Gmail niet gaan lukken hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
* heeft nog wel wat gmail-invites over![]()
OWW, ik dacht dat Linda die opdracht had..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dalijk mag ie ook geen broek meer dragen "van BB". Ook voor straf.
Dus.... Tanja gaat er MET buik uitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Menno was uitgekozen met haar en nu is hij (bijna) kaal.... nu kloppen de foto's, merchandising etc. niet meer...
hij leest meequote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Big'mannetje'Brother is watching you...
Je man fok!t dus ook van zijn werk....
you go mennoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:42 schreef Foreverblue het volgende:
Menno is boos op bb
Hij weigert zijn hoofddoek binnen af te doen... terwijl dat moet van bb.
Om het op de manier van de officiele site te zeggen: "Wat zal bigbrother hier aan gaan doen?"
Ik vind Menno op zich een beetje een gluiperd, maar dit is prima; hij toont lef!!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef Bocaj het volgende:
Menno lapt het hoofddoek verhaal nu wel aan zijn laars want hij zit nu wel binnen met hoofddoek!
** BB Menno checken!
ik gok op een rantsoen voor de hele groep.... zodat hij genomineerd gaat worden als hij zijn hoofddoek ophoudt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:42 schreef Foreverblue het volgende:
Menno is boos op bb
Hij weigert zijn hoofddoek binnen af te doen... terwijl dat moet van bb.
Om het op de manier van de officiele site te zeggen: "Wat zal bigbrother hier aan gaan doen?"
Hoho ik niet hoor!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef Gert het volgende:
Als ik het zo lees, zitten hier nogal wat "bekende" Fokkers die een kloon hebben aangemaakt omdat ze zich schamen voor BB.![]()
![]()
Da's toch nog een stuk triester dan zo'n domme maar onschuldige hobby als BB-watchen: er niet voor uit durven komen dát je dat doet.![]()
Ik schaam mij nergens voor hoor!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef Gert het volgende:
Als ik het zo lees, zitten hier nogal wat "bekende" Fokkers die een kloon hebben aangemaakt omdat ze zich schamen voor BB.![]()
![]()
Da's toch nog een stuk triester dan zo'n domme maar onschuldige hobby als BB-watchen: er niet voor uit durven komen dát je dat doet.![]()
Menno: Rebel without a cause.... Menno dbkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik gok op een rantsoen voor de hele groep.... zodat hij genomineerd gaat worden als hij zijn hoofddoek ophoudt...
en tsja.. als hij eenmaal genomineerd is, zorgt hummie er wel voor dat ie vertrekt mogen de kijkers beslissen
Who caresquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef Gert het volgende:
![]()
die van mij weet vaker nog beter te vertellen wat er allemaal gebeurd is dan ik als we thuiskomen van het werk...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hij leest mee![]()
kom ik dus net achter
maar het fokken op zich is gene probleem, maar dat ie dan ondertussen bijhoudt of ik wel of niet iets in huis doe is ff wat minder he..
Ga zo verder schat, de uitjes moeten ff bijkomen voor ik ze door het gehakt gooi![]()
O ja?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Who cares![]()
Dit gezeik heb ik nu wel genoeg langs zien komen.
Iets zegt me dat we dat niet mogen horen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ben benieuwd wat er in de dbk wordt gezegd.
is wel jammer dat we nooit mogen meekijken, op TV heb je toch altijd de idee dat je een verknipte versie te zien krijgtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:47 schreef Isabeau het volgende:
nou menno heeft op de 25-09 een grote fout gemaakt door bepaalde opmerkingen over BB te maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef flugeltje het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik wel dat Menno gelijk heeft. Ingrid heeft dit gedaan, niet hij... Het zou dus ook Ingrid moeten zijn die een sanctie krijgt...
Menno krijgt een kanskaart... hij moet direct naar de gevangenis of vrijwillig het huis verlaten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:47 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
die van mij weet vaker nog beter te vertellen wat er allemaal gebeurd is dan ik als we thuiskomen van het werk...![]()
Ff voor de duidelijkheid... De erwtensoep staat al lekker te pruttelen schat.![]()
Ik ben nú pas 'bekend' aan het worden, maar dat telt zeker nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef Gert het volgende:
![]()
Geen hoofddeksels binnenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou overigens de mogelijkheid nog wel open dat het een geheime opdracht voor Ingrid was. Hummie zinde natuurlijk op wraak n.a.v. 25-09...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
nou menno heeft op de 25-09 een grote fout gemaakt door bepaalde opmerkingen over BB te maken.
En nu wordt hij gestraft hiervoor.
Ingrid heeft de coupe Mislukt gemaakt en de kapster heeft het "herstelt" i gemaakt van Ingrid.
Menno is wel een verschrikkelijk ijdeltuit, zou er om lachen en weer verder gaan met "roddelen".
Hij maakt het nu voor zichzelf verschrikkelijk moeilijk en dat is de i niet waard
Nope. En die uitjes zijn nu wel bijgekomen hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben nú pas 'bekend' aan het worden, maar dat telt zeker niet![]()
nee. heel erg arrogantquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:51 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij kan Menno in het dagelijkse leven best een drifkikkertje zijn!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben nú pas 'bekend' aan het worden, maar dat telt zeker niet![]()
Die uitjes zijn van Muizemeis hèquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nope. En die uitjes zijn nu wel bijgekomen hoor.
Ow ja sorry.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die uitjes zijn van Muizemuis hè![]()
* flugeltje heeft erwtensoep opstaan, hoeft dus alleen maar te roeren af en toe.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:51 schreef muizemeis het volgende:
Nou, ga weer ff wat aan mn ballen doen, tozzo weer!!![]()
Gewoon via de achterdeur afvoeren en er niet meer over hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Menno een 'goed' gesprek heeft met Hummie nu
Krijgt ie meteen z'n koffer mee....
Kan Ralluf mooi weer terugquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:54 schreef mamapan het volgende:
Morgen dubbele exit: Rob hand in hand met Menno
Ik weet het niet maar het zou een goede stunt zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Menno een 'goed' gesprek heeft met Hummie nu
Krijgt ie meteen z'n koffer mee....
Ja, ik wil echt niet met BB geassocieerd wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:48 schreef Gert het volgende:
O ja?
Ik nauwelijks eigenlijk. Al herinner ik me wel dat jij er ook zo eentje bent die het stiekem doet inderdaad.![]()
Kan BB niet nòg meer blad in beeld brengen als Chantal in beeld is? Dit is een beetje te weinig.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Oh, daar is hij alweer...zonder hoofddoekje
BigBrother maakt meer kapot dan je lief isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef mamapan het volgende:
Is er een nieuwe bewoonster??![]()
[afbeelding]
Bevallen voor dummiesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:01 schreef cuall het volgende:
Wat zit Tanja nou te lezen?
Heeft geen lef, want dan had hij met hoofddoek eruit moeten komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef cuall het volgende:
Menno is terug, ZONDER hoofddoek!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:01 schreef flugeltje het volgende:
Heeft Tanja weëen????
oh dezelfde foto is al gepost hahaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef mamapan het volgende:
[afbeelding]
Nee hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef mamapan het volgende:
[afbeelding]
shag weëenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:02 schreef flugeltje het volgende:
Ja dus... Ze heeft al wat weëen!!!
Ze is nu van het papier aan het oplezen wat voor verschillende weëen er allemaal zijn....
Heb het even nagevraagd bij mijn schoonmoeder. Het is het begin. Het kan nu binnen een dag komen, maar het kan ook nog een week durenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
[..]ze denkt dat ze indalings-weeen heeft... dit duurt ongeveer een dag
iemand ervaring met bevallen hier?? Hoelang nu nog? Kan ze nog voor de live-uitzending gaan bevallen?
Van zwangerschapspagina.nlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
[..]ze denkt dat ze indalings-weeen heeft... dit duurt ongeveer een dag
iemand ervaring met bevallen hier?? Hoelang nu nog? Kan ze nog voor de live-uitzending gaan bevallen?
quote:Indalingsweeën:
Vier tot zes weken voor de uitgerekende datum gaan de meeste baby's indalen: met het hoofdje zakken ze dieper in je bekken. Tijdens dit indalen kun je last hebben van zogenaamde indalingsweeën. Soms voelen ze als scherpe steken in je liezen of kramp in je onderbuik. Sommige vrouwen voelen er ook helemaal niets van.
Ze hebben hem e-mails voorgelezen van de 'buitenwereld' , hoe mensen over hem dachten. Gedeelte ging over de groep, maar voornamelijk over hem.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:03 schreef teamlead het volgende:
Menno mag niet praten over wat in de dbk gebeurde
ik snap er niks van... emails van familie ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:05 schreef Foreverblue het volgende:
Menno heeft e-mails gehoord die mensen van de buitenwereld hebben gestuurd.
Hij is er zwaar kapot van.
Nee, gewoon berichten over Menno gestuurd of geplaatst op de BB site denk ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:07 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap er niks van... emails van familie ofzo?
he die waren van mij hequote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nope. En die uitjes zijn nu wel bijgekomen hoor.
klinkt als zwaktebod & dat zal Menno ook wel doorhebben lijkt me zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Nee, gewoon berichten over Menno gestuurd of geplaatst op de BB site denk ik.
Ze hebben hem waarschijnlijk te grazen genomen door negatieve emails voor te lezen. Heel laag!
Ik echt niet de connectie zien tussen hoofddoekje binnen en waarom kankerpatienten op hun tenen getrapt wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
God, van die kankerpatiënten die op hun tenen getrapt zijn dat Menno zijn kale hoofd met een hoofddoekje bedekt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |