nee toch ik dacht dat ik het in de krant van zaterdag had zien staan hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Artikel is van gisteren, dus ik zie het verband tussen dat artikel en de polls niet (aangezien ze in de polls al direct bovenaan stond). Wat is daar trouwens vals aan?
Volgens mij stond het er gisteren in hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee toch ik dacht dat ik het in de krant van zaterdag had zien staan hoor
Rob de zieleknijperquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:05 schreef regenworm het volgende:
Nathalie is meer een meeloopknijper
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Rob de zieleknijper
Tanja de wasknijper
nou dat is dan typisch, heb ff gekeken maar is idd een verkorte versie van hetartikel dat zaterdag in de telegraaf stond, keer de eerste keer alleen maar naar de bovenste paar regels en die zijn zo ongeveer exact hetzelfde, vandaar dat ik me vergistequote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Volgens mij stond het er gisteren in hoor
Nou tanja zit op de bank en dan komen ze ineens met een kranten artikel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Artikel is van gisteren, dus ik zie het verband tussen dat artikel en de polls niet (aangezien ze in de polls al direct bovenaan stond). Wat is daar trouwens vals aan?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Loedertje het volgende:
Ingrid , dit is hét moment om het rukmoment van Roel even te vertellen![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef Kinga het volgende:
Oh god, nee, wat gaat ze nu weer voor iets ranzigs doen!
Wat gebeurt er allemaal?? Streamverslagen, iemandquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef BONG4002 het volgende:
Roel lijkt heel licht geïrriteerd op het moment
lieske de pijnknijperquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Rob de zieleknijper
Tanja de wasknijper
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:10 schreef Bocaj het volgende:
Ingrid ziet er slecht uit! Duidelijk slaap tekort!
goh, waarom zou die nou wakker hebben gelegen, he menno??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:10 schreef Bocaj het volgende:
Ingrid ziet er slecht uit! Duidelijk slaap tekort!
Dat Roel een officiële waarschuwing heeftquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:11 schreef Bocaj het volgende:
Wat zei de speaker nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |