Mijn moeder zag hem eertijds wel zitten (zo interpreteerde ik, als kleine jongen, haar enthousiasme als hij op televisie kwam) - vandaar.quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:46 schreef pyl het volgende:
Mijn moeder zag hem eertijds wel zitten (zo interpreteerde ik, als kleine jongen, haar enthousiasme als hij op televisie kwam) - vandaar.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:50 schreef Tokay het volgende:
Is/was meneer een zanger?
Wat een merkwaardige vorm van zelfhaat leg jij telkens weer aan de dag, dartfanaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:50 schreef dartfanaat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wat stom.......ik heb zelf heel lang geschaakt in clubverband, en ik herken de man niet.............
Whoah!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:55 schreef Tokay het volgende:
Ivan Rebroff?
Nee hoor, mijn moeder hield vooral van Perry Como.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:59 schreef pyl het volgende:
Whoah!![]()
Liep jouw moeder medio jaren zeventig ook plotseling warm voor het Wolgalied?
Ik zal er op letten....ik weet dat het nergens voor nodig is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Wat een merkwaardige vorm van zelfhaat leg jij telkens weer aan de dag, dartfanaat.Is nergens voor nodig hoor; zoiets overkomt iedereen weleens.
Bovendien: als het om wereldberoemde personen gaat, zoals in dit geval Fischer, plaats ik expres plaatjes waarop de VIP niet zo een-twee-drie te herkennen is..........![]()
Nah, gekkie!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:08 schreef pyl het volgende:
Hij doet mij denken aan Maxime Verhagen.![]()
Die van Tokay, bedoel ik.
Wárm, heel warm, Bolko.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:09 schreef Bolkonsky het volgende:
Jozias van Aartsen?
Echt wel! Iedere keer als ik Wouter Bos zie moet ik denken aan Maxime Verhagen.quote:
Je zei het! Je zei het goede antwoord!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:12 schreef pyl het volgende:
Echt wel! Iedere keer als ik Wouter Bos zie moet ik denken aan Maxime Verhagen.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Echt wel! Iedere keer als ik Wouter Bos zie moet ik denken aan Maxime Verhagen.
(Taal)wetenschapper inderdaad, maar is meer bekend vanwege zijn kritiek op de Amerikaanse buitenland-politiek.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:29 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm..........komt me erg bekend voor - althans in jeugdiger vorm.
Engels of Amerikaans schrijver, lijkt me. Of toch wetenschapper?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:34 schreef pyl het volgende:
Oeps, o ja: Noam Chomsky.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:41 schreef Bolkonsky het volgende:
Is het een Amerikaanse schrijver?
Ach, het is zo'n mooie twee-eenheid die de belabberde staat waarin de vaderlandse politiek verkeert tot in de kern terugbrengt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:14 schreef Bolkonsky het volgende:
Hoezo dat?
Beide! Maar hij is, ten minste hier in Europa, toch vooral bekend als essayist. En als criticus van de Amerikaanse buitenlandse politiek.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef Bolkonsky het volgende:
Fictie of non-fictie?
Wat is dat opeens voor een fortuynistische instelling.........quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach, het is zo'n mooie twee-eenheid die de belabberde staat waarin de vaderlandse politiek verkeert tot in de kern terugbrengt.Debatjes tussen die twee zijn altijd tenenkrommend, vind ik; als Van Aartsen en Dittrich meedoen wordt het nog erger, trouwens........
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:54 schreef Bolkonsky het volgende:
Wat is dat opeens voor een fortuynistische instelling.........
My point exactly!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:11 schreef Bolkonsky het volgende:
Waar is Tokay als je heur nodig hebt?
Blijkbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:22 schreef Tokay het volgende:
Ben ik nodig?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:28 schreef Tokay het volgende:
Is het Gore Vidal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |