Nou, ik kan me nog herinneren dat Saudi-Arabië op het WK van 1994 won van België. Saeed el Owairan speelde in zijn eentje het halve elftal van België uit en scoorde beheerst de enige treffer in die wedstrijdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:02 schreef Ixnay het volgende:
Saudi Arabië doet iedere keer weer mee, en eenmaal op het toernooi zijn ze kansloos.
dat kan niet, Turkije, Spanje en Tsjechie zitten in 1 bakquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:47 schreef Chen het volgende:
Tsjechië-Turkije
Spanje-Zwitserland
Noorwegen-Slowakije
Maar ik zou Zwitserland erg leuk vinden
En dan nog zo ver gekomenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:05 schreef Damzzz het volgende:
Ik zou het ook heel raar vinden als Bahrein wint van T&T, ik heb ze zien spelen tegen Japan, wat een drama. Ze spelen zoals San Marino in Europa speelt.
Ja dat komt dan weer omdat er in die regio de eerste 2 van poules van 4 naar het WK gaan, en de 3e playoffs (mind me if im wrong). Er speelde in die poule dus een team NOG dramatischer. Tevens was het tegen Oezbekistan natuurlijk ook een beeetje mazzel.quote:
Dat denk ik ook Zwitserland heeft best een degelijk team.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk eerder dat Zwitserland de Turken er nog wel eens uit kunnen spelen.
Ik hoop het ook. Sowieso gaat Zwitserland weer meespelen op hoger niveau. Ze hebben een goede jeugdlichting en verder is het toch ook wel leuk als ze volgend jaar meespelen met het oog op het EK van 2008 wat ze samen organiseren met Oostenrijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk eerder dat de Zwitsers de Turken er nog wel eens uit kunnen gaan spelen.
Hoop ik ......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:01 schreef yurko het volgende:
De loting is geweest:
Turkije - Zwitserland
Tsjechië - Noorwegen
Spanje - Slowakije
dat hoop ik ook! weg met die lelijke turkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk eerder dat de Zwitsers de Turken er nog wel eens uit kunnen gaan spelen.
Noorwegen heeft misschien de slechtste ploeg van de 6. Tsjechië zal wel door gaan samen met de Spanjaarden, en terecht. Turkije Zwitserland lijkt me gelijkwaardig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:37 schreef golfer het volgende:
Ik geef de Zwitsers een goede kans en de Tsjechen zullen nog een kluif aan Noorwegen hebben.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat hoop ik ook! weg met die lelijke turken
Miroslav Karhan, Marek Mintal, Robert Víttek, Samuel Slovak, Josef Valachovic, Stanislav Varga, Szilard Németh... Onder anderen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:34 schreef JorgeCampos het volgende:
Kan iemand trouwens wat Slowaakse voetballers noemen?![]()
Nou, onderschat de Noren niet, vooral in de koude novembermaand zijn ze best sterk thuis.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat de Tsjechen het redden, Spanje ook wel en Zwitserland.
Fysiek sterk okee, maar Tsjechen zijn ook niet zeer bang voor kou op zich. Bovendien is Noorwegen voetballend erg beperkt hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou, onderschat de Noren niet, vooral in de koude novembermaand zijn ze best sterk thuis.
Het gaat nog spannend worden, ik denk dat de fysiek sterke Noren toch iets meer kans hebben om door te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |