quote:
Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Nitro_YE het volgende:om het een beetje levend te houden....7 januari Lagwagon in de Melkweg...ik ben erbij! wie nog meer? Of gaan jullie naar Wasted?
de tering die topic bloedt wel erg dood.
Maar goed, ik was er bij in de melkweg bij Lagwagon, en hoewel ik Lagwagon al 10 keer gezien heb vind ik het wel leuk maar doet me nooit zoveel. Speelde imo te weinig oude nummers en ik vind het nieuwere werk toch wat minder, desalniettemin vind ik "Resolve" een goede plaat.
Nu vond ik de eerste band behoorlijk kut want het was een duitstalige punkrockband, en het klonk nog niet eens verkeerd maar de taalbarriere is mij iets te groot
![]()
Toen kwam A Wilhelm Scream, en ik moet zeggen dat ik compleet weggeblazen werd, enorm veel energie op podium en speelde veel nummers van "Ruiner" die ik de laatste tijd ontzettend veel draai. Een absolute aanrader !!!
Ik hoorde vandaag dat A Wilhelm Scream ook op Groezrock speelt, maar zie toch liever in NL dan in een belgisch weiland.
Verder heeft boysetsfire een nieuw nummer op
www.myspace.com/boysetsfire, song : requiem
En ben ik benieuwd of iemand hier nog tips heeft op punkrockgebied, of of de bekendere punkrockplaten al gelekd zijn ??
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl