Gut, wat een lol.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:29 schreef pyl het volgende:
![]()
Ik wíst het, met zulke hints weten ze het ineens wel...........![]()
Dat is een leesattribuut. Hij spreekt zijn - op schrift gestelde - dankwoord uit voor een zojuist ontvangen prijs.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:43 schreef Bolkonsky het volgende:
Waarom draagt 'ie z'n bril zo raar?
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:50 schreef pyl het volgende:
Dat is een leesattribuut. Hij spreekt zijn - op schrift gestelde - dankwoord uit voor een zojuist ontvangen prijs.
![]()
W'rom niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:56 schreef pyl het volgende:
O ja, ik ken die meneer wel hoor. Maar ik zeg het lekker niet.
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat is een leesattribuut. Hij spreekt zijn - op schrift gestelde - dankwoord uit voor een zojuist ontvangen prijs.
![]()
Niet waar. Niemand begrijpt mij.quote:
Denk dan maar in een (heel) andere richting.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:04 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zat te denken aan een regisseur of schrijver, wie weet ik nog niet
Ik heb m'n zin inmiddels wat aangepast. Hopelijk zit ik beter, met m'n vraag of de man in Oslo z'n prijs heet ontvangenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Denk dan maar in een (heel) andere richting.
Hij lijkt wel op Claudio Ranieri.quote:
Nee, noch een wetenschapper, noch een sportman.quote:
Gümüz!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:10 schreef Z het volgende:
Ik het een kleermaker? Zo ziet hij er wel uit in ieder geval.
Z komt al meer in de richting!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:10 schreef Z het volgende:
Ik het een kleermaker? Zo ziet hij er wel uit in ieder geval.
Hij is een producent van shampoos?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:10 schreef Tokay het volgende:
Meneer is op een tamelijk voor de hand liggende reden verbonden met jouw laatste meneer............
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:12 schreef pyl het volgende:
Hij is een producent van shampoos?
Ik ken alleen Gore Vidal.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dát is nu Vidal Sassoon darling....
Dan had je eerder in dit topic moeten langskomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ken alleen Gore Vidal.
Sorry, maar je zat er een beetje naast. Beetje maar hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:10 schreef dartfanaat het volgende:
Ik heb m'n zin inmiddels wat aangepast. Hopelijk zit ik beter, met m'n vraag of de man in Oslo z'n prijs heet ontvangen
Is Gore Vidal langs gekomen. Grappig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dan had je eerder in dit topic moeten langskomen.![]()
Precies!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:19 schreef dartfanaat het volgende:
Ach ja.......Ik houd de olympische gedachte vast: Meedoen is belangrijker dan winnen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef pino.in.disguise het volgende:
Hey....zie ik nu Twan Huys
Nou zeg!quote:
Heb nog geen idee. Zal er eens over na gaan denken.quote:
Raad mijn plaatje nou maar, in plaats van voor te dringen........quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef Tokay het volgende:
..... aandoenlijk verantwoordingkje .......
To-kay drong ge-woon voor. Dat is niet eer-lijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef Treinhomo het volgende:
Deugt die nou ook al niet
Ook te Fortuynistisch, wellicht ?
Motiveer je antwoord...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef pyl het volgende:
To-kay drong ge-woon voor. Dat is niet eer-lijk.![]()
Tjonge.......quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:51 schreef Tokay het volgende:
Nou vooruit dan maar...
Ik begin te geloven dat jouw monitor van Vidal Sassoon is. (Bont)muts!quote:Is dat meneer zijn echte haar? En hoe komt het zo volumineus? Vidal Sassoon?![]()
In mijnheer zijn tijd bestond het Oostblok nog niet.quote:Is meneer een Oostblok-meneer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |