Idd, wanneer mensen zo zwak zijn dat je er misbruik van kan maken moeten ze niet zo zeuren als het ook gebeurt!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:54 schreef Jett het volgende:
sorry hoor, maar ik vind het meisje der eigen fout. moet ze maar beter opletten en niet zo een slet zijn
Waar staat dat het meisje een zwak kind was?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd, wanneer mensen zo zwak zijn dat je er misbruik van kan maken moeten ze niet zo zeuren als het ook gebeurt!![]()
![]()
Je blijft er nog steeds op hameren dat het meisje een of ander mongooltje is, een psychisch wrak. Maar dat staat nergens. Ik ken het meisje ook niet, maar zoals jij er maar vanuit gaat dat ze zwakzinnig is, want welk minderjarig meisje zou anders aan seks doen, ga ik, en een boel andere mensen er vanuit dat het een gezonde Hollandse meid is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:28 schreef zhe-devilll het volgende:
Daarnaast kan het een zwakzinnig meisje zijn geweest, dan is het helemaal erg en dan snap ik de veroordelingen heel goed.
Dus? Een 15 jarige meisje is vaak naief, zoekt naar erkenning etc. daar is makkelijk misbruik van te maken door 30 jarigequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar staat dat het meisje een zwak kind was?
Uit het bericht maak ik op dat het een normale 15-jarige is. En dat zijn echt geen kleine kinderen meer, hoor. De meesten zijn op die leeftijd al aan de pil.
nogmaals dan, vraag aan een gemiddelde meid van 15 of ze naief is en ze zegt nee. Meeste meisjes vinden zich helemaal niet naief, vinden zichzelf zelfs erg volwassen, daarom vallen ze op oudere jongens. Open in R&P een topic met meisjesvan 15 zijn naief en hoppa, iedereen zal je het tegendeel beweren. Want dan zijn ineens de meisjes allemaal toch zo volwassen zeg "Heb je die foto's in USPUB niet gezien? Je gaat echt niet je string posten als je niet volwassen bent hoor!".quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:28 schreef Pracissor het volgende:
Dus? Een 15 jarige meisje is vaak naief, zoekt naar erkenning etc. daar is makkelijk misbruik van te maken door 30 jarigerandebielen. Al die reacties hier zijn om te kotsen, 'het is gewoon een slet' blabla. kortzichtig gejammer.
![]()
Zeg ik toch.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Doe niet zo dom ...
je geeft een pleidooi in dit topic, wat gaat over een veroordeling van ontucht met een minderjarig meisje, waar je beweert dat het prima is dat meisjes kennelijk zeer sexueel actief zijn, en dat daar niet negatief op gereageerd moet worden ...
Doel je daarmee soms helemaal niet op het meisje, waarover dit topic gaat, enkel over meisjes 'in het algemeen'?
Is het dan zo vreemd dat ik erop wijs dat dat voornamelijk opgevat kan worden als een pleidoor vóór die veroordeelde man, die immers veroordeeld is voor ontucht met dat meisje (van de aanklacht van verkrachting is hij vrijgesproken, omdat dwang niet kan worden aangetoond, enkel bij de aanklacht van 'ontucht met een minderjarige' geld dat meisje als 'wilsonbekwaam'), terwijl dat meisje zelf een schadevregoeding avn 1000 euro toegewezen heeft gekregen ....
Misschien moet jezelf eens je eigen post teruglezen? Wat probeer je anders te beweren, dan een kortzichtige 3-seconden.mening?
Hmm ik ken alleen een geval dichterbij, dochter had pddnos oid?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:21 schreef Herald het volgende:
[..]
Je blijft er nog steeds op hameren dat het meisje een of ander mongooltje is, een psychisch wrak. Maar dat staat nergens. Ik ken het meisje ook niet, maar zoals jij er maar vanuit gaat dat ze zwakzinnig is, want welk minderjarig meisje zou anders aan seks doen, ga ik, en een boel andere mensen er vanuit dat het een gezonde Hollandse meid is.
Ik wilde met mijn post gewoon aangeven hoe krom er geredeneerd wordt. Jij bent zelf ook een vrouw, natuurlijk ben jij het er mee eens als ze zeggen meisjes zijn eerder volwassen bladibla. Maar dan gebeurt er iets als dit en dan zijn die zo eerder volwassen meisjes ineens allemaal kleine kindjes die eigenlijk niets weten. Want eigenlijk willen meisjes van 15 geen seks, zijn ze veel te jong voor, ook al posten ze het overal.
Ik wil de dader van die man echt niet goedpraten ofzo, foei hij moest beter weten. Beetje seks hebben met zo'n jong meisje, kan hij niet net zoals normale Nederlanders alleen rukken op de plaatjes van 15jarigen in USPUB. Maar om het meisje af te schilderen als labiele verstandelijk gehandicapte omdat ze niet zo slim was om te neuken met iemand van 30 vind ik weer wat ver gaan.
En hoe kwam zij tot die sexuele handelingen? Is het echt zo onwaarschijnlijk dat meisjes van 15 zich wel degelijk bewust zijn van hun eigen sexualiteit en wel degelijk in staat zijn hun eigen handelen daaromtrent te bepalen? De man in kwestie kwam aan haar telefoonnummer en dat mondde uit in sex. Hoe dat precies gaat, ik heb geen idee, maar kennelijk zijn de twee tot elkaar gekomen en 'kwam van het een het ander'.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hmm ik ken alleen een geval dichterbij, dochter had pddnos oid?
Geen idee precies wat het was, maar zeer beinvloedbaar dus, en ook hier had een oudere man invloed op het meisje, omkopen met een mobieltje, drugs geven etc. en toen nog eens seksuele handelingen.
Het heeft het meisje van om en nabij de 15 enorm beschadigd. Ze durfde maanden de deur niet meer uit en de politie reageerde dus ook zoals velen hier, ze heeft het zelf gewild oid..
Dus het meisje in de OP is ook een pddnospatientje? Of bedoel je dat alle seksueel actieve meisjes pddnospatientjes zijn? Of is het alleen bij seksueel misbruik een gevalletje pddnos? Ik las laatst in de Libelle over een meisje van 15 die had seks gehad met Bram, maar Bram had nu met een ander meisje gezoend. Ja jammer meid, Bram was dus niet de ware. Check jezelf eens op pddnos.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:04 schreef zhe-devilll het volgende:
Hmm ik ken alleen een geval dichterbij, dochter had pddnos oid?
Geen idee precies wat het was, maar zeer beinvloedbaar dus, en ook hier had een oudere man invloed op het meisje, omkopen met een mobieltje, drugs geven etc. en toen nog eens seksuele handelingen.
Het heeft het meisje van om en nabij de 15 enorm beschadigd. Ze durfde maanden de deur niet meer uit en de politie reageerde dus ook zoals velen hier, ze heeft het zelf gewild oid..
Ik zeg niet dat die griet dat ook had of een naieve doos is..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef Herald het volgende:
[..]
Dus het meisje in de OP is ook een pddnospatientje? Of bedoel je dat alle seksueel actieve meisjes pddnospatientjes zijn? Of is het alleen bij seksueel misbruik een gevalletje pddnos? Ik las laatst in de Libelle over een meisje van 15 die had seks gehad met Bram, maar Bram had nu met een ander meisje gezoend. Ja jammer meid, Bram was dus niet de ware. Check jezelf eens op pddnos.
Feit is, we weten niet wat voor meisje het is. Feit is ze heeft een mobiele telefoon. Feit is ze mag naar de kermis. Blijkbaar heeft niemand gemerkt dat een man van 30 met haar ging flirten. Nou stel je eens voor het meisje is een ontzettend labiele, naieve, beinvloedbare, naar aandacht hunkerende psychiatrische patient. Waarom laten ze die dan alleen ronddwalen met een GSM op de kermis. En als het een labiel, naief, beinvloedbaar, naar aandacht hunkerende psychiatrisch pddnospatientje is, waarom heeft de rechter daar dan geen rekening mee gehouden. En waarom kon zij zomaar uit het gesticht naar die man gaan om te neuken? Verder wordt er geen woord gerept van omkoping, drugs, bedreiging of pyschische aandoeningen. Dus ja het meisje was gewoon een naieve doos die zich waarschijnlijk even heel erg volwassen voelde omdat een man van 30 op haar geilde. Nou dat heeft ze nu geweten ook. Misschien zou ze wel willen dat ze pddnos had, had ze tenminste een excuus gehad voor haar daden.
ja want dochterlief zou het vast eerlijk zeggen als ze zich liet dekken door een 30jarige vent en zijn vieze vriendjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:50 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik zeg niet dat die griet dat ook had of een naieve doos is..
Het zou kunnen immers? Anderzijds denk ik dat de ouders ook hadden moeten weten waar hun dochter uithing...
klopt, maar als ze een of andere psychische ziekte had was dat er vast bij vermeld. Als ze gedwongen werd was dat er vast bij vermeld. Maar de mannen zijn veroordeeld op ontucht. Seks met een minderjarige, had net zo goed MikeyMo kunnen overkomen.quote:Maar we weten dus niets over de achtergronden van het hele verhaal.
Wat een dom stukje zeg. Als ik nu eens zeg dat het zoooooooooo vooroorlogs is om te denken dat mannen van 30 geen seks met minderjarige meisjes mogen hebben, ze zijn immers al zo lekker vroeg volwassen en vrij in hun seksualiteit tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:24 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Hum .. leuk, gelijk weer oordelen over het meisje. Staat zij hier terecht?
Haar achtergronden kennen we niet.
Als ze al heeft ingestemd, weten we niet waarom en is ook totaal niet van belang!!!
Ze is minderjarig punt uit.
[afbeelding]
Vreemd trouwens dat meisjes die wisselende contacten hebben sletten zijn.
Dat is wel zooooo vooroorlogs denken
Mogen alleen jongentjes dat ennuhh .. is dat niet een beetje de mentaliteit van een bevolkingsgroep waar zoveel mensen de mond over vol hebben?
Of zou het gewoon bekrompen gedachtegoed zijn .. of .. jaloezie?
Er staat ook:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het staat er toch echt dikgedrukt in
[..]
Gewoon een slet dus. Eigen schuld.quote:Het meisje zou zeer gemakkelijk in seks met jongens zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |