Hopelijk zo lang mogelijk, van een dik kind!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Tanja gaat eerst vannacht en morgen nog bevallen...
Dank je Bocaj...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef Bocaj het volgende:
Hey, ik ben overgestept op xs4all omdat versatel het niet doet, bij jullie ook niet?
Werkt hier perfect hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef Bocaj het volgende:
Hey, ik ben overgestept op xs4all omdat versatel het niet doet, bij jullie ook niet?
Over Rob, in het dagelijkse leven was ze Rob gewoon voorbij gelopen en ze wil geen ruzie maken nu...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef ruby het volgende:
Over wie loopt Tanja nou de hele tijd te mekkeren? Ik heb het niet zo gevolgd...
Ja versatel deed het niet toen ging ik verder zoeken en de eerst volgende perfecte stream was xs4allquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef Bocaj het volgende:
Is dat zo of denk je dat. Joost haalde namelijk allemaal dingen aan uit zijn eigen gesprekken met Rob en zijn eigen beeld van Rob, die ie geweldig vindt, vaderfiguur etc. Volgens mij sprak Joost gewoon vanuit zichzelf.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:29 schreef milagro het volgende:
Die dingen die Joost zei over Tanja, stonden voorgekauwd op de kaartjes.\
Dus Tanja verwijt de verkeerde te praten námens haar.
Ze is nu pissig omdat ze zelf dat niet heeft kunnen corrigeren of zeggen, en ze wil weg daarom.
Hier heeft Tanja namelijk géén zin an.
Dank je.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Over Rob, in het dagelijkse leven was ze Rob gewoon voorbij gelopen en ze wil geen ruzie maken nu...
Tanja vindt het stoer om dwars te liggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef milagro het volgende:
Exact, Roel!
Ze krijgt de kans en ze grijpt die niet, en dan gaat ze nu klagen dat er namens haar en achter haar rug om gepraat wordt over haar
Tanja zoekt gewoon weer een aanleiding om te klieren, dwars te liggen, met weggaan te dreigen.
Dus jij zou het ook zomaar doen? Gewoon verplicht gaan zitten en alles uitspreken?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef milagro het volgende:
Exact, Roel!
Ze krijgt de kans en ze grijpt die niet, en dan gaat ze nu klagen dat er namens haar en achter haar rug om gepraat wordt over haar
Tanja zoekt gewoon weer een aanleiding om te klieren, dwars te liggen, met weggaan te dreigen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dank je Bocaj...![]()
Doordat jij overstapte doen mijn streams het nu ineens weer prima![]()
Ja óf ze wordt weer extra gespekt door Hummie. "Nee melkkoetje meisje.... je kan niet weg !! Hier heb je nog 10k. Blijf je dan vrijwillig ???"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:34 schreef F4iTH het volgende:
Tanja gaat helemaal niet weg of ze moet die 10k euri inleveren. Dat zie ik haar dus niet doen, helaas.
Klopt, viel mij ook op, het zou kunnen dat ze dat bewust doen omdat teveel mensen die streamgate gebruikten en daardoor hun server opslot hebben gezet aangezien de andere gates het wél doenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef Bocaj het volgende:
Mên... Dat er in dat huis nou niemand zit die even de slaapkamer inloopt, de koffer van die labiele troela pakt, vervolgens doodleuk de tuin in loopt en dan die koffer met een grote boog over het hek heen kiept.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef milagro het volgende:
Exact, Roel!
Hij zei dat net.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:34 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Is dat zo of denk je dat. Joost haalde namelijk allemaal dingen aan uit zijn eigen gesprekken met Rob en zijn eigen beeld van Rob, die ie geweldig vindt, vaderfiguur etc. Volgens mij sprak Joost gewoon vanuit zichzelf.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mên... Dat er in dat huis nou niemand zit die even de slaapkamer inloopt, de koffer van die labiele troela pakt, vervolgens doodleuk de tuin in loopt en dan die koffer met een grote boog over het hek heen kiept.
Zo Tanja. Je koffer hebben we vast weggebracht. Zoek je hem morgen op, of ga je er meteen achteraan?
Zijn beren katholiek?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:36 schreef Wup het volgende:
of heeft ze zich weer bedacht inmiddels?
Ze krijgt er stress van omdat ze dan op het laatste moment thuis alles voor de bevalling moet regelenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:35 schreef milagro het volgende:
Tanja nogmaal, wil geen stress van een volgende nominatie.
Kan iemand me uitleggen waarom iemand die al drie keer gezegd heeft weg te willen en zegt dat wat anderen van haar vinden niet boeiend vindt, dan wel stress kan krijgen van een nominatie?
Volgens mij geeft ze gewoon een waarheidsgetrouwe versie van het gebeuren... Zoals ze het verteld is het wél gebeurd...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:38 schreef CGJung het volgende:
Het zou wel de ultime wraak zijn. Stel dat Rob eruit moet, dit wordt live aangekondigd door Bridget, Ruud komt met z'n karretje en dan Tanja die opstaat en zegt: Ik ga er ook uit![]()
Overigens moet ik wel kwijt dat mijn waardering van Ingrid met de dag daalt![]()
Dan was het hele plannetje waarschijnlijk opgezet om een confronterende discussie over Rob op te wekken, want die kwam er wel erg goed vanaf op die kaartjes ("Leider", tsssk, van een mierenboerderij ja, met moeite). Linda en Tanja kwamen er allebei redelijk bekaaid vanaf, zodat extra aanleiding zou bestaan om de persoon van Rob eens aan nadere inspectie te onderwerpen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij zei dat net.
Tanja's gedrag stond puntsgewijs op die kaartjes.
Door BB opgesomd, Joost verwoordde dat dan weer op zijn manier.
Hij moest echter die punten aansnijden van BB.
Ik ga 'r persoonlijk halen als ze er niet uitgegooid wordt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:40 schreef charlysilva het volgende:
Tanja vertrekt niet,dit verhaal heb ik al tich keer uit haar mond mogen horen![]()
Die wordt dan lekker door Hummie ondergebracht in het Kraamhotel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:39 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ze krijgt er stress van omdat ze dan op het laatste moment thuis alles voor de bevalling moet regelen![]()
Het zijn haar eigen woorden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:42 schreef cevece het volgende:
[..]
Die wordt dan lekker door Hummie ondergebracht in het Kraamhotel.
Idd tijdens de live-uitzending gewoon zo doen:
En degene die eruit moet is: TANJA, mede omdat ze zelf wil !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |