abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf dinsdag 14 maart 2006 @ 19:14:04 #151
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_36031403
JOW!

Nu vrijdag 17 maart:
Human Demise
Strength Above All
Slugger
Rising Tide

De triangel, Weert
aanvang 20.30
entree gratis
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:52:43 #152
128380 PatjeDoN
niet aanspreekbaar
pi_36034930
Ik wil ook naar Groezrock.. maar van Noord-Groningen naar België...
Zou er heen gaan voor.. DropKick Murphys, Raised Fist, Sick of it all... en... SILVERSTEIN

mja... kleine kans..
Te lui om zijn avatar te veranderen.
pi_36036456
kennen jullie de band Icepick? http://www.icepick-hardcore.com/

[ Bericht 39% gewijzigd door guitarist op 14-03-2006 21:28:40 ]
PS4 online: micro_nl
pi_36058105
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 20:52 schreef PatjeDoN het volgende:
Ik wil ook naar Groezrock.. maar van Noord-Groningen naar België...
Zou er heen gaan voor.. DropKick Murphys, Raised Fist, Sick of it all... en... SILVERSTEIN

mja... kleine kans..
Kleine kans? IS het uitverkocht of heb je geen vervoer? Tis prima te doen met de trein hoor.
pi_36797775
Die nieuwe Ignite is best wel goed te doen!
  zondag 9 april 2006 @ 18:02:47 #156
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_36798428
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef VirgilReality het volgende:

[..]

Erg goed Step Forward ,Refused behalve die straight edge gedoe spreek me niet echt aan
The Refused is vooral erg goed, Step Forward ken ik niet, de sXe boeit me niet en ken je: Abhinanda, Endstand, DS 13, Final Exit, Lifetime, Tear It Up en Untill The End?
Ik moet echt een keer naar Zweden, briljante Hardcore uit Umeå en briljante Melo-Death uit Göthenburg.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_36807203
Abhinanda en Tear It Up Ken ik wel ik vind ze wel oke en inderdaad In zweden komt goeie hardcore en grindcore vandaan ( Gadget, NASUM ) ik moet maar ook een keer naar zweden toegaan
Thank God i'm NOT an American
  maandag 10 april 2006 @ 03:36:07 #158
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_36812522
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:34 schreef VirgilReality het volgende:
Abhinanda en Tear It Up Ken ik wel ik vind ze wel oke en inderdaad In zweden komt goeie hardcore en grindcore vandaan ( Gadget, NASUM ) ik moet maar ook een keer naar zweden toegaan
Nasum en Skitsystem zijn onwijs goed, Gadget ken ik niet, zal ik opzoeken.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  Licht Ontvlambaar maandag 10 april 2006 @ 09:08:17 #159
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_36816596
Mob 47 helemaal vergeten
Thank God i'm NOT an American
  Licht Ontvlambaar maandag 10 april 2006 @ 13:16:27 #161
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_36819862
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:29 schreef VirgilReality het volgende:
Mob 47 helemaal vergeten
die maken weer muziek!

op de site kun je enkele studio filmpjes downloaden

http://www.mob47.se/

binnenkort ULTIMATE ATTACK maar eens ergens kopen

[ Bericht 4% gewijzigd door Uzumaki_Naruto op 10-04-2006 13:23:02 ]
pi_36827565
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

[..]

die maken weer muziek!

op de site kun je enkele studio filmpjes downloaden

http://www.mob47.se/

binnenkort ULTIMATE ATTACK maar eens ergens kopen
Thanks
Thank God i'm NOT an American
pi_36898589
Okee niet zo stoer als Zweedse moshherrie maar wel een band die al jaren meegaat en leuke liedjes produceert; NOFX! Net de nieuwe cd binnen en hij's weer fijn.
pi_36898883
oja ze hebben een nieuwe cd ben benieuwd. Het beste album blijft voor mij Punk in Drublic
Thank God i'm NOT an American
pi_36899127
Weet niet, vind ze allemaal wel goed. Kan altijd wel graag naar SLATFATS luisteren though .
  Licht Ontvlambaar donderdag 13 april 2006 @ 11:08:20 #166
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_36914886
voor de geintereseerden:op mn weblog(zie sig)

heb ik een split LP van Totalitar & Disclose
gepost,dus wees snel
  donderdag 13 april 2006 @ 12:16:51 #167
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_36916921
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef =HellFire= het volgende:
Okee niet zo stoer als Zweedse moshherrie maar wel een band die al jaren meegaat en leuke liedjes produceert; NOFX! Net de nieuwe cd binnen en hij's weer fijn.
Ik dacht dat de nieuwe cd pas de 20e uit kwam (Wolves in Wolves Clothing toch?) of bedoel je de EP?

Ben er erg benieuwd naar. De EP klonk weer fijn...
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
pi_36919776
Zondag 2 juli in de 013:

The Powerfest:
Ignite + Slapshot + Darkest Hour + Shelter + Leeway + Most Precious Blood + Cephalic Carnage + Raised Fist + Municipal Waste + Damnation AD + No Turning Back + Evergreen Terrace + Ringworm + With Honor + Johnny Truant + Dead To Fall + Rise A Thousand

27,50 en dan nog de gebruikelijke reserveringskosten.

Ik ga denk ik wel.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 13 april 2006 @ 15:51:12 #169
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_36923956
Dat klinkt wel goed, lekker veel Hardcore en Metal(Core).
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_36925939
wow

Ignite vet
Slapshot > choco core
Darkest Hour - super vet
LEEWAY - BORN TO EXPIRE!!! Meesterlijk > moet dit echt live tjekken
Raised Fist - Jeugd Sentiment!!! super vet
Municipal Waste - THRASHING OF THE CHRIST haha ZO VET!
Ringworm - vet!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_36929034
De bands die ik wil zien op dat fest:

Darkest Hour
Cephalic Carnage
Raised Fist
Municipal Waste
Evergreen Terrace
Dead To Fall

Hopelijk weten ze er een beetje mooi schema van te bakken zodat niet een hoop leuke dingen op hetzelfde tijdstip bezig zijn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_36933231
quote:
Op donderdag 13 april 2006 12:16 schreef Phonebone het volgende:

[..]

Ik dacht dat de nieuwe cd pas de 20e uit kwam (Wolves in Wolves Clothing toch?) of bedoel je de EP?

Ben er erg benieuwd naar. De EP klonk weer fijn...
CD he...
pi_36980561
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:45 schreef OMG het volgende:
Ik ga denk ik wel.
Ik ga zeker, want ik heb vandaag een kaartje gehaald.

Bij het postkantoor bleek dus dat dit festival twee keer in het systeem staat. Eén keer als "The Power Fest" en één keer als "The Powerfest". Nu heb een kaartje voor "The Powerfest", want dat begint om 14:30, "The Power Fest" begint om 15:00 .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_37067550
Kaartjes voor Groezrock (op de valreep) binnen.
pi_37078281
Wat vinden jullie van Tiger Army. Ik had wel eens wat van ze gehoord maar heb nu de III : Ghost Tigers Rise plaat. Vind hem wel goed!

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_37079013
Tigerarmy een goeie Psychobilly band heb alle cd`s van hun III : Ghost Tigers Rise vind ik persoonlijk tegenvallen hun beste cd blijf ik POWER OF MOONLITE vinden vooral het nummer Incorporeal.
Thank God i'm NOT an American
pi_37083333
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef =HellFire= het volgende:
Kaartjes voor Groezrock (op de valreep) binnen.
ik heb ze ook gehaald! beetje laat maargoed, ik heb ze wel
heb trouwens meteen kaartjes voor Atreyu en Angels & Airwaves gehaald
That's The Way Things Go
pi_37103152
Ik twijfel ook om te gaan, is iets van 25km bij mij vandaan
Dropkick murphys en Anti Flag zou ik wel eens willen zien.

Kan je daar een beetje relaxt zitten in een grasveldje of sta je standaard in een hossende menigte?.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_37109611
quote:
Op woensdag 19 april 2006 00:14 schreef Nitro_YE het volgende:

[..]

ik heb ze ook gehaald! beetje laat maargoed, ik heb ze wel
heb trouwens meteen kaartjes voor Atreyu en Angels & Airwaves gehaald
Wat EEN ZEIKBAND is dat A&A zeg. Als dat het beste is wat Tom van Blink 182 kan maken.....
pi_37109629
Ik ga trouwens voor Nekromantix als jij Tiger Army noemt. )
  FOK!fotograaf woensdag 19 april 2006 @ 22:13:59 #182
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_37110575
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef =HellFire= het volgende:
Kaartjes voor Groezrock (op de valreep) binnen.
ik wil ooohhhoookkk
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_37125454
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:47 schreef mikezwet het volgende:
Ik twijfel ook om te gaan, is iets van 25km bij mij vandaan
Dropkick murphys en Anti Flag zou ik wel eens willen zien.

Kan je daar een beetje relaxt zitten in een grasveldje of sta je standaard in een hossende menigte?.
Hippie. Je kan er wel zitten als je daar behoefte aan hebt. Maar niet vlak voor het podium natuurlijk, het is geen pinkpop. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_37127762
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:35 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Hippie. Je kan er wel zitten als je daar behoefte aan hebt. Maar niet vlak voor het podium natuurlijk, het is geen pinkpop. .
Mensch, menig Groezrockgangert blijft in HUN TENTJE om zo de show te volgen. Zitten hele volkstammen bij die 5 euro betalen en zo alles meeluisteren.

Triest of gewoon geniaal? You decide. Ik volg het iig liever in de zwetende kolkende massa in de twee grote tenten (die waarschijnlijk nog groter zijn dan het jaar ervoor dan het jaar ervoor dan het jaar evoor etc...).
pi_37140835
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:46 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Mensch, menig Groezrockgangert blijft in HUN TENTJE om zo de show te volgen. Zitten hele volkstammen bij die 5 euro betalen en zo alles meeluisteren.

Triest of gewoon geniaal? You decide. Ik volg het iig liever in de zwetende kolkende massa in de twee grote tenten (die waarschijnlijk nog groter zijn dan het jaar ervoor dan het jaar ervoor dan het jaar evoor etc...).
Ow is het geen openlucht
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_37141645
wat vinden we van de nieuwe ignite?
Ik vind hem weer erg lekker
Hajeto!
pi_37147678
vind ik ook, topplaat!
That's The Way Things Go
pi_37157462
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Ow is het geen openlucht
Laatste paar keren was het in ieder geval in een grote en een iets kleinere tent. Circus-tent idee. April can be tricky sometimes qua weer, vind het daarom niet zo'n groot probleem.

Groezrock is een van de betere festivals ter wereld wat mij betreft.
pi_37157467
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:41 schreef Crack_david het volgende:
wat vinden we van de nieuwe ignite?
Ik vind hem weer erg lekker
Helemaal waar.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:30:48 #190
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_37168659
Ik sluit me hier ook bij aan wat Ignite betreft.
pi_37369817
JEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ Daalijk nar Groezrock


En dan vooral
B A D R E L I G I O N
pi_37371473
nog een uurtje en dan vertrek ik ook naar Groezrock, heb er echt heel veel zin in
That's The Way Things Go
pi_37372197
Ik ga zaterdag. Zit alleen nog wel ff in over de terugreis naar Nederland maar dat zien we dan wel weer.
pi_37423236
en weer terug
het was vet, volgend jaar weer!
That's The Way Things Go
pi_37424587
Word er nog wat uitgezonden op tv of internet van dit festival ?
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  zondag 30 april 2006 @ 14:05:28 #196
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_37425603
Zeg weet iemand iets meer over het hardnekkige gerucht dat Give Up The Ghost een reunie-tour gaat doen?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_37429394
+ Het was inderdaad weer super. Blijft het beste outdoor-festival van de Benelux in ieder geval.
- Jammer alleen van het weer (dat was niet zo super) en de kou, 's nachts in de tent was het soms even blauwbekken geblazen.
+ Maar goed, beetje alcohol doet wonderen. Ook 's ochtends .
- Festivalvolk trek ik ook niet zo, IEDEREEN LEEK OOK ZO OP ELKAAR. Echt niet cool meer. En al die kids die eindelijk mogen zuipen en dan de hele dag lopen te kotsen, te kansloos gewoon.
- Vieze zooi ook daar damn. Wel te verwachten natuurlijk en in de loop der jaren bouw je wel tolerantie op tegen al die shit (letterlijk) en echt stinken deden die plees ook weer niet wonder boven wonder, maar ook dit jaar bewees Groezrock dat het niet het walhalla van hygiene is.

+/- Enige tegenvaller voor mij was toch Bad Religion. Greg G. had er dus echt totaaaaaaaaaal geen zin in en liep er ongemotiveerd bij, karige setlist (Man on a Mission (come on!) die hij uiteindelijk voor zichzelf zong - totaal geen reactie van het publiek) en echt veel enthousiasme was er niet te bekennen. Heb nog nooit een slechte show van BR gezien maar weet wel dat dit de minste tot nu toe was. Festivals he... Voor de headliner enigszings tegenvallend dus, maar goed, headliners op Groezrock zijn altijd twijfelachtig. Bedoel, Lagwagon en Millencollin b.v. waren ook niet al te best mijns inziens.

+ + Daarentegen was Me First wel weer geniaal en was die inbreng van Fat Mike bij Bad Religoin wel erg geslaagd hahaha. Wel zin in 4 mei!

+ CBK was ook hard trouwens. Viel me niks tegen.

+ + DKM was ook goed te pruimen maar dat kan ook eigenlijk niet anders.
- - Anti-Flag was echt driewerf ruk, geluid ging ineens weg en zijzelf waren ook binnen notime verdwenen. Don't wanna talk talk talk talk talk talk about it no more.
+ NUFAN was okay, maar automatische piloot werk. Toch iets te poppy geworden naar mijn mening.
+ LTJ had ik al gezien in de Melkweg, was toen erg fun. Nu ook wel, heb wel het laatste gedeelte gemist vanwege andere dingen. Vond het persoonlijk wel een aangename afwisseling tussen al dat gitaargeweld.
+ SOIA!

Voor de rest klonk Raised Fist voor wat ik gehoord heb erg goed, was de merch-tent weer heerlijk shoppen geblazen en waren de broodjes gezond weer vanouds. +++

- - - MAAR................... HET IS TE DRUK. 1000 kaarten minder en de mainstage blijft dan nog een beetje te doen tenminste. Hopelijk wordt hier volgend jaar nog wat aan gedaan.

Hoe dan ook, ben er volgend jaar wel weer bij, ondanks alles.
  zondag 30 april 2006 @ 17:25:04 #198
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_37430194
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
+ Het was inderdaad weer super. Blijft het beste outdoor-festival van de Benelux in ieder geval.
Dan ben je nog niet op het (Belgische) Dourfestival geweest.
quote:
- Jammer alleen van het weer (dat was niet zo super) en de kou, 's nachts in de tent was het soms even blauwbekken geblazen.
- - Anti-Flag was echt driewerf ruk, geluid ging ineens weg en zijzelf waren ook binnen notime verdwenen. Don't wanna talk talk talk talk talk talk about it no more.
Spijtig.
quote:
+ + Daarentegen was Me First wel weer geniaal en was die inbreng van Fat Mike bij Bad Religoin wel erg geslaagd hahaha. Wel zin in 4 mei!

+ SOIA!

Voor de rest klonk Raised Fist voor wat ik gehoord heb erg goed

----------------------------------------

Niemand Bold gezien/gehoord?

(Ik ben helaas niet kunnen gaan deze keer, onverwachte begrafenis enzo. )
Jusqu'ici tout va bien
pi_37430695
Niet gezien, scheen niet heel denderend te zijn. En Dour ken ik alleen van naam, ligt in het Franse gedeelte van Belgie toch?

Edit: leuk voor de allround festivalganger maar voor volledig portie HC/Punkrock/ska zit je bij Groezrock nog steeds hetbeste denk ik. Dour is overigens niet slecht hoor! Maar dat zijn Belgische festivals sowieso niet.
  zondag 30 april 2006 @ 22:18:01 #200
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_37438844
SOIA stak ver boven de rest uit, als we puur naar het optreden kijken.
  zondag 30 april 2006 @ 22:24:37 #201
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_37439079
Tja, samen met Death By Stereo ook de reden waarom ik wel zou willen gaan, maar ja, ik had het geld niet.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_37447062
Zo duur is het toch niet?
pi_37450306
Niet iedereen kan z'n zakgeld opsparen. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_37455314
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
+/- Enige tegenvaller voor mij was toch Bad Religion. Greg G. had er dus echt totaaaaaaaaaal geen zin in en liep er ongemotiveerd bij, karige setlist (Man on a Mission (come on!) die hij uiteindelijk voor zichzelf zong - totaal geen reactie van het publiek) en echt veel enthousiasme was er niet te bekennen. Heb nog nooit een slechte show van BR gezien maar weet wel dat dit de minste tot nu toe was. Festivals he... Voor de headliner enigszings tegenvallend dus, maar goed, headliners op Groezrock zijn altijd twijfelachtig. Bedoel, Lagwagon en Millencollin b.v. waren ook niet al te best mijns inziens.
Man on a Mission snapte ik idd ook niet. Het is maar een matig liedje en niemand zit er op te wachten en dat was ook te zien. Speel dan liever Do What You Want en/of Fuck Armageddon..., Punk Rock Song, zulke standaard nummers worden niet eens gespeeld. Maargoed ik had niet echt het idee dat Greg het niet naar zijn zin had. Ik vond het ook wel een leuke show, zaal is en blijft beter natuurlijk, maar dit was zeker niet slecht.
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
+ + Daarentegen was Me First wel weer geniaal en was die inbreng van Fat Mike bij Bad Religoin wel erg geslaagd hahaha. Wel zin in 4 mei!
vond je Me First geniaal? Ik vond dat ze er maar weinig zin in hadden, zeker als je constant vraagt "hoe lang nog?" en die playlist was ook niet echt super. Dus ze speelden weinig en de nummers waren ook nog is matig. Maargoed hopelijk wordt het 4 mei wel leuk.
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
- - - MAAR................... HET IS TE DRUK. 1000 kaarten minder en de mainstage blijft dan nog een beetje te doen tenminste. Hopelijk wordt hier volgend jaar nog wat aan gedaan.
ja daar ben ik het met je eens, je werd helemaal platgedrukt vooral bij Me First en dan kun je niet fatsoenlijk genieten.
That's The Way Things Go
  maandag 1 mei 2006 @ 16:08:11 #205
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_37457357
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:26 schreef =HellFire= het volgende:
Zo duur is het toch niet?
Ben de laatste tijd naar veel Cyber feesten en Death Metal concerten geweest.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_37465598
quote:
Op maandag 1 mei 2006 16:08 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ben de laatste tijd naar veel Cyber feesten en Death Metal concerten geweest.
Zulke dure grappen zijn dat nou ook weer niet toch? Naja, het zal wel. Maar voor een weekendje België wil ik best nog wat geld uitgeven. Uiteindelijk heeft het me 100 euro gekost.
  maandag 1 mei 2006 @ 22:46:17 #207
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_37470838
Zo duur zijn ze ook niet, de trein DIE is duur.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_37475695
Groezrock was fokking vet Met de meeste van HFs minpuntjes ben ik t niet eens of zijn te klein om op te letten

Ik was voor de Murphys nog een lief meisje tegengekomen met wie ik alle hoeken van dr tent gehad heb trouwens Geweldig weekend gehad!
pi_37480536
Hahahhaha.

En dude, vanaf Den Haag naar Geel is echt niet ZO duur uiteindelijk. Maar goed, ik heb dan ook OV.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:38:05 #210
80867 Kletz
M.T.B.
pi_37487177
welke minor threat nummer coverde DKM?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_37487446
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:38 schreef Kletz het volgende:
welke minor threat nummer coverde DKM?
Het antwoord zeg je zelf al. .
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:55:39 #212
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_37487606
Ja, dan niet.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:07:08 #213
80867 Kletz
M.T.B.
pi_37487904
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:49 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Het antwoord zeg je zelf al. .
ja ze kunnen moeilijk Out of step gaan coveren inderdaad. Damn onder de noemer van > als pennywise het kan, kunnen wij het ook?

bah.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_37501157
ja tis idd een beetje flauw om dat nummer nou net te pakken. Maargoed wel het vetste nummer van heel GZ, męn wat een heerlijk nummer is dat!
That's The Way Things Go
pi_37523535
Zeker om het hardcore-gehalte van DMK nog wat om hoog te krikken na al dat folk. Don't get me wrong, ik houd van Sing Loud Sing Proud (die had folk maar ook raggende stukken) maar de latere albums (Blackout en Warrior's code in mindere mate) hebben teveel folk en te weinig punk mijns inziens.
pi_37539225
sing loud sing proud is ook een vette plaat! > zelfs als non DKM fan kan ik die erg waarderen

Do or die trouwens ook wel
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_37572488
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:35 schreef Kletz het volgende:
sing loud sing proud is ook een vette plaat! > zelfs als non DKM fan kan ik die erg waarderen

Do or die trouwens ook wel
Same here. En vergeet THe Gang's all here niet. EN die singles collection.
pi_37572506
+ Jaaaaaaaaaa Me First & The Gimme Gimmes was echt stukken beter dan op Groezrock! Heb me er zeker wel vermaakt.
+ Had nog een kaartje over, kon het nog aan een oudere dude van ergens in de 40/50 verkopen (hoe cool is dat, al die oudjes die nog rocken op Me First ) voor 25 euro, wat ook mijn kostprijs was uiteindelijk... Binnen 1 minuut hahaha. Verkopen voor veel meer geld vind ik ook not-done, zou hypocriet zijn als ik dat wel had gedaan.

+ Maar goed, Me First was goed op dreef gister, goeie grappen, leuk dat Joey effe danste, de friendship spatte er van af.

- Jammer alleen dat ik de latste toegift niet kon zien vanwege laatste trein halen richting Groningen.
- Publiek was idd ook minder, en hoe vervelend zijn stelletjes die vooraan gaan staan en het irritant vinden dat er gebeukt wordt. GA DAAR DAN OOK NIET STAAN of accepteer het en kijk niet kwaad als ik tegen je aan beuk.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 14:12:01 #219
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_37575957
Ik had naar Avenged Sevenfold in de Gelredome gewild, met Metallica in het naprogramma.

Maar toen ik hoorde dat A7X kwam was het al uitverkocht.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 14:26:52 #220
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_37576407
Hier kun je btw 4 nrs beluisteren van de nieuwe SOIA cd.
http://www.myspace.com/sickofitallny
pi_37593458
Me First was echt geweldig (4mei ben ik geweest)! Stukken beter dan op Groezrock!
Ik heb trouwens niets gemerkt van dat publiek waar hellfire het over heeft en ik stond daar wel de hele tijd. Maar ik herken het fenomeen wel van andere concerten.
Wat ik verder jammer vond was dat ik de 2de toegift gemist heb. De 1ste werd nog aangekonigd. Daarna iedereen weg en na 20 minuten kwamen ze weer en hebben ze nog 3 nummers gespeeld. Geniaale actie natuurlijk, jammer dat ik er helaas niet meer bij was...klote treintijden ook.
en verder was het voorprogramma ronduit klote. Ik kan een heel verhaal erover posten, maar ik hou het kort.
That's The Way Things Go
pi_37597842
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 14:26 schreef Ixnay het volgende:
Hier kun je btw 4 nrs beluisteren van de nieuwe SOIA cd.
http://www.myspace.com/sickofitallny
Heb ik al weken.
pi_37597888
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:55 schreef Nitro_YE het volgende:
Me First was echt geweldig (4mei ben ik geweest)! Stukken beter dan op Groezrock!
Ik heb trouwens niets gemerkt van dat publiek waar hellfire het over heeft en ik stond daar wel de hele tijd. Maar ik herken het fenomeen wel van andere concerten.
Wat ik verder jammer vond was dat ik de 2de toegift gemist heb. De 1ste werd nog aangekonigd. Daarna iedereen weg en na 20 minuten kwamen ze weer en hebben ze nog 3 nummers gespeeld. Geniaale actie natuurlijk, jammer dat ik er helaas niet meer bij was...klote treintijden ook.
en verder was het voorprogramma ronduit klote. Ik kan een heel verhaal erover posten, maar ik hou het kort.
Waar stond je? Ik stond voor Spike/Fat Mike. Of daar ergens tussen in.

Verder vond ik The Sainte Catherines wel okay, maar zoals al gezegd. Ondergewaardeerd en daardoor speelden ze ongemotiveerd. Jammer dat ze nu zo'n indruk krijgen van Nederland...

Ah well. One band wins, the other one fails.
pi_37598313
ik stond vooral overal omdat ik nogal is in de pit stond, maar als ik dat niet aan het doen was stond ik waarschijnlijk niet veel verder achter je.

TSC vond ik echt een stelletje stakkers met hun 'tough crowd' geblet. Nee veel mensen vonden er gewoon weinig aan en dat zielige gedoe van ze is al helemaal stom. Ja ik heb me er gewoon aan geergerd.
That's The Way Things Go
pi_37604247
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 14:12 schreef Ixnay het volgende:
Ik had naar Avenged Sevenfold in de Gelredome gewild, met Metallica in het naprogramma.

Maar toen ik hoorde dat A7X kwam was het al uitverkocht.
Avenged Sevenfold . Metallica .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')