Ligt er al ijs bij jullie??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De soep is nog niet klaar...
Tis ouwerwetse soep met spliterwten enzo... Duurt nog wel een uurtje ofzo voor ik kan gaan sloeberen...
Nope, het zonnetje schijnt vrolijk.... Maar erwtensoep is altijd wel lekkerquote:
Juist ja,....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee... wraak.. dat is wat ze wilt en wat ze nu krijgt
Ja nou hier!!!! Kijk dan een vlag!!! Waa-rom staat daar een vlag?!! Ik vraag t nu al 3 weken ofzoquote:
De infantiliteit van deze BB-serie onstijgt die van de voorgaande nog ruimschoots.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:01 schreef teamlead het volgende:
joost mag geen kleurstoffen meer hoordit is niet te harden zeg...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:00 schreef flugeltje het volgende:
Maar ff wat anders...
Waarom voelen mensen zich toch persoonlijk gekwetst als er woorden als kanker etc gebruikt worden? Nu gebruik ik het zelf niet zo gek vaak (Brabo hè), maar ik voel me er absoluut niet door geraakt. En wát bezielt mensen iets dergelijks naar BB te mailen?
Ik ben zelf nogal mollig, ik geloof dat dat inmiddels wel bekend is hier... Ik zag laatst 2 gratenpakhuizen zeuren over een onsje extra... Ik raak daar wel door gepikeerd ja, maar ik wordt toch niet boos of ga mailen met BB om hen te vragen of Dido en Naat ajb niet meer willen zeuren over het feit dat ze te dik worden???
Als ik de reacties op de site van BB zie sta ik écht paf... Mensen gedragen zich alsof ze persoonlijk door Menno geschoffeerd zijn. Vreemd hoor.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:03 schreef Maurisico het volgende:
over een paar dagen op de Talpa-site:
Menno is nu volledig doorgedraaid. Hij heeft de bewoners gegijzeld en die in de slaapkamer opgesloten. Alleen Ingrid is in huis. Zij ligt naakt op de eettafel. Vastgebonden aan armen en benen. Menno heeft haar inmiddels helemaal kaalgeschoren. Van tijd tot tijd port hij een been van Rob in Ingrid haar achterste. Menno eist een tondeuse en een hoofddeksel. De BB-redactie probeert inmiddels met Menno in contact te komen om de zaak op te lossen.
Hummy van de Tonnekreek: "Ik vind het verschrikkelijk wat hier gebeurt. Het is een menselijk drama. Het enige positieve zijn de kijkcijfers, maar die kunnen me op dit moment natuurlijk iets minder schelen dan normaal.
John de Mol: "Ik denk dat onze opzet wel gelukt is. We wilde door de actie met Menno een statement maken richting minster Verdonk. Ik hoop dat zij nu inziet dat het verbieden van kledingstukken tot emotionele reacties kan leiden".
Over de benarde positie van Ingrid is De Mol ook erg luchtig. "Ingrid is hierop geselecteerd. Zij is rectaal behendig genoeg om deze tegenslag op te vangen"
Het wordt idd met de dag erger.... Joost exitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:01 schreef teamlead het volgende:
joost mag geen kleurstoffen meer hoordit is niet te harden zeg...
Rock is Dead dacht ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:06 schreef milagro het volgende:
Lieve schatten hier,
Ik heb het al eens gevraagd en het antwoord is al eens gegeven, eni ik heb ook echt braaf gezocht, maar kan het echt eerlijk waar niet vinden, maar....... pffffffffffft
welke nummers van Marilyn Manson werder er nu gisterochtend gedraaid, als BB wekker?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Juist ja,....
over een paar dagen op de Talpa-site:
Menno is nu volledig doorgedraaid. Hij heeft de bewoners gegijzeld en die in de slaapkamer opgesloten. Alleen Ingrid is in huis. Zij ligt naakt op de eettafel. Vastgebonden aan armen en benen. Menno heeft haar inmiddels helemaal kaalgeschoren. Van tijd tot tijd port hij een been van Rob in Ingrid haar achterste. Menno eist een tondeuse en een hoofddeksel. De BB-redactie probeert inmiddels met Menno in contact te komen om de zaak op te lossen.
Hummy van de Tonnekreek: "Ik vind het verschrikkelijk wat hier gebeurt. Het is een menselijk drama. Het enige positieve zijn de kijkcijfers, maar die kunnen me op dit moment natuurlijk iets minder schelen dan normaal.
John de Mol: "Ik denk dat onze opzet wel gelukt is. We wilde door de actie met Menno een statement maken richting minster Verdonk. Ik hoop dat zij nu inziet dat het verbieden van kledingstukken tot emotionele reacties kan leiden".
Over de benarde positie van Ingrid is De Mol ook erg luchtig. "Ingrid is hierop geselecteerd. Zij is rectaal behendig genoeg om deze tegenslag op te vangen"
Ik trek gewoon een unox blik open en in 5 min. heb ik ook erwtensoep volgens oma's recept!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, het zonnetje schijnt vrolijk.... Maar erwtensoep is altijd wel lekker![]()
Ach ja zo ook over dat hele transseksueel geroddel... Zoiets raakt me echt niet hoor!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:00 schreef flugeltje het volgende:
Waarom voelen mensen zich toch persoonlijk gekwetst als er woorden als kanker etc gebruikt worden? Nu gebruik ik het zelf niet zo gek vaak (Brabo hè), maar ik voel me er absoluut niet door geraakt. En wát bezielt mensen iets dergelijks naar BB te mailen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |