Echt waar? Goh! Wat leuk om te weten, dank je!quote:
ow, was die herrie van hem....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:06 schreef milagro het volgende:
Lieve schatten hier,
Ik heb het al eens gevraagd en het antwoord is al eens gegeven, eni ik heb ook echt braaf gezocht, maar kan het echt eerlijk waar niet vinden, maar....... pffffffffffft
welke nummers van Marilyn Manson werder er nu gisterochtend gedraaid, als BB wekker?
Wedden dat die van mij (en dus eigenlijk die van mijn omaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik trek gewoon een unox blik open en in 5 min. heb ik ook erwtensoep volgens oma's recept!
Zoiets noem je "duimen"...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ingrid is aan het pijpen![]()
![]()
![]()
Haar eigen duim, wel te verstaan
Werkt bij mij niet, want mijn oma kocht nooit Unox erwtensoepquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik trek gewoon een unox blik open en in 5 min. heb ik ook erwtensoep volgens oma's recept!
half december!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt idd met de dag erger.... Joost exit![]()
Nou mijn oma is eigenaar van de unoxquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wedden dat die van mij (en dus eigenlijk die van mijn oma) lekkerder is?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Werkt bij mij niet, want mijn oma kocht nooit Unox erwtensoep.
Dat weet ik wel zeker!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wedden dat die van mij (en dus eigenlijk die van mijn oma) lekkerder is?
YWquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Echt waar? Goh! Wat leuk om te weten, dank je!
![]()
Thanks, Rica![]()
Rock is dead.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:06 schreef milagro het volgende:
Lieve schatten hier,
Ik heb het al eens gevraagd en het antwoord is al eens gegeven, eni ik heb ook echt braaf gezocht, maar kan het echt eerlijk waar niet vinden, maar....... pffffffffffft
welke nummers van Marilyn Manson werder er nu gisterochtend gedraaid, als BB wekker?
Het was toch "James Brown is dead"?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:13 schreef Rica het volgende:
[..]
YW
Zonder spelfout is het trouwens 'Rock is dead'
Ik heb hemquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:13 schreef Rica het volgende:
[..]
YW
Zonder spelfout is het trouwens 'Rock is dead'
Of hij mag niet meer als batman rondrennen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:15 schreef flugeltje het volgende:
Joost naar de DBK... Nu moet hij z'n baard afscheren omdat die niet bij z'n imago pas
wedden dat ie nu heel politiek-correct gaat zitten vertellen dat ie vindt dat BB gelijk had met de aanpak van Menno en dat hij het ook niet vindt kunnen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:15 schreef flugeltje het volgende:
Joost naar de DBK... Nu moet hij z'n baard afscheren omdat die niet bij z'n imago pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |