quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:12 schreef Treinhomo het volgende:
Jean Luc Picard.
Mais non!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:18 schreef Treinhomo het volgende:
Sylvain Ephimenco ?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:18 schreef Treinhomo het volgende:
Sylvain Ephimenco ?
Voetballer? En ja hij moet zich wel beter scheren, wat erg zeg z'n "sikje"..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:16 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Helemaal leuk, hij moet zich de volgende keer alleen wat beter scheren.![]()
Motiveer 's, als je wil...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:22 schreef pyl het volgende:
Dát is een eng mannetje, by the way.........
![]()
In schrijverskringen. Meneer is een Vlaming.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:22 schreef pyl het volgende:
Dát is een eng mannetje, by the way.........
![]()
In welke kringen moeten we dat parmantige meneertje zoeken, Tokay?
Bewonderaar en exegeet van Fortuyn, maar is nog bijziender (en rechtser) dan zijn grote voorbeeld. Toonbeeld van populisme, gemakkelijke meningkjes, opgeklopte vreemdelingenhaat en erkend lijder aan het "linkse kerk"-syndroom. Mannelijke Pamela Hemelrijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:25 schreef Treinhomo het volgende:
Motiveer 's, als je wil...
Ter illustratie plaatje:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Bewonderaar en exegeet van Fortuyn, maar is nog bijziender (en rechtser) dan zijn grote voorbeeld. Toonbeeld van populisme, gemakkelijke meningkjes, opgeklopte vreemdelingenhaat en erkend lijder aan het "linkse kerk"-syndroom. Mannelijke Pamela Hemelrijk.
Zoiets.![]()
Nederlands senioren kampioen bij het speerwerpen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ter illustratie plaatje:
[afbeelding]
Jij liegt nooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Nederlands senioren kampioen bij het speerwerpen.
En ik lieg niet
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:45 schreef pyl het volgende:
Moeyaert?
Huh? Echt waar?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Nederlands senioren kampioen bij het speerwerpen.
En ik lieg niet
Ja, begint een klassiekertje te worden, hè?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:53 schreef Tokay het volgende:
En die van jou: Dominique de Villepin.
Net als dezequote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, begint een klassiekertje te worden, hè?
Ga weg met dat mens!!!quote:
Motiveer je antwoord.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:01 schreef pyl het volgende:
Voorman van een bandje, wed ik.
Je reinste topicvervuiling, zeg ik je!quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je reinste topicvervuiling, zeg ik je!![]()
Sorry maar ik moet Tokay helemaal gelijk geven.quote:
Nine Inch Nails, die band ie jij op Rock Werchter enorm K*T vondquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet Tokay helemaal gelijk geven.
Van welke band is Trentde voorman eigenlijk?
Heb ik zeker niet goed gekekenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nine Inch Nails, die band ie jij op Rock Werchter enorm K*T vond![]()
Jawel hoor en je wist niet hoe snel je weer weg moest komen en dus moest ik meequote:
Ik vond dat hij niet mocht ontbreken hier...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
James Dean.
Ja, ik ben ook wel benieuwd wie dat lekkertje van TH is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
Marilyn Monroe ?
Dat was nav de muziek. Ik heb Trent dus niet goed genoeg kunnen zien, dan had ik wel willen blijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel hoor en je wist niet hoe snel je weer weg moest komen en dus moest ik mee![]()
Dat is echt vrouwenlogicaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was nav de muziek. Ik heb Trent dus niet goed genoeg kunnen zien, dan had ik wel willen blijven![]()
Meneer is een semi-beroemd/berucht gestopt-met-roker.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:12 schreef pyl het volgende:
Ja, ik ben ook wel benieuwd wie dat lekkertje van TH is.
Een regisseur misschien?
Motivatie: zo ziet hij eruit.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef peaceman het volgende:
Jawel hoor en je wist niet hoe snel je weer weg moest komen en dus moest ik mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |