Gmail niet gaan lukken hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
* heeft nog wel wat gmail-invites over![]()
OWW, ik dacht dat Linda die opdracht had..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dalijk mag ie ook geen broek meer dragen "van BB". Ook voor straf.
Dus.... Tanja gaat er MET buik uitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Menno was uitgekozen met haar en nu is hij (bijna) kaal.... nu kloppen de foto's, merchandising etc. niet meer...
hij leest meequote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Big'mannetje'Brother is watching you...
Je man fok!t dus ook van zijn werk....
you go mennoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:42 schreef Foreverblue het volgende:
Menno is boos op bb
Hij weigert zijn hoofddoek binnen af te doen... terwijl dat moet van bb.
Om het op de manier van de officiele site te zeggen: "Wat zal bigbrother hier aan gaan doen?"
Ik vind Menno op zich een beetje een gluiperd, maar dit is prima; hij toont lef!!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef Bocaj het volgende:
Menno lapt het hoofddoek verhaal nu wel aan zijn laars want hij zit nu wel binnen met hoofddoek!
** BB Menno checken!
ik gok op een rantsoen voor de hele groep.... zodat hij genomineerd gaat worden als hij zijn hoofddoek ophoudt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:42 schreef Foreverblue het volgende:
Menno is boos op bb
Hij weigert zijn hoofddoek binnen af te doen... terwijl dat moet van bb.
Om het op de manier van de officiele site te zeggen: "Wat zal bigbrother hier aan gaan doen?"
Hoho ik niet hoor!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef Gert het volgende:
Als ik het zo lees, zitten hier nogal wat "bekende" Fokkers die een kloon hebben aangemaakt omdat ze zich schamen voor BB.![]()
![]()
Da's toch nog een stuk triester dan zo'n domme maar onschuldige hobby als BB-watchen: er niet voor uit durven komen dát je dat doet.![]()
Ik schaam mij nergens voor hoor!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef Gert het volgende:
Als ik het zo lees, zitten hier nogal wat "bekende" Fokkers die een kloon hebben aangemaakt omdat ze zich schamen voor BB.![]()
![]()
Da's toch nog een stuk triester dan zo'n domme maar onschuldige hobby als BB-watchen: er niet voor uit durven komen dát je dat doet.![]()
Menno: Rebel without a cause.... Menno dbkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik gok op een rantsoen voor de hele groep.... zodat hij genomineerd gaat worden als hij zijn hoofddoek ophoudt...
en tsja.. als hij eenmaal genomineerd is, zorgt hummie er wel voor dat ie vertrekt mogen de kijkers beslissen
Who caresquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef Gert het volgende:
![]()
die van mij weet vaker nog beter te vertellen wat er allemaal gebeurd is dan ik als we thuiskomen van het werk...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hij leest mee![]()
kom ik dus net achter
maar het fokken op zich is gene probleem, maar dat ie dan ondertussen bijhoudt of ik wel of niet iets in huis doe is ff wat minder he..
Ga zo verder schat, de uitjes moeten ff bijkomen voor ik ze door het gehakt gooi![]()
O ja?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Who cares![]()
Dit gezeik heb ik nu wel genoeg langs zien komen.
Iets zegt me dat we dat niet mogen horen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ben benieuwd wat er in de dbk wordt gezegd.
is wel jammer dat we nooit mogen meekijken, op TV heb je toch altijd de idee dat je een verknipte versie te zien krijgtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ben benieuwd wat er in de dbk wordt gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |