abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31406661
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:23 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens ja.
[..]

Wow, wou dat ik er ook zo lichtelijk over kon denken!!
[..]

Hier kan ik van alles over zeggen, maar das nogal off topic, dus....

Toch kan ik me nauwelijks voorstellen dat die vrouw zelf niets mist in de relatie wanneer ze zich zo makkelijk over de seks heen zet. Seks is, zoals al eerder gezegd, toch die intimiteit die een relatie juist bijzonder maakt. Als het natuurlijk goed gebeurd... Misschien zat er al iets mis op dit vlak en zocht ze een reden om er onderuit te komen of zo...
Weet je wat het vaak ook is... egoisme. De man wil vooral sex als genot/hoogtepunt in de relatie en dat kan dan niet.. maar als man zijnde moet je dan wel de hele tijd met de vrouw zitten knuffelen. Maar dat zie ik dan vaak al uit frustratie niet eens zitten, maar mij doet het dan ook vrij weinig. Het is net alsof je een vreemd omarmd, niet bepaald boeiend.. want je voelt zich maar weinig band bij degene als het vaak gebeurd.

Je houd of rekening met elkaar, of je laat elkaar vrij... maar je kan niet verwachten dat als 1 teleurgesteld word door dat er niet aan zijn/haar behoeften gedacht word dat deze zich wel nog zo graag inzet voor de ander.

Het is dus oa. aan de vrouw daar rekening mee te houden. Vooral mannen houden zich nu eenmaal graag bezig met sex... zij wil die man graag hebben omdat ie zo speciaal is... nou dan moet je er ook wat voor over hebben. Net als dat ik ook veel voor mijn vriendin over heb omdat ik haar specialer als de rest vind... maar als zij nooit zin heeft, dan ga ik haar toch minder waarderen. Klinkt grof, maar is wel zo.
/0
pi_31406678
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:31 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Waarom is niemand daar eerder op gekomen?? Wat een dodelijk simpele oplossing!
Puisten, regelmatige ongesteldheid... wat de pil betreft dan.
/0
pi_31406706
quote:

[..]

Ik geloof dat er ook nog andere redenen zijn waarom men de pil slikt, misschien dat dat hier ook voor geldt?

Daarnaast heb je zo een excuus naar je partner om geen seks te willen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_31406726
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:34 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Weet je wat het vaak ook is... egoisme. De man wil vooral sex als genot/hoogtepunt in de relatie en dat kan dan niet.. maar als man zijnde moet je dan wel de hele tijd met de vrouw zitten knuffelen. Maar dat zie ik dan vaak al uit frustratie niet eens zitten, maar mij doet het dan ook vrij weinig. Het is net alsof je een vreemd omarmd, niet bepaald boeiend.. want je voelt zich maar weinig band bij degene als het vaak gebeurd.

Je houd of rekening met elkaar, of je laat elkaar vrij... maar je kan niet verwachten dat als 1 teleurgesteld word door dat er niet aan zijn/haar behoeften gedacht word dat deze zich wel nog zo graag inzet voor de ander.

Het is dus oa. aan de vrouw daar rekening mee te houden. Vooral mannen houden zich nu eenmaal graag bezig met sex... zij wil die man graag hebben omdat ie zo speciaal is... nou dan moet je er ook wat voor over hebben. Net als dat ik ook veel voor mijn vriendin over heb omdat ik haar specialer als de rest vind... maar als zij nooit zin heeft, dan ga ik haar toch minder waarderen. Klinkt grof, maar is wel zo.
Ok, hierin verschillen we van mening.
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
Jack: There's always that.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:36:59 #55
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31406727
het zou m'n ex kunnen zijn...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_31406767
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:34 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Als jij verliefd bent vind je het echt niet vervelend om met je liefde te knuffelen lijkt me..intimiteit heb je op vele vlakken. En sex is daar 1 van, ..als jij het gevoel hebt een vreemde te omarmen zit er meer iets mis in je relatie dan dat zij jou niet genoeg sex geeft lijkt me..
underground forever baby
pi_31406801
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:38 schreef Laton het volgende:

Als jij verliefd bent vind je het echt niet vervelend om met je liefde te knuffelen lijkt me..intimiteit heb je op vele vlakken. En sex is daar 1 van, ..als jij het gevoel hebt een vreemde te omarmen zit er meer iets mis in je relatie dan dat zij jou niet genoeg sex geeft lijkt me..
Wat hij zegt!
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
Jack: There's always that.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:40:37 #58
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_31406827
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 11:45 schreef Suphafly het volgende:
Ik heb dit meegemaakt.. er is niks erger dan het wel willen maar niet kunnen en dan langzaam je relatie kapot zien gaan.. conclusie is dat je heeeeeeeeeeel sterk in je schoenen moet staan wil je dit kunnen..
Hier is het andersom he? Gewoon niet willen maar eventueel wel kunnen.

Daar kan ik dus met mijn kop niet bij.............
quote:

[..]

Als man kan ik zo al wat redenen bedenken.

- Je reguleert je menstruatie zelf.
- Je hoeft niet uit te kijken mocht er onverhoopt toch wat gebeuren.
- Je bent "baas" over eigen lichaam, althans zo ervaart mijn vriendin het.
- Je kan minder last hebben van de menstruatie in de stopweek.
- Sommige middelen verminderen acne.
- Het kan een positieve invloed hebben op je gemoedstoestand.
etc. etc.

Voor het gebruik valt best wel wat te zeggen hoor, naast het primaire doel hebben veel middelen ook wat bijwerkingen die niet negatief hoeven te zijn.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_31406843
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Ok, hierin verschillen we van mening.
Je ziet toch zelf ook wel je denkfout? Een man moet maar rekening houden met idiote wensen van zijn vrouw, waar een heel normale wens van de man niet gehonoreerd hoeft te worden, daar moet hij maar begrip voor hebben.
pi_31406869
quote:

[..]

Ja nee duh... dat ik het niet over de 1e dag van de relatie heb mag duidelijk zijn. Maar als de vrouw geen zin in mijn vorm van intimiteit heeft... ja dan moet ze er niet versteld van staan te kijken als ik ook niet echt zo een band opbouw. Knuffelen kan ik echt wel met meer mensen als alleen met de partner... knuffelen doe ik dan wel liever met iemand waar ik een intieme band mee heb, dan vind ik het ook leuker. Maar ja, als je die band niet opbouw door mede een flink gebrek aan sex... tja...
/0
pi_31406882
quote:

[..]

Als er geen seks is is er geen intimiteit hoor. De slagingskans van een relatie nadert dan ook tot nul in dat geval.
pi_31406912
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:41 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je ziet toch zelf ook wel je denkfout? Een man moet maar rekening houden met idiote wensen van zijn vrouw, waar een heel normale wens van de man niet gehonoreerd hoeft te worden, daar moet hij maar begrip voor hebben.
My man!!!!! Eindelijik iemand die mijn woorden leest zoals ik ze hier ook neerplant...

En ja, ik heb gewoon geen zin moeite te doen voor iemand die geen moeite doet voor mij..

Ik wil gewoon graag weten dat degene mij graag wil en mij lekker/speciaal/leuk vind... en dat doe je mede door sex. Anders vind je alleen mijn karakter leuk, maar mijn lichaam niet.
/0
pi_31406940
Er wordt heir net gedaan of het alleen vrouwen zijn die zo weinig zin zouden kunnen hebben, dat het de relatie in gevaar kan brengen, maar dat kan bij mannen net zo goed.

In ieder geval is een relatie zonder seks in mijn ogen ook geen relatie. dat kan best een tijdje, door omstandigheden, maar er moet wel verbetering in komen en het moet niet te lang duren. Echter, hoe langer je geen seks hebt, hoe moeilijker het is om de draad weer op te pakken, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:47:25 #64
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31406998
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:45 schreef miss_sly het volgende:
Er wordt heir net gedaan of het alleen vrouwen zijn die zo weinig zin zouden kunnen hebben, dat het de relatie in gevaar kan brengen, maar dat kan bij mannen net zo goed.

In ieder geval is een relatie zonder seks in mijn ogen ook geen relatie. dat kan best een tijdje, door omstandigheden, maar er moet wel verbetering in komen en het moet niet te lang duren. Echter, hoe langer je geen seks hebt, hoe moeilijker het is om de draad weer op te pakken, denk ik.
Of beide a-sexueel zijn/ worden
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_31407008
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:45 schreef miss_sly het volgende:

Sterker nog... op een gegeven moment ben je over je blinde verliefdheid heen.. en daarna ben je nog eens semi-uitgekeken op iemand. Als er dan ook nog eens frustraties zijn die langer spelen en geen verbetering in blijkt te komen... dan betekend dat vaak einde-relatie.
/0
pi_31407020
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Of beide a-sexueel zijn/ worden
ow ja, dat lijkt me dolletjes

Ik vind seks wel leuk, toevallig
pi_31407033
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Sterker nog... op een gegeven moment ben je over je blinde verliefdheid heen.. en daarna ben je nog eens semi-uitgekeken op iemand. Als er dan ook nog eens frustraties zijn die langer spelen en geen verbetering in blijkt te komen... dan betekend dat vaak einde-relatie.
Mja, dat zal ook allemaal geen positieve uitwerking hebben.
pi_31407106
Al dat gepraat over zin of geen zin
intuition will take you further than logics will ever do
pi_31407110
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ow ja, dat lijkt me dolletjes

Ik vind seks wel leuk, toevallig
Jij ook al... we have got something in common

Word tijd voor een "seksualiteit meeting"
/0
pi_31407124
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:51 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Jij ook al... we have got something in common

Word tijd voor een "seksualiteit meeting"
Verkeerde subforum
pi_31407151
Als ik hier zou betogen dat ik geen seks met mijn vrouw wil, maar wel heel graag wil knuffelen met haar omdat ze zo speciaal voor me is, vrees ik een volksgericht over me heen te krijgen danwel ervan te worden beticht homo te zijn. Andersom moet er - vooral door vrouwen bepleit - wél begrip zijn voor de vrouw die niet wil. Vanwaar toch deze merkwaardige discrepantie? Dames, leg eens uit?
pi_31407170
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Verkeerde subforum
I know... maar ja, het klinkt ook weer zo bagger als ik "relaties & psychologie meeting" zeg.. tenminste komt dan niet zo over als ik het wil laten "klinken"
/0
pi_31407185
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als ik hier zou betogen dat ik geen seks met mijn vrouw wil, maar wel heel graag wil knuffelen met haar omdat ze zo speciaal voor me is, vrees ik een volksgericht over me heen te krijgen danwel ervan te worden beticht homo te zijn. Andersom moet er - vooral door vrouwen bepleit - wél begrip zijn voor de vrouw die niet wil. Vanwaar toch deze merkwaardige discrepantie? Dames, leg eens uit?
In mijn ogen is er geen discrepantie. Mijn partner moet echt wel met meer komen dan alleen knuffelen. Is leuk en lief en gezellig, maar goede seks hoort er zeker bij!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:55:03 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31407204
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:21 schreef wierdo6 het volgende:

Ik zie mensen anders ook niet rondom hun 30e opeens veel knapper worden dan in de jaren ervoor... voor de rest zal ik er maar over zwijgen. Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar ik spreek over het grote gros van de mensen.
Ik heb nu al medelijden met je voor de dag dat jij 30 wordt .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31407205
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

I know... maar ja, het klinkt ook weer zo bagger als ik "relaties & psychologie meeting" zeg.. tenminste komt dan niet zo over als ik het wil laten "klinken"
Ow, ik weet precies hoe je het wilt laten klinken
pi_31407206
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Waarschijnlijk kan R2-D2 je erbij helpen.. tis een vrouw en ze vind schijnbaar dit topic nogal oninteressant of is ze anders van mening.
/0
pi_31407224
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

haha, ja
Hij had werkelijk geen idee aan wie hij zijn voorstel voor een seksualiteits meet deed
pi_31407225
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vind je het raar als ik zeg dat ik ook niet echt op die dag zit te wachten?
/0
pi_31407268
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

haha, ja
Hij had werkelijk geen idee aan wie hij zijn voorstel voor een seksualiteits meet deed
Jonge jonge zeg.. ik ben een man... denken jullie nu werkelijk dat ik het aan mij voorbij laat gaan om ff in het fotoboek te snuffelen van de vrouwelijke gebruikers die hier reageren?
/0
pi_31407310
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Jonge jonge zeg.. ik ben een man... denken jullie nu werkelijk dat ik het aan mij voorbij laat gaan om ff in het fotoboek te snuffelen van de vrouwelijke gebruikers die hier reageren?
Dan zul je ongetwijfeld geconstateerd hebben dat vrouwen er vanaf de 30 niet mooier op worden
pi_31407379
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kan R2-D2 je erbij helpen.. tis een vrouw en ze vind schijnbaar dit topic nogal oninteressant of is ze anders van mening.
Dat kan ik even niet volgen
pi_31407409
Ja vroeger dacht ik ook dat sex in een relatie niet zo heel belangrijk was. Mede door mijn eigen onzekerheid op dat gebied Tot ik na een flink aantal jaren van slechte sex de hele relatie beu werd. Er was natuurlijk wel meer aan de hand dan alleen maar slechte sex hoor. Slechte communicatie onder andere en we pasten gewoon niet bij elkaar. Niet in en niet buiten de slaapkamer.

Sindsdien ben ik wel wijzer en naar mijn mening is sex heel belangrijk in een relatie. Je kan elkaar nog zo leuk vinden maar als het sexueel niet matched houd het voor mij toch echt op.

Gelukkig heb ik nu een leuke vriend waarmee het ook in bed super klikt. Een blijverdje dus
Sex is wel belangrijk in een relatie en er zijn heel veel vrouwen die er zo over denken...gelukkig.
En wat betreft de sexuele piek pas na de dertig.... WHOEIIIII bring it on
pi_31407412
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:51 schreef blieblie het volgende:
Van de andere kant... Ik snap niet dat sommige vrouwen seks zo enorm laag waarderen. Bij het meisje uit de OP lijkt het wel alsof ze het sex gedeelte alleen voor der vriend deed. Maar een vrouw heeft toch ook plezier van sex? Of ben ik naief .
Natuurlijk ben je niet naief.
Een beetje gezonde vrouw heeft minstens net zoveel plezier in seks als de gezonde man.

Deze mevrouw waar het om gaat heeft waarschijnlijk last van een bijverschijnsel en dat zou dan afvlakking zijn. Het vervelende is dat die afvlakking dus op allerlei gebieden plaatsvindt.
Als zij het zelf allemaal wel goed vind zo dan hoop ik dat haar vriend haar weet te overtuigen om heel rap van de ring af te stappen. Liefde én seks moet natuurlijk van beide kanten komen.

Ik zou mij trouwens geen relatie voor kunnen stellen zonder een manier van seks... ook al gaat het niet op de 'normale' manier. Leuke alternatieven zat.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31407426
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:42 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Als er geen seks is is er geen intimiteit hoor. De slagingskans van een relatie nadert dan ook tot nul in dat geval.
Daar ben ik het mee eens..ik beweer dan ook nergens het tegendeel.
underground forever baby
pi_31407480
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan zul je ongetwijfeld geconstateerd hebben dat vrouwen er vanaf de 30 niet mooier op worden
Zoals ik al zei... er zijn uitzonderingen. Gelukkig ook maar, anders zou ik na mijn 30e waarschijnlijk elke dag met mijn zatte kop op gras maaier scooters met mijn vrienden wedstrijden aan 't rijden zijn, katapulten gaan bouwen en andere lompe dingen gaan uitvoeren. Eigenlijk ook geen slecht leven als ik er zo aan denk. Maar ja, toch wel leuk als je dat met een partner erbij kan doen

Maar geef toe... als je op straat loopt en ziet hoe het gemiddelde koppeltje dat 30+ is eruit ziet word je er niet altijd even vrolijk van als je ziet hoe snel mensen in "verval" kunnen raken. En al zeker als je naar de 40+ catagorie kijkt.

Vrouwen laten zich vaak verslonzen, worden dikker.. onder het mom van, ik heb toch al een vent.
Mannen gaan zich vooral slechter kleden, worden kaler en gaan verouderde kapsels nemen, strak is er uberhaupt vaak weinig

En toch vind ik vaak de vrouwen sneller "oud" worden of verslonzen qua uiterlijk dan mannen.
/0
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:05:13 #86
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_31407484
*checkt de diverse fotoboeken van vrouwen in dit topic van rond de 30*
Check...prima in orde lijkt me
Feel no shame for what you are...
Digitale Kiekjes Verzameling
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:05:23 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31407490
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef wierdo6 het volgende:

Vind je het raar als ik zeg dat ik ook niet echt op die dag zit te wachten?
Nee, had ik ook.
De hele dag was ik in mineurstemming. Tot ik 's avonds een knalfeest gaf.
De volgende dag besefte ik me dat er, buiten die 3-0, niets veranderd was, en nu, zeven jaar later nog steeds niet.
Gelukkig word ik ook bijna altijd zo'n tien jaar jonger geschat, dat helpt ook wel mee .
En jonge lovers natuurlijk .
pi_31407496
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:02 schreef syzo het volgende:
Ja vroeger dacht ik ook dat sex in een relatie niet zo heel belangrijk was. Mede door mijn eigen onzekerheid op dat gebied Tot ik na een flink aantal jaren van slechte sex de hele relatie beu werd. Er was natuurlijk wel meer aan de hand dan alleen maar slechte sex hoor. Slechte communicatie onder andere en we pasten gewoon niet bij elkaar. Niet in en niet buiten de slaapkamer.

Sindsdien ben ik wel wijzer en naar mijn mening is sex heel belangrijk in een relatie. Je kan elkaar nog zo leuk vinden maar als het sexueel niet matched houd het voor mij toch echt op.

Gelukkig heb ik nu een leuke vriend waarmee het ook in bed super klikt. Een blijverdje dus
Sex is wel belangrijk in een relatie en er zijn heel veel vrouwen die er zo over denken...gelukkig.
En wat betreft de sexuele piek pas na de dertig.... WHOEIIIII bring it on
Het is alleen zo jammer dat de seksuele piek van mannen ligt bij vrouwen onder de 30
pi_31407513
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, had ik ook.
De volgende dag besefte ik me dat er, buiten die 3-0, niets veranderd was, en nu, zeven jaar later nog steeds niet.
Gelukkig word ik ook bijna altijd zo'n tien jaar jonger geschat, dat helpt ook wel mee .
Copycat op jacht!
underground forever baby
pi_31407517
Ik vind het tamelijk overdreven dat je sex moet hebben om een relatie te kunnen bestempelen. Ik heb bewust gekozen om géén sex voor het huwelijk te hebben.

Seks is een uiting van intimiteit en niet het middel ertoe. Echte intimiteit kan niet zonder een belofte tot eerlijkheid, liefde en trouw. Intimiteit is niet in de eerste plaats een seksuele ontmoeting. Een prostituee geeft haar lichaam, maar je knut haar relaties moeilijk intiem noemen. Seks vóór het huwelijk kan zelfs intimiteit verhinderen.
In Christinaity Today van oktober 1986 schrijft Donald Joy dat seks voor het huwelijk de emotionele binding tussen twee partners verkort.
Hij bespreekt een onderzoek onder 100.000 vrouwen dat uitwees dat er een verband bestaat tussen vroege seksuele ervaringen en o.a. ontevredenheid in het huwelijk een gebrek aan seksuele intimiteit.

Al geven vroege seksuele ervaringen misschien tijdelijk genot, je mist de beste weg naar een gelukkig huwelijk. Weinig zullen bereid zijn er voor uitgekomen, maar als ze eerlijk zijn zullen velen moeten toegeven dat seks vóór het huwelijk nogal tegenvalt. Jongeren hebben soms het idee dat ze niet normaal zijn als ze zo rond hun twintigste nog maagd zijn. Volgens Gods idee over liefde is het juist normaal, gezond en verstandig om seks te bewaren tot het huwelijk, ongeacht je leeftijd.

Veel getrouwde mannen geven toe dat ze hun vrouw constant met vorige partners vergelijken moeten en dat ze zich daarin gevangen voelen. Het legt de basis voor vergelijking, achterdocht en wantrouwen. ‘Ben ik wel net zo aantrekkelijk als haar vorige vriend?’ Als hij niet op me wachtte voordat we getrouwd waren, waarom zoal ik dan geloven dat hij nu trouw is?’Als er beter iemand op de proppen komt, word ik dan aan de kant gezet?

Waarom zou je wachten? Hoe weet je zeker dat het beste is? Is seks het wachten wel waard?
Gehoorzaamheid aan Gods geboden houdt in dat we vertrouwen dat Hij weet wat het beste is voor ons. De keuzes die we maken in ons gedrag op seksueel gebied vragen geloof in waarheden die we misschien niet begrijpen. Zo zijn er geestelijke, emotionele, lichamelijke en psychologische redenen waarom God seksuele gemeenschap heeft beperkt tot het huwelijksbed. Sommige van deze redenen gaan boven ons begrip uit. We moeten eenvoudigweg geloven dat God het beste voor ons voor heeft. Wel kunne we leren van degenen die hun keuzes al gemaakt hebben. Veel getrouwde mensen hebben er spijt van dat ze niet gewacht hebben. Christenen die niet gewacht hebben, lopen vaak rond met een sterk schuldgevoel en een groot verdriet.

(bron: http://www.wareliefdewacht.nl)
it is the goodness of God that leads to repentance
pi_31407542
quote:

[..]

Nee, had ik ook.
Ik vond 30 helemaal niet erg en de jaren erna ook niet. Ik heb het nu pas, nu ik 37 word. Vreselijk

Maar ik word ook nog steeds jonger geschat en jonge lovers houden dat zeker goed in stand
pi_31407548
god..
underground forever baby
pi_31407555
ah ok.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31407569
God
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_31407571
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je weet dat vrouwen vanaf hun dertigste pas hun seksuele piek bereiken?
Woei! Er staat me dus nog VEEL meer plezier te wachten!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_31407573
quote:

[..]

Nee, had ik ook.
*aansluit... het doet maar heel even heel erg zeer.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31407579
ah ja 30, voor je het weet ben je er bijna

*snik*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:08:55 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31407585
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:06 schreef be_different het volgende:

(bron: http://www.wareliefdewacht.nl)
Vind je het heel erg dat ik me niet laat leiden door een eventuele God?
pi_31407589
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:05 schreef Kajel het volgende:
*checkt de diverse fotoboeken van vrouwen in dit topic van rond de 30*
Check...prima in orde lijkt me
Ja maar hoe vaak zie je wel niet een getrouwd stelletje op straat rond lopen waarvan je denk... wow, als die vent van te voren had geweten dat ie degene waarmee ie zou gaan trouwen er zo uit zou zien, zou hij er dan nog zin in hebben?

En dan doel ik vooral op normaal uitziende mannen die een vrouw hebben die vooral steeds meer op een dikke slonzige niet uitdagende geklede huisvrouw/moeder is gaan lijken. Mensen die dachten dat het vooral nodig is om op jonge leeftijd veel aan je uiterlijk te doen... terwijl naar mijn mening het op oudere leeftijd juist steeds belangrijker word.
/0
pi_31407615
quote:

[..]

Nee, had ik ook.
Foto
/0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')