abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31394142
We worden Kampioen! We worden Kampioen! etc.

Macedoniė mag trots zijn, het enige team dat in de kwali niet door de toekomstig wereldkampioen is verslagen. Dat is nog eens iets om te zeggen tegen je kleinkinderen!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:20:44 #152
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31394729
Mooi doelpunt van Engeland.
pi_31394735
Nou, lekker dramatische dag geweest vandaag.
Vrouw heeft koorts, ligt aan een infuus met anti-biotica.
Diverse CTG's gehad, baby heeft (mede door die koorts) nu een vrij hoge hartslag, gemiddeld 165 met regelmatig pieken van over de 180 (Normaal is 110-160).
Vruchtwater was iets verkleurd, was weer paniek over, alles onderzocht en druk over vergaderd, de baby was weer bijna gehaald, maar dus toch weer net niet uiteindelijk.
Eendebek ook weer uit de kast gehaald, zo mogelijk verloor m'n vrouw hierdoor nog meer vruchtwater.
Baby ligt overdwars, beweegt duidelijk minder (maar heeft ook minder ruimte natuurlijk).

Wel blijven de artsen pushen naar natuurlijk bevallen en m'n vrouw wil hier absoluut niet aan en de artsen blijven hier maar overheen stappen alsof haar mening totaal niks waard is, ze proberen zich ook geheel niet te verdiepen in de redenen (anders dan medisch) waarom ze dit wil en dat vind ik eigenlijk wel kwalijk.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31394761
Verdomme, lekker nieuws hier. Eerder vanavond gingen er 4 brandweerwagens, 2 politiewagens en de ladderwagen langs in ongeveer 6 minuten. Blijkt een basisschool in de fik te staan. Jesses.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:22:35 #155
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31394790
Ben blij dat ik naar een verjaardag ben gegaan... dit was echt niks aan.. 0 - 0 ..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:25:18 #156
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31394863
Heel veel sterkte DIGGER.
Het lijkt me toch dat je zelf nog altijd het laatste woord hebt over hoe het gaat gebeuren? Ze kunnen toch wel naar je luisteren dacht ik zo. Echt heel veel sterkte en we denken aan jullie!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:28:52 #157
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31394973
Nogmaals veel sterkte DIGGER!!

trouwens ik word echt helemaal gek van Fok! weer zo traag...
*zucht*
pi_31395101
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:20 schreef DIGGER het volgende:
Diverse CTG's gehad, baby heeft (mede door die koorts) nu een vrij hoge hartslag, gemiddeld 165 met regelmatig pieken van over de 180 (Normaal is 110-160).
Vruchtwater was iets verkleurd, was weer paniek over, alles onderzocht en druk over vergaderd, de baby was weer bijna gehaald, maar dus toch weer net niet uiteindelijk.
Eendebek ook weer uit de kast gehaald, zo mogelijk verloor m'n vrouw hierdoor nog meer vruchtwater.
Baby ligt overdwars, beweegt duidelijk minder (maar heeft ook minder ruimte natuurlijk).

Wel blijven de artsen pushen naar natuurlijk bevallen en m'n vrouw wil hier absoluut niet aan en de artsen blijven hier maar overheen stappen alsof haar mening totaal niks waard is, ze proberen zich ook geheel niet te verdiepen in de redenen (anders dan medisch) waarom ze dit wil en dat vind ik eigenlijk wel kwalijk.
Sterkte man!
Maken wij ons druk over 0-0....
Klik dan als je durft
pi_31395394
Tjee Digger, dit gaat je niet in je koude kleren zitten.

Laat het verdorie goedkomen!
That's all folks!
pi_31395442
Je kan nog zo goed ge(eende)bekt zijn (en die vrouw van DIGGER is dat toch echt wel) - heb het zelf ook wel meegemaakt - als je in dat bed ligt, is het zo moeilijk om de regie in handen te blijven houden.

En dat over zulke wezenlijke dingen - c'mon diggie, pak ze!

(En je mag altijd de schuld aan Van Basten geven, dat weet je)
pi_31395830
Sorry dat het wat te laat is, maar Boerebach bij BvD...
Klik dan als je durft
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:54:39 #162
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31395833
Sterkte Digger...

Morgen afstudeerpresentatie, helemaal geen zin in... *ril*
A.M.A.B
pi_31395955
Verdorie DIGGER, hopen dat het een beetje normaal verloopt, de bevalling. (As in: zonder grote problemen voor EW of de toekomstige baby.).
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 oktober 2005 @ 23:00:35 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_31396040
Verdomme Digger het komt goed.

Boerebach bij B&vD

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 23:01:01 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31396053
een punt gepakt tegen Macedoniė
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31396067
DIGGER, nog maar een keer heel veel sterkte en succes voor jou en natuurlijk ook voor EW

Cart_man, heel veel succes bij je afstudeerpresentatie. You can do it!!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:01:51 #167
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31396087
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:00 schreef tong80 het volgende:
Verdomme Digger het komt goed.

Boerebach bij B&vD

Ja idd ben het ook aan het kijken

wat lijkt me zoiets erg zeg
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Trouwste user 2022 woensdag 12 oktober 2005 @ 23:01:57 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_31396091
Hij kan er nioet over praten. Wat erg voor die man. Wordt verplicht in een talkshow te zitten anders verkoopt zijn boek niet. Michel zei ik doe het, maar dat had niet gehoeven. De schrijver had het ook kunnen doen. Het is wel mooit in z'n aandoenlijkheid.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31396120
Sja even simpel gezegd, die artsen hebben verstand van A (het medische), m'n vrouw van B (het emotionele, de voorgeschiedenis, haar trauma).

Voor Anna is het onmogelijk om A te begrijpen, daar hebben die gasten immers jaren voor geleerd en jaren ervaring in. Voor die artsen zou het echter ook met hun ervaring zeer simpel moeten zijn zich in B te verdiepen, dit te begrijpen, aan te voelen en hier goed mee om te gaan.
Alleen dat gebeurt dus totaal niet.

Ze gaan er gewoon van uit dat alles soepel verloopt, en als het misschien wat lang duurt kunnen ze altijd zus of zo doen, als die niet goed gaat hebben ze wel een plannetje of instrumentje B liggen etc. Zo denken zij.
Maar zodra het te lang duurt of er ook maar iets niet helemaal goed gaat, ligt mijn vrouw straks gewoon helemaal te flippen, die kan dat geestelijk, zeker na een uitputtingsslag zoals deze nu al bija 3 weken bezig is, totaal niet (meer) aan.
En dat terwijl zij diegene is die het moet doen (van de artsen).

En mijns inziens verkijken ze zich daar dus totaal op. Ik hoop dus maar dat de baby lekker dwars blijft liggen of in stuithouding en liefst ook gewoon nog lang, flink groeit want dan zijn ze gedwongen een KS toe te passen.

Maar op deze manier hebben wij dus die onzekerheid en onrust 24 uur per dag, tot het onbekende moment dat er iets is waardoor de baby geboren moet worden.

Als je 1e zwangerschap op zo'n manier als deze verloopt, wil je volgens mij echt geen kind meer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 23:04:06 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31396169
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:20 schreef DIGGER het volgende:

hoelang willen die artsen nog vasthouden aan een natuurlijke bevallen? jullie willen dat niet, klaar dat is zo langzamerhand toch wel duidelijk.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 woensdag 12 oktober 2005 @ 23:06:51 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_31396259
Michel Boerebach had 50 interlands kunnen spelen hij mislukte bij PSV door zijn introverte karakter en liet zich ondersneeuwen door spelers zoals Lerby. Ik kan me er nu iets bij voorstellen. Maar ik zit echt met een brok in m'n keel. Wat een pijn voelt die man van binnen.

Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 oktober 2005 @ 23:07:09 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31396267
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:02 schreef DIGGER het volgende:

Maar op deze manier hebben wij dus die onzekerheid en onrust 24 uur per dag, tot het onbekende moment dat er iets is waardoor de baby geboren moet worden.

Als je 1e zwangerschap op zo'n manier als deze verloopt, wil je volgens mij echt geen kind meer.
en die onrust is nooit goed voor de situatie, levert alleen maar stress op natuurlijk en dat is niet bevorderlijk
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31396309
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:06 schreef tong80 het volgende:
Michel Boerebach had 50 interlands kunnen spelen hij mislukte bij PSV door zijn introverte karakter en liet zich ondersneeuwen door spelers zoals Lerby. Ik kan me er nu iets bij voorstellen. Maar ik zit echt met een brok in m'n keel. Wat een pijn voelt die man van binnen.

Heb hem gelukkig nog best vaak zien ballen bij GAE
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:10:39 #174
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31396385
Ik ga op bed.

Nogmaals sterkte D en EW.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:12:03 #175
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31396442
krijgen jullie geeen steun dan van eeen psycholoog ofzo DIGGER ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_31396482
Nee geen Psych, wel Maatschappelijk werk (2 maal per week).
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:16:49 #177
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31396610
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:13 schreef DIGGER het volgende:
Nee geen Psych, wel Maatschappelijk werk (2 maal per week).
maar ik bedoel meer richting artsen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:19:32 #178
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31396691
Ik duik mijn bed ook in
tot morgen
pi_31396696
hallo, goedeavond
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:23:10 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31396796
DIGGER, ik dacht dat het in Nederland nog altijd zo is dat de patiėnt uiteindelijk de beslissing over zijn/haar lichaam mag nemen.
Als het de uitdrukkelijke wens van Anna is om een KS te willen krijgen zullen de artsen dat moeten respecteren, tenzij er heel duidelijke medische gronden zijn om dat niet uit te voeren.
Heeft het ziekenhuis geen klachtencommissie voor dit soort zaken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')