quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Oh, daar is hij alweer...zonder hoofddoekje
BigBrother maakt meer kapot dan je lief isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef mamapan het volgende:
Is er een nieuwe bewoonster??![]()
[afbeelding]
Bevallen voor dummiesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:01 schreef cuall het volgende:
Wat zit Tanja nou te lezen?
Heeft geen lef, want dan had hij met hoofddoek eruit moeten komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef cuall het volgende:
Menno is terug, ZONDER hoofddoek!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:01 schreef flugeltje het volgende:
Heeft Tanja weëen????
oh dezelfde foto is al gepost hahaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef mamapan het volgende:
[afbeelding]
Nee hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef mamapan het volgende:
[afbeelding]
shag weëenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:02 schreef flugeltje het volgende:
Ja dus... Ze heeft al wat weëen!!!
Ze is nu van het papier aan het oplezen wat voor verschillende weëen er allemaal zijn....
Heb het even nagevraagd bij mijn schoonmoeder. Het is het begin. Het kan nu binnen een dag komen, maar het kan ook nog een week durenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
[..]ze denkt dat ze indalings-weeen heeft... dit duurt ongeveer een dag
iemand ervaring met bevallen hier?? Hoelang nu nog? Kan ze nog voor de live-uitzending gaan bevallen?
Van zwangerschapspagina.nlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
[..]ze denkt dat ze indalings-weeen heeft... dit duurt ongeveer een dag
iemand ervaring met bevallen hier?? Hoelang nu nog? Kan ze nog voor de live-uitzending gaan bevallen?
quote:Indalingsweeën:
Vier tot zes weken voor de uitgerekende datum gaan de meeste baby's indalen: met het hoofdje zakken ze dieper in je bekken. Tijdens dit indalen kun je last hebben van zogenaamde indalingsweeën. Soms voelen ze als scherpe steken in je liezen of kramp in je onderbuik. Sommige vrouwen voelen er ook helemaal niets van.
Ze hebben hem e-mails voorgelezen van de 'buitenwereld' , hoe mensen over hem dachten. Gedeelte ging over de groep, maar voornamelijk over hem.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:03 schreef teamlead het volgende:
Menno mag niet praten over wat in de dbk gebeurde
ik snap er niks van... emails van familie ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:05 schreef Foreverblue het volgende:
Menno heeft e-mails gehoord die mensen van de buitenwereld hebben gestuurd.
Hij is er zwaar kapot van.
Nee, gewoon berichten over Menno gestuurd of geplaatst op de BB site denk ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:07 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap er niks van... emails van familie ofzo?
he die waren van mij hequote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nope. En die uitjes zijn nu wel bijgekomen hoor.
klinkt als zwaktebod & dat zal Menno ook wel doorhebben lijkt me zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Nee, gewoon berichten over Menno gestuurd of geplaatst op de BB site denk ik.
Ze hebben hem waarschijnlijk te grazen genomen door negatieve emails voor te lezen. Heel laag!
Ik echt niet de connectie zien tussen hoofddoekje binnen en waarom kankerpatienten op hun tenen getrapt wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
God, van die kankerpatiënten die op hun tenen getrapt zijn dat Menno zijn kale hoofd met een hoofddoekje bedekt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |