Hoe voel je zoiets?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:23 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dan klopt m'n gevoel.........
Ik zit tussen 2 te twijfelen, uitgaande van m'n gevoel: Winston Bogarde
Whehehe, algoritme?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Naam algoritme
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Naam algoritme
Zal het iets specificeren:
KL-orkest-ein, beide zijn dus het klein orkest onder aanvoering van Harry Jekkers
Hoewel het een anagram is, gaf je de preciese uitleg die ik wilde horen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Naam algoritme
Zal het iets specificeren:
KL-orkest-ein, beide zijn dus het klein orkest onder aanvoering van Harry Jekkers
Dat is niet zo inderdaad. Maar aangezien de punten toch al niet mijn kant op kwamen dacht ik het er even te verduidelijking bij te zetten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
lubje deed een poging 2 punten naar zich toe te trekken, maar het is sowieso natuurlijk niet 1 persoon
Volgens mij ook ja, was er wel iemand eerder met het juiste antwoord?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:53 schreef peaceman het volgende:
Hmm ik wil niet pietluttig doen, maar Madmaster heeft toch zijn bericht aangepast later of zie ik dat verkeerd? No offence of course..
Dat klopt, ja.. het was ook later dan de post van Z..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:53 schreef peaceman het volgende:
Hmm ik wil niet pietluttig doen, maar Madmaster heeft toch zijn bericht aangepast later of zie ik dat verkeerd? No offence of course..
Oke... ik kan hier niet zijn op welk tijdstip het gebeurde en het is ook niks persoonlijks. Maar de vraagsteller beslist dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nadat ik mijn posting gedaan had, meteen de verduidelijking er aan toegevoegd.
Ik laat aan de jury over of dat juist/op tijd was.
Volgens mij gaat het dan tussen Gambolputty en Peacemen (en MadMaster natuurlijk), niet Z...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat klopt, ja.. het was ook later dan de post van Z..
maar daar moet de vraagsteller maar over beslissen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |