Ze zijn er trots op dat ze daar niet aan meedoen, en hebben er ooit ook een hele relaas over afgestoken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:42 schreef =HellFire= het volgende:
Waarom zou een tattoo verkeerd zijn? En ze zijn inderdaad een beetje doorgeschoten met hun ideeën. Genoeg leesmateriaal op hun site in ieder geval.
Dit is het punk topic, we zijn te anarchistisch om een georganiseerde OP te hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
tvp,waar is de OP?
o ja,dat was ik vergetenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:27 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Dit is het punk topic, we zijn te anarchistisch om een georganiseerde OP te hebben.![]()
Haha, kut, is het al weer zo ver!quote:Ben je trouwens alweer te lui om er één te openen, Hellfire?
Hehe, ik wou toch ff reageren... dus tja.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:38 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, kut, is het al weer zo ver!Mjuh, als ik een OP maak, moet ie ook helemaal goed zijn en daar had ik zonet de tijd niet voor.
Hm, dan krijg ik al snel het idee dat ik snel mijn snikkel in de bek van de zanger van Alexisonfire moet proppen, mocht ik er nog heengaan.quote:En Alexisonfire is mwwooooooooooah. Dan heb ik nog liever de nieuwe Snikkelbek.
Ik zat laatst toevallig het boekje van Lagwagon - Trashed te lezen en daar stond tussen het bedanklijstje: Propaghandiquote:
Waar?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:14 schreef =HellFire= het volgende:
Haha cool, Peter Pan Speedrock komt in april in Assen. Plek waar normaliter vrijwel niks te bekennen is op dat gebied. Nee wacht, op elk gebied eigenlijk.
Klinkt erg alsof za naar Good Riddance hebben geluisterd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef ralfseltje het volgende:
http://www.theexplosion.net/v2/xplsn.asp
![]()
Ow die tent ken ik wel. Ik zal er zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef =HellFire= het volgende:
Mwoah redelijk redelijk. Niet echt kapot van.
Ralfseltje > de Docx. Opzich leuke tent, alleen ze willen wel erg graag een "hardrock" imago terwijl ze de zelfde regels hanteren als de rest van de horeca-gelegenheden van Hotel de Jonge. Zoals foto's maken die dan op de site komen, ala de rest van alle "populaire" discotheken en niemendallentjes van kroegen in Nederland, allemaal mooie gitaren aan de muur ala Stairway to Heaven en de playlist getuigt ook niet van veel afwisseling. En als er een showtje voor de jeugd is, gooien ze voor 't gemak maar even een Punk O Rama 10 in ofzo, waarvan elk nummer zo'n 3 keer in een uur te horen zijn.
Maar verder wel leuk dat ze PPS konden booken! Er komt ook wel eens wat hardcore daar trouwens, geen slechte zaak in ieder geval.
Dan ga ik maar eens Good Riddance luisterenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Klinkt erg alsof za naar Good Riddance hebben geluisterd.
Dat zou ik ook maar eens doen jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:51 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eens Good Riddance luisteren![]()
Had ik je ook al aangeraden trouwens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:51 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eens Good Riddance luisteren![]()
Het was ook zo veelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Had ik je ook al aangeraden trouwens.En zie je @ PPS wel dan hehe.
Probeer dan ook Vision - The Kids still have a lot to sayquote:
www.crimethinc.com.quote:Op maandag 7 november 2005 20:12 schreef Quannum het volgende:
Anywho, wie bestelt nog shit via mailorder? En waar dan?![]()
ja kutverpielekes ik wou wel maar ik zit financieel nogal aan de grond...quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:13 schreef Nitro_YE het volgende:
gaat iemand nog naar de Effenaar as zondag? (Satanic Surfers + Venerea)
en hoe waren die?quote:Op zondag 27 november 2005 18:05 schreef Sjoewe het volgende:
Nee wel naar Melt Banana in Paradiso, zelfde dag
Foorancid wel, maar die post hier niet (meer).quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef Diverse_Reality het volgende:
Iemand hier nog naar Leftover Crack geweest afgelopen woensdag?
Ik hoorde te laat dat ze naar NL zouden komen, waar was het eigenlijk?quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef Diverse_Reality het volgende:
Iemand hier nog naar Leftover Crack geweest afgelopen woensdag?
de tering die topic bloedt wel erg dood.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Nitro_YE het volgende:
om het een beetje levend te houden....7 januari Lagwagon in de Melkweg...ik ben erbij! wie nog meer? Of gaan jullie naar Wasted?
Vet!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:13 schreef Crack_david het volgende:
pppffff wat een line-up voor groezrock!
quote:Bold
Raised Fist
Zooi als Nekromantix, Mad Sin, Tiger Army enzo?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:55 schreef Miezjah het volgende:
Nog mensen hier die van Psychobilly/Punkabilly houden toevallig ?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:13 schreef Crack_david het volgende:
pppffff wat een line-up voor groezrock!
O_Oquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:59 schreef fraubitch het volgende:
Ik heb rouwens uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat Peter Pan Speedrock een Split 7" met Blood Duster gaat opnemen![]()
![]()
? u bedoelt?quote:
ik zou het niet wetenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:30 schreef Diverse_Reality het volgende:
De teksten zullen er dan vast en zeker op vooruitgaan, met Blood Duster erbij..
WTF?!quote:
Hoop eerder dat ze met een nieuw album komen, The Process Of Elimination is echt meesterlijk, zou eigenlijk ook wel een poster willen van hun album cover.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:05 schreef fraubitch het volgende:
heeft leng t'che ondertussen al een nieuwe site of nie?
Ik zal eens kijken wat ik kan regelenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hoop eerder dat ze met een nieuw album komen, The Process Of Elimination is echt meesterlijk, zou eigenlijk ook wel een poster willen van hun album cover.
[afbeelding]
Ik heb hun andere albums niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:37 schreef BOKA het volgende:
ik vond zelf Death By A Thousand Cuts beter, al staan er op TPOE wel een paar geweldige nummers.
Dan ben je mn held.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik kan regelen![]()
en wederom:quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:37 schreef fraubitch het volgende:
Ik zal eens kijken wat ik kan regelen![]()
kniel gij onderdaan en aanbid mequote:
haaaaah.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kniel gij onderdaan en aanbid me![]()
I love you.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:54 schreef fraubitch het volgende:
cd's ManMadePredator en Death By A Thousand Cuts zijn geregeld, posters zijn op, maar misschien kan ik nog iets regelen
Kijk eens aan. Geweldige plaat, harde band en live staat het als een huis. Goede aankoop.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:07 schreef BOKA het volgende:
Ik heb laatst de nieuwe cd van Rise And Fall gekocht; wat een wereldplaat!
Ze noemen het zelf "punkmetal" en daar ben ik het wel mee eens, het klinkt echt heel erg rauw.
Vooral bij de nummers forked tongues en into oblivion is stilzitten onmogelijk.
hij was te vleiend om te laten vergaanquote:
Ik heb geen msngr.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:55 schreef Diverse_Reality het volgende:
Via msn kan je webcammen. [afbeelding]
fijn voor je, ga dat dan ook doen en laat ons met rustquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:55 schreef Diverse_Reality het volgende:
Via msn kan je webcammen. [afbeelding]
Bijdehandje heur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
fijn voor je, ga dat dan ook doen en laat ons met rust![]()
Vopos Meppelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:28 schreef stumbleupon het volgende:
Niemand bekend met de Vopos, Zmiv etc?
Of is dat te ver in noordelijke richting?
Jazeker kennen we die, helaas nog nooit live mogen zien, ondanks het feit dat ze meerdere malen vlakbij een optreden hadden. Zonde. Schijnt live helemaal tof te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:01 schreef Kletz het volgende:
niemand bekend met Municipal waste?
Denk dat de meeste mensen hier dit wel vet vinden.
he dat klinkt zeer lekker! bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:01 schreef Kletz het volgende:
niemand bekend met Municipal waste?
Denk dat de meeste mensen hier dit wel vet vinden.
Heavy Meppelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:40 schreef Tomek het volgende:
[..]
Vopos Meppel![]()
![]()
heej jij speelde in suck & swallow? cool![]()
voeg me es toe krengquote:
*done*. gewoon me nu camsex0ren?quote:
wa?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
*done*. gewoon me nu camsex0ren?![]()
![]()
Ik bedoelde gaan we*, ik was waarschijnlijk moe/dronken op het moment, ik zie nu pas dat'k zwaar heb getypo'd, maar uh.. gaan we webcamsexen?quote:
uiteraardquote:Op maandag 20 februari 2006 03:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik bedoelde gaan we*, ik was waarschijnlijk moe/dronken op het moment, ik zie nu pas dat'k zwaar heb getypo'd, maar uh.. gaan we webcamsexen?
lijkt offspring (enz) op de heideroosjes ja? (ik zou het niet weten, ik heb maar een cd van ze gehoord (die van ze smelten de paashaas))quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:41 schreef CasB het volgende:
Offspring, Bad religion, pennywise, green day, propagandhi (naja da's misschien iets "te erg"), sum 41, offspring, mxpx....dat soort dingen?
Propaghandi "te erg".quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:41 schreef CasB het volgende:
Offspring, Bad religion, pennywise, green day, propagandhi (naja da's misschien iets "te erg"), sum 41, offspring, mxpx....dat soort dingen?
Harde band, harde plaat en harde shows. Show in eindhoven dit jaar meegepakt, bijzonder gaaf. Punks, kids, metalheads, alles liep door elkaar en de tent werd ongeveer afgebroken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:30 schreef =HellFire= het volgende:
UNLEASH THE BASTARDS NOOOOOOW.. tututututu tuuuuuuuuuuuuuu. Vette shit. ;D
Ik moet zeggen dat het me ook wel erg aansprak eigenlijk. Hard, maar toch melodieus en het beukte er echt in. De sound deed me ook vaak aan de oude muziek van de Doom soundtrack denken hehe.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef HearIt het volgende:
[..]
Harde band, harde plaat en harde shows. Show in eindhoven dit jaar meegepakt, bijzonder gaaf. Punks, kids, metalheads, alles liep door elkaar en de tent werd ongeveer afgebroken.
Politiekerig?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, Punk O Rama 1 tot en met 5 zijn opzich hele goeie compilaties...
Wat is er 'te erg' aan Propagandhi?.
The Haunted is meer Gothenburg Thrash.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:38 schreef MarsX het volgende:
Een schopje voor dit topic!
Laaste tijd luister ik weer (te) veel hardcore/metalcore, komt waarschijnlijk door het weer!!
Favo bands als: Trowdown, This Day Forward, Manntis, Diecast, Curl Up and Die, Chimaira, Embrace Today, Sworn Enemy, ecetera, ecetera..
Laaste tijd wel 3 bands gemist(Burst, Painted Smile en The Haunted)...
Wat vinden de mensen trouwens van Kingsize Blues, aangezien die me word aangeraden, maar ik kan niets van ze vinden.
is meer gothenburg thrash? Dude dat is gothenburgquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
The Haunted is meer Gothenburg Thrash.
Weet ik, Tomas Lindberg is mn favo Metal zanger en de Bjorlers een van mn favo gitaristen/bassisten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:34 schreef Kletz het volgende:
[..]
is meer gothenburg thrash? Dude dat is gothenburg![]()
At the gates, nightrage, the haunted > allemaal familie
Erg goed Step Forward ,Refusedquote:En wat vind men hier van de Umeå Hardcore scene?![]()
Kleine kans? IS het uitverkocht of heb je geen vervoer? Tis prima te doen met de trein hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:52 schreef PatjeDoN het volgende:
Ik wil ook naar Groezrock.. maar van Noord-Groningen naar België...
Zou er heen gaan voor.. DropKick Murphys, Raised Fist, Sick of it all... en... SILVERSTEIN
mja... kleine kans..
The Refused is vooral erg goed, Step Forward ken ik niet, de sXe boeit me niet en ken je: Abhinanda, Endstand, DS 13, Final Exit, Lifetime, Tear It Up en Untill The End?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef VirgilReality het volgende:
[..]
Erg goed Step Forward ,Refusedbehalve die straight edge gedoe spreek me niet echt aan
Nasum en Skitsystem zijn onwijs goed, Gadget ken ik niet, zal ik opzoeken.quote:Op zondag 9 april 2006 22:34 schreef VirgilReality het volgende:
Abhinanda en Tear It Up Ken ik wel ik vind ze wel oke en inderdaad In zweden komt goeie hardcore en grindcore vandaan ( Gadget, NASUM ) ik moet maar ook een keer naar zweden toegaan![]()
die maken weer muziek!quote:
Thanksquote:Op maandag 10 april 2006 13:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
die maken weer muziek!
op de site kun je enkele studio filmpjes downloaden
http://www.mob47.se/
binnenkort ULTIMATE ATTACK maar eens ergens kopen
Ik dacht dat de nieuwe cd pas de 20e uit kwam (Wolves in Wolves Clothing toch?) of bedoel je de EP?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef =HellFire= het volgende:
Okee niet zo stoer als Zweedse moshherrie maar wel een band die al jaren meegaat en leuke liedjes produceert; NOFX! Net de nieuwe cd binnen en hij's weer fijn.![]()
CD he...quote:Op donderdag 13 april 2006 12:16 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Ik dacht dat de nieuwe cd pas de 20e uit kwam (Wolves in Wolves Clothing toch?) of bedoel je de EP?
Ben er erg benieuwd naar. De EP klonk weer fijn...
Ik ga zeker, want ik heb vandaag een kaartje gehaald.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:45 schreef OMG het volgende:
Ik ga denk ik wel.
ik heb ze ook gehaald! beetje laat maargoed, ik heb ze welquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef =HellFire= het volgende:
Kaartjes voor Groezrock (op de valreep) binnen.
Wat EEN ZEIKBAND is dat A&A zeg. Als dat het beste is wat Tom van Blink 182 kan maken.....quote:Op woensdag 19 april 2006 00:14 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
ik heb ze ook gehaald! beetje laat maargoed, ik heb ze wel
heb trouwens meteen kaartjes voor Atreyu en Angels & Airwaves gehaald
ik wil ooohhhoookkkquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef =HellFire= het volgende:
Kaartjes voor Groezrock (op de valreep) binnen.
Hippie. Je kan er wel zitten als je daar behoefte aan hebt. Maar niet vlak voor het podium natuurlijk, het is geen pinkpop.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:47 schreef mikezwet het volgende:
Ik twijfel ook om te gaan, is iets van 25km bij mij vandaan
Dropkick murphys en Anti Flag zou ik wel eens willen zien.
Kan je daar een beetje relaxt zitten in een grasveldjeof sta je standaard in een hossende menigte?.
Mensch, menig Groezrockgangert blijft in HUN TENTJE om zo de show te volgen.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:35 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Hippie. Je kan er wel zitten als je daar behoefte aan hebt. Maar niet vlak voor het podium natuurlijk, het is geen pinkpop..
Ow is het geen openluchtquote:Op donderdag 20 april 2006 14:46 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mensch, menig Groezrockgangert blijft in HUN TENTJE om zo de show te volgen.Zitten hele volkstammen bij die 5 euro betalen en zo alles meeluisteren.
Triest of gewoon geniaal? You decide. Ik volg het iig liever in de zwetende kolkende massa in de twee grote tenten (die waarschijnlijk nog groter zijn dan het jaar ervoor dan het jaar ervoor dan het jaar evoor etc...).
Laatste paar keren was het in ieder geval in een grote en een iets kleinere tent. Circus-tent idee. April can be tricky sometimes qua weer, vind het daarom niet zo'n groot probleem.quote:
Helemaal waar.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:41 schreef Crack_david het volgende:
wat vinden we van de nieuwe ignite?
Ik vind hem weer erg lekker
Dan ben je nog niet op het (Belgische) Dourfestival geweest.quote:Op zondag 30 april 2006 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
+ Het was inderdaad weer super. Blijft het beste outdoor-festival van de Benelux in ieder geval.
Spijtig.quote:- Jammer alleen van het weer (dat was niet zo super) en de kou, 's nachts in de tent was het soms even blauwbekken geblazen.
- - Anti-Flag was echt driewerf ruk, geluid ging ineens weg en zijzelf waren ook binnen notime verdwenen. Don't wanna talk talk talk talk talk talk about it no more.
quote:+ + Daarentegen was Me First wel weer geniaal en was die inbreng van Fat Mike bij Bad Religoin wel erg geslaagd hahaha. Wel zin in 4 mei!
+ SOIA!
Voor de rest klonk Raised Fist voor wat ik gehoord heb erg goed
Man on a Mission snapte ik idd ook niet. Het is maar een matig liedje en niemand zit er op te wachten en dat was ook te zien. Speel dan liever Do What You Want en/of Fuck Armageddon..., Punk Rock Song, zulke standaard nummers worden niet eens gespeeld. Maargoed ik had niet echt het idee dat Greg het niet naar zijn zin had. Ik vond het ook wel een leuke show, zaal is en blijft beter natuurlijk, maar dit was zeker niet slecht.quote:Op zondag 30 april 2006 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
+/- Enige tegenvaller voor mij was toch Bad Religion. Greg G. had er dus echt totaaaaaaaaaal geen zin in en liep er ongemotiveerd bij, karige setlist (Man on a Mission (come on!) die hij uiteindelijk voor zichzelf zong - totaal geen reactie van het publiek) en echt veel enthousiasme was er niet te bekennen. Heb nog nooit een slechte show van BR gezien maar weet wel dat dit de minste tot nu toe was. Festivals he... Voor de headliner enigszings tegenvallend dus, maar goed, headliners op Groezrock zijn altijd twijfelachtig. Bedoel, Lagwagon en Millencollin b.v. waren ook niet al te best mijns inziens.
vond je Me First geniaal? Ik vond dat ze er maar weinig zin in hadden, zeker als je constant vraagt "hoe lang nog?" en die playlist was ook niet echt super. Dus ze speelden weinig en de nummers waren ook nog is matig. Maargoed hopelijk wordt het 4 mei wel leuk.quote:Op zondag 30 april 2006 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
+ + Daarentegen was Me First wel weer geniaal en was die inbreng van Fat Mike bij Bad Religoin wel erg geslaagd hahaha. Wel zin in 4 mei!
ja daar ben ik het met je eens, je werd helemaal platgedrukt vooral bij Me First en dan kun je niet fatsoenlijk genieten.quote:Op zondag 30 april 2006 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
- - - MAAR................... HET IS TE DRUK. 1000 kaarten minder en de mainstage blijft dan nog een beetje te doen tenminste. Hopelijk wordt hier volgend jaar nog wat aan gedaan.
Ben de laatste tijd naar veel Cyber feesten en Death Metal concerten geweest.quote:
Zulke dure grappen zijn dat nou ook weer niet toch? Naja, het zal wel. Maar voor een weekendje België wil ik best nog wat geld uitgeven. Uiteindelijk heeft het me 100 euro gekost.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd naar veel Cyber feesten en Death Metal concerten geweest.
Het antwoord zeg je zelf al.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:38 schreef Kletz het volgende:
welke minor threat nummer coverde DKM?
ja ze kunnen moeilijk Out of step gaan coveren inderdaad. Damn onder de noemer van > als pennywise het kan, kunnen wij het ook?quote:
Same here. En vergeet THe Gang's all here niet. EN die singles collection.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:35 schreef Kletz het volgende:
sing loud sing proud is ook een vette plaat! > zelfs als non DKM fan kan ik die erg waarderen
Do or die trouwens ook wel
Heb ik al weken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:26 schreef Ixnay het volgende:
Hier kun je btw 4 nrs beluisteren van de nieuwe SOIA cd.
http://www.myspace.com/sickofitallny
Waar stond je? Ik stond voor Spike/Fat Mike. Of daar ergens tussen in.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:55 schreef Nitro_YE het volgende:
Me First was echt geweldig (4mei ben ik geweest)! Stukken beter dan op Groezrock!
Ik heb trouwens niets gemerkt van dat publiek waar hellfire het over heeft en ik stond daar wel de hele tijd. Maar ik herken het fenomeen wel van andere concerten.
Wat ik verder jammer vond was dat ik de 2de toegift gemist heb. De 1ste werd nog aangekonigd. Daarna iedereen weg en na 20 minuten kwamen ze weer en hebben ze nog 3 nummers gespeeld. Geniaale actie natuurlijk, jammer dat ik er helaas niet meer bij was...klote treintijden ook.
en verder was het voorprogramma ronduit klote. Ik kan een heel verhaal erover posten, maar ik hou het kort.
Avenged Sevenfoldquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:12 schreef Ixnay het volgende:
Ik had naar Avenged Sevenfold in de Gelredome gewild, met Metallica in het naprogramma.
Maar toen ik hoorde dat A7X kwam was het al uitverkocht.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:12 schreef Ixnay het volgende:
Ik had naar Avenged Sevenfold in de Gelredome gewild, met Metallica in het naprogramma.
Hij is het wachten waard! En het kopen!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef Ixnay het volgende:
Ik wacht tot hij in de winkel ligt.
Zo kijk ik er dus ook naarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:12 schreef Ixnay het volgende:
Maar minder goed dan Bound by Ties? Ik moet toegeven een beetje bang te zijn ervoor. De afgelopen tijd zie ik steeds meer punk-bands rustigere albums maken (denk maar aan Alkaline Trio's Crimson, NUFAN's Keep Them Confused, Thrice's Vheissu of Dropkick Murphys' The Warrior's Code). Had eigenlijk gehoopt dat Good Riddance die trend niet zou volgenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:59 schreef =HellFire= het volgende:
Zeg maar gerust HELEMAAL niet hard en snel meer. Het venijnige is er wel van helaas.Ah well, nog steeds super melodieus en bij vlagen doet het aan Pennywise denken...
Bestaat er ook een kans dat je er 2 over hebt?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:19 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zo kijk ik er dus ook naar. Ik heb mij gelukkig weten te overtuigen Metallica kaartjes te kopen, maar vind het eigenlijk veel vetter om Avenged Sevenfold te zien
. Die gasten zijn zo vet.
Er is trouwens een kans dat ik een kaartje over zal hebben voor A7X/Metallica. Als dat het geval is mag je het natuurlijk (vanzelfsprekend tegen kostprijs) van me overnemen
Minder goed? Tja. Op zich is het geen slechte plaat, maar het wordt nergens geniaal, helaas. Het luistert wél lekker weg, dat dan weer wel. Het is alleen geen Operation Phoenix ofzo. Maar misschien is het een groei-plaat. Ik werd iig nog niet weggeblazen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Maar minder goed dan Bound by Ties? Ik moet toegeven een beetje bang te zijn ervoor. De afgelopen tijd zie ik steeds meer punk-bands rustigere albums maken (denk maar aan Alkaline Trio's Crimson, NUFAN's Keep Them Confused, Thrice's Vheissu of Dropkick Murphys' The Warrior's Code). Had eigenlijk gehoopt dat Good Riddance die trend niet zou volgen.
Gelukkig is er nog altijd Potemkin City Limits![]()
De kansen zijn klein, doch als je een goede huurmoordenaar weet, kan alles geregeld wordenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Bestaat er ook een kans dat je er 2 over hebt?
Ik dacht dat ik de enige was die Operation Phoenix de beste Good Riddance plaat vondquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Minder goed? Tja. Op zich is het geen slechte plaat, maar het wordt nergens geniaal, helaas. Het luistert wél lekker weg, dat dan weer wel. Het is alleen geen Operation Phoenix ofzo. Maar misschien is het een groei-plaat. Ik werd iig nog niet weggeblazen.
En inderdaad, die Propagandhi-plaat is super.![]()
Nope, helaas nog niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:49 schreef fanciulla_gentile het volgende:
hoe gaaf is refused! heb die dvd helaas nog niet gezien. is t wat?
Oeh, hoe verschilt die van hun andere albums? Ik vond Sing the Sorrow stiekem eigenlijk heel goed, moet ik toegevenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:28 schreef =HellFire= het volgende:
Ook nog niet gezien... Refused zelf ook niet live kunnen zien... The International Noise Conspiracy daarentegen wel een paar keer.
Nieuwe AFI is ook uit trouwens. Valt me tot nu toe nog mee zelfs...
Dat klinkt als mijn plan voor de komende dagen. Het leven is moeilijkquote:Op maandag 22 mei 2006 01:17 schreef Nitro_YE het volgende:
het lijkt me zo vet om Refused live te zien he!!
Ik moet de komende dagen maar is wat nieuwe albums gaan luisteren, NOFX, AFI, Good Riddance, druk druk druk
Nogal onmogenlijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:17 schreef Nitro_YE het volgende:
het lijkt me zo vet om Refused live te zien he!!
Och, ik vond Noorwegen en Bosnië-Herzegovina best te pruimen hoor. Beetje folk-achtig, niks mis mee. Die van Lithouwen was ook een giller. Yeah, I actually enjoyed het festival en ik ben noch vrouw, noch homo.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Zit geen Metal in, zo goed zijn ze ook niet, wel natuurlijk 10x beter luisterbaar dan die kutzooi die ze normaal hebben bij het eurovisie songbullshit.
Uhu, bij het eerste nummer doet het me sterk aan pennywise denkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:59 schreef =HellFire= het volgende:
Zeg maar gerust HELEMAAL niet hard en snel meer. Het venijnige is er wel van helaas.Ah well, nog steeds super melodieus en bij vlagen doet het aan Pennywise denken...
Ach, ze kunnen hopenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:45 schreef Diverse_Reality het volgende:
Titel van het album is nogal onterecht, verwacht niet dat het Marxisme de politieke stroming binnen de punkscene gaat worden... of hebben ze dat al laten varen?.
De oorspronkelijke punkscene heeft eigenlijk helemaal geen stromingen en politieke idealen die verkondigd moeten worden. Iedereen heeft een eigen "stroming". Dat was juist ooit kenmerkend voor punk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:45 schreef Diverse_Reality het volgende:
Titel van het album is nogal onterecht, verwacht niet dat het Marxisme de politieke stroming binnen de punkscene gaat worden... of hebben ze dat al laten varen?.
Mwah, zeg je Conservative Punk niets? Die zijn weer anti anti-Bush.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:20 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Tegenwoordig blijken er regeltjes voor punk te zijn. Als je maar een hekel aan Bush hebt is het goed.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:54 schreef Thr1lls33ker het volgende:
poep alto's
en lelijke onmelodieuze grafmuziek
Nee, dat is gothic, gij onwetend en kortzichtig persoon. Overigens is een 'alto' wel het laatste wat ik ben.quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:54 schreef Thr1lls33ker het volgende:
poep alto's
en lelijke onmelodieuze grafmuziek
Fuck off als je niets van Gothic weet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee, dat is gothic, gij onwetend en kortzichtig persoon. Overigens is een 'alto' wel het laatste wat ik ben.![]()
Gabber huh? Dull music for dull people.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Fuck off als je niets van Gothic weet.![]()
Tering, beetje zelfspot mag ook wel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Moet jij niet disrespectvol over Gothic beginnen.
Sterf!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:59 schreef Nitro_YE het volgende:
en ik hou van emo, wat een confessions....
Iedereen mocht toch lekker doen wat ie wilde...of stiekem toch niet?quote:Eerst had je dan ook natuurlijk uitschieters, dat waren dan wel vaak de grootste posers.
Ik wens je niks minder kankerjong!quote:Op zondag 28 mei 2006 04:55 schreef OFfSprngr het volgende:
kankerzooi
quote:
grote jongen hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 04:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Oh noes!111 iemand op 't internet zonder mij te kennen noemt me zielig, ik ben zo aangeslagen, wacht.. ik ga mn dagboek er bij pakken en scheermesje want oh weej als iemand me zielig noemt op internet.. seriouslah, I don't give a fuck, Emo is de anti-Punk, zodra je namelijk een keer een beetje in de Punk ideologie verdiept zul je er misschien nog wel eens achter komen.. verder luister ik ten minste nog naar echte Emo maar niet zulke kanker Pop-Emo "Indie" Rock zooi, download eens wat Fugazi of zo en hou JIJ je mening eens voor je over dingen waarvan je geen zak af weet, ik ken Emos, ik ken de muziek, de historie, de afwezigheid van ideologie, de verheerlijking van zwakte, de huidige uitbuitende commercialisatie van 't genre maar vooral hoe goddamn zielig Emos zijn.
Maar goed, ga maar lekker weer Hawthorne Heights, Dashboard Confessional en dat soort zielige kankerzooi luisteren.
Meneer de grote stoere punkerquote:Op zondag 28 mei 2006 04:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Oh noes!111 iemand op 't internet zonder mij te kennen noemt me zielig, ik ben zo aangeslagen, wacht.. ik ga mn dagboek er bij pakken en scheermesje want oh weej als iemand me zielig noemt op internet.. seriouslah, I don't give a fuck, Emo is de anti-Punk, zodra je namelijk een keer een beetje in de Punk ideologie verdiept zul je er misschien nog wel eens achter komen.. verder luister ik ten minste nog naar echte Emo maar niet zulke kanker Pop-Emo "Indie" Rock zooi, download eens wat Fugazi of zo en hou JIJ je mening eens voor je over dingen waarvan je geen zak af weet, ik ken Emos, ik ken de muziek, de historie, de afwezigheid van ideologie, de verheerlijking van zwakte, de huidige uitbuitende commercialisatie van 't genre maar vooral hoe goddamn zielig Emos zijn.
Maar goed, ga maar lekker weer Hawthorne Heights, Dashboard Confessional en dat soort zielige kankerzooi luisteren.
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:56 schreef Ixnay het volgende:
Maar dat betekent ook dat je de onbeperkte vrijheid hebt om kritiek te uiten op andermans ideologie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |