Hij is een producent van shampoos?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:10 schreef Tokay het volgende:
Meneer is op een tamelijk voor de hand liggende reden verbonden met jouw laatste meneer............
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:12 schreef pyl het volgende:
Hij is een producent van shampoos?
Ik ken alleen Gore Vidal.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dát is nu Vidal Sassoon darling....
Dan had je eerder in dit topic moeten langskomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ken alleen Gore Vidal.
Sorry, maar je zat er een beetje naast. Beetje maar hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:10 schreef dartfanaat het volgende:
Ik heb m'n zin inmiddels wat aangepast. Hopelijk zit ik beter, met m'n vraag of de man in Oslo z'n prijs heet ontvangen
Is Gore Vidal langs gekomen. Grappig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dan had je eerder in dit topic moeten langskomen.![]()
Precies!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:19 schreef dartfanaat het volgende:
Ach ja.......Ik houd de olympische gedachte vast: Meedoen is belangrijker dan winnen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef pino.in.disguise het volgende:
Hey....zie ik nu Twan Huys
Nou zeg!quote:
Heb nog geen idee. Zal er eens over na gaan denken.quote:
Raad mijn plaatje nou maar, in plaats van voor te dringen........quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef Tokay het volgende:
..... aandoenlijk verantwoordingkje .......
To-kay drong ge-woon voor. Dat is niet eer-lijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef Treinhomo het volgende:
Deugt die nou ook al niet
Ook te Fortuynistisch, wellicht ?
Motiveer je antwoord...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef pyl het volgende:
To-kay drong ge-woon voor. Dat is niet eer-lijk.![]()
Tjonge.......quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:51 schreef Tokay het volgende:
Nou vooruit dan maar...
Ik begin te geloven dat jouw monitor van Vidal Sassoon is. (Bont)muts!quote:Is dat meneer zijn echte haar? En hoe komt het zo volumineus? Vidal Sassoon?![]()
In mijnheer zijn tijd bestond het Oostblok nog niet.quote:Is meneer een Oostblok-meneer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |