nee toch ik dacht dat ik het in de krant van zaterdag had zien staan hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Artikel is van gisteren, dus ik zie het verband tussen dat artikel en de polls niet (aangezien ze in de polls al direct bovenaan stond). Wat is daar trouwens vals aan?
Volgens mij stond het er gisteren in hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee toch ik dacht dat ik het in de krant van zaterdag had zien staan hoor
Rob de zieleknijperquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:05 schreef regenworm het volgende:
Nathalie is meer een meeloopknijper
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Rob de zieleknijper
Tanja de wasknijper
nou dat is dan typisch, heb ff gekeken maar is idd een verkorte versie van hetartikel dat zaterdag in de telegraaf stond, keer de eerste keer alleen maar naar de bovenste paar regels en die zijn zo ongeveer exact hetzelfde, vandaar dat ik me vergistequote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Volgens mij stond het er gisteren in hoor
Nou tanja zit op de bank en dan komen ze ineens met een kranten artikel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Artikel is van gisteren, dus ik zie het verband tussen dat artikel en de polls niet (aangezien ze in de polls al direct bovenaan stond). Wat is daar trouwens vals aan?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Loedertje het volgende:
Ingrid , dit is hét moment om het rukmoment van Roel even te vertellen![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef Kinga het volgende:
Oh god, nee, wat gaat ze nu weer voor iets ranzigs doen!
Wat gebeurt er allemaal?? Streamverslagen, iemandquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef BONG4002 het volgende:
Roel lijkt heel licht geïrriteerd op het moment
lieske de pijnknijperquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Rob de zieleknijper
Tanja de wasknijper
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:10 schreef Bocaj het volgende:
Ingrid ziet er slecht uit! Duidelijk slaap tekort!
goh, waarom zou die nou wakker hebben gelegen, he menno??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:10 schreef Bocaj het volgende:
Ingrid ziet er slecht uit! Duidelijk slaap tekort!
Dat Roel een officiële waarschuwing heeftquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:11 schreef Bocaj het volgende:
Wat zei de speaker nou?
wordt er alleen maarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou dat is dan typisch, heb ff gekeken maar is idd een verkorte versie van hetartikel dat zaterdag in de telegraaf stond, keer de eerste keer alleen maar naar de bovenste paar regels en die zijn zo ongeveer exact hetzelfde, vandaar dat ik me vergiste
En waarom? Dat heb ik even niet begrepen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat Roel een officiële waarschuwing heeft
Ik heb eigenlijk geen idee wat er gezegd werd![]()
Xtesienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:12 schreef Coos het volgende:
Volgens dat Telegraafartikel mogen we ook nog suggesties doen voor een naam voor de baby.
Crackelienje![]()
Volgens mij was het dat hoofdoek probleem van menno (mag niet!) Menno nu in dbk!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat Roel een officiële waarschuwing heeft
Ik heb eigenlijk geen idee wat er gezegd werd![]()
Dat menno geen hoofddeksel mag dragen..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:11 schreef Bocaj het volgende:
Wat zei de speaker nou?
Hm. dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij was het dat hoofdoek probleem van menno (mag niet!) Menno nu in dbk!
wat is dit nu weer voor onzinquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat menno geen hoofddeksel mag dragen..
waarom dat nou weer?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:15 schreef Kinga het volgende:
Mag gewoon niet van BB puntquote:
omdat BB hem graag voor lul wil laten lopen!!quote:
omdat ie voor lul moet lopenquote:
maar iedereen loopt steeds met mutsen & hoofddoeken enzo...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef Kinga het volgende:
Ja die haren, BB wil gewoon dat ie voor lul loopt![]()
Ook buiten niet meer?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
bizar.. je zou bijna denken dat hummie iets tegen hem heeft... Ik zie zat mensen met mutsen, petjes en hoofddoeken lopen... niet echt consequent van zequote:
Klopt mag alleen buiten maar niet binnen dragenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef Kinga het volgende:
Ja die haren, BB wil gewoon dat ie voor lul loopt![]()
Duh!!!!!111!!!!!21121111~`111!! Dan kunnen we voortdurend zijn kale hoofd zien, HIHIHAHAHAHAHIAHI!!1121!!111!!!!!1! Das vét grappig men!111!!!1!!!~!~!112@!111!!!! Lekker jennen die Menno!!!!!!111!!11! WHAAHAHAAHAHAHAHAHAHH!H! We kunnen hem ook Jenno noemen!!!!!!111!!!!!!!11!111!quote:
Het publiek moet natuurlijk wel wat te lachen hebbenquote:
25 september he...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
bizar.. je zou bijna denken dat hummie iets tegen hem heeft... Ik zie zat mensen met mutsen, petjes en hoofddoeken lopen... niet echt consequent van ze
nee.. is de schuld van ingrid en BB.. hij mocht zijn hoofd niet verder kaalscheren van BB....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:20 schreef Kinga het volgende:
Aan ene kant begrijp ik BB wel, is zijn eigen schuld dat ie er zo uit ziet idd...
ik vind menno opeens leuk joh!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:20 schreef Bocaj het volgende:
Hij heeft nu ook ruzie gemaakt in de dbk!
dan gaan ze nog harder met het foei vingertje zwaaienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee.. is de schuld van ingrid en BB.. hij mocht zijn hoofd niet verder kaalscheren van BB....
Maar: wat willen ze nu doen als hij besluit om BB te negeren en toch een petje te dragen
Toen heeft Menno gesuggereerd dat de nominaties en sms stemmen niet eerlijk gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:23 schreef Kinga het volgende:
Het is me even ontschoten, wat was er ook weer gebeurd op 25 september?
toen heeft menno tanja bijna zover gekregen op te stappen omdat hij haar 'wijs' maakte dat BB haar toch niet zou laten gaan, dat ze het stemmen zouden gaan beinvloeden omer voor te zorgen dat tanja zou blijven, want tanja is kijkcijferkanon van BB enzo..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:23 schreef Kinga het volgende:
Teveel aan het speculeren over bb en roddelen over sms fraude etc.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:23 schreef Kinga het volgende:
Ze moesten de tondeuse inleveren gisteren, om te voorkomen dat al z'n haar er af zou gaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:22 schreef cuall het volgende:
strakke actie van BB![]()
Menno moet binnen gewoon lekker voor lul lopen![]()
Nou Menno, laat zien dat je een kerel bent en doe iets
dan is het EXIT Mennoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee.. is de schuld van ingrid en BB.. hij mocht zijn hoofd niet verder kaalscheren van BB....
Maar: wat willen ze nu doen als hij besluit om BB te negeren en toch een petje te dragen
Ik snap er geen reet van.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:20 schreef Kinga het volgende:
Aan ene kant begrijp ik BB wel, is zijn eigen schuld dat ie er zo uit ziet idd...
kortom: hij zei wat wij ook al de hele tijd bewerenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
toen heeft menno tanja bijna zover gekregen op te stappen omdat hij haar 'wijs' maakte dat BB haar toch niet zou laten gaan, dat ze het stemmen zouden gaan beinvloeden omer voor te zorgen dat tanja zou blijven, want tanja is kijkcijferkanon van BB enzo..
ja maar, BB heeft toch duidelijk gezegd dat dta niet mocht?? Geen twee kale koppen in huis..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze moesten de tondeuse inleveren gisteren, om te voorkomen dat al z'n haar er af zou gaan?
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij ligt er genoeg scheergerei in het huis om iedereen van een glanzend bolletje te voorzien.
Maar ze zijn geen van allen slim genoeg om zich dat te realiseren volgens mij.
zo dom zal bb niet zijn hoor.. dat kunnen ze nooit verkopen aan de buitenwereldquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van.
Hij mocht gisteren ook z'n kop niet kaalscheren "van BB"
Hij moét per se voor lul lopen. Want dat is de straf "van BB".
Dalijk mag ie ook geen broek meer dragen "van BB". Ook voor straf.
Typisch zo'n principieel momentje, dit. Nu meteen tegen BB te zeggen: krijg de graftyfus maar, ik bepaal zelf wel wat ik op mijn knar zet. En als BB dan rantsoen instelt, met de hele ploeg in staking gaan en dreigen het huis te verlaten. Je moet je basis-rechten beschermen, anders gaat BB er mee aan de haal.
Achja, het is weer woensdagmiddagquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:25 schreef flugeltje het volgende:
Goedemiddag allemaal... * flugeltje heeft een vrije middag
En hoe kun je zo'n middag beter besteden dan gezellig bij jullie in de SC....
Is dat als zodanig gezegd? Of moest gewoon de tondeuze ingeleverd worden?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar, BB heeft toch duidelijk gezegd dat dta niet mocht?? Geen twee kale koppen in huis..
en dan luister je dus braaf...![]()
he flugeltje!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:25 schreef flugeltje het volgende:
nee toch?? denk je dat echt?? ow wat verschrikkelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
kortom: hij zei wat wij ook al de hele tijd bewerenHummie vindt ons ook vast niet meer lief
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee toch?? denk je dat echt?? ow wat verschrikkelijk![]()
Hummie, schatje lieverdje moorkopje van me... hoe kunnen we het goed maken?? Zal ik ook mn haar niet afscheren??
Hij wilde kop kaal scheren maar tondeuze moest ingeleverd worden (direct)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Is dat als zodanig gezegd? Of moest gewoon de tondeuze ingeleverd worden?
Nou dat weet ik eik niet precies, iemand die daar uitsluitsel over kan geven??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Is dat als zodanig gezegd? Of moest gewoon de tondeuze ingeleverd worden?
Dan ken jij BB niet. Hummie bepaald de regels en Hummies wil is wet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo dom zal bb niet zijn hoor.. dat kunnen ze nooit verkopen aan de buitenwereld
Het mocht idd niet.... Ze hebben BB samengesteld uit verschillende types en Roel is al 'de kale' dus Menno mocht het niet... Menno kwam met dit verhaal uit de dbk terug overigens...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nou dat weet ik eik niet precies, iemand die daar uitsluitsel over kan geven??
Heb iig diverse keren voorbij zien komen hier op het forum dat het niet mocht van BB ivm de twee kale koppen.. maar of dat een eigen interpretering is weet ik eik ook niet nu je het me zo vraagt![]()
ow jammer, ik ben heb net zo'n leuke mutsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:29 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je hummie iig een plezier doet als je geen petjes of andere hoofddeksels draagt![]()
Ach.. nog even en ze komen met kledingvoorschriftenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van.
Hij mocht gisteren ook z'n kop niet kaalscheren "van BB"
Hij moét per se voor lul lopen. Want dat is de straf "van BB".
Typisch zo'n principieel momentje, dit. Onmiddelijk tegen BB te zeggen: krijg de graftyfus maar, ik bepaal zelf wel wat ik op mijn knar zet. En als BB dan rantsoen instelt, met de hele ploeg in staking gaan en dreigen het huis te verlaten. Je moet je basis-rechten beschermen, anders gaat BB er mee aan de haal.
yep.. maar als het risico bestaat dat haar wet adverteerders gaat kosten, zal John dreigen met een rookverbod hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Dan ken jij BB niet. Hummie bepaald de regels en Hummies wil is wet.
![]()
kledingvoorschriften hoeven niet perse slecht te zijn...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ach.. nog even en ze komen met kledingvoorschriften![]()
Ik zou het ook niet pikken hoor.... maar dat is waarschijnlijk dan ook de reden waarom ik never door die selectie zou komen.... Hummie is nog net niet zo gek om mensen met een eigen mening in dat huis te zetten...
Dan ben je zeker het stukje van de zenders inleveren en roel roepen met "Fok de Roels" vergetenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ach.. nog even en ze komen met kledingvoorschriften![]()
Ik zou het ook niet pikken hoor.... maar dat is waarschijnlijk dan ook de reden waarom ik never door die selectie zou komen.... Hummie is nog net niet zo gek om mensen met een eigen mening in dat huis te zetten...
Menno was uitgekozen met haar en nu is hij (bijna) kaal.... nu kloppen de foto's, merchandising etc. niet meer...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nou dat weet ik eik niet precies, iemand die daar uitsluitsel over kan geven??
Heb iig diverse keren voorbij zien komen hier op het forum dat het niet mocht van BB ivm de twee kale koppen.. maar of dat een eigen interpretering is weet ik eik ook niet nu je het me zo vraagt![]()
ik wil tanja toch echt niet zien in een bunny serveerschortje hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
kledingvoorschriften hoeven niet perse slecht te zijn...
ziet de mannen alweer in jurken lopen en de vrouwen in bunny serveerschortjes
Sja daar lijkt het wel op. Ben dr nu wel een beetje klaar mee, dit wordt gewoon pesterij, beetje triest.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:21 schreef muizemeis het volgende:
[..]
25 september he...
hummie net een olifant, vergeet nooit iets en zal altijd paraat staan om wraak te nemen...
dat laatste heeft dan weer weinig met olifanten te maken maar goed
goh.. hele 5 minuten onder invloed van alcohol.. en de dag erna braaf naar de dbk kruipen om excuses aan te biedenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan ben je zeker het stukje van de zenders inleveren en roel roepen met "Fok de Roels" vergeten
Gewoon een kloon aanmakenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:35 schreef muizemeis het volgende:
Nouja jongens ik ga ff wat nuttigs doen, kreeg net een mailtje van een niet nader te noemen persoon dat ik alweer de hele dag aan het Fokken ben
Ja schat ik zal een poging doen gehaktballen in elkaar te draaien, nou goed??
FF niet te snel gaan dus dan kan ik het niet bijhouden vanuit de keuken
Oke tanja dan niet, die mag in sinterklaaskostuumquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wil tanja toch echt niet zien in een bunny serveerschortje hoor
a dirty mind really is a joy for ever.. ik krijg opeens visioenen van een totaal andere BB![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
yep.. maar als het risico bestaat dat haar wet adverteerders gaat kosten, zal John dreigen met een rookverbod hoor
Dat lijkt mij nou weer een onwijs leuke opdracht voor Roel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:25 schreef Gert het volgende:
Ze zullen wel denken... anders gooien ze ons eruit en krijgen we ons startgeld en daggeld niet eens meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
goh.. hele 5 minuten onder invloed van alcohol.. en de dag erna braaf naar de dbk kruipen om excuses aan te bieden
dat kan alleen nog maar via zijn mailadres, mijn mailadressen zijn al volledig bezet... deze heeft hij ook voor me aangemaakt en de kloons die ik hier nog heb zijn vrijwel bekender bij hem dan deze want deze is nieuwquote:
* heeft nog wel wat gmail-invites overquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat kan alleen nog maar via zijn mailadres, mijn mailadressen zijn al volledig bezet... deze heeft hij ook voor me aangemaakt en de kloons die ik hier nog heb zijn vrijwel bekender bij hem dan deze want deze is nieuw
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:35 schreef muizemeis het volgende:
Nouja jongens ik ga ff wat nuttigs doen, kreeg net een mailtje van een niet nader te noemen persoon dat ik alweer de hele dag aan het Fokken ben
Ja schat ik zal een poging doen gehaktballen in elkaar te draaien, nou goed??
FF niet te snel gaan dus dan kan ik het niet bijhouden vanuit de keuken
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:25 schreef flugeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |