Hopelijk zo lang mogelijk, van een dik kind!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Tanja gaat eerst vannacht en morgen nog bevallen...
Dank je Bocaj...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef Bocaj het volgende:
Hey, ik ben overgestept op xs4all omdat versatel het niet doet, bij jullie ook niet?
Werkt hier perfect hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef Bocaj het volgende:
Hey, ik ben overgestept op xs4all omdat versatel het niet doet, bij jullie ook niet?
Over Rob, in het dagelijkse leven was ze Rob gewoon voorbij gelopen en ze wil geen ruzie maken nu...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef ruby het volgende:
Over wie loopt Tanja nou de hele tijd te mekkeren? Ik heb het niet zo gevolgd...
Ja versatel deed het niet toen ging ik verder zoeken en de eerst volgende perfecte stream was xs4allquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef Bocaj het volgende:
Is dat zo of denk je dat. Joost haalde namelijk allemaal dingen aan uit zijn eigen gesprekken met Rob en zijn eigen beeld van Rob, die ie geweldig vindt, vaderfiguur etc. Volgens mij sprak Joost gewoon vanuit zichzelf.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:29 schreef milagro het volgende:
Die dingen die Joost zei over Tanja, stonden voorgekauwd op de kaartjes.\
Dus Tanja verwijt de verkeerde te praten námens haar.
Ze is nu pissig omdat ze zelf dat niet heeft kunnen corrigeren of zeggen, en ze wil weg daarom.
Hier heeft Tanja namelijk géén zin an.
Dank je.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Over Rob, in het dagelijkse leven was ze Rob gewoon voorbij gelopen en ze wil geen ruzie maken nu...
Tanja vindt het stoer om dwars te liggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef milagro het volgende:
Exact, Roel!
Ze krijgt de kans en ze grijpt die niet, en dan gaat ze nu klagen dat er namens haar en achter haar rug om gepraat wordt over haar
Tanja zoekt gewoon weer een aanleiding om te klieren, dwars te liggen, met weggaan te dreigen.
Dus jij zou het ook zomaar doen? Gewoon verplicht gaan zitten en alles uitspreken?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef milagro het volgende:
Exact, Roel!
Ze krijgt de kans en ze grijpt die niet, en dan gaat ze nu klagen dat er namens haar en achter haar rug om gepraat wordt over haar
Tanja zoekt gewoon weer een aanleiding om te klieren, dwars te liggen, met weggaan te dreigen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dank je Bocaj...![]()
Doordat jij overstapte doen mijn streams het nu ineens weer prima![]()
Ja óf ze wordt weer extra gespekt door Hummie. "Nee melkkoetje meisje.... je kan niet weg !! Hier heb je nog 10k. Blijf je dan vrijwillig ???"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:34 schreef F4iTH het volgende:
Tanja gaat helemaal niet weg of ze moet die 10k euri inleveren. Dat zie ik haar dus niet doen, helaas.
Klopt, viel mij ook op, het zou kunnen dat ze dat bewust doen omdat teveel mensen die streamgate gebruikten en daardoor hun server opslot hebben gezet aangezien de andere gates het wél doenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef Bocaj het volgende:
Mên... Dat er in dat huis nou niemand zit die even de slaapkamer inloopt, de koffer van die labiele troela pakt, vervolgens doodleuk de tuin in loopt en dan die koffer met een grote boog over het hek heen kiept.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef milagro het volgende:
Exact, Roel!
Hij zei dat net.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:34 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Is dat zo of denk je dat. Joost haalde namelijk allemaal dingen aan uit zijn eigen gesprekken met Rob en zijn eigen beeld van Rob, die ie geweldig vindt, vaderfiguur etc. Volgens mij sprak Joost gewoon vanuit zichzelf.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mên... Dat er in dat huis nou niemand zit die even de slaapkamer inloopt, de koffer van die labiele troela pakt, vervolgens doodleuk de tuin in loopt en dan die koffer met een grote boog over het hek heen kiept.
Zo Tanja. Je koffer hebben we vast weggebracht. Zoek je hem morgen op, of ga je er meteen achteraan?
Zijn beren katholiek?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:36 schreef Wup het volgende:
of heeft ze zich weer bedacht inmiddels?
Ze krijgt er stress van omdat ze dan op het laatste moment thuis alles voor de bevalling moet regelenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:35 schreef milagro het volgende:
Tanja nogmaal, wil geen stress van een volgende nominatie.
Kan iemand me uitleggen waarom iemand die al drie keer gezegd heeft weg te willen en zegt dat wat anderen van haar vinden niet boeiend vindt, dan wel stress kan krijgen van een nominatie?
Volgens mij geeft ze gewoon een waarheidsgetrouwe versie van het gebeuren... Zoals ze het verteld is het wél gebeurd...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:38 schreef CGJung het volgende:
Het zou wel de ultime wraak zijn. Stel dat Rob eruit moet, dit wordt live aangekondigd door Bridget, Ruud komt met z'n karretje en dan Tanja die opstaat en zegt: Ik ga er ook uit![]()
Overigens moet ik wel kwijt dat mijn waardering van Ingrid met de dag daalt![]()
Dan was het hele plannetje waarschijnlijk opgezet om een confronterende discussie over Rob op te wekken, want die kwam er wel erg goed vanaf op die kaartjes ("Leider", tsssk, van een mierenboerderij ja, met moeite). Linda en Tanja kwamen er allebei redelijk bekaaid vanaf, zodat extra aanleiding zou bestaan om de persoon van Rob eens aan nadere inspectie te onderwerpen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij zei dat net.
Tanja's gedrag stond puntsgewijs op die kaartjes.
Door BB opgesomd, Joost verwoordde dat dan weer op zijn manier.
Hij moest echter die punten aansnijden van BB.
Ik ga 'r persoonlijk halen als ze er niet uitgegooid wordt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:40 schreef charlysilva het volgende:
Tanja vertrekt niet,dit verhaal heb ik al tich keer uit haar mond mogen horen![]()
Die wordt dan lekker door Hummie ondergebracht in het Kraamhotel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:39 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ze krijgt er stress van omdat ze dan op het laatste moment thuis alles voor de bevalling moet regelen![]()
Het zijn haar eigen woorden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:42 schreef cevece het volgende:
[..]
Die wordt dan lekker door Hummie ondergebracht in het Kraamhotel.
Idd tijdens de live-uitzending gewoon zo doen:
En degene die eruit moet is: TANJA, mede omdat ze zelf wil !!!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:42 schreef milagro het volgende:
Ik snap er geen drol van
Tanja heeft meerdere persoonlijkheden, kan ze niets aan doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:44 schreef milagro het volgende:
Tanja zegt nu over Linda "Iedereen is zoals die is"
Zij was degene die over Linda's gedrag viel
Wat zei ie? Wreed?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:46 schreef FuTilE het volgende:
Juist, Roel heeft het bij het rechte eind.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Ja, duh! Wat weet jij nou van zwanger zijn!.
Dat is het spel. Dat is Big Brother.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:49 schreef style het volgende:
Lieske je hebt gelijk. Het gesprek is volkomen doelloos geweest.
Pff eerst Tanja gelijk geven, nu Lieske. Het gaat slecht met mij![]()
Nee, over Tanja. "Wel een vlijmscherpe mening hebben over zowel Linda als Rob, maar er niet voor uit durven te komen als de kans er is. Wel meedoen aan Big Brother, maar je naar gelieve onttreken aan wat voor de rest van de groep wel geldt." - Zo denk ik er precies over, zeker aangezien ze nu ook nog het lef heeft te gaan zeuren dat 'er voor haar gepraat werd'.quote:
Ach gut, is het weer zo ver?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:28 schreef scanman01 het volgende:
Drie keer is scheepsrecht. Tanja gaat morgen vrijwillig wel
Dik feest morgen. Rob weg en Tanja weg
Truequote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:51 schreef FuTilE het volgende:
Nee, over Tanja. "Wel een vlijmscherpe mening hebben over zowel Linda als Rob, maar er niet voor uit durven te komen als de kans er is. Wel meedoen aan Big Brother, maar je naar gelieve onttreken aan wat voor de rest van de groep wel geldt." - Zo denk ik er precies over, zeker aangezien ze nu ook nog het lef heeft te gaan zeuren dat 'er voor haar gepraat werd'.
Als je in BB gaat weet je dat je aan bepaalde dingen mee MOET doen, zoals de weekopdrachten, de regels waar je je aan dient te houden, etc.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Joost was ook écht niet objectief hoor...
Ik vind dit gewoon niet slim van BB. Lieske heeft gelijk, je had tevoren kunnen bedenken dat Tanja niet mee zou doen. En ik kan nog begrijpen ook waarom ze dit soort dingen niet wil. Gedwongen worden werkt gewoon niet.
BB laat vervolgens Joost voor Tanja spreken. Dat hoort gewoon niet. Ook al had ze er wél bij kunnen gaan zitten, ze zat er niet bij en dus mogen ze niet voor haar spreken.
Ik vind Tanja nog steeds niet leuk, maar hierin heeft ze gewoon gelijk imho...
Ach het is woensdag de dag voor de live (exit) uitzending en het Nederlands elftal heeft nog geen goal gescoord. Neem het jezelf niet kwalijk, neem nog een koffie, thee of alcoholica en morgen is het weer een nieuwe mooie dag....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:49 schreef style het volgende:
Lieske je hebt gelijk. Het gesprek is volkomen doelloos geweest.
Pff eerst Tanja gelijk geven, nu Lieske. Het gaat slecht met mij![]()
KRIBBET wacht op een doelpunt van het Nederlands elftalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:48 schreef Bocaj het volgende:
@KRIBBET
Loop eens naar dat huis toe en roep eens wat over de schutting!
Dank voor je opbeurende woorden. Ik neem maar een watertjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:55 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ach het is woensdag de dag voor de live (exit) uitzending en het Nederlands elftal heeft nog geen goal gescoord. Neem het jezelf niet kwalijk, neem nog een koffie, thee of alcoholica en morgen is het weer een nieuwe mooie dag....![]()
Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:52 schreef ruby het volgende:
Wat is die Ingrid bijdhand bezig de laatste tijd of verbeeld ik me dat?
Ach je hebt ook wel gelijk... * flugeltje zou ook helemaal niet geschikt zijn voor BB-huis wat dat betreft...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Als je in BB gaat weet je dat je aan bepaalde dingen mee MOET doen, zoals de weekopdrachten, de regels waar je je aan dient te houden, etc.
Tanja zegt dat ze alleen dat wil doen waar ZIJ zin in heeft, ze heeft niet met groepen, dus ook niets met groepsgesprekken.
Maar ze wil net wel maar al te graag weten van Ingrid te vertellen had.
Klopt ook niet dan.
Als je er niet aan mee wil doen, prima, maar ga dan ook niet lopen vissen wat er precies gezegd is, en dan kwaad worden dát er wat gezegd is, en dan Joost erop aan vallen.
Pak dan nu je koffer en flikker op, zou ik zeggen.
Maar ga niet eerst afwachten tot morgenavond en dan als je niet weg mag, toch opstappen.
Drama maken weer, gewoon, zoals iedere maand
Ik vraag me af hoe Maxima zich voelde: Persen In Naam van Oranje: Meer kijkcijfers dan Tanja ooit zal trekken !!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Als je in BB gaat weet je dat je aan bepaalde dingen mee MOET doen, zoals de weekopdrachten, de regels waar je je aan dient te houden, etc.
Tanja zegt dat ze alleen dat wil doen waar ZIJ zin in heeft, ze heeft niet met groepen, dus ook niets met groepsgesprekken.
Maar ze wil net wel maar al te graag weten van Ingrid te vertellen had.
Klopt ook niet dan.
Als je er niet aan mee wil doen, prima, maar ga dan ook niet lopen vissen wat er precies gezegd is, en dan kwaad worden dát er wat gezegd is, en dan Joost erop aan vallen.
Pak dan nu je koffer en flikker op, zou ik zeggen.
Maar ga niet eerst afwachten tot morgenavond en dan als je niet weg mag, toch opstappen.
Misschien moet Tanja ongesteld wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:54 schreef milagro het volgende:
Oppassen met wat je scheld, voor je het weet scheren ze je kaalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:57 schreef Apie74 het volgende:
grrrrrrr nou net nu het leuk begint te worden doen ze het geluid uit!!! stelletje &SD*DS*D
Dat is dan ook de ultieme les die big-brother ons leert, als je maar lang genoeg naar iemand kijkt is niemand leuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:46 schreef clauwheee het volgende:
Wat een gezever zeg. Jemig. Nog ff en ik vind niemand meer leuk
Daarom geloof ik ook niet dat alles puntsgewijs op de kaartjes stond. Want Joost haalde van alles aan uit zijn persoonlijke gesprekken met Rob.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:41 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan was het hele plannetje waarschijnlijk opgezet om een confronterende discussie over Rob op te wekken, want die kwam er wel erg goed vanaf op die kaartjes ("Leider", tsssk, van een mierenboerderij ja, met moeite). Linda en Tanja kwamen er allebei redelijk bekaaid vanaf, zodat extra aanleiding zou bestaan om de persoon van Rob eens aan nadere inspectie te onderwerpen.
Ze weet gewoon dat ze feitelijk heel veel macht heeft. Binnen de groep zullen er weinig zijn die openlijk tegen haar in zullen gaan, omdat ze bang zijn als boeman gezien te worden t.o.v. het arme zwangere schaap.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:54 schreef milagro het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien moet Tanja ongesteld worden![]()
Goed afgericht wijffie!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Mijn mannetje heeft gewoon het geluid van het voetbal uitgezet en vraagt me om de streams wat harder te zetten... We zien wel weer waar de prioriteiten tegenwoordig liggen
Dat is geen eigen meningquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hebben iemand genomen die een eigen mening heeft en dat werkt iet in het huis.
Streams zijn hier al weken hummie... Continu herbufferen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:00 schreef twentemeisje het volgende:
ik heb verdomme geen geluid op de streams... Am I the only one?
http://bb5.florisd.nl/quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:00 schreef twentemeisje het volgende:
ik heb verdomme geen geluid op de streams... Am I the only one?
*snel je chips piktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:02 schreef ruby het volgende:
Yeah.....chips en cola erbij pakt!
Ruzie, ruzie, ruzie!
*snel er nog een paar zakken bij pakt*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:03 schreef misterDre het volgende:
[..]
*snel je chips pikt
Dido met Chantal over de zeik![]()
![]()
Was dit wat Joost bedoelde met "iets leuks voor de genomineerden te doen"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:02 schreef flugeltje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tanja heeft ruzie veroorzaakt en gaat zelf naar buiten![]()
Nou! Nooit eerder gehad.quote:
Om eerlijk te zijn heeft Chantal wel een punt hoor !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:03 schreef Kimske het volgende:
mag hopen dat nu de ware aard van sjankwal uitkomt!!
ja Dido pikt het ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:04 schreef milagro het volgende:
Chantal beslist nu even hoe en waarom je iemand moet nomineren.
Ze vindt het laf dat Dido Linda genomineerd heeft.
Er zijn ook andere mensen in het huis immers, die ergere dingen gedaan hebben
Zullen we even jouw nominatie van Lieske praten, Chantal
Tanja is allang weer weggelopenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:05 schreef flugeltje het volgende:
Shit, het begint alweer te sussen...
Tanja zeg nog eens iets....
Jij weet wie Chantal genomineerd heeft en waaromquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:05 schreef cevece het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heeft Chantal wel een punt hoor !
Linda staat genomineerd vanwege d'r escapades met Roel en Roel zwijnt overal tussendoor ! En dan is het idd niet echt eerlijk t.o.v. Linda
Ik meerdere malen. En altijd op momenten als het interessant wordt.quote:
Ik heb geen behoeft om iets uit te sprekenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:05 schreef flugeltje het volgende:
Shit, het begint alweer te sussen...
Tanja zeg nog eens iets....
Ze moeten onderbouwd nomineren tochquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:07 schreef J-net het volgende:
Ja idd de kern van het verhaal: je mag nomineren wie je wilt en wat de reden is.....
WIE HEEFT ER DAAR IN DAT HUIS BEDACHT DAT JE MOET NOMINEREN MET EEN REDE??????
als ik er zou zitten en het stom zou vinden dan Ingrid duimt dan zou ik haar daar gewoon om nomineren.... ech wel
Die heeft weer alcohol opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:07 schreef Falco het volgende:
Oei Linda krijgt het nu toch moeilijk.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was dit wat Joost bedoelde met "iets leuks voor de genomineerden te doen"![]()
Heerlijk![]()
![]()
nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef Anitra het volgende:
Linda voelt zich niet happy met die discussie
omdat Chantal het opeens over haar, Linda, dus laat gaan allemaalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef Anitra het volgende:
Linda voelt zich niet happy met die discussie
Had je m'n eerste creatie nog gezien gisteren??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:11 schreef KRIBBET het volgende:
Roel heeft de vragen in de dbk gelezen en neemt Joost nu niets meer kwalijk.
Joost moest die vragen stellen en moest ook provoceren van BB.
Het gesprek zelf was wel aardig maar de after party is veel leuker![]()
Het is idd kl*te als een discussie over jou gaat en je zit er tussen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:12 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat Chantal het opeens over haar, Linda, dus laat gaan allemaal
en Tanja gaf nog eens een extra voorzetje daartoe, en liep meteen weg
intrigante
ow... ze identificeert zich met Linda en daarom gaat ze zo uit haar dak.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:13 schreef ruby het volgende:
Chantal wordt bijna hysterisch... Meer wijn, meer wijn, meer wijn.
Ja ok, maar als jij er een verhaaltje omheen draait kan dat wel dat die persoon je niet ligt. Maar ze hoeven het toch niet aan elkaar te vertellen bla di bla..... Rob die blert als sinds vorige week het huis bij elkaar.... ja so what..... het is gebeurd en je kan het niet meer wijzigen dat gezeik erover...quote:
Aha! Verhelderende info Kribbet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:11 schreef KRIBBET het volgende:
Roel heeft de vragen in de dbk gelezen en neemt Joost nu niets meer kwalijk.
Joost moest die vragen stellen en moest ook provoceren van BB.
Het gesprek zelf was wel aardig maar de after party is veel leuker![]()
Spannender momenteel dan die bagger wedstrijd van Oranjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja ok, maar als jij er een verhaaltje omheen draait kan dat wel dat die persoon je niet ligt. Maar ze hoeven het toch niet aan elkaar te vertellen bla di bla..... Rob die blert als sinds vorige week het huis bij elkaar.... ja so what..... het is gebeurd en je kan het niet meer wijzigen dat gezeik erover...
maar ja het is wel spannende tv
Maar het ging dus eigenlijk over Tanja eerstquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het is idd kl*te als een discussie over jou gaat en je zit er tussen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Ik noem het gewoon in FOK jargon "een nep rel"
Linda is denk ik een beetje te zacht. Dat compenseert ze weer door veel te zuipen om vervolgens lekker flink te gaan lallen en aan Roel z'n pielemoosje te trekken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ow... ze identificeert zich met Linda en daarom gaat ze zo uit haar dak.
wat een moeilijk gedoe zeg
waarom zegt Linda niks... komt er zeker niet tussen
Hier geen problemen met de Versatel streams gelukkig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
Wel balen btw dat de Versatel streams down zijn maargoed, met een buffertje hier en daar is het nog wel te doen
lolquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja ok, maar als jij er een verhaaltje omheen draait kan dat wel dat die persoon je niet ligt. Maar ze hoeven het toch niet aan elkaar te vertellen bla di bla..... Rob die blert als sinds vorige week het huis bij elkaar.... ja so what..... het is gebeurd en je kan het niet meer wijzigen dat gezeik erover...
maar ja het is wel spannende tv
Idd, zit geen kwaad bij Linda.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Linda is denk ik een beetje te zacht. Dat compenseert ze weer door veel te zuipen om vervolgens lekker flink te gaan lallen en aan Roel z'n pielemoosje te trekken.
en Chantal kan haar niet aan, leuk om te horen deze discussiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef clauwheee het volgende:
Dido heeft wel gelijk nu, vind ik.
Ik bedoel de open streams niet de decoder die jij hebtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hier geen problemen met de Versatel streams gelukkig.
Ik ook nu.quote:
Ze begint mij ook m'n neus uit te komen. Vooral toen ik 'r pas had horen tetteren als een viswijf tegen Chantal had ik zoiets van...hmm. En nu komt steeds meer haar karakter naar voren, net als bij de anderen.quote:
Beter een "nep rel" dan 3 dagen naar een paar zweetvoeten kijken op een stipquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
OFF. Ik heb hem gezien en had dat nog hier laten weten maar was de hele avond verder afwezigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had je m'n eerste creatie nog gezien gisteren??
Wederom heel erg hartelijk bedankt...![]()
(ook voor je vrouw natuurlijk
)
Ze is ook jong geweest!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:14 schreef Wup het volgende:
ow... ze identificeert zich met Linda en daarom gaat ze zo uit haar dak.
wat een moeilijk gedoe zeg
waarom zegt Linda niks... komt er zeker niet tussen
Dat kreeg ik sowieso al nooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:19 schreef milagro het volgende:
ik krijg iig geen hoogte meer van haar
Menno bedoel jequote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:20 schreef cuall het volgende:
Ik vind het jammer dat Roel nu op de stip staat
Moeilijk te onderscheiden, ze zijn nu allebei kaalquote:
het rare is dat ze het eigenlijk met iedereen eens is?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:19 schreef milagro het volgende:
Ik ook nu.
Ze insinueert van alles, neemt het meteen weer terug, ze praat namens anderen, ze waait met alle winden mee, en dan weer helemaal niet, ik krijg iig geen hoogte meer van haar
Chantal gaat zo janken
Kreeg het idee dat iedereen binnen aan het luisteren is en dacht dat misschien wel nuttige info was voor julliequote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:16 schreef svann het volgende:
[..]
Aha! Verhelderende info Kribbet.
Beetje vreemd om hier middenin te vallen.
Die I(ngrid) op zijn kop is toch eigenlijk niet te missenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moeilijk te onderscheiden, ze zijn nu allebei kaal![]()
Komt door die drie wijntjes he..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:21 schreef Day het volgende:
Niemand kan Chantal kwetsen, zeg ze. Terwijl ze 2 weken terug tegen Menno en Ingrid zei dat ze gehuild heeft omdat ze zich gekwetst voelde door Ingrid.
En het is niet eens zondagmiddag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Omdat ze 20 jaar schelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:22 schreef milagro het volgende:
Kan Chantal ms even toelichten waarom ze dan Lieske genomineerd heeft?
Ingrid is gewoon een angsthaasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind dat Ingrid wel een punt heeft.
jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Chantal eist gewoon dat iedereen net als zij is
Ze is weer heel erg pissed over deze streek van BB en daarom gaat ze morgen vrijwillig heth uis uit. Ze vindt het andermaal een misselijke streek van Big Brother.quote:
dat men haar een bitch vindt, ze is als de dood zo gezien te worden, zo zei ze zelf (met tranen en al).quote:
haha na een half uur is dit de opmerking die ze bedacht heeft...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:25 schreef Arcee het volgende:
Linda: "Ik vind dat iedereen mag nomineren wie-ie wil, maar soms is gewoon de reden kutter dan de andere keer".
Inderdaad, ze klemt zich vast aan Menno.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:25 schreef cuall het volgende:
Ingrid is gewoon een angsthaas
om ECHT haar mening te geven over hoe ze over de ander denkt, ze praat nu wel in algemene zin maar wat ze echt vindt zegt ze nietquote:
beidequote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:30 schreef ruby het volgende:
Is Fok nou zo traag of ben ik heel ongeduldig?
godallmachtig zeg wat een soap... Om er moe van te worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is weer heel erg pissed over deze streek van BB en daarom gaat ze morgen vrijwillig heth uis uit. Ze vindt het andermaal een misselijke streek van Big Brother.
Dan heb je niet goed begrepen wat ze bedoelt. Dat het soms geen enkele zin heeft om iemand in zijn gezicht te zeggen wat je over hem denkt als je daar alleen maar iemand mee kwetst.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:33 schreef cuall het volgende:
[..]
om ECHT haar mening te geven over hoe ze over de ander denkt, ze praat nu wel in algemene zin maar wat ze echt vindt zegt ze niet
Helemaal niet. Dit was een goede poging om van dat zoetsappige geknuffel af te komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:33 schreef Lienekien het volgende:
't Was ook een rotstreek van BB.
o graag.... bah wat zat ze Lieske gemeen aan te vallenquote:
Joost moest van BB als gespreksleider een lijstje provocerende vragen stellen aan de vertrekkers.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:35 schreef lisaatjuh het volgende:
sorry val net binnen..moet TEveel terug lezen..maare wat is een rot streek van BB? bvb dank![]()
En ik laat &*(*&%*$*^%(**& de invoer-knop nog niet los of ik hoor:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit was een goede poging om van dat zoetsappige geknuffel af te komen.
Het gvd BB ja, geen theekransje op de lokale bejaardensoos.
Ingrid heb ik al regelmatig dingen achter mensen hun rug om aan horen vallen/lelijk over horen pratenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed begrepen wat ze bedoelt. Dat het soms geen enkele zin heeft om iemand in zijn gezicht te zeggen wat je over hem denkt als je daar alleen maar iemand mee kwetst.
Ben ik het niet mee eens. Als Lieske zich onterecht aangevallen voelde, moet ze haar bek open trekken. Zo simpel is het. Maar ik had het idee dat het Lieske niet echt kon boeien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:39 schreef Wup het volgende:
[..]
o graag.... bah wat zat ze Lieske gemeen aan te vallen
Volgens mij wel. Een tijdje terug was ze ook al heen en weer aan het lopen, al wrijwend over haar buik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:40 schreef miss_bleu het volgende:
Doet haar baby auw ofzo?
uuuuuuh, Scan.......quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Als Lieske zich onterecht aangevallen voelde, moet ze haar bed open trekken. Zo simpel is het. Maar ik had het idee dat het Lieske niet echt kon boeien.
Ik heb wel het idee dat dat voor 10 van de 11 geldt... en misschien wel voor 11 van de 11.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:42 schreef milagro het volgende:
wat zei Tanja nou 2 weken terug?
"als ik ECHT zou zeggen wat ik denk van sommigen hier, dan wordt het echt heel moeilijk voor die personen, dus ik zeg het maar niet"
dus alles wat ze nu loopt te lullen is een zeer matig aftreksel van wat ze wérkelijk vindt en denkt over anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |