Hopelijk zo lang mogelijk, van een dik kind!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Tanja gaat eerst vannacht en morgen nog bevallen...
Dank je Bocaj...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef Bocaj het volgende:
Hey, ik ben overgestept op xs4all omdat versatel het niet doet, bij jullie ook niet?
Werkt hier perfect hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef Bocaj het volgende:
Hey, ik ben overgestept op xs4all omdat versatel het niet doet, bij jullie ook niet?
Over Rob, in het dagelijkse leven was ze Rob gewoon voorbij gelopen en ze wil geen ruzie maken nu...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef ruby het volgende:
Over wie loopt Tanja nou de hele tijd te mekkeren? Ik heb het niet zo gevolgd...
Ja versatel deed het niet toen ging ik verder zoeken en de eerst volgende perfecte stream was xs4allquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:32 schreef Bocaj het volgende:
Is dat zo of denk je dat. Joost haalde namelijk allemaal dingen aan uit zijn eigen gesprekken met Rob en zijn eigen beeld van Rob, die ie geweldig vindt, vaderfiguur etc. Volgens mij sprak Joost gewoon vanuit zichzelf.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:29 schreef milagro het volgende:
Die dingen die Joost zei over Tanja, stonden voorgekauwd op de kaartjes.\
Dus Tanja verwijt de verkeerde te praten námens haar.
Ze is nu pissig omdat ze zelf dat niet heeft kunnen corrigeren of zeggen, en ze wil weg daarom.
Hier heeft Tanja namelijk géén zin an.
Dank je.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Over Rob, in het dagelijkse leven was ze Rob gewoon voorbij gelopen en ze wil geen ruzie maken nu...
Tanja vindt het stoer om dwars te liggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:33 schreef milagro het volgende:
Exact, Roel!
Ze krijgt de kans en ze grijpt die niet, en dan gaat ze nu klagen dat er namens haar en achter haar rug om gepraat wordt over haar
Tanja zoekt gewoon weer een aanleiding om te klieren, dwars te liggen, met weggaan te dreigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |