Het publiek moet natuurlijk wel wat te lachen hebbenquote:
25 september he...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
bizar.. je zou bijna denken dat hummie iets tegen hem heeft... Ik zie zat mensen met mutsen, petjes en hoofddoeken lopen... niet echt consequent van ze
nee.. is de schuld van ingrid en BB.. hij mocht zijn hoofd niet verder kaalscheren van BB....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:20 schreef Kinga het volgende:
Aan ene kant begrijp ik BB wel, is zijn eigen schuld dat ie er zo uit ziet idd...
ik vind menno opeens leuk joh!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:20 schreef Bocaj het volgende:
Hij heeft nu ook ruzie gemaakt in de dbk!
dan gaan ze nog harder met het foei vingertje zwaaienquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee.. is de schuld van ingrid en BB.. hij mocht zijn hoofd niet verder kaalscheren van BB....
Maar: wat willen ze nu doen als hij besluit om BB te negeren en toch een petje te dragen
Toen heeft Menno gesuggereerd dat de nominaties en sms stemmen niet eerlijk gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:23 schreef Kinga het volgende:
Het is me even ontschoten, wat was er ook weer gebeurd op 25 september?
toen heeft menno tanja bijna zover gekregen op te stappen omdat hij haar 'wijs' maakte dat BB haar toch niet zou laten gaan, dat ze het stemmen zouden gaan beinvloeden omer voor te zorgen dat tanja zou blijven, want tanja is kijkcijferkanon van BB enzo..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:23 schreef Kinga het volgende:
Het is me even ontschoten, wat was er ook weer gebeurd op 25 september?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |