quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:14 schreef sooty het volgende:
Da's Gerard Bull. Kanonenbouwer te Irak. Kaltgesteltt door de mossad voor zijn Brusselse appartement.
Yep. Herr Starreveld.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:11 schreef pos het volgende:
gaston?
Ongedekt zeker ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
Gaston Starreveld......hij heeft me nog bezocht met z'n cheques
Zat er strafport op dan ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:22 schreef pino.in.disguise het volgende:
Zelfs met ongedekt was ik al blij geweest
Nee.....heb heel lang in Delft gewoont en tijdens mijn Delft-periode is die jackpot daar 4 keer gevallen......nooit bij mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zat er strafport op dan ? [afbeelding]
Loterijen zijn sowieso een verkapte belasting op stupiditeit...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:29 schreef pino.in.disguise het volgende:
Nee.....heb heel lang in Delft gewoont en tijdens mijn Delft-periode is die jackpot daar 4 keer gevallen......nooit bij mij![]()
Ghehehe. Ik heb daar (toen) ook gewoond. En kennissen van mij liepen weg met een paar miljoen. Dat scheelde met mijn postcode 1 letter en 1 cijfer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:29 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nee.....heb heel lang in Delft gewoont en tijdens mijn Delft-periode is die jackpot daar 4 keer gevallen......nooit bij mij![]()
Yep, kan. In zijn geval niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:23 schreef Tokay het volgende:
Ja, die nadenkende blik, die vinger in zijn mond...... Very intriguing!
Het kan ook een pose zijn, natuurlijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |