abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:43:37 #1
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_31403933
Nav het nuvaringtopic waarin het volgende gezegd werd:
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Seks doet tegenwoordig pijn en ik heb het liever ook niet meer. Dat is wel jammer want het levert een behoorlijk relatieprobleem op inmiddels. toch vind ik het onbenullig om daarvoor terug te gaan naar de pil, ben verder hartstikke tevreden over de ring.
Mijn reactie daarop:
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:15 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Toch apart dat vrouwen er anders over denken dan mannen, het levert je flinke relatieproblemen maar dat is geen reden er iets aan te doen?

Mocht het bij ons zo lopen dan denk ik dat ik even een pakje sigaretten ga halen om vervolgens niet nooit meer terug te komen.
En jawel hoor, kreeg de volgende reply, geloofde even mijn eigen ogen niet..........
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:18 schreef zoeperzazke het volgende:
mna... hij heeft toch zelf ook een rechterhand?
Verder mompel ik nog over sexvriendinnetje, hoeren etc. maar eenzelfde reply daarop.

Ik kan me dit met de beste wil van de wereld niet voorstellen...........
Dat je wisselt van AC okee, dat daardoor je sexdrive naar de knoppen geholpen kan gebeuren maar dat je het allemaal wel best vind en sex als iets onbenulligs bestempelt? Wat hou je dan nog over in een relatie?
Geen sex = geen relatie maar een vriendschap, zo zie ik het althans.

Zijn er meer vrouwen die er zo tegenaan kijken? Hoeveel geduld heeft een eventuele partner gehad alvorens hij de benen nam? Zou je het niet erg vinden als je partner er voor de sex iemand anders op na houdt?
Mag ie dan ook naar de hoeren als ie geen gratis neukertje kan vinden?

Een dergelijke situatie kan je toch niet bestempelen als normaal? Of kom ik van een andere planeet?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_31404055
hm... in dit geval, denk ik dat het ook te maken heeft met de 'vervlakking' die je vaak ziet met AC.
Ze geeft er niets meer om. Normaal ziet ze zelf natuurlijk ook wel in dat dit haar relatie naar de knoppen werkt.
And the druids turn to stone...
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:48:52 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31404077
Een relatie zonder seks is voor mij geen volwaardige relatie.
Seks is nu precies datgene wat een liefdesrelatie op een ander niveau zet dan een vriendschappelijk relatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31404089
Dat hij uberhaupt nog bij de dame waarmee jij die discussie had blijft. Een relatie is geven en nemen. Dus ook de wil en motivatie om samen problemen proberen op te lossen.

Ik was allang weggeweest als mijn vriendin zo zou reageren/redeneren.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:49:45 #5
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31404097
Bij geen sex heb je toch ook geen voorbehoedsmiddel(en) nodig, dus wat moet ze dan met die ring

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_31404127
Van de andere kant... Ik snap niet dat sommige vrouwen seks zo enorm laag waarderen. Bij het meisje uit de OP lijkt het wel alsof ze het sex gedeelte alleen voor der vriend deed. Maar een vrouw heeft toch ook plezier van sex? Of ben ik naief .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 oktober 2005 @ 10:52:10 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_31404150
op het moment dat ik erachter kom dat ik door de anticonceptie die ik gebruik minder behoefte aan sex krijg, zou dat voor mij een reden zijn om uit te gaan kijken naar een andere oplossing, een andere pil, of pleisters of wat dan ook.

het is toch van de zotte als je je sexleven daardoor laat verpesten.

ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat de kerel in de bovenstaande situatie de keuze maakt om een einde aan de relatie te maken, want als de vrouw zo onverschillig reageert dan klopt er wel meer niet in de relatie.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:53:51 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31404192
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:51 schreef blieblie het volgende:
Maar een vrouw heeft toch ook plezier van sex? Of ben ik naief .
Sommige vrouwen blijkbaar niet. Voor hen is seks inderdaad een moetje om je vriend/man tevreden te houden.
Kan het me niet voorstellen, maar het komt schijnbaar vaker voor dan je denkt.

Heb zelf gelukkig nooit zo'n extreme aseksuele reactie gehad op anticonceptie.
Zou dat wel zo zijn, is de keuze snel gemaakt: eerder de pil eruit dan de seks!
pi_31404212
quote:
ben verder hartstikke tevreden over de ring
Ja, neemt de lust tot seks weg en geeft je een kutkarakter, wat wil je nog meer

Overigens denk ik dat we dit in de juiste context moeten lzen want ik kan me niet vorostellen dat "hij heeft toch ook een rechterhand" hoort bij iets dat daarvoor wel een gezonde relatie was.
[KNE]-Mod
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:56:49 #10
17709 hollander172
pi_31404275
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef Panthera1984 het volgende:
hm... in dit geval, denk ik dat het ook te maken heeft met de 'vervlakking' die je vaak ziet met AC.
Ze geeft er niets meer om. Normaal ziet ze zelf natuurlijk ook wel in dat dit haar relatie naar de knoppen werkt.
Ik weet ook niet hoe het precies werkt maar ze moet dan toch ook merken dat haar partner zijn gewone behoeftes heeft?
Dit doet ze ook want ze vind het ondanks de nadelen maar "onbenullig" om over te stappen op andere AC............

I'm completely lost..........
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:00:35 #11
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_31404352
Ik had aan het eind van mijn relatie ook al maanden geen sex meer.

nadat we Exen waren weer wel ......

JP
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:01:47 #12
17709 hollander172
pi_31404382
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:52 schreef Ynske het volgende:
op het moment dat ik erachter kom dat ik door de anticonceptie die ik gebruik minder behoefte aan sex krijg, zou dat voor mij een reden zijn om uit te gaan kijken naar een andere oplossing, een andere pil, of pleisters of wat dan ook.
Wij zijn zelf bij die ring uitgekomen juist omdat het seksueel iets minder liep, scheelde niet veel met de situatie daarvoor maar toch zat dat kleine verschil ons dwars.

Ik zeg expres ons want deze beslissing hebben we samen gemaakt. Zij vond het vervelend dat ze niet (zo vaak) meer die spontane geile buien had en ik vond het vervelend dat het initatief in 90% van de gevallen van mij af moest komen.

Met die insteek ben ik ook in dat topic gaan kijken en als je dan zoiets tussendoor leest.........
pi_31404421
Misschien is ze pot en weet ze het nog niet.
pi_31404423
Ik heb (nou ja, hopelijk *had* ) ook problemen met sex door steeds terugkerende schimmelinfecties en daardoor dus jeuk en pijn. En besmettingsgevaar.

Ik vind het vreselijk. Ik wil sex! Ik heb eraan gedacht om over te stappen op de ring, maar mede dooor de berichten van 'libido onder het nulpunt' en het gefrut 'down there' zie ik ervan af.

Ik vind het niet normaal om geen sex te hebben in je relatie, of dat 'geen zin in sex' nu van de man of van de vrouw uitgaat. Laatst ook een topic van een vrouw waarvan haar man/vriend geen sex met haar wilde omdat zij hem niet opwondt o.i.d. "maar hij hield wel zielsveel van haar" JA DAG!!! Dan maak je maar zin
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_31404452
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef Copycat het volgende:
Een relatie zonder seks is voor mij geen volwaardige relatie.
Seks is nu precies datgene wat een liefdesrelatie op een ander niveau zet dan een vriendschappelijk relatie.
True. Elke vrouw die zegt dat "sex er niet toe doet in een relatie" heeft bij mij nul procent kans van slagen.
pi_31404488
Overigens zei mijn vriendje wel heel lief dat ie echt wel bij me zou blijven mochten we noooooit meer sex kunnen hebben, maar zo ver laat ik dat echt niet komen. Dan maar zes keer in de week bij de gyn met de benen wijd totdat er een oplossing is. En anders heb ik mijn mond en twee handen en de site van Christine LeDuc nog
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:06:32 #17
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_31404493
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:52 schreef Ynske het volgende:
Precies ja, afgezien van dat het voor die vriend nogal een bummer is, is het voor jezelf toch al helemaal kut als je geen plezier meer aan seks beleeft????
quote:
het is toch van de zotte als je je sexleven daardoor laat verpesten.

ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat de kerel in de bovenstaande situatie de keuze maakt om een einde aan de relatie te maken, want als de vrouw zo onverschillig reageert dan klopt er wel meer niet in de relatie.
Om nou meteen de relatie te verbreken vind ik wel weer een beetje snel. Hij kan er ook wel wat moeite voor doen. Proberen haar eens flink op te geilen of zo, kijken of ze dan nog steeds beweert geen behoefte aan seks te hebben...
Maar idd, er zal wel meer niet goed zitten in hun relatie.
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_31404519
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:06 schreef Flibble het volgende:

Proberen haar eens flink op te geilen of zo, kijken of ze dan nog steeds beweert geen behoefte aan seks te hebben...
Gast, denk je zelf dat je een niet-geile vrouw kan opgeilen?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:09:07 #19
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_31404559
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gast, denk je zelf dat je een niet-geile vrouw kan opgeilen?
ahum... zelf vrouw!!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:11:01 #20
17709 hollander172
pi_31404600
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:03 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het vreselijk. Ik wil sex! Ik heb eraan gedacht om over te stappen op de ring, maar mede dooor de berichten van 'libido onder het nulpunt' en het gefrut 'down there' zie ik ervan af.
Voor mij is het makkelijk lullen maar gefrut down there? Die dingen zijn maar heel klein hoor.

Tsja of het voor ons gaat werken dat moeten we maar afwachten, in de tussentijd heeft mijn vriendin wel het voordeel dat ze veel minder hormonen binnen krijgt, ze niet elke dag die stoot ineens tot zich moet nemen en ze er ook niet elke dag aan hoeft te denken.

Mocht het een (negatieve) invloed op haar libido hebben dan proberen we gewoon weer iets anders uit en mocht niks helpen dan maar helemaal geen AC en zal ik aan de condooms moeten.

Sex is voor ons de slagroom op de taart, het gouden randje om de relatie, de intimiteit die we alleen samen delen en met niemand anders.
pi_31404610
Kan erg vervelend zijn inderdaad.. Man kan zich er ook erg onzeker door gaan voelen lijkt me, als ie steeds afgewezen wordt..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:11:19 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31404613
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:09 schreef Flibble het volgende:

ahum... zelf vrouw!!
Als ik echt geen zin in seks heb, dan kun je me proberen op te geilen hoeveel je wilt; je zult me alleen maar irriteren.

Komt niet vaak voor, maar toch.
pi_31404637
Goedzo! Er komt binnen een jaar een vacature vrij:

Zij zoekt nog een waardige opvolger

Ik vind je een tr*t als je alleen aan jezelf denkt in een relatie en helemaal als je weet aan te geven waar het aan ligt en er helemaal niks aandoet.
intuition will take you further than logics will ever do
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 oktober 2005 @ 11:12:44 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_31404643
het kan natuurlijk ook zijn dat ze door omstandigheden geen zin heeft in sex
tenminste zo'n situatie kan voorkomen, dat je partner je niet in je waarde laat etc, en dat je daarom zoiets hebt van ik heb geen zin, en t vervolgens op de ring schuift

als dat de situaltie is, dan zit er in die relatie iets goed mis.

ik weet wel, dat ik blij ben dat ik er geen last van heb met de pil (afname in sex) niet dat ik op dit moment tevreden ben, maar ben van mening dat ik even mijn lichaam moet laten wennen aan de nieuwe situatie. blijkt dat t toch niet werkt, dan is de ring een nieuwe optie.

daarbij ben ik vanmening dat je samen voor een fijne oplossing moet gaan.
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:14:02 #25
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31404675
Volgens mij is het ook heel belangrijk om er over te praten met elkaar.
Maar als zij blijft vasthouden en niet wil, tsja dan wordt het een moeilijke relatie die weinig/ geen kans van slagen heeft...
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_31404693
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sommige vrouwen blijkbaar niet. Voor hen is seks inderdaad een moetje om je vriend/man tevreden te houden.
Kan het me niet voorstellen, maar het komt schijnbaar vaker voor dan je denkt.

knipperdeknip
Zijn dit dan niet vrouwen die geen goede sex kennen?
vroeger was dit toch ook zo, er waren weinig vrouwen die sex nu echt supersgeweldig vonden, nu was in die tijd ook nauwelijks sprake van voor en naspel.
Dus ja op den duur zal de zin er dan wel af gaan..
Trouwens de man kan ook een zelfkastijdingscastratie laten uitvoeren toch?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:18:35 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31404758
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Zijn dit dan niet vrouwen die geen goede sex kennen?
Weet ik niet.
Maar ik denk dat er wel een redelijk aantal vrouwen is dat seks nog steeds als een noodzakelijk kwaad ziet. Om de man tevreden te houden.
Of dat nog een overblijfsel is uit de tijd dat seks puur als een middel tot voorplanting werd gezien Voor God en vaderland , zou ik niet durven te stellen.
Maar ik ben iig blij dat ik niet tot die categorie behoor .
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:20:45 #28
17709 hollander172
pi_31404800
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ik echt geen zin in seks heb, dan kun je me proberen op te geilen hoeveel je wilt; je zult me alleen maar irriteren.

Komt niet vaak voor, maar toch.
Mwah dat zijn toch over het algemeen van die momenten die je partner wel doorheeft?
Mocht je partner het niet direct door hebben dan zou een half woord al genoeg moeten zijn.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:22:29 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31404825
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:20 schreef hollander172 het volgende:

Mwah dat zijn toch over het algemeen van die momenten die je partner wel doorheeft?
Mocht je partner het niet direct door hebben dan zou een half woord al genoeg moeten zijn.
Inderdaad.
Dat is al heel snel heel duidelijk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 oktober 2005 @ 11:22:39 #30
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_31404828
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:20 schreef hollander172 het volgende:

[..]

blik in mijn ogen, en lichamelijke reactie zou al genoeg moeten zeggen.
en als ie dan toch zo graag wilt... dan spijt het me voor hem op dat moment, en zal hij ervoor moeten kiezen om a. zichzelf te bevredigen of b. t uit te stellen tot ik ook zin heb
aangezien er een gegronde reden is wanneer ik geen zin heb
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:28:47 #31
17709 hollander172
pi_31404986
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:22 schreef Ynske het volgende:
blik in mijn ogen, en lichamelijke reactie zou al genoeg moeten zeggen.
Idd Heb het bij mijn vriendin ook heel snel door en andersom is dat gelukkig ook het geval.

Ja ik heb ook weleens geen zin.
pi_31405117
Ik gebruik de nuvaring, mijn libido was eventjes een tijdje minder, en nu al tijden geen problemen hoor
Ik vind sex toch echt te belangrijk om weg te laten hoor. Het is niet het enige dat de relatie een liefdesrelatie maakt, maar toch wel een flink deel .
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:34:40 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31405123
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:28 schreef hollander172 het volgende:

Ja ik heb ook weleens geen zin.
In het merendeel van mijn relaties was mijn libido hoger dan dat van mijn partners .
pi_31405189
Ik vind dat seks erg belangrijk is in een relatie. Het is inderdaad net dat beetje meer wat je bij een goede vriendschap niet hebt. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik nooit seks heb met mijn vriend...

De ene week hebben we wel meer seks dan de andere (mede door onregelmatig werken), maar zonder seks hoeft het voor mij ook geen relatie te heten... Dan mag je het wat mij betreft ook een vriendschap noemen.

Mocht ik erachter komen dat er door de anticonceptie minder of geen behoefte aan seks meer is, zullen we net zo lang zoeken tot we iets gevonden hebben waardoor het libido weer hoger wordt.
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 11:43:35 #35
17709 hollander172
pi_31405355
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

In het merendeel van mijn relaties was mijn libido hoger dan dat van mijn partners .
Mwah voor mijn vriendin aan de AC ging was dat ook zo maar we hebben wel een bepaald evenwicht, zij had vaker zin en ik hield het langer vol. Dit willen we dus weer in ere herstellen.

Overigens ben ik ook nooit te beroerd even bij te klussen met de handjes of met de tong. Ook dat werkt 2 kanten op, als het bij haar niet meer lukt dan laat ze me ook niet zomaar liggen zo van "ik heb genoeg ga jij je maar even rukken".
pi_31405412
Ik heb dit meegemaakt.. er is niks erger dan het wel willen maar niet kunnen en dan langzaam je relatie kapot zien gaan.. conclusie is dat je heeeeeeeeeeel sterk in je schoenen moet staan wil je dit kunnen..
Deal with it; rock 'n roll
pi_31405413
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:43 schreef hollander172 het volgende:
Nav het nuvaringtopic waarin het volgende gezegd werd:
[..]

Mijn reactie daarop:
[..]

En jawel hoor, kreeg de volgende reply, geloofde even mijn eigen ogen niet..........
[..]

Verder mompel ik nog over sexvriendinnetje, hoeren etc. maar eenzelfde reply daarop.

Ik kan me dit met de beste wil van de wereld niet voorstellen...........
Dat je wisselt van AC okee, dat daardoor je sexdrive naar de knoppen geholpen kan gebeuren maar dat je het allemaal wel best vind en sex als iets onbenulligs bestempelt? Wat hou je dan nog over in een relatie?
Geen sex = geen relatie maar een vriendschap, zo zie ik het althans.

Zijn er meer vrouwen die er zo tegenaan kijken? Hoeveel geduld heeft een eventuele partner gehad alvorens hij de benen nam? Zou je het niet erg vinden als je partner er voor de sex iemand anders op na houdt?
Mag ie dan ook naar de hoeren als ie geen gratis neukertje kan vinden?

Een dergelijke situatie kan je toch niet bestempelen als normaal? Of kom ik van een andere planeet?
Behalve dat ik sex belangrijk vind en ook bij een relatie vind horen... anders is het idd een vriendschap... heb ik nog wat toe te voegen.

Ik ben 24 jaar... ik zie er nu nog goed uit, ik heb vooral nu nog veel zin in sex... dus wil ik me ook sexueel uitleven. Ik moet er niet aan denken dat je met zo iemand 5 jaar gaat en je daarna gedumpt word. Nou dan ben ik 29... de vrouwen zijn er ook niet jonger op geworden... nee dat soort geintjes doe ik niet aan. Ik heb maar 1 leven en daar wil ik ook optimaal van genieten.

Maar het lijkt wel mode te worden dat vrouwen steeds minder zin in sex hebben.. je krijgt als man zijnde het idee dat je echt lastig bent en werkelijk te veel aan sex denkt. Gelukkig zijn nog niet alle vrouwen zo preuts geworden.
/0
pi_31405637
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:45 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Behalve dat ik sex belangrijk vind en ook bij een relatie vind horen... anders is het idd een vriendschap... heb ik nog wat toe te voegen.

Ik ben 24 jaar... ik zie er nu nog goed uit, ik heb vooral nu nog veel zin in sex... dus wil ik me ook sexueel uitleven. Ik moet er niet aan denken dat je met zo iemand 5 jaar gaat en je daarna gedumpt word. Nou dan ben ik 29... de vrouwen zijn er ook niet jonger op geworden... nee dat soort geintjes doe ik niet aan. Ik heb maar 1 leven en daar wil ik ook optimaal van genieten.

Maar het lijkt wel mode te worden dat vrouwen steeds minder zin in sex hebben.. je krijgt als man zijnde het idee dat je echt lastig bent en werkelijk te veel aan sex denkt. Gelukkig zijn nog niet alle vrouwen zo preuts geworden.
Ik vind seks ook superbelangrijk in een relatie, maar jij geeft er wel een beetje een egoistische draai aan. Ik heb helemaal niet het idee dat vrouwen steeds meer tegenzin hebben wat betreft seks, integendeel! Ik hoor om mij heen juist steeds meer vrouwen die het graag veel en vaak doen!
Ben je niet teveel op jezelf gefocust, komt een vrouw die seks met jou heeft ook aan haar trekken? Of word alleen jij bevredigd?
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
Jack: There's always that.
pi_31405742
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:54 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Ik vind seks ook superbelangrijk in een relatie, maar jij geeft er wel een beetje een egoistische draai aan. Ik heb helemaal niet het idee dat vrouwen steeds meer tegenzin hebben wat betreft seks, integendeel! Ik hoor om mij heen juist steeds meer vrouwen die het graag veel en vaak doen!
Ben je niet teveel op jezelf gefocust, komt een vrouw die seks met jou heeft ook aan haar trekken? Of word alleen jij bevredigd?
Maak je maar geen zorgen... mijn vriendin komt eerder aan haar trekken als mij. Beffen vind ik namelijk by far het meeste geile wat er is

Maar dan nog... ik ben jong, zij is jong... wij zien er goed uit... sex is met dat idee erbij vooral leuk. Ik wil niet pas met mijn 35e weer een sexleven krijgen alleen omdat een vrouw er niet zo een zin in heeft. Ik leef maar 1 keer en ik wil allles wat leuk is zo vaak als mogelijk doen en sex op een leeftijd dat we er nog verleidelijk uitzien hoort daar zeker bij.

En daar is niets egoistisch aan... dat is je leven ook daadwerkelijk leven. Net als dat je naar andere landen wil gaan om iets te zien, je nog op survival wil gaan zo lang je dat lichamelijk nog aankan... etc etc.

Maar ik moet zeggen dat ik steeds meer zie dat er een afname is in het aantal keer per week en de zin in sex algemeen.. dat zie ik gewoon bij veel vrienden/vriendinnen naar mate ze ouder worden. En in 90% van de gevallen is dat te wijten aan de vrouw en niet aan de man.
/0
pi_31405819
Ik vind sex beter wanneer ik alleen op mezelf en mijn eigen genot focus, eigenlijk. Gelukkig vind mijn bedpartner dat ook
Het helpt vast dat ik heel erg kan genieten van pijpen en strelen, dat is eigenlijk dus ook egoïstisch van mij. Van zijn kant, hij geniet er erg van om mij te zien genieten, en dan houdt hij het ook zo drie uur vol (misschien langer, maar zolang mag de nuvaring niet uit )
And the druids turn to stone...
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:03:41 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31405878
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef wierdo6 het volgende:

Maar ik moet zeggen dat ik steeds meer zie dat er een afname is in het aantal keer per week en de zin in sex algemeen.. dat zie ik gewoon bij veel vrienden/vriendinnen naar mate ze ouder worden. En in 90% van de gevallen is dat te wijten aan de vrouw en niet aan de man.
Je weet dat vrouwen vanaf hun dertigste pas hun seksuele piek bereiken?
pi_31406024
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:58 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Maak je maar geen zorgen... mijn vriendin komt eerder aan haar trekken als mij. Beffen vind ik namelijk by far het meeste geile wat er is

Maar dan nog... ik ben jong, zij is jong... wij zien er goed uit... sex is met dat idee erbij vooral leuk. Ik wil niet pas met mijn 35e weer een sexleven krijgen alleen omdat een vrouw er niet zo een zin in heeft. Ik leef maar 1 keer en ik wil allles wat leuk is zo vaak als mogelijk doen en sex op een leeftijd dat we er nog verleidelijk uitzien hoort daar zeker bij.

En daar is niets egoistisch aan... dat is je leven ook daadwerkelijk leven. Net als dat je naar andere landen wil gaan om iets te zien, je nog op survival wil gaan zo lang je dat lichamelijk nog aankan... etc etc.
Heb je gelijk in. Het is inderdaad ook een ander verhaal als de vrouw er gewoon geen zin in heeft of zo. Bij mij lag de reden dat ik geen seks wilde ergens anders, daarom dat ik vaak automatisch meteen de kant van de vrouw kies. Maar ik ben het wel met je eens dat seks bij een relatie hoort. In bepaalde gevallen moet de man echter wel geduld hebben of extra moeite doen... Maar in dit geval mag de vrouw zelf idd ook wel wat initiatief tonen!
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
pi_31406040
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja fijn... laat mij nu werkelijk vrouwen het aantrekkelijkst vinden tussen de 18 en 25 jaar in de meeste gevallen.

Als ik een partner zou hebben die tot haar 30e 1 keer per maand hoogstens sex zou willen en daarna opeens welke dag.. dan zou ik haar uit pure woede dwars door de deur naar buiten stampen. Gewoonweg omdat het dan opeens wel kan wat jaren lang een probleem was om de een of andere reden. Dan heb ik liever een partner die heel haar leven geen zin in sex heeft of een die altijd zin in sex heeft ongeacht de leeftijd... of gewoon iemand die er minder zin in krijgt naar mate ze ouder word. Waar anders heb ik dan een vrouw voor, goede gesprekken kan ik ook met mijn vrienden voeren... ik heb echt niet zo een beroerde vrienden kring.

Maar de belangrijkste en leukste tijd voor sex vind ik als je jong bent..wanneer de lichamen op zn mooist zijn zeg maar.
/0
pi_31406160
Apart dat ze sex blijkbaar ook niet ziet als een van de mooiste intieme momenten die je met je liefde kan delen..

Verder is het ook ongelooflijk hoeveel invloed rotzooi als de pil en spiraaltje met hormonen op je gemoedstoestand/sexdrive/karakter heeft... ik heb een vriendin gehad die na begonnen te zijn met de pil een compleet ander persoon leek te worden..en na gestopt te zijn gelukkig weer "zichzelf" werd. De invloed van al die hormoon rommel is veel groter dan de meeste mensen denken.
underground forever baby
pi_31406161
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:08 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Het is inderdaad ook een ander verhaal als de vrouw er gewoon geen zin in heeft of zo. Bij mij lag de reden dat ik geen seks wilde ergens anders, daarom dat ik vaak automatisch meteen de kant van de vrouw kies. Maar ik ben het wel met je eens dat seks bij een relatie hoort. In bepaalde gevallen moet de man echter wel geduld hebben of extra moeite doen... Maar in dit geval mag de vrouw zelf idd ook wel wat initiatief tonen!
Jawel, een beetje geduld mag ook wel... daar is niets mis mee. Maar het moet geen kwestie van jaren worden.. want dan ben ik zo weg. Een relatie moet iets leuks toevoegen aan je leven... het moet geen frustratie worden omdat ze er nooit zin in heeft en je je al af gaat vragen of de reden nog wel is die ze aangeeft of dat het aan jou persoonlijk ligt.

Buitendat kan ik ook heel makkelijk alleen zijn en duik ik dan liever met een van mijn goede vriendinnen het bed in waar het wat toevoegd aan de goede vriendschappelijke relatie. Mooi na een dagje shoppen, uit eten en 's avonds lekker met elkaar het bed in en daarna lekker tegen elkaar aan slapen. Waarom zou ik dan nog kiezen voor een partner die daar nooit zin in heeft en waar ik dus voor mijn geval niet close mee kan zijn?

Want ik vind een beetje strelen en een kusje geven wel close, maar na een bepaalde tijd wil ik toch nog closer worden.. als dat niet kan, dan zie ik niet waarom het relatie moet zijn.
/0
pi_31406278
quote:

[..]

Klopt. Als ik voor mezelf spreek, vond ik er tot mijn 24ste ofzo veeeeel minder aan dan nu....ik durf meer en wil vaker. Overigens klopt het dat de pil mijn libido wel enigzins onderdrukt, zonder de pil ben ik vaak spontaan, zonder prikkels geil.
Als ik wel de pil slik, komt dat niet voor en moet ik in de stemming worden gebracht. Dat kan overigens heel snel gebeurd zijn, het zit tussen je oren ook he.

Waarom vind je trouwens het idee van een sexleven hebben na je 30ste zo naar, weirdo? Het is heus niet zo dat je vanaf die leeftijd plotseling dik lelijk en ongeil wordt heur...
pi_31406364
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:17 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]
Waarom vind je trouwens het idee van een sexleven hebben na je 30ste zo naar? Het is heus niet zo dat je vanaf die leeftijd plotseling dik lelijk en ongeil wordt heur...

Ik zie mensen anders ook niet rondom hun 30e opeens veel knapper worden dan in de jaren ervoor... voor de rest zal ik er maar over zwijgen. Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar ik spreek over het grote gros van de mensen.
/0
pi_31406421
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:13 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Jawel, een beetje geduld mag ook wel... daar is niets mis mee. Maar het moet geen kwestie van jaren worden.. want dan ben ik zo weg. Een relatie moet iets leuks toevoegen aan je leven... het moet geen frustratie worden omdat ze er nooit zin in heeft en je je al af gaat vragen of de reden nog wel is die ze aangeeft of dat het aan jou persoonlijk ligt.
Daar ben ik het mee eens ja.
quote:
Buitendat kan ik ook heel makkelijk alleen zijn en duik ik dan liever met een van mijn goede vriendinnen het bed in waar het wat toevoegd aan de goede vriendschappelijke relatie. Mooi na een dagje shoppen, uit eten en 's avonds lekker met elkaar het bed in en daarna lekker tegen elkaar aan slapen. Waarom zou ik dan nog kiezen voor een partner die daar nooit zin in heeft en waar ik dus voor mijn geval niet close mee kan zijn?
Wow, wou dat ik er ook zo lichtelijk over kon denken!!
quote:
Want ik vind een beetje strelen en een kusje geven wel close, maar na een bepaalde tijd wil ik toch nog closer worden.. als dat niet kan, dan zie ik niet waarom het relatie moet zijn.
Hier kan ik van alles over zeggen, maar das nogal off topic, dus....

Toch kan ik me nauwelijks voorstellen dat die vrouw zelf niets mist in de relatie wanneer ze zich zo makkelijk over de seks heen zet. Seks is, zoals al eerder gezegd, toch die intimiteit die een relatie juist bijzonder maakt. Als het natuurlijk goed gebeurd... Misschien zat er al iets mis op dit vlak en zocht ze een reden om er onderuit te komen of zo...
pi_31406506
Ik geloof niet dat ik een langdurige relatie aan zou kunnen gaan met iemand die seks een moetje vindt, of überhoubt geen seks wil. Zoals velen al aangaven zit een relatie dan erg dicht bij een vriendschap. Om het "meer" te laten worden moet er gewoon sprake zijn van wederzijdse seksuele aantrekkingskracht.

Buiten het relatieprobleem waar dit topic over gaat; waarom zou je nog een anticonceptiemiddel gebruiken als je geen seks wilt/hebt. Onthouding alleen werkt ook best goed als anticonceptie, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_31406588
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:27 schreef Frezer het volgende:
Buiten het relatieprobleem waar dit topic over gaat; waarom zou je nog een anticonceptiemiddel gebruiken als je geen seks wilt/hebt.

Waarom is niemand daar eerder op gekomen?? Wat een dodelijk simpele oplossing!
pi_31406661
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:23 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens ja.
[..]

Wow, wou dat ik er ook zo lichtelijk over kon denken!!
[..]

Hier kan ik van alles over zeggen, maar das nogal off topic, dus....

Toch kan ik me nauwelijks voorstellen dat die vrouw zelf niets mist in de relatie wanneer ze zich zo makkelijk over de seks heen zet. Seks is, zoals al eerder gezegd, toch die intimiteit die een relatie juist bijzonder maakt. Als het natuurlijk goed gebeurd... Misschien zat er al iets mis op dit vlak en zocht ze een reden om er onderuit te komen of zo...
Weet je wat het vaak ook is... egoisme. De man wil vooral sex als genot/hoogtepunt in de relatie en dat kan dan niet.. maar als man zijnde moet je dan wel de hele tijd met de vrouw zitten knuffelen. Maar dat zie ik dan vaak al uit frustratie niet eens zitten, maar mij doet het dan ook vrij weinig. Het is net alsof je een vreemd omarmd, niet bepaald boeiend.. want je voelt zich maar weinig band bij degene als het vaak gebeurd.

Je houd of rekening met elkaar, of je laat elkaar vrij... maar je kan niet verwachten dat als 1 teleurgesteld word door dat er niet aan zijn/haar behoeften gedacht word dat deze zich wel nog zo graag inzet voor de ander.

Het is dus oa. aan de vrouw daar rekening mee te houden. Vooral mannen houden zich nu eenmaal graag bezig met sex... zij wil die man graag hebben omdat ie zo speciaal is... nou dan moet je er ook wat voor over hebben. Net als dat ik ook veel voor mijn vriendin over heb omdat ik haar specialer als de rest vind... maar als zij nooit zin heeft, dan ga ik haar toch minder waarderen. Klinkt grof, maar is wel zo.
/0
pi_31406678
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:31 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Puisten, regelmatige ongesteldheid... wat de pil betreft dan.
/0
pi_31406706
quote:

[..]

Ik geloof dat er ook nog andere redenen zijn waarom men de pil slikt, misschien dat dat hier ook voor geldt?

Daarnaast heb je zo een excuus naar je partner om geen seks te willen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_31406726
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:34 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Weet je wat het vaak ook is... egoisme. De man wil vooral sex als genot/hoogtepunt in de relatie en dat kan dan niet.. maar als man zijnde moet je dan wel de hele tijd met de vrouw zitten knuffelen. Maar dat zie ik dan vaak al uit frustratie niet eens zitten, maar mij doet het dan ook vrij weinig. Het is net alsof je een vreemd omarmd, niet bepaald boeiend.. want je voelt zich maar weinig band bij degene als het vaak gebeurd.

Je houd of rekening met elkaar, of je laat elkaar vrij... maar je kan niet verwachten dat als 1 teleurgesteld word door dat er niet aan zijn/haar behoeften gedacht word dat deze zich wel nog zo graag inzet voor de ander.

Het is dus oa. aan de vrouw daar rekening mee te houden. Vooral mannen houden zich nu eenmaal graag bezig met sex... zij wil die man graag hebben omdat ie zo speciaal is... nou dan moet je er ook wat voor over hebben. Net als dat ik ook veel voor mijn vriendin over heb omdat ik haar specialer als de rest vind... maar als zij nooit zin heeft, dan ga ik haar toch minder waarderen. Klinkt grof, maar is wel zo.
Ok, hierin verschillen we van mening.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:36:59 #55
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31406727
het zou m'n ex kunnen zijn...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_31406767
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:34 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Als jij verliefd bent vind je het echt niet vervelend om met je liefde te knuffelen lijkt me..intimiteit heb je op vele vlakken. En sex is daar 1 van, ..als jij het gevoel hebt een vreemde te omarmen zit er meer iets mis in je relatie dan dat zij jou niet genoeg sex geeft lijkt me..
underground forever baby
pi_31406801
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:38 schreef Laton het volgende:

Als jij verliefd bent vind je het echt niet vervelend om met je liefde te knuffelen lijkt me..intimiteit heb je op vele vlakken. En sex is daar 1 van, ..als jij het gevoel hebt een vreemde te omarmen zit er meer iets mis in je relatie dan dat zij jou niet genoeg sex geeft lijkt me..
Wat hij zegt!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:40:37 #58
17709 hollander172
pi_31406827
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:45 schreef Suphafly het volgende:
Ik heb dit meegemaakt.. er is niks erger dan het wel willen maar niet kunnen en dan langzaam je relatie kapot zien gaan.. conclusie is dat je heeeeeeeeeeel sterk in je schoenen moet staan wil je dit kunnen..
Hier is het andersom he? Gewoon niet willen maar eventueel wel kunnen.

Daar kan ik dus met mijn kop niet bij.............
quote:

[..]

Als man kan ik zo al wat redenen bedenken.

- Je reguleert je menstruatie zelf.
- Je hoeft niet uit te kijken mocht er onverhoopt toch wat gebeuren.
- Je bent "baas" over eigen lichaam, althans zo ervaart mijn vriendin het.
- Je kan minder last hebben van de menstruatie in de stopweek.
- Sommige middelen verminderen acne.
- Het kan een positieve invloed hebben op je gemoedstoestand.
etc. etc.

Voor het gebruik valt best wel wat te zeggen hoor, naast het primaire doel hebben veel middelen ook wat bijwerkingen die niet negatief hoeven te zijn.
pi_31406843
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Ok, hierin verschillen we van mening.
Je ziet toch zelf ook wel je denkfout? Een man moet maar rekening houden met idiote wensen van zijn vrouw, waar een heel normale wens van de man niet gehonoreerd hoeft te worden, daar moet hij maar begrip voor hebben.
pi_31406869
quote:

[..]

Ja nee duh... dat ik het niet over de 1e dag van de relatie heb mag duidelijk zijn. Maar als de vrouw geen zin in mijn vorm van intimiteit heeft... ja dan moet ze er niet versteld van staan te kijken als ik ook niet echt zo een band opbouw. Knuffelen kan ik echt wel met meer mensen als alleen met de partner... knuffelen doe ik dan wel liever met iemand waar ik een intieme band mee heb, dan vind ik het ook leuker. Maar ja, als je die band niet opbouw door mede een flink gebrek aan sex... tja...
/0
pi_31406882
quote:

[..]

Als er geen seks is is er geen intimiteit hoor. De slagingskans van een relatie nadert dan ook tot nul in dat geval.
pi_31406912
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:41 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je ziet toch zelf ook wel je denkfout? Een man moet maar rekening houden met idiote wensen van zijn vrouw, waar een heel normale wens van de man niet gehonoreerd hoeft te worden, daar moet hij maar begrip voor hebben.
My man!!!!! Eindelijik iemand die mijn woorden leest zoals ik ze hier ook neerplant...

En ja, ik heb gewoon geen zin moeite te doen voor iemand die geen moeite doet voor mij..

Ik wil gewoon graag weten dat degene mij graag wil en mij lekker/speciaal/leuk vind... en dat doe je mede door sex. Anders vind je alleen mijn karakter leuk, maar mijn lichaam niet.
/0
pi_31406940
Er wordt heir net gedaan of het alleen vrouwen zijn die zo weinig zin zouden kunnen hebben, dat het de relatie in gevaar kan brengen, maar dat kan bij mannen net zo goed.

In ieder geval is een relatie zonder seks in mijn ogen ook geen relatie. dat kan best een tijdje, door omstandigheden, maar er moet wel verbetering in komen en het moet niet te lang duren. Echter, hoe langer je geen seks hebt, hoe moeilijker het is om de draad weer op te pakken, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:47:25 #64
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31406998
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:45 schreef miss_sly het volgende:
Er wordt heir net gedaan of het alleen vrouwen zijn die zo weinig zin zouden kunnen hebben, dat het de relatie in gevaar kan brengen, maar dat kan bij mannen net zo goed.

In ieder geval is een relatie zonder seks in mijn ogen ook geen relatie. dat kan best een tijdje, door omstandigheden, maar er moet wel verbetering in komen en het moet niet te lang duren. Echter, hoe langer je geen seks hebt, hoe moeilijker het is om de draad weer op te pakken, denk ik.
Of beide a-sexueel zijn/ worden
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_31407008
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:45 schreef miss_sly het volgende:

Sterker nog... op een gegeven moment ben je over je blinde verliefdheid heen.. en daarna ben je nog eens semi-uitgekeken op iemand. Als er dan ook nog eens frustraties zijn die langer spelen en geen verbetering in blijkt te komen... dan betekend dat vaak einde-relatie.
/0
pi_31407020
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Of beide a-sexueel zijn/ worden
ow ja, dat lijkt me dolletjes

Ik vind seks wel leuk, toevallig
pi_31407033
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Sterker nog... op een gegeven moment ben je over je blinde verliefdheid heen.. en daarna ben je nog eens semi-uitgekeken op iemand. Als er dan ook nog eens frustraties zijn die langer spelen en geen verbetering in blijkt te komen... dan betekend dat vaak einde-relatie.
Mja, dat zal ook allemaal geen positieve uitwerking hebben.
pi_31407106
Al dat gepraat over zin of geen zin
intuition will take you further than logics will ever do
pi_31407110
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ow ja, dat lijkt me dolletjes

Ik vind seks wel leuk, toevallig
Jij ook al... we have got something in common

Word tijd voor een "seksualiteit meeting"
/0
pi_31407124
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:51 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Jij ook al... we have got something in common

Word tijd voor een "seksualiteit meeting"
Verkeerde subforum
pi_31407151
Als ik hier zou betogen dat ik geen seks met mijn vrouw wil, maar wel heel graag wil knuffelen met haar omdat ze zo speciaal voor me is, vrees ik een volksgericht over me heen te krijgen danwel ervan te worden beticht homo te zijn. Andersom moet er - vooral door vrouwen bepleit - wél begrip zijn voor de vrouw die niet wil. Vanwaar toch deze merkwaardige discrepantie? Dames, leg eens uit?
pi_31407170
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Verkeerde subforum
I know... maar ja, het klinkt ook weer zo bagger als ik "relaties & psychologie meeting" zeg.. tenminste komt dan niet zo over als ik het wil laten "klinken"
/0
pi_31407185
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als ik hier zou betogen dat ik geen seks met mijn vrouw wil, maar wel heel graag wil knuffelen met haar omdat ze zo speciaal voor me is, vrees ik een volksgericht over me heen te krijgen danwel ervan te worden beticht homo te zijn. Andersom moet er - vooral door vrouwen bepleit - wél begrip zijn voor de vrouw die niet wil. Vanwaar toch deze merkwaardige discrepantie? Dames, leg eens uit?
In mijn ogen is er geen discrepantie. Mijn partner moet echt wel met meer komen dan alleen knuffelen. Is leuk en lief en gezellig, maar goede seks hoort er zeker bij!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:55:03 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31407204
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:21 schreef wierdo6 het volgende:

Ik zie mensen anders ook niet rondom hun 30e opeens veel knapper worden dan in de jaren ervoor... voor de rest zal ik er maar over zwijgen. Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar ik spreek over het grote gros van de mensen.
Ik heb nu al medelijden met je voor de dag dat jij 30 wordt .
pi_31407205
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

I know... maar ja, het klinkt ook weer zo bagger als ik "relaties & psychologie meeting" zeg.. tenminste komt dan niet zo over als ik het wil laten "klinken"
Ow, ik weet precies hoe je het wilt laten klinken
pi_31407206
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Waarschijnlijk kan R2-D2 je erbij helpen.. tis een vrouw en ze vind schijnbaar dit topic nogal oninteressant of is ze anders van mening.
/0
pi_31407224
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

haha, ja
Hij had werkelijk geen idee aan wie hij zijn voorstel voor een seksualiteits meet deed
pi_31407225
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vind je het raar als ik zeg dat ik ook niet echt op die dag zit te wachten?
/0
pi_31407268
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

haha, ja
Hij had werkelijk geen idee aan wie hij zijn voorstel voor een seksualiteits meet deed
Jonge jonge zeg.. ik ben een man... denken jullie nu werkelijk dat ik het aan mij voorbij laat gaan om ff in het fotoboek te snuffelen van de vrouwelijke gebruikers die hier reageren?
/0
pi_31407310
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Jonge jonge zeg.. ik ben een man... denken jullie nu werkelijk dat ik het aan mij voorbij laat gaan om ff in het fotoboek te snuffelen van de vrouwelijke gebruikers die hier reageren?
Dan zul je ongetwijfeld geconstateerd hebben dat vrouwen er vanaf de 30 niet mooier op worden
pi_31407379
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan R2-D2 je erbij helpen.. tis een vrouw en ze vind schijnbaar dit topic nogal oninteressant of is ze anders van mening.
Dat kan ik even niet volgen
pi_31407409
Ja vroeger dacht ik ook dat sex in een relatie niet zo heel belangrijk was. Mede door mijn eigen onzekerheid op dat gebied Tot ik na een flink aantal jaren van slechte sex de hele relatie beu werd. Er was natuurlijk wel meer aan de hand dan alleen maar slechte sex hoor. Slechte communicatie onder andere en we pasten gewoon niet bij elkaar. Niet in en niet buiten de slaapkamer.

Sindsdien ben ik wel wijzer en naar mijn mening is sex heel belangrijk in een relatie. Je kan elkaar nog zo leuk vinden maar als het sexueel niet matched houd het voor mij toch echt op.

Gelukkig heb ik nu een leuke vriend waarmee het ook in bed super klikt. Een blijverdje dus
Sex is wel belangrijk in een relatie en er zijn heel veel vrouwen die er zo over denken...gelukkig.
En wat betreft de sexuele piek pas na de dertig.... WHOEIIIII bring it on
pi_31407412
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:51 schreef blieblie het volgende:
Van de andere kant... Ik snap niet dat sommige vrouwen seks zo enorm laag waarderen. Bij het meisje uit de OP lijkt het wel alsof ze het sex gedeelte alleen voor der vriend deed. Maar een vrouw heeft toch ook plezier van sex? Of ben ik naief .
Natuurlijk ben je niet naief.
Een beetje gezonde vrouw heeft minstens net zoveel plezier in seks als de gezonde man.

Deze mevrouw waar het om gaat heeft waarschijnlijk last van een bijverschijnsel en dat zou dan afvlakking zijn. Het vervelende is dat die afvlakking dus op allerlei gebieden plaatsvindt.
Als zij het zelf allemaal wel goed vind zo dan hoop ik dat haar vriend haar weet te overtuigen om heel rap van de ring af te stappen. Liefde én seks moet natuurlijk van beide kanten komen.

Ik zou mij trouwens geen relatie voor kunnen stellen zonder een manier van seks... ook al gaat het niet op de 'normale' manier. Leuke alternatieven zat.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31407426
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:42 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Als er geen seks is is er geen intimiteit hoor. De slagingskans van een relatie nadert dan ook tot nul in dat geval.
Daar ben ik het mee eens..ik beweer dan ook nergens het tegendeel.
underground forever baby
pi_31407480
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan zul je ongetwijfeld geconstateerd hebben dat vrouwen er vanaf de 30 niet mooier op worden
Zoals ik al zei... er zijn uitzonderingen. Gelukkig ook maar, anders zou ik na mijn 30e waarschijnlijk elke dag met mijn zatte kop op gras maaier scooters met mijn vrienden wedstrijden aan 't rijden zijn, katapulten gaan bouwen en andere lompe dingen gaan uitvoeren. Eigenlijk ook geen slecht leven als ik er zo aan denk. Maar ja, toch wel leuk als je dat met een partner erbij kan doen

Maar geef toe... als je op straat loopt en ziet hoe het gemiddelde koppeltje dat 30+ is eruit ziet word je er niet altijd even vrolijk van als je ziet hoe snel mensen in "verval" kunnen raken. En al zeker als je naar de 40+ catagorie kijkt.

Vrouwen laten zich vaak verslonzen, worden dikker.. onder het mom van, ik heb toch al een vent.
Mannen gaan zich vooral slechter kleden, worden kaler en gaan verouderde kapsels nemen, strak is er uberhaupt vaak weinig

En toch vind ik vaak de vrouwen sneller "oud" worden of verslonzen qua uiterlijk dan mannen.
/0
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:05:13 #86
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_31407484
*checkt de diverse fotoboeken van vrouwen in dit topic van rond de 30*
Check...prima in orde lijkt me
Feel no shame for what you are...
Digitale Kiekjes Verzameling
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:05:23 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31407490
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef wierdo6 het volgende:

Vind je het raar als ik zeg dat ik ook niet echt op die dag zit te wachten?
Nee, had ik ook.
De hele dag was ik in mineurstemming. Tot ik 's avonds een knalfeest gaf.
De volgende dag besefte ik me dat er, buiten die 3-0, niets veranderd was, en nu, zeven jaar later nog steeds niet.
Gelukkig word ik ook bijna altijd zo'n tien jaar jonger geschat, dat helpt ook wel mee .
En jonge lovers natuurlijk .
pi_31407496
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:02 schreef syzo het volgende:
Ja vroeger dacht ik ook dat sex in een relatie niet zo heel belangrijk was. Mede door mijn eigen onzekerheid op dat gebied Tot ik na een flink aantal jaren van slechte sex de hele relatie beu werd. Er was natuurlijk wel meer aan de hand dan alleen maar slechte sex hoor. Slechte communicatie onder andere en we pasten gewoon niet bij elkaar. Niet in en niet buiten de slaapkamer.

Sindsdien ben ik wel wijzer en naar mijn mening is sex heel belangrijk in een relatie. Je kan elkaar nog zo leuk vinden maar als het sexueel niet matched houd het voor mij toch echt op.

Gelukkig heb ik nu een leuke vriend waarmee het ook in bed super klikt. Een blijverdje dus
Sex is wel belangrijk in een relatie en er zijn heel veel vrouwen die er zo over denken...gelukkig.
En wat betreft de sexuele piek pas na de dertig.... WHOEIIIII bring it on
Het is alleen zo jammer dat de seksuele piek van mannen ligt bij vrouwen onder de 30
pi_31407513
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, had ik ook.
De volgende dag besefte ik me dat er, buiten die 3-0, niets veranderd was, en nu, zeven jaar later nog steeds niet.
Gelukkig word ik ook bijna altijd zo'n tien jaar jonger geschat, dat helpt ook wel mee .
Copycat op jacht!
underground forever baby
pi_31407517
Ik vind het tamelijk overdreven dat je sex moet hebben om een relatie te kunnen bestempelen. Ik heb bewust gekozen om géén sex voor het huwelijk te hebben.

Seks is een uiting van intimiteit en niet het middel ertoe. Echte intimiteit kan niet zonder een belofte tot eerlijkheid, liefde en trouw. Intimiteit is niet in de eerste plaats een seksuele ontmoeting. Een prostituee geeft haar lichaam, maar je knut haar relaties moeilijk intiem noemen. Seks vóór het huwelijk kan zelfs intimiteit verhinderen.
In Christinaity Today van oktober 1986 schrijft Donald Joy dat seks voor het huwelijk de emotionele binding tussen twee partners verkort.
Hij bespreekt een onderzoek onder 100.000 vrouwen dat uitwees dat er een verband bestaat tussen vroege seksuele ervaringen en o.a. ontevredenheid in het huwelijk een gebrek aan seksuele intimiteit.

Al geven vroege seksuele ervaringen misschien tijdelijk genot, je mist de beste weg naar een gelukkig huwelijk. Weinig zullen bereid zijn er voor uitgekomen, maar als ze eerlijk zijn zullen velen moeten toegeven dat seks vóór het huwelijk nogal tegenvalt. Jongeren hebben soms het idee dat ze niet normaal zijn als ze zo rond hun twintigste nog maagd zijn. Volgens Gods idee over liefde is het juist normaal, gezond en verstandig om seks te bewaren tot het huwelijk, ongeacht je leeftijd.

Veel getrouwde mannen geven toe dat ze hun vrouw constant met vorige partners vergelijken moeten en dat ze zich daarin gevangen voelen. Het legt de basis voor vergelijking, achterdocht en wantrouwen. ‘Ben ik wel net zo aantrekkelijk als haar vorige vriend?’ Als hij niet op me wachtte voordat we getrouwd waren, waarom zoal ik dan geloven dat hij nu trouw is?’Als er beter iemand op de proppen komt, word ik dan aan de kant gezet?

Waarom zou je wachten? Hoe weet je zeker dat het beste is? Is seks het wachten wel waard?
Gehoorzaamheid aan Gods geboden houdt in dat we vertrouwen dat Hij weet wat het beste is voor ons. De keuzes die we maken in ons gedrag op seksueel gebied vragen geloof in waarheden die we misschien niet begrijpen. Zo zijn er geestelijke, emotionele, lichamelijke en psychologische redenen waarom God seksuele gemeenschap heeft beperkt tot het huwelijksbed. Sommige van deze redenen gaan boven ons begrip uit. We moeten eenvoudigweg geloven dat God het beste voor ons voor heeft. Wel kunne we leren van degenen die hun keuzes al gemaakt hebben. Veel getrouwde mensen hebben er spijt van dat ze niet gewacht hebben. Christenen die niet gewacht hebben, lopen vaak rond met een sterk schuldgevoel en een groot verdriet.

(bron: http://www.wareliefdewacht.nl)
it is the goodness of God that leads to repentance
pi_31407542
quote:

[..]

Nee, had ik ook.
Ik vond 30 helemaal niet erg en de jaren erna ook niet. Ik heb het nu pas, nu ik 37 word. Vreselijk

Maar ik word ook nog steeds jonger geschat en jonge lovers houden dat zeker goed in stand
pi_31407548
god..
underground forever baby
pi_31407555
ah ok.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31407569
God
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_31407571
quote:

[..]

Woei! Er staat me dus nog VEEL meer plezier te wachten!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_31407573
quote:

[..]

Nee, had ik ook.
*aansluit... het doet maar heel even heel erg zeer.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31407579
ah ja 30, voor je het weet ben je er bijna

*snik*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:08:55 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31407585
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:06 schreef be_different het volgende:

(bron: http://www.wareliefdewacht.nl)
Vind je het heel erg dat ik me niet laat leiden door een eventuele God?
pi_31407589
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Kajel het volgende:
*checkt de diverse fotoboeken van vrouwen in dit topic van rond de 30*
Check...prima in orde lijkt me
Ja maar hoe vaak zie je wel niet een getrouwd stelletje op straat rond lopen waarvan je denk... wow, als die vent van te voren had geweten dat ie degene waarmee ie zou gaan trouwen er zo uit zou zien, zou hij er dan nog zin in hebben?

En dan doel ik vooral op normaal uitziende mannen die een vrouw hebben die vooral steeds meer op een dikke slonzige niet uitdagende geklede huisvrouw/moeder is gaan lijken. Mensen die dachten dat het vooral nodig is om op jonge leeftijd veel aan je uiterlijk te doen... terwijl naar mijn mening het op oudere leeftijd juist steeds belangrijker word.
/0
pi_31407615
quote:

[..]

Nee, had ik ook.
Foto
/0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')