Van afgelopen winter? Nou laat maar staan dan!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:30 schreef style het volgende:
Erwtensoep![]()
Ik heb nog een bak eigengemaakte erwtensoep in de vriezer staan. Zit er nu wel heel hard aan te denken om die eruit te halen
Mag ik alsjeblieft ff jou zoon aanraken. Bij zn arm. Gewoon bij zn arm. Verder niks bijzonders. Cruijff enzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef milagro het volgende:
Ha, mijn zoon komt helemaalthuis, hij is naar Amsterdam geweest met school en kwam daar Johan Cruijff tegen
Ze hebben hem gevraagd wat NL gaat doen vanavond
"winnen, da's logisch"
Yepquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat leuk.....
Heeft ie 'm op de foto gezet?
Niet arm genoeg dat je geen pjoeter kunt kopen...quote:
Hij had ook even moeten vragen wie eruit het BB huis gaat morgen.. Ik denk dat Johan dat dit had gezegd:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef milagro het volgende:
Ha, mijn zoon komt helemaalthuis, hij is naar Amsterdam geweest met school en kwam daar Johan Cruijff tegen
Ze hebben hem gevraagd wat NL gaat doen vanavond
"winnen, da's logisch"
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Yep
Hij is er alleen niet bij gaan staan , vond-ie zonde
Hahaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet arm genoeg dat je geen pjoeter kunt kopen...
Weet je wel dat er heel veel mensen op deze wereld zijn die het met veel meer moeten stellen dan de gemiddelde 'arme' student.
Ik kreeg hier net een mail van een meisje dat het moet doen met 2 euro per dag en ze voelt zich behoorlijk gekwetst door jouw uitspraken. Ik vind dan ook dat je per direct je haar af moet scheren en je mag géén hoofddeksel op![]()
Nee van drie weken terugquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Van afgelopen winter? Nou laat maar staan dan!![]()
Ze hebben Rob verteld dat ie in Idols staat??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:36 schreef Chica87 het volgende:
Waarom moet Rob ALTIJD zingen als ie op die stip staat
Eerder Nixfactor als je het mij vraagtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:37 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ze hebben Rob verteld dat ie in Idols staat??
Morgen bij de uitgang gaan staan en je krijgt je kansquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:39 schreef style het volgende:
Normaal gesproken ben ik nooit agressief, maar ik krijg nu zo verschrikkelijke zin om Rob een enorme optater voor zijn kop te geven!
Eerder fonetisch gezang.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:39 schreef Falco het volgende:
Mên, daar hebben we Rob, de seniele oude zak met zijn pathetische gezang.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hij had ook even moeten vragen wie eruit het BB huis gaat morgen.. Ik denk dat Johan dat dit had gezegd:
"Rob das logisch, op één been ken je niet scoren"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |