ze is echt zoo leuk he, ook daar bij hun, iedereen om de nek vallen en die opmerkingen
Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |