Wat een gecopy-paste bullshit zeg. Ten eerste is het totaal inrelevant voor het topic, ten 2e is het stemmingmakerij van een zooitje fanatieke Christenen, terwijl een grote meerderheid er echt wel anders over denkt en gewoon sext voor het huwelijk hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:06 schreef be_different het volgende:
(bron: http://www.wareliefdewacht.nl)
nee hoor, geeft niksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik me niet laat leiden door een eventuele God?
Ik denk echt dat dat tegenwoordig anders is hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:09 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak zie je wel niet een getrouwd stelletje op straat rond lopen waarvan je denk... wow, als die vent van te voren had geweten dat ie degene waarmee ie zou gaan trouwen er zo uit zou zien, zou hij er dan nog zin in hebben?
En dan doel ik vooral op normaal uitziende mannen die een vrouw hebben die vooral steeds meer op een dikke slonzige niet uitdagende geklede huisvrouw/moeder is gaan lijken. Mensen die dachten dat het vooral nodig is om op jonge leeftijd veel aan je uiterlijk te doen... terwijl naar mijn mening het op oudere leeftijd juist steeds belangrijker word.
Ik ben van mening als dat nog niet duidelijk was dat je in een relatie met meer dan 1 persoon Jaja, narcisme is ook een vorm van liefde rekening met elkaar moet houden. Als je weet dat je relatie spaak gaat lopen om wat voor reden dan ook, mischien wil een vrouw ineens gaan voetballen of wil een vriendje ineens uitgaan en waarom die relatie spaak gaat lopen dan kan je 2 dingen doen. Nog verder uitelkaar groeien of kijken of je er samen iets aan kan doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan R2-D2 je erbij helpen.. tis een vrouw en ze vind schijnbaar dit topic nogal oninteressant of is ze anders van mening.
Yeahh... blowjobsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:06 schreef be_different het volgende:
Ik vind het tamelijk overdreven dat je sex moet hebben om een relatie te kunnen bestempelen. Ik heb bewust gekozen om géén sex voor het huwelijk te hebben.
Seks is een uiting van intimiteit en niet het middel ertoe. Echte intimiteit kan niet zonder een belofte tot eerlijkheid, liefde en trouw. Intimiteit is niet in de eerste plaats een seksuele ontmoeting. Een prostituee geeft haar lichaam, maar je knut haar relaties moeilijk intiem noemen. Seks vóór het huwelijk kan zelfs intimiteit verhinderen.
In Christinaity Today van oktober 1986 schrijft Donald Joy dat seks voor het huwelijk de emotionele binding tussen twee partners verkort.
Hij bespreekt een onderzoek onder 100.000 vrouwen dat uitwees dat er een verband bestaat tussen vroege seksuele ervaringen en o.a. ontevredenheid in het huwelijk een gebrek aan seksuele intimiteit.
Al geven vroege seksuele ervaringen misschien tijdelijk genot, je mist de beste weg naar een gelukkig huwelijk. Weinig zullen bereid zijn er voor uitgekomen, maar als ze eerlijk zijn zullen velen moeten toegeven dat seks vóór het huwelijk nogal tegenvalt. Jongeren hebben soms het idee dat ze niet normaal zijn als ze zo rond hun twintigste nog maagd zijn. Volgens Gods idee over liefde is het juist normaal, gezond en verstandig om seks te bewaren tot het huwelijk, ongeacht je leeftijd.
Veel getrouwde mannen geven toe dat ze hun vrouw constant met vorige partners vergelijken moeten en dat ze zich daarin gevangen voelen. Het legt de basis voor vergelijking, achterdocht en wantrouwen. ‘Ben ik wel net zo aantrekkelijk als haar vorige vriend?’ Als hij niet op me wachtte voordat we getrouwd waren, waarom zoal ik dan geloven dat hij nu trouw is?’Als er beter iemand op de proppen komt, word ik dan aan de kant gezet?
Waarom zou je wachten? Hoe weet je zeker dat het beste is? Is seks het wachten wel waard?
Gehoorzaamheid aan Gods geboden houdt in dat we vertrouwen dat Hij weet wat het beste is voor ons. De keuzes die we maken in ons gedrag op seksueel gebied vragen geloof in waarheden die we misschien niet begrijpen. Zo zijn er geestelijke, emotionele, lichamelijke en psychologische redenen waarom God seksuele gemeenschap heeft beperkt tot het huwelijksbed. Sommige van deze redenen gaan boven ons begrip uit. We moeten eenvoudigweg geloven dat God het beste voor ons voor heeft. Wel kunne we leren van degenen die hun keuzes al gemaakt hebben. Veel getrouwde mensen hebben er spijt van dat ze niet gewacht hebben. Christenen die niet gewacht hebben, lopen vaak rond met een sterk schuldgevoel en een groot verdriet.
(bron: http://www.wareliefdewacht.nl)
Diezelfde God laat mij ook plezier hebben van mijn omgang met seks..die dus anders is dan de jouwe.quote:
Ja dat zeg ik toch ook... ik beschrijf zowel van de man als van de vrouw wat vaak voorkomt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dat tegenwoordig anders is hoor.
Bovendien vind ik dat het voor mannen net zo goed geldt. Je doet net of het een vrouwenkwaal is om te verslonzen, maar mannen kunnen ook het idee hebben binnen te zijn en daarom stoppen met zichzelf goed te verzorgen.
ow, ik kijk graag naar mannen, sommige danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:15 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook... ik beschrijf zowel van de man als van de vrouw wat vaak voorkomt.
Alleen vallen verslonsde vrouwen mij eeder op als mannen...raar he? Ik kijk namelijk ook niet echt graag naar mannen.
Edit:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben van mening als dat nog niet duidelijk was dat je in een relatie met meer dan 1 persoon Jaja, narcisme is ook een vorm van liefde rekening met elkaar moet houden. Als je weet dat je relatie spaak gaat lopen om wat voor reden dan ook, mischien wil een vrouw ineens gaan voetballen of wil een vriendje ineens uitgaan en waarom die relatie spaak gaat lopen dan kan je 2 dingen doen. Nog verder uitelkaar groeien of kijken of je er samen iets aan kan doen.
Dat vrouwen na de 30 blablabla... Dat is gewoon smaak, valt niet over te twisten. (Welke twintiger zou geen "Close Contact" met Pamela Anderson willen?)
Maar jij toch nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Wat een gecopy-paste bullshit zeg. Ten eerste is het totaal inrelevant voor het topic, ten 2e is het stemmingmakerij van een zooitje fanatieke Christenen, terwijl een grote meerderheid er echt wel anders over denkt en gewoon sext voor het huwelijk hoor
He bah... palmela vond ik altijd al een lelijk mormel. Maar als je nu gezegd had sandra bullock.. okquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben van mening als dat nog niet duidelijk was dat je in een relatie met meer dan 1 persoon Jaja, narcisme is ook een vorm van liefde rekening met elkaar moet houden. Als je weet dat je relatie spaak gaat lopen om wat voor reden dan ook, mischien wil een vrouw ineens gaan voetballen of wil een vriendje ineens uitgaan en waarom die relatie spaak gaat lopen dan kan je 2 dingen doen. Nog verder uitelkaar groeien of kijken of je er samen iets aan kan doen.
Dat vrouwen na de 30 blablabla... Dat is gewoon smaak, valt niet over te twisten. (Welke twintiger zou geen "Close Contact" met Pamela Anderson willen?)
gelukkig zie ik er ook jonger uit dan 30 zal ik dan maar zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat de seksuele piek van mannen ligt bij vrouwen onder de 30![]()
Dan hoef je niet persee voor ouder te gaan... maar intelligenter lijkt me opzich wel een idee. Althans, ik zie bij mij op de universiteit anders weinig petjes... laat staan petjes in gti's.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Edit:
Ik val op oudere mannen, itt de meeste anderen hier, mischien omdat ik zelf nog jong ben? Of omdat ik jongens met petjes in een GTI verafschuw?
Andersom (Dat de man de vrouw tekort doet) komt ook vaak voor hoor.. Ik zit zelf een beetje op een dieptepunt qua sex. Ik heb er totaal geen behoefte aan. In een relatie lijkt het mij echter wel noodzakelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:34 schreef wierdo6 het volgende:
Het is dus oa. aan de vrouw daar rekening mee te houden. Vooral mannen houden zich nu eenmaal graag bezig met sex... zij wil die man graag hebben omdat ie zo speciaal is... nou dan moet je er ook wat voor over hebben. Net als dat ik ook veel voor mijn vriendin over heb omdat ik haar specialer als de rest vind... maar als zij nooit zin heeft, dan ga ik haar toch minder waarderen. Klinkt grof, maar is wel zo.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:17 schreef Laton het volgende:
wellicht moet dat hele god gelul er maar even uit gemod worden om deze draad te redden?
Neuh, dat is ook vrijheid van meningsuiting en zo zeer onspoort het topic er niet door, toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:17 schreef Laton het volgende:
wellicht moet dat hele god gelul er maar even uit gemod worden om deze draad te redden?
Mannen voelen zich bedreigd door intelligente vrouwen en gaan dan vreemd met domme gansjes true storyquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:17 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Dan hoef je niet persee voor ouder te gaan... maar intelligenter lijkt me opzich wel een idee. Althans, ik zie bij mij op de universiteit anders weinig petjes... laat staan petjes in gti's.
Wel als er nog meer over geouwehoerd word.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, dat is ook vrijheid van meningsuiting en zo zeer onspoort het topic er niet door, toch?
Vrouwen vind ik doorgaans leuker om naar te kijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow, ik kijk graag naar mannen, sommige dan
En diezelfde God heeft ons een beoordelingsvermogen, portie verstand en een vrije wil gegeven. Als hij had gewild dat we braaf achter een boek van 2000 jaar oud, geschreven door een nomadenvolk, hadden aangehupst, dan had hij wel een paar dingetjes anders mogen doen in de schepping...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Diezelfde God laat mij ook plezier hebben van mijn omgang met seks..die dus anders is dan de jouwe.
En dat al een tijdje inmiddels....
We houden het wel in de gaten, maar vooralsnog zie ik geen edit-reden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:22 schreef Scorpie het volgende:
Wel als er nog meer over geouwehoerd word.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mannen voelen zich bedreigd door intelligente vrouwen en gaan dan vreemd met domme gansjes true story
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |