Dit is een mooie site zie.....daar kunnen we wat mee gelijk ff bij de favo gezet hoor thnxquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen pagina... check maar even:
[shameless plug]
4in1 streams
[/shameless plug]
Zoals ik het nu begrepen heb, gaat Big Brother een kwartier langer duren!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:10 schreef Coos het volgende:
Het Talpa programma ' thuis' verdwijnt van de buis wegens tegenvallende kijkcijfers.
Talpa wil die cijfers opkrikken door o.a. meer BB op de buis te brengen!!![]()
niks gemist dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lees het streamverslag maar, staat alles in.
quote:Rob : Ik kan niet op één been staan
Iemand zei net tegen me dat als Rob blijft de kans groter is dat Chantal's roddelgedrag wordt ontmaskert, dus daar valt ook iets voor te zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:35 schreef Riann het volgende:
Nog 1,5 dagje en dan de live-uitzending
ik hoop echt dat Rob eruit gaat irritant ventje al ga ik me ook steeds meer irriteren aan Linda. Die kan dus echt niet tegen alcohol en dan maar zeggen dat ze normaal elke dag drinkt.
smakelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:46 schreef muizemeis het volgende:
geen brood meer
dan maar crackertje kaas
Ja Chantal is ook echt een roddeltante maar ik zie liever Chantal als die hele Rob.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand zei net tegen me dat als Rob blijft de kans groter is dat Chantal's roddelgedrag wordt ontmaskert, dus daar valt ook iets voor te zeggen
Geen supert/bakker om de hoek?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:46 schreef muizemeis het volgende:
geen brood meer
dan maar crackertje kaas
waarom dan?? vind trouwens dat ze wat betreft allebei wel eens ontmaskert mag wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand zei net tegen me dat als Rob blijft de kans groter is dat Chantal's roddelgedrag wordt ontmaskert, dus daar valt ook iets voor te zeggen
conclusie: Tanja gaat er donderdag niet uitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ik het nu begrepen heb, gaat Big Brother een kwartier langer duren!
Heb het hier neergepleurd, qua decentralisatie-politiek.
Big Brother in de media
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:48 schreef cuall het volgende:
[..]
conclusie: Tanja gaat er donderdag niet uit
die harde stukken moeten op de muizen van je handen en de sluiting zit dan als het goed is boven op je polsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb alleen geen idee hoe ik die hand/pols bescherming moet dragen. Heb al twee standen geprobeerd en het lijkt alletwee logisch
Dat zat ook het prettigst. Nu nog leren skatenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:50 schreef Knurkie het volgende:
die harde stukken moeten op de muizen van je handen en de sluiting zit dan als het goed is boven op je pols
senksquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:40 schreef kluivie het volgende:
[..]
Dit is een mooie site zie.....daar kunnen we wat mee gelijk ff bij de favo gezet hoor thnx![]()
Dat is zo'n beetje Chantal's stokpaardje. Ik heb nog niemand zó verschrikkelijk vaak horen zeggen dat roddelen verkeerd is als Chantal. En prompt bijna in 1 adem gaat ze het dan hebben over iemand die er niet bij is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:48 schreef muizemeis het volgende:
las net, volgens mij in de streamverslagen, dat chantal zei eik helemaal niet van roddelen te houden
Natuurlijk roddelt iedereen wel, maar Chantal doet niet anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:54 schreef Riann het volgende:
Trouwens over dat roddelen. Iedereen roddelt je kan mij niet wijsmaken dat iemand nooit roddelt.
BB heeft natuurlijk niet voor niets die hele babykamer laten aanleggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:50 schreef teamlead het volgende:
[..]en hoe kom je tot die conclusie dan?
niet dat ik verwacht dat ze gaat, maar dat staat los van de wijzigingen bij Talpa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |