idd, slechts 1000 euro smartegeld, das wel erg weinig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:55 schreef The_day_after het volgende:
Waar gaat dat heen met de maatschappij en de normen en waarden? Ben ik nou de enige die dit te debiel voor woorden vind?
Nja, slet, slet...ze is 15, een kind nog.....en zeer gevoelig voor beinvloeding, zo'n meisje hunkert vaak naar aandacht en die goorlap heeft er op walgelijke wijze misbruik van gemaakt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt wel een beetje als een slet moet ik zeggen. Aan de straffen te zien zijn ze trouwens niet veroordeeld wegens verkrachting...
Ik vind het bar weinigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Cheiron het volgende:
5 tot 9 maanden. Dat zal ze afschrikken om jonge meisjes te misbruiken...
Dat stukje mis ik ook en ik hoop ook dat dat niet zo is gezien de toch al veels te lage straffenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef erikh het volgende:
Wordt het pubermeisje fataal?
Ik lees toch nergens dat ze dood is
mee eens. En nog een 30-jarige goorlap ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nja, slet, slet...ze is 15, een kind nog.....en zeer gevoelig voor beinvloeding, zo'n meisje hunkert vaak naar aandacht en die goorlap heeft er op walgelijke wijze misbruik van gemaakt...
Iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Cheiron het volgende:
5 tot 9 maanden. Dat zal ze afschrikken om jonge meisjes te misbruiken...
Volgens mij is het gewoon een slet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt wel een beetje als een slet moet ik zeggen. Aan de straffen te zien zijn ze trouwens niet veroordeeld wegens verkrachting...
Het staat er toch echt dikgedrukt inquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:13 schreef yup het volgende:
Uhhhh ik zie nergens dat dat wijf gedwongen werd
Zoals ik eerder zei: slet. Sjah voor die man is het wel heel makkelijk prooi als ze wilt...
Je hebt ook 15 jarigen die eruit zien als 18 jarigen namelijk. Dus zie het probleem hier totaal niet.
quote:gedwongen tot seks.
*proest*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:55 schreef The_day_after het volgende:
Het meisje zou zeer gemakkelijk in seks met jongens zijn. De hoofdverdachte maakte het wel erg bont door tijdens de zitting een T-shirt te dragen met daarop de zeer provocerende tekst: 'I only sleep with the best'.
Eehm lichamelijk kan zo'm meisje er dan wel volwassen uitzien, maar mentaal zijn ze dat nog lang niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:13 schreef yup het volgende:
Uhhhh ik zie nergens dat dat wijf gedwongen werd
Zoals ik eerder zei: slet. Sjah voor die man is het wel heel makkelijk prooi als ze wilt...
Je hebt ook 15 jarigen die eruit zien als 18 jarigen namelijk. Dus zie het probleem hier totaal niet.
Ok.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het staat er toch echt dikgedrukt in
[..]
Tja, als je je telefoonnummer aan derden geeft komt er gewoon altijd sex van... Erg logisch allemaal...quote:Hij had op de kermis kans gezien het telefoonnummer van het meisje te ontfutselen waarna hij meerdere keren seks met het meisje had.
Daar heb je inderdaad wel gelijk bij.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Nja, slet, slet...ze is 15, een kind nog.....en zeer gevoelig voor beinvloeding, zo'n meisje hunkert vaak naar aandacht en die goorlap heeft er op walgelijke wijze misbruik van gemaakt...
Blikopnieuws.nl is een absolute bagger nieuwssite, is gewoon een subjectieve schrijfwijze van de auteur ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het staat er toch echt dikgedrukt in
[..]
http://zwolle.web-log.nl/log/2852256quote:Dat is een redelijk forse straf, als men bedenkt dat L. is vrijgesproken van verkrachting maar hiervoor wel twee jaar was geëist. Hij werd gisteren alleen schuldig bevonden aan seks met een minderjarige en omdat hij zijn vrienden in staat had gesteld om ook seks te hebben met het 15-jarige meisje.
De rechtbank neemt het L. kwalijk, dat hij meerdere malen ontucht heeft gepleegd met een kwetsbaar meisje. Strafverzwarend werkte zijn houding op de zitting. Daar bleek dat L. totaal geen schuldbesef toonde of verantwoordelijkheid wilde nemen voor zijn daden, aldus de rechtbank.
Naast de gevangenisstraf moet L. ook 1000 euro smartengeld aan het pubermeisje betalen. Tijdens de zitting bleek dat L. niet eens haar naam wist. De tiener werd gezien als een seksobject, dat mocht worden misbruikt door zowel L. als zijn vrienden.
De vrijpartijen vonden plaats in Zwolle en Kampen.
Kampen ... ik denk niet dat het hier om een Clarence Broekoe en Desiree Kommewijne gaat ..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef _oxygen_ het volgende:
Het is vooral populair onder de allochtone bevolking.. Suri, Turk, Kabo, Anti etc..
Minder jarig, minder jarig? Als je op 29 februari jarig bent ben je minder jarig! (Theo Maassen)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:38 schreef Monocultuur het volgende:
er staat niet echt duidelijk dat het tegen haar zin was.
volgens mij zijn ze gewoon gestraft omdat zij minder jarig is, maar niet ivm verkrachting.
wel cool zo'n t-shirt !
quote:Tijdens de rechtzaak, waarbij de hoofdverdachte meerdere keren in conflict kwam met de rechters, waren de mannen van mening dat hen geen schuld ten laste mocht worden gelegd.
sorry, maar hier moet ik echt vanquote:De rechtbank veroordeelde de mannen tot celstraffen die varieerden van vijf tot negen maanden.
Hum .. leuk, gelijk weer oordelen over het meisje. Staat zij hier terecht?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
Verklaar u nader aub.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
5 tot 9 maanden? Ze mogen dus al weer naar huis aangezien die straffen toch nooit helemaal uitgezeten hoeven te worden.
Ik heb er wel eens een e-mail over geschreven naar de premier, zijn kantoor stuurde dit door naar ministerie van Justitie en die antwoordden met wetteleijke bepaling, emotionele staat en oordeel rechter binnen bepaald kader. Het was een ongelooflijk politiek antwoord. Heb je werkelijk geen flikker aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Godjezusnogaantoe.
Als je een ei naar "de majesteit" gooit kun je 7,5 jaar horen eisen.
Maar dwing je een minderjarig meisje tot seks, dan mag je 5 tot 9 maanden weg.
Erg.
Wat overdrijf jij verschrikkelijk zeg! Je weet toch zelf ook wel dat dat BS is! En zo nee, niet oordelen over dingen waar je niets vanaf weet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Godjezusnogaantoe.
Als je een ei naar "de majesteit" gooit kun je 7,5 jaar horen eisen.
Weleens van de Trias Politca gehoord ? Scheiding van machten ? De politiek (zou geen) heeft geen invloed op uitspraken van rechters. Het enige wat ze zouden kunnen doen is wetten veranderen, en, in mijn optiek, eens minimumstraffen aan bepaalde delicten gaan toekennen.quote:Ik heb er wel eens een e-mail over geschreven naar de premier, zijn kantoor stuurde dit door naar ministerie van Justitie en die antwoordden met wetteleijke bepaling, emotionele staat en oordeel rechter binnen bepaald kader. Het was een ongelooflijk politiek antwoord. Heb je werkelijk geen flikker aan.
IN dit geval wordt de man enkel veroordeeld vanwege ontucht met een 15 jarig meisje ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:24 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Vreemd trouwens dat meisjes die wisselende contacten hebben sletten zijn.
Dat is wel zooooo vooroorlogs denken
Naar-Bea-gooiers blijven zittenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat overdrijf jij verschrikkelijk zeg! Je weet toch zelf ook wel dat dat BS is! En zo nee, niet oordelen over dingen waar je niets vanaf weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |