Zielig voor mij he?!quote:
Het hintje is al net zo lekker als het mannetje........quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:17 schreef Treinhomo het volgende:
Meneer is een semi-beroemd/berucht gestopt-met-roker.
Nou ze was ook al zielig, want ze had een slijmbeursontsteking in haar schouder...dus tja.. als heer zijnde doe je dat danquote:
Tsss en dat is de dank voor je galantheidquote:
Je zou meneer kunnen beschouwen als een late leerling van Jules Verne.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:21 schreef pyl het volgende:
Het hintje is al net zo lekker als het mannetje........![]()
Ik trek hierbij mijn vorige opmerking weer in. Dat was inderdaad erg lief van Peacequote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ze was ook al zielig, want ze had een slijmbeursontsteking in haar schouder...dus tja.. als heer zijnde doe je dat dan![]()
Pijn lijden kan alleen nét zo goed...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
Nou ze was ook al zielig, want ze had een slijmbeursontsteking in haar schouder...dus tja.. als heer zijnde doe je dat dan![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Pijn lijden kan alleen nét zo goed...
Heb je liever die akelige mannen van Diaan dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
Niet bepaald broekbollenswaardig...![]()
'k heb liever dat je probeert mijn plaatje te raden...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:41 schreef peaceman het volgende:
Heb je liever die akelige mannen van Diaan dan?![]()
Nou ik beschouw mij zelf wel als een leuke en beetje slimme man, mooi dat weet ik niet...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Raad Je Plaatje # 407 voor leuke, slimme en mooie mannen
acteur?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb liever dat je probeert mijn plaatje te raden...![]()
....... ach laat maarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik beschouw mij zelf wel als een leuke en beetje slimme man, mooi dat weet ik niet...
Maar ik behoor dus toch de doelgroep van dit topic en ik zie liever dames dan die akelige mannen...
Er staat niet dat er enkel fo'to's van leuke, slimme en mooie mannen gepost mogen worden.![]()
Uitgevonden niet zozeer.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:48 schreef peaceman het volgende:
wat heeft ie uitgevonden?
Je hoeft er ook niet zoveel van te weten.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:14 schreef sooty het volgende:
Da's Gerard Bull. Kanonenbouwer te Irak. Kaltgesteltt door de mossad voor zijn Brusselse appartement.
Yep. Herr Starreveld.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:11 schreef pos het volgende:
gaston?
Ongedekt zeker ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
Gaston Starreveld......hij heeft me nog bezocht met z'n cheques
Zat er strafport op dan ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:22 schreef pino.in.disguise het volgende:
Zelfs met ongedekt was ik al blij geweest
Nee.....heb heel lang in Delft gewoont en tijdens mijn Delft-periode is die jackpot daar 4 keer gevallen......nooit bij mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zat er strafport op dan ? [afbeelding]
Loterijen zijn sowieso een verkapte belasting op stupiditeit...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:29 schreef pino.in.disguise het volgende:
Nee.....heb heel lang in Delft gewoont en tijdens mijn Delft-periode is die jackpot daar 4 keer gevallen......nooit bij mij![]()
Ghehehe. Ik heb daar (toen) ook gewoond. En kennissen van mij liepen weg met een paar miljoen. Dat scheelde met mijn postcode 1 letter en 1 cijfer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:29 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nee.....heb heel lang in Delft gewoont en tijdens mijn Delft-periode is die jackpot daar 4 keer gevallen......nooit bij mij![]()
Yep, kan. In zijn geval niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:23 schreef Tokay het volgende:
Ja, die nadenkende blik, die vinger in zijn mond...... Very intriguing!
Het kan ook een pose zijn, natuurlijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |