Net als dezequote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, begint een klassiekertje te worden, hè?
Ga weg met dat mens!!!quote:
Motiveer je antwoord.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:01 schreef pyl het volgende:
Voorman van een bandje, wed ik.
Je reinste topicvervuiling, zeg ik je!quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je reinste topicvervuiling, zeg ik je!![]()
Sorry maar ik moet Tokay helemaal gelijk geven.quote:
Nine Inch Nails, die band ie jij op Rock Werchter enorm K*T vondquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet Tokay helemaal gelijk geven.
Van welke band is Trentde voorman eigenlijk?
Heb ik zeker niet goed gekekenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nine Inch Nails, die band ie jij op Rock Werchter enorm K*T vond![]()
Jawel hoor en je wist niet hoe snel je weer weg moest komen en dus moest ik meequote:
Ik vond dat hij niet mocht ontbreken hier...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
James Dean.
Ja, ik ben ook wel benieuwd wie dat lekkertje van TH is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
Marilyn Monroe ?
Dat was nav de muziek. Ik heb Trent dus niet goed genoeg kunnen zien, dan had ik wel willen blijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel hoor en je wist niet hoe snel je weer weg moest komen en dus moest ik mee![]()
Dat is echt vrouwenlogicaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was nav de muziek. Ik heb Trent dus niet goed genoeg kunnen zien, dan had ik wel willen blijven![]()
Meneer is een semi-beroemd/berucht gestopt-met-roker.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:12 schreef pyl het volgende:
Ja, ik ben ook wel benieuwd wie dat lekkertje van TH is.
Een regisseur misschien?
Motivatie: zo ziet hij eruit.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef peaceman het volgende:
Jawel hoor en je wist niet hoe snel je weer weg moest komen en dus moest ik mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |