Ja dat begrijp ik ook wel... damn er word maar op elk punt aangehaald dat het ook altijd andersom kan zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Andersom (Dat de man de vrouw tekort doet) komt ook vaak voor hoor.. Ik zit zelf een beetje op een dieptepunt qua sex. Ik heb er totaal geen behoefte aan. In een relatie lijkt het mij echter wel noodzakelijk.
Dat soort gevallen zijn vaak bijna nog ellendiger, omdat de mannen dan wel het idee hebben dat ze geweldig zijn voor hun vrouw: drie keer over de klit wrijven, twee keer in de tepels bijten, drie keer de klit likken en maar "bonkebonkebonk"... En dan raar opkijken als een vrouw er geen lol aan beleeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Andersom (Dat de man de vrouw tekort doet) komt ook vaak voor hoor..
Eens.. niks irritanter dan een meisje dat niks te vertellen heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]hoe verzin je ze! Ik heb een HBO opleiding en doe nu een masteropleiding, en mijn vriendin is bezig met haar HBO en gaat hierna ook masteropleiding doen, we zijn al bijna 3 jaar samen, en als ik ergens een enorme pesthekel aan heb zijn het die domme gansjes die jij aanhaalt wel!
*kippevel krijgt van zulke opmerkingen*
Andersom werkt het voor mij trouwens wel. Ik heb het liefst een man die een tikje intelligenter is dan ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]hoe verzin je ze! Ik heb een HBO opleiding en doe nu een masteropleiding, en mijn vriendin is bezig met haar HBO en gaat hierna ook masteropleiding doen, we zijn al bijna 3 jaar samen, en als ik ergens een enorme pesthekel aan heb zijn het die domme gansjes die jij aanhaalt wel!
Right... mijn probleem is dat ik vaak teleurgesteld was over het niveau van de gemiddelde vrouw tegenwoordig. Ik wil een partner die zelf ook carriere wil maken en die ook meer wil in het leven. Ik heb echt geen behoefte aan een vrouw die vooral op mijn rug wil jumpen en een makkelijk leven hoopt te krijgen die daar geen zak voor wil doen... en vrouw die als enig doel heeft goed te trouwen. Nee dankje... En ik haat het dat ik dan ook altijd te horen krijg dat ik de ander kwets door alles beter te weten en te onderbouwen... zoals ik van een ex te horen kreeg waar ik 4 jaar mee ging. Tja... ik verdiep me nu eenmaal in veel dingen, ik discussieer graag... wat kan ik eraan doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mannen voelen zich bedreigd door intelligente vrouwen en gaan dan vreemd met domme gansjes true story
Een tikje intelligenter != een domme gansquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Andersom werkt het voor mij trouwens wel. Ik heb het liefst een man die een tikje intelligenter is dan ik.
Sterker nog : Andersom zie ik veel vaker.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:24 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel... damn er word maar op elk punt aangehaald dat het ook altijd andersom kan zijn.
Ik betwijfel dat dus, of dat echt vaker voorkomt dan andersom.. Dat het vaak voorkomt betekent ook niet dat je er in moet berusten.quote:Op de een of andere manier kan iedereen goed mee praten over de openings post omdat het schijnbaar te vaak stereotyp zo voorkomt...
Dan nog is het zo dat je eigen situatie vaak afwijkt van statistische gemiddelden. maw het is vrij nietszeggend wat gemiddeld is.quote:maar toch wil men maar al te graag tussendoor ook zeggen dat het niet zo hoeft te zijn. Als dit beeld een fout beeld zou zijn... dan zou ook niet zo makkelijk een hele discussie erover onstaan maar was de discussie al afgelopen met 1 post waarin stond van "dude, je hebt een totaal verkeerd beeld van de werkelijkheid". Toch?
Zonder flauw te willen doen: jij hebt het liefst een man die net iets meer is of niet? Afgaande op dit en je reacties in het andere topic.. Just a questionquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Andersom werkt het voor mij trouwens wel. Ik heb het liefst een man die een tikje intelligenter is dan ik.
Op het HBO zitten alleen maar domme gansjes hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:23 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast zijn er in mijn vriendengroep zat van zulke stellen te vinden die in dezelfde situatie als wij zitten!
*kippevel krijgt van zulke opmerkingen*
Dan ben je echt een aap...want wat is er nu mooier als een vrouw voor je te zien kronkelen van genot?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:25 schreef innovative het volgende:
[..]
Dat soort gevallen zijn vaak bijna nog ellendiger, omdat de mannen dan wel het idee hebben dat ze geweldig zijn voor hun vrouw: drie keer over de klit wrijven, twee keer in de tepels bijten, drie keer de klit likken en maar "bonkebonkebonk"... En dan raar opkijken als een vrouw er geen lol aan beleeft.
Ik was niet in mineur stemming toen ik 30 werd, alleen een beetje toen ik 31 werd....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, had ik ook.
De hele dag was ik in mineurstemming. Tot ik 's avonds een knalfeest gaf.
De volgende dag besefte ik me dat er, buiten die 3-0, niets veranderd was, en nu, zeven jaar later nog steeds niet.
Gelukkig word ik ook bijna altijd zo'n tien jaar jonger geschat, dat helpt ook wel mee.
En jonge lovers natuurlijk.
Lobotomiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:27 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Right... mijn probleem is dat ik vaak teleurgesteld was over het niveau van de gemiddelde vrouw tegenwoordig. Ik wil een partner die zelf ook carriere wil maken en die ook meer wil in het leven. Ik heb echt geen behoefte aan een vrouw die vooral op mijn rug wil jumpen en een makkelijk leven hoopt te krijgen die daar geen zak voor wil doen... en vrouw die als enig doel heeft goed te trouwen. Nee dankje... En ik haat het dat ik dan ook altijd te horen krijg dat ik de ander kwets door alles beter te weten en te onderbouwen... zoals ik van een ex te horen kreeg waar ik 4 jaar mee ging. Tja... ik verdiep me nu eenmaal in veel dingen, ik discussieer graag... wat kan ik eraan doen?
Mannen die geen zin hebben in sex is echt wel niet zo heel vaak voorkomend..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sterker nog : Andersom zie ik veel vaker.
[..]
Ik betwijfel dat dus, of dat echt vaker voorkomt dan andersom.. Dat het vaak voorkomt betekent ook niet dat je er in moet berusten.
[..]
Dan nog is het zo dat je eigen situatie vaak afwijkt van statistische gemiddelden. maw het is vrij nietszeggend wat gemiddeld is.
True. Ik zou ook niet een man willen hebben die heel veel intelligenter is dan ik.. Ik wil ook weer niet het idee hebben dat ik heel erg dom ben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een tikje intelligenter != een domme gans![]()
Ik zou het niet weten.. maar ik ben blij dat ik haar niet meer om mij heen heb. Maar ja, de redenen zal ik maar achterwegen laten... daar gaat dit topic niet over. Maar een van de redenen was wel dat ik veel meer zin in sex had als haar.quote:
Er zijn redelijk wat mannen die geen zin hebben in sex, en zelfs dezelfde beruchte smoezen gebruiken als vrouwen (Ik ben moe, ik heb hoofdpijn etc.)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:31 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Mannen die geen zin hebben in sex is echt wel niet zo heel vaak voorkomend..
Mannen die geen rekening houden in bed is echter iets anders dan het omgekeerde van dit verhaal
Nou de 1e kerel in mijn vriendengroep moet nog komen die daar geen zin in heeft... het zijn eerder frusty vrijgezellen als wat anders.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn redelijk wat mannen die geen zin hebben in sex, en zelfs dezelfde beruchte smoezen gebruiken als vrouwen (Ik ben moe, ik heb hoofdpijn etc.)
Klopt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef addie84 het volgende:
[..]
Zonder flauw te willen doen: jij hebt het liefst een man die net iets meer is of niet? Afgaande op dit en je reacties in het andere topic.. Just a question
Ik begrijp dat ik bij deze afvalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
True. Ik zou ook niet een man willen hebben die heel veel intelligenter is dan ik.. Ik wil ook weer niet het idee hebben dat ik heel erg dom ben.
Wat je wilt. Het heeft ook niet specifiek te maken met God, hoewel dat sterk benadrukt wordt in de text. Er kwam bij mij ooit een gedachte op, wat mij benauwde.. : Hoeveel jongens zouden op mijn trouwdag in een rij naast mij kunnen staan? Hoe vaak heb ik mijn hart weggegeven in kortstondige relaties? Heb ik nog iets over om aan mijn 'toekomstige man' te geven? Bedoel.. als je je lichamelijk én emotioneel geeft.. Dan geef je wel werkelijk alles. En dat vind ik eigenlijk, een brug te ver..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik me niet laat leiden door een eventuele God?
Nee hoor, in beide gevallen wordt er geen rekening gehouden met de behoeftes van de ander. Dat is precies hetzelfde. Slechte seks is zowat nog beroerder dan geen seks...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:31 schreef wierdo6 het volgende:
Mannen die geen rekening houden in bed is echter iets anders dan het omgekeerde van dit verhaal
Daarmee bewijs je nou weer net het tegendeel van wat je wilt aantonen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik bij deze afval![]()
Ben maar niet bang hoor, er is voldoende voor een heel leven seks!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:36 schreef be_different het volgende:
Heb ik nog iets over om aan mijn 'toekomstige man' te geven? Bedoel.. als je je lichamelijk én emotioneel geeft.. Dan geef je wel werkelijk alles. En dat vind ik eigenlijk, een brug te ver..
Het tegengestelde van een a-sexueele vrouw is een a-sexueele man...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:36 schreef innovative het volgende:
[..]
Nee hoor, in beide gevallen wordt er geen rekening gehouden met de behoeftes van de ander. Dat is precies hetzelfde. Slechte seks is zowat nog beroerder dan geen seks...
Neen. Het een is opzettelijk egoisme, het ander gewoon onwetendheid oid, dan moet de vrouw zelf ingrijpen en zeggen hoe ze het liever wil; als dat nog niet helpt, tsja dan is het idd een mongoolquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:36 schreef innovative het volgende:
[..]
Nee hoor, in beide gevallen wordt er geen rekening gehouden met de behoeftes van de ander. Dat is precies hetzelfde. Slechte seks is zowat nog beroerder dan geen seks...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |