Mijn reactie daarop:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Seks doet tegenwoordig pijn en ik heb het liever ook niet meer. Dat is wel jammer want het levert een behoorlijk relatieprobleem op inmiddels. toch vind ik het onbenullig om daarvoor terug te gaan naar de pil, ben verder hartstikke tevreden over de ring.
En jawel hoor, kreeg de volgende reply, geloofde even mijn eigen ogen niet..........quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Toch apart dat vrouwen er anders over denken dan mannen, het levert je flinke relatieproblemen maar dat is geen reden er iets aan te doen?
Mocht het bij ons zo lopen dan denk ik dat ik even een pakje sigaretten ga halen om vervolgens niet nooit meer terug te komen.![]()
Verder mompel ik nog over sexvriendinnetje, hoeren etc. maar eenzelfde reply daarop.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:18 schreef zoeperzazke het volgende:
mna... hij heeft toch zelf ook een rechterhand?
Sommige vrouwen blijkbaar niet. Voor hen is seks inderdaad een moetje om je vriend/man tevreden te houden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:51 schreef blieblie het volgende:
Maar een vrouw heeft toch ook plezier van sex? Of ben ik naief.
Ja, neemt de lust tot seks weg en geeft je een kutkarakter, wat wil je nog meerquote:ben verder hartstikke tevreden over de ring
Ik weet ook niet hoe het precies werkt maar ze moet dan toch ook merken dat haar partner zijn gewone behoeftes heeft?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef Panthera1984 het volgende:
hm... in dit geval, denk ik dat het ook te maken heeft met de 'vervlakking' die je vaak ziet met AC.
Ze geeft er niets meer om. Normaal ziet ze zelf natuurlijk ook wel in dat dit haar relatie naar de knoppen werkt.
Wij zijn zelf bij die ring uitgekomen juist omdat het seksueel iets minder liep, scheelde niet veel met de situatie daarvoor maar toch zat dat kleine verschil ons dwars.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:52 schreef Ynske het volgende:
op het moment dat ik erachter kom dat ik door de anticonceptie die ik gebruik minder behoefte aan sex krijg, zou dat voor mij een reden zijn om uit te gaan kijken naar een andere oplossing, een andere pil, of pleisters of wat dan ook.
True. Elke vrouw die zegt dat "sex er niet toe doet in een relatie" heeft bij mij nul procent kans van slagen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef Copycat het volgende:
Een relatie zonder seks is voor mij geen volwaardige relatie.
Seks is nu precies datgene wat een liefdesrelatie op een ander niveau zet dan een vriendschappelijk relatie.
Precies ja, afgezien van dat het voor die vriend nogal een bummer is, is het voor jezelf toch al helemaal kut als je geen plezier meer aan seks beleeft????quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:52 schreef Ynske het volgende:
op het moment dat ik erachter kom dat ik door de anticonceptie die ik gebruik minder behoefte aan sex krijg, zou dat voor mij een reden zijn om uit te gaan kijken naar een andere oplossing, een andere pil, of pleisters of wat dan ook.
Om nou meteen de relatie te verbreken vind ik wel weer een beetje snel. Hij kan er ook wel wat moeite voor doen. Proberen haar eens flink op te geilen of zo, kijken of ze dan nog steeds beweert geen behoefte aan seks te hebben...quote:het is toch van de zotte als je je sexleven daardoor laat verpesten.
ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat de kerel in de bovenstaande situatie de keuze maakt om een einde aan de relatie te maken, want als de vrouw zo onverschillig reageert dan klopt er wel meer niet in de relatie.
Gast, denk je zelf dat je een niet-geile vrouw kan opgeilen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:06 schreef Flibble het volgende:
Proberen haar eens flink op te geilen of zo, kijken of ze dan nog steeds beweert geen behoefte aan seks te hebben...
ahum... zelf vrouw!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gast, denk je zelf dat je een niet-geile vrouw kan opgeilen?![]()
Voor mij is het makkelijk lullen maar gefrut down there?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:03 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het vreselijk. Ik wil sex! Ik heb eraan gedacht om over te stappen op de ring, maar mede dooor de berichten van 'libido onder het nulpunt' en het gefrut 'down there' zie ik ervan af.
Als ik echt geen zin in seks heb, dan kun je me proberen op te geilen hoeveel je wilt; je zult me alleen maar irriteren.quote:
Zijn dit dan niet vrouwen die geen goede sex kennen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sommige vrouwen blijkbaar niet. Voor hen is seks inderdaad een moetje om je vriend/man tevreden te houden.
Kan het me niet voorstellen, maar het komt schijnbaar vaker voor dan je denkt.
knipperdeknip
Weet ik niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Zijn dit dan niet vrouwen die geen goede sex kennen?
Mwah dat zijn toch over het algemeen van die momenten die je partner wel doorheeft?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik echt geen zin in seks heb, dan kun je me proberen op te geilen hoeveel je wilt; je zult me alleen maar irriteren.
Komt niet vaak voor, maar toch.
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:20 schreef hollander172 het volgende:
Mwah dat zijn toch over het algemeen van die momenten die je partner wel doorheeft?
Mocht je partner het niet direct door hebben dan zou een half woord al genoeg moeten zijn.
blik in mijn ogen, en lichamelijke reactie zou al genoeg moeten zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah dat zijn toch over het algemeen van die momenten die je partner wel doorheeft?
Mocht je partner het niet direct door hebben dan zou een half woord al genoeg moeten zijn.
Iddquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:22 schreef Ynske het volgende:
blik in mijn ogen, en lichamelijke reactie zou al genoeg moeten zeggen.
In het merendeel van mijn relaties was mijn libido hoger dan dat van mijn partnersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:28 schreef hollander172 het volgende:
Ja ik heb ook weleens geen zin.![]()
Mwah voor mijn vriendin aan de AC ging was dat ook zo maar we hebben wel een bepaald evenwicht, zij had vaker zin en ik hield het langer vol.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het merendeel van mijn relaties was mijn libido hoger dan dat van mijn partners.
Behalve dat ik sex belangrijk vind en ook bij een relatie vind horen... anders is het idd een vriendschap... heb ik nog wat toe te voegen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:43 schreef hollander172 het volgende:
Nav het nuvaringtopic waarin het volgende gezegd werd:
[..]
Mijn reactie daarop:
[..]
En jawel hoor, kreeg de volgende reply, geloofde even mijn eigen ogen niet..........
[..]
Verder mompel ik nog over sexvriendinnetje, hoeren etc. maar eenzelfde reply daarop.![]()
Ik kan me dit met de beste wil van de wereld niet voorstellen...........
Dat je wisselt van AC okee, dat daardoor je sexdrive naar de knoppen geholpen kan gebeuren maar dat je het allemaal wel best vind en sex als iets onbenulligs bestempelt? Wat hou je dan nog over in een relatie?![]()
Geen sex = geen relatie maar een vriendschap, zo zie ik het althans.
Zijn er meer vrouwen die er zo tegenaan kijken? Hoeveel geduld heeft een eventuele partner gehad alvorens hij de benen nam? Zou je het niet erg vinden als je partner er voor de sex iemand anders op na houdt?
Mag ie dan ook naar de hoeren als ie geen gratis neukertje kan vinden?
Een dergelijke situatie kan je toch niet bestempelen als normaal? Of kom ik van een andere planeet?![]()
Ik vind seks ook superbelangrijk in een relatie, maar jij geeft er wel een beetje een egoistische draai aan. Ik heb helemaal niet het idee dat vrouwen steeds meer tegenzin hebben wat betreft seks, integendeel! Ik hoor om mij heen juist steeds meer vrouwen die het graag veel en vaak doen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:45 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Behalve dat ik sex belangrijk vind en ook bij een relatie vind horen... anders is het idd een vriendschap... heb ik nog wat toe te voegen.
Ik ben 24 jaar... ik zie er nu nog goed uit, ik heb vooral nu nog veel zin in sex... dus wil ik me ook sexueel uitleven. Ik moet er niet aan denken dat je met zo iemand 5 jaar gaat en je daarna gedumpt word. Nou dan ben ik 29... de vrouwen zijn er ook niet jonger op geworden... nee dat soort geintjes doe ik niet aan. Ik heb maar 1 leven en daar wil ik ook optimaal van genieten.
Maar het lijkt wel mode te worden dat vrouwen steeds minder zin in sex hebben.. je krijgt als man zijnde het idee dat je echt lastig bent en werkelijk te veel aan sex denkt. Gelukkig zijn nog niet alle vrouwen zo preuts geworden.
Maak je maar geen zorgen... mijn vriendin komt eerder aan haar trekken als mij. Beffen vind ik namelijk by far het meeste geile wat er isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:54 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ik vind seks ook superbelangrijk in een relatie, maar jij geeft er wel een beetje een egoistische draai aan. Ik heb helemaal niet het idee dat vrouwen steeds meer tegenzin hebben wat betreft seks, integendeel! Ik hoor om mij heen juist steeds meer vrouwen die het graag veel en vaak doen!
Ben je niet teveel op jezelf gefocust, komt een vrouw die seks met jou heeft ook aan haar trekken? Of word alleen jij bevredigd?
Je weet dat vrouwen vanaf hun dertigste pas hun seksuele piek bereiken?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef wierdo6 het volgende:
Maar ik moet zeggen dat ik steeds meer zie dat er een afname is in het aantal keer per week en de zin in sex algemeen.. dat zie ik gewoon bij veel vrienden/vriendinnen naar mate ze ouder worden. En in 90% van de gevallen is dat te wijten aan de vrouw en niet aan de man.
Heb je gelijk in. Het is inderdaad ook een ander verhaal als de vrouw er gewoon geen zin in heeft of zo. Bij mij lag de reden dat ik geen seks wilde ergens anders, daarom dat ik vaak automatisch meteen de kant van de vrouw kies. Maar ik ben het wel met je eens dat seks bij een relatie hoort. In bepaalde gevallen moet de man echter wel geduld hebben of extra moeite doen... Maar in dit geval mag de vrouw zelf idd ook wel wat initiatief tonen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen... mijn vriendin komt eerder aan haar trekken als mij. Beffen vind ik namelijk by far het meeste geile wat er is
Maar dan nog... ik ben jong, zij is jong... wij zien er goed uit... sex is met dat idee erbij vooral leuk. Ik wil niet pas met mijn 35e weer een sexleven krijgen alleen omdat een vrouw er niet zo een zin in heeft. Ik leef maar 1 keer en ik wil allles wat leuk is zo vaak als mogelijk doen en sex op een leeftijd dat we er nog verleidelijk uitzien hoort daar zeker bij.
En daar is niets egoistisch aan... dat is je leven ook daadwerkelijk leven. Net als dat je naar andere landen wil gaan om iets te zien, je nog op survival wil gaan zo lang je dat lichamelijk nog aankan... etc etc.
Ja fijn... laat mij nu werkelijk vrouwen het aantrekkelijkst vinden tussen de 18 en 25 jaar in de meeste gevallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen vanaf hun dertigste pas hun seksuele piek bereiken?
Jawel, een beetje geduld mag ook wel... daar is niets mis mee. Maar het moet geen kwestie van jaren worden.. want dan ben ik zo weg. Een relatie moet iets leuks toevoegen aan je leven... het moet geen frustratie worden omdat ze er nooit zin in heeft en je je al af gaat vragen of de reden nog wel is die ze aangeeft of dat het aan jou persoonlijk ligt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:08 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Het is inderdaad ook een ander verhaal als de vrouw er gewoon geen zin in heeft of zo. Bij mij lag de reden dat ik geen seks wilde ergens anders, daarom dat ik vaak automatisch meteen de kant van de vrouw kies. Maar ik ben het wel met je eens dat seks bij een relatie hoort. In bepaalde gevallen moet de man echter wel geduld hebben of extra moeite doen... Maar in dit geval mag de vrouw zelf idd ook wel wat initiatief tonen!![]()
Klopt. Als ik voor mezelf spreek, vond ik er tot mijn 24ste ofzo veeeeel minder aan dan nu....ik durf meer en wil vaker. Overigens klopt het dat de pil mijn libido wel enigzins onderdrukt, zonder de pil ben ik vaak spontaan, zonder prikkels geil.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Waarom vind je trouwens het idee van een sexleven hebben na je 30ste zo naar? Het is heus niet zo dat je vanaf die leeftijd plotseling dik lelijk en ongeil wordt heur...![]()
Daar ben ik het mee eens ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:13 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Jawel, een beetje geduld mag ook wel... daar is niets mis mee. Maar het moet geen kwestie van jaren worden.. want dan ben ik zo weg. Een relatie moet iets leuks toevoegen aan je leven... het moet geen frustratie worden omdat ze er nooit zin in heeft en je je al af gaat vragen of de reden nog wel is die ze aangeeft of dat het aan jou persoonlijk ligt.
Wow, wou dat ik er ook zo lichtelijk over kon denken!!quote:Buitendat kan ik ook heel makkelijk alleen zijn en duik ik dan liever met een van mijn goede vriendinnen het bed in waar het wat toevoegd aan de goede vriendschappelijke relatie. Mooi na een dagje shoppen, uit eten en 's avonds lekker met elkaar het bed in en daarna lekker tegen elkaar aan slapen. Waarom zou ik dan nog kiezen voor een partner die daar nooit zin in heeft en waar ik dus voor mijn geval niet close mee kan zijn?
Hier kan ik van alles over zeggen, maar das nogal off topic, dus....quote:Want ik vind een beetje strelen en een kusje geven wel close, maar na een bepaalde tijd wil ik toch nog closer worden.. als dat niet kan, dan zie ik niet waarom het relatie moet zijn.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:27 schreef Frezer het volgende:
Buiten het relatieprobleem waar dit topic over gaat; waarom zou je nog een anticonceptiemiddel gebruiken als je geen seks wilt/hebt.
Weet je wat het vaak ook is... egoisme. De man wil vooral sex als genot/hoogtepunt in de relatie en dat kan dan niet.. maar als man zijnde moet je dan wel de hele tijd met de vrouw zitten knuffelen. Maar dat zie ik dan vaak al uit frustratie niet eens zitten, maar mij doet het dan ook vrij weinig. Het is net alsof je een vreemd omarmd, niet bepaald boeiend.. want je voelt zich maar weinig band bij degene als het vaak gebeurd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:23 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens ja.
[..]
Wow, wou dat ik er ook zo lichtelijk over kon denken!!![]()
[..]
Hier kan ik van alles over zeggen, maar das nogal off topic, dus....![]()
Toch kan ik me nauwelijks voorstellen dat die vrouw zelf niets mist in de relatie wanneer ze zich zo makkelijk over de seks heen zet. Seks is, zoals al eerder gezegd, toch die intimiteit die een relatie juist bijzonder maakt. Als het natuurlijk goed gebeurd... Misschien zat er al iets mis op dit vlak en zocht ze een reden om er onderuit te komen of zo...
Puisten, regelmatige ongesteldheid... wat de pil betreft dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:31 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
![]()
Waarom is niemand daar eerder op gekomen?? Wat een dodelijk simpele oplossing!![]()
Ik geloof dat er ook nog andere redenen zijn waarom men de pil slikt, misschien dat dat hier ook voor geldt?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:31 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
![]()
Waarom is niemand daar eerder op gekomen?? Wat een dodelijk simpele oplossing!![]()
Ok, hierin verschillen we van mening.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:34 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Weet je wat het vaak ook is... egoisme. De man wil vooral sex als genot/hoogtepunt in de relatie en dat kan dan niet.. maar als man zijnde moet je dan wel de hele tijd met de vrouw zitten knuffelen. Maar dat zie ik dan vaak al uit frustratie niet eens zitten, maar mij doet het dan ook vrij weinig. Het is net alsof je een vreemd omarmd, niet bepaald boeiend.. want je voelt zich maar weinig band bij degene als het vaak gebeurd.
Je houd of rekening met elkaar, of je laat elkaar vrij... maar je kan niet verwachten dat als 1 teleurgesteld word door dat er niet aan zijn/haar behoeften gedacht word dat deze zich wel nog zo graag inzet voor de ander.
Het is dus oa. aan de vrouw daar rekening mee te houden. Vooral mannen houden zich nu eenmaal graag bezig met sex... zij wil die man graag hebben omdat ie zo speciaal is... nou dan moet je er ook wat voor over hebben. Net als dat ik ook veel voor mijn vriendin over heb omdat ik haar specialer als de rest vind... maar als zij nooit zin heeft, dan ga ik haar toch minder waarderen. Klinkt grof, maar is wel zo.
Als jij verliefd bent vind je het echt niet vervelend om met je liefde te knuffelen lijkt me..intimiteit heb je op vele vlakken. En sex is daar 1 van, ..als jij het gevoel hebt een vreemde te omarmen zit er meer iets mis in je relatie dan dat zij jou niet genoeg sex geeft lijkt me..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:34 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Weet je wat het vaak ook is... egoisme. De man wil vooral sex als genot/hoogtepunt in de relatie en dat kan dan niet.. maar als man zijnde moet je dan wel de hele tijd met de vrouw zitten knuffelen. Maar dat zie ik dan vaak al uit frustratie niet eens zitten, maar mij doet het dan ook vrij weinig. Het is net alsof je een vreemd omarmd, niet bepaald boeiend.. want je voelt zich maar weinig band bij degene als het vaak gebeurd.
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:38 schreef Laton het volgende:
Als jij verliefd bent vind je het echt niet vervelend om met je liefde te knuffelen lijkt me..intimiteit heb je op vele vlakken. En sex is daar 1 van, ..als jij het gevoel hebt een vreemde te omarmen zit er meer iets mis in je relatie dan dat zij jou niet genoeg sex geeft lijkt me..
Hier is het andersom he? Gewoon niet willen maar eventueel wel kunnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:45 schreef Suphafly het volgende:
Ik heb dit meegemaakt.. er is niks erger dan het wel willen maar niet kunnen en dan langzaam je relatie kapot zien gaan.. conclusie is dat je heeeeeeeeeeel sterk in je schoenen moet staan wil je dit kunnen..
Als man kan ik zo al wat redenen bedenken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:31 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
![]()
Je ziet toch zelf ook wel je denkfout? Een man moet maar rekening houden met idiote wensen van zijn vrouw, waar een heel normale wens van de man niet gehonoreerd hoeft te worden, daar moet hij maar begrip voor hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ok, hierin verschillen we van mening.![]()
Ja nee duh... dat ik het niet over de 1e dag van de relatie heb mag duidelijk zijn. Maar als de vrouw geen zin in mijn vorm van intimiteit heeft... ja dan moet ze er niet versteld van staan te kijken als ik ook niet echt zo een band opbouw. Knuffelen kan ik echt wel met meer mensen als alleen met de partner... knuffelen doe ik dan wel liever met iemand waar ik een intieme band mee heb, dan vind ik het ook leuker. Maar ja, als je die band niet opbouw door mede een flink gebrek aan sex... tja...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:38 schreef Laton het volgende:
[..]
Als jij verliefd bent vind je het echt niet vervelend om met je liefde te knuffelen lijkt me..intimiteit heb je op vele vlakken. En sex is daar 1 van, ..als jij het gevoel hebt een vreemde te omarmen zit er meer iets mis in je relatie dan dat zij jou niet genoeg sex geeft lijkt me..
Als er geen seks is is er geen intimiteit hoor. De slagingskans van een relatie nadert dan ook tot nul in dat geval.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:38 schreef Laton het volgende:
[..]
My man!!!!! Eindelijik iemand die mijn woorden leest zoals ik ze hier ook neerplant...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf ook wel je denkfout? Een man moet maar rekening houden met idiote wensen van zijn vrouw, waar een heel normale wens van de man niet gehonoreerd hoeft te worden, daar moet hij maar begrip voor hebben.
Of beide a-sexueel zijn/ wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:45 schreef miss_sly het volgende:
Er wordt heir net gedaan of het alleen vrouwen zijn die zo weinig zin zouden kunnen hebben, dat het de relatie in gevaar kan brengen, maar dat kan bij mannen net zo goed.
In ieder geval is een relatie zonder seks in mijn ogen ook geen relatie. dat kan best een tijdje, door omstandigheden, maar er moet wel verbetering in komen en het moet niet te lang duren. Echter, hoe langer je geen seks hebt, hoe moeilijker het is om de draad weer op te pakken, denk ik.
Sterker nog... op een gegeven moment ben je over je blinde verliefdheid heen.. en daarna ben je nog eens semi-uitgekeken op iemand. Als er dan ook nog eens frustraties zijn die langer spelen en geen verbetering in blijkt te komen... dan betekend dat vaak einde-relatie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:45 schreef miss_sly het volgende:
Er wordt heir net gedaan of het alleen vrouwen zijn die zo weinig zin zouden kunnen hebben, dat het de relatie in gevaar kan brengen, maar dat kan bij mannen net zo goed.
In ieder geval is een relatie zonder seks in mijn ogen ook geen relatie. dat kan best een tijdje, door omstandigheden, maar er moet wel verbetering in komen en het moet niet te lang duren. Echter, hoe langer je geen seks hebt, hoe moeilijker het is om de draad weer op te pakken, denk ik.
ow ja, dat lijkt me dolletjesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Of beide a-sexueel zijn/ worden![]()
Mja, dat zal ook allemaal geen positieve uitwerking hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Sterker nog... op een gegeven moment ben je over je blinde verliefdheid heen.. en daarna ben je nog eens semi-uitgekeken op iemand. Als er dan ook nog eens frustraties zijn die langer spelen en geen verbetering in blijkt te komen... dan betekend dat vaak einde-relatie.
Jij ook al... we have got something in commonquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow ja, dat lijkt me dolletjes
Ik vind seks wel leuk, toevallig![]()
Verkeerde subforumquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:51 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Jij ook al... we have got something in common![]()
Word tijd voor een "seksualiteit meeting"![]()
![]()
I know... maar ja, het klinkt ook weer zo bagger als ik "relaties & psychologie meeting" zeg.. tenminste komt dan niet zo over als ik het wil laten "klinken"quote:
In mijn ogen is er geen discrepantie. Mijn partner moet echt wel met meer komen dan alleen knuffelen. Is leuk en lief en gezellig, maar goede seks hoort er zeker bij!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als ik hier zou betogen dat ik geen seks met mijn vrouw wil, maar wel heel graag wil knuffelen met haar omdat ze zo speciaal voor me is, vrees ik een volksgericht over me heen te krijgen danwel ervan te worden beticht homo te zijn. Andersom moet er - vooral door vrouwen bepleit - wél begrip zijn voor de vrouw die niet wil. Vanwaar toch deze merkwaardige discrepantie? Dames, leg eens uit?
Ik heb nu al medelijden met je voor de dag dat jij 30 wordtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:21 schreef wierdo6 het volgende:
Ik zie mensen anders ook niet rondom hun 30e opeens veel knapper worden dan in de jaren ervoor... voor de rest zal ik er maar over zwijgen. Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar ik spreek over het grote gros van de mensen.
Ow, ik weet precies hoe je het wilt laten klinkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
I know... maar ja, het klinkt ook weer zo bagger als ik "relaties & psychologie meeting" zeg.. tenminste komt dan niet zo over als ik het wil laten "klinken"![]()
Waarschijnlijk kan R2-D2 je erbij helpen.. tis een vrouw en ze vind schijnbaar dit topic nogal oninteressant of is ze anders van mening.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als ik hier zou betogen dat ik geen seks met mijn vrouw wil, maar wel heel graag wil knuffelen met haar omdat ze zo speciaal voor me is, vrees ik een volksgericht over me heen te krijgen danwel ervan te worden beticht homo te zijn. Andersom moet er - vooral door vrouwen bepleit - wél begrip zijn voor de vrouw die niet wil. Vanwaar toch deze merkwaardige discrepantie? Dames, leg eens uit?
haha, jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je voor de dag dat jij 30 wordt.
Vind je het raar als ik zeg dat ik ook niet echt op die dag zit te wachten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je voor de dag dat jij 30 wordt.
Jonge jonge zeg.. ik ben een man... denken jullie nu werkelijk dat ik het aan mij voorbij laat gaan om ff in het fotoboek te snuffelen van de vrouwelijke gebruikers die hier reageren?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, ja
Hij had werkelijk geen idee aan wie hij zijn voorstel voor een seksualiteits meet deed![]()
Dan zul je ongetwijfeld geconstateerd hebben dat vrouwen er vanaf de 30 niet mooier op wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Jonge jonge zeg.. ik ben een man... denken jullie nu werkelijk dat ik het aan mij voorbij laat gaan om ff in het fotoboek te snuffelen van de vrouwelijke gebruikers die hier reageren?![]()
![]()
Dat kan ik even niet volgenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan R2-D2 je erbij helpen.. tis een vrouw en ze vind schijnbaar dit topic nogal oninteressant of is ze anders van mening.
Natuurlijk ben je niet naief.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:51 schreef blieblie het volgende:
Van de andere kant... Ik snap niet dat sommige vrouwen seks zo enorm laag waarderen. Bij het meisje uit de OP lijkt het wel alsof ze het sex gedeelte alleen voor der vriend deed. Maar een vrouw heeft toch ook plezier van sex? Of ben ik naief.
Daar ben ik het mee eens..ik beweer dan ook nergens het tegendeel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als er geen seks is is er geen intimiteit hoor. De slagingskans van een relatie nadert dan ook tot nul in dat geval.
Zoals ik al zei... er zijn uitzonderingen. Gelukkig ook maar, anders zou ik na mijn 30e waarschijnlijk elke dag met mijn zatte kop op gras maaier scooters met mijn vrienden wedstrijden aan 't rijden zijn, katapulten gaan bouwen en andere lompe dingen gaan uitvoeren. Eigenlijk ook geen slecht leven als ik er zo aan denk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan zul je ongetwijfeld geconstateerd hebben dat vrouwen er vanaf de 30 niet mooier op worden![]()
Nee, had ik ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef wierdo6 het volgende:
Vind je het raar als ik zeg dat ik ook niet echt op die dag zit te wachten?![]()
Het is alleen zo jammer dat de seksuele piek van mannen ligt bij vrouwen onder de 30quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:02 schreef syzo het volgende:
Ja vroeger dacht ik ook dat sex in een relatie niet zo heel belangrijk was. Mede door mijn eigen onzekerheid op dat gebied Tot ik na een flink aantal jaren van slechte sex de hele relatie beu werd. Er was natuurlijk wel meer aan de hand dan alleen maar slechte sex hoor. Slechte communicatie onder andere en we pasten gewoon niet bij elkaar. Niet in en niet buiten de slaapkamer.
Sindsdien ben ik wel wijzer en naar mijn mening is sex heel belangrijk in een relatie. Je kan elkaar nog zo leuk vinden maar als het sexueel niet matched houd het voor mij toch echt op.
Gelukkig heb ik nu een leuke vriend waarmee het ook in bed super klikt. Een blijverdje dus![]()
Sex is wel belangrijk in een relatie en er zijn heel veel vrouwen die er zo over denken...gelukkig.
En wat betreft de sexuele piek pas na de dertig....WHOEIIIII bring it on
![]()
Copycat op jacht!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, had ik ook.
De hele dag was ik in mineurstemming. Tot ik 's avonds een knalfeest gaf.
De volgende dag besefte ik me dat er, buiten die 3-0, niets veranderd was, en nu, zeven jaar later nog steeds niet.
Gelukkig word ik ook bijna altijd zo'n tien jaar jonger geschat, dat helpt ook wel mee.
En jonge lovers natuurlijk.
Ik vond 30 helemaal niet erg en de jaren erna ook niet. Ik heb het nu pas, nu ik 37 word. Vreselijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, had ik ook.
De volgende dag besefte ik me dat er, buiten die 3-0, niets veranderd was, en nu, zeven jaar later nog steeds niet.
Gelukkig word ik ook bijna altijd zo'n tien jaar jonger geschat, dat helpt ook wel mee.
Woei!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
*aansluit... het doet maar heel even heel erg zeer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, had ik ook.
Vind je het heel erg dat ik me niet laat leiden door een eventuele God?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:06 schreef be_different het volgende:
(bron: http://www.wareliefdewacht.nl)
Ja maar hoe vaak zie je wel niet een getrouwd stelletje op straat rond lopen waarvan je denk... wow, als die vent van te voren had geweten dat ie degene waarmee ie zou gaan trouwen er zo uit zou zien, zou hij er dan nog zin in hebben?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Kajel het volgende:
*checkt de diverse fotoboeken van vrouwen in dit topic van rond de 30*
Check...prima in orde lijkt me
Fotoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, had ik ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |