Daar gok ik ook opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, morgen in de live uitzending :')
En dan weer op een rantsoen van brood, pindakaas en uien. Ditmaal zonder sigarettenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien omdat de opdracht al door BB als mislukt wordt beschouwd, maar dat ze het tijdens de live uitzending pas willen bekend maken.
zie mn TTquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom bb het gedaan heeft! Beetje soft!
ik ben het er wel mee eens dat de rookopdracht mislukt is, zoals ik van de week al zei: als je bewust rook in je gezicht geblazen krijgt en je inhaleert dat, ben je gewoon aan het rokenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dan weer op een rantsoen van brood, pindakaas en uien. Ditmaal zonder sigaretten.
Toch wel lief van Linda dat ze het gedaan heeft zonder tegenprestatiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zie mn TTIk denk dat BB dat gedaan heeft omdat Roel al 'handje geholpen' werd door Linda..
zonder tegenprestatie?? nou ze heeft dat pikkie van THE MAN toch mogen vasthoudenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Toch wel lief van Linda dat ze het gedaan heeft zonder tegenprestatie![]()
Geloof niet dat vrouwen het gewelig vinden een man 'te helpen'...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zonder tegenprestatie?? nou ze heeft dat pikkie van THE MAN toch mogen vasthoudenhele eer hoor...
mn eigen man help ik anders graag een handje hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geloof niet dat vrouwen het gewelig vinden een man 'te helpen'...
Plus dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt. Net als drama-queen Dido die constant met een (niet aangestoken) sigaret rondloopt. Zo zet je je gedachten natuurlijk nooit van die peuk af.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ben het er wel mee eens dat de rookopdracht mislukt is, zoals ik van de week al zei: als je bewust rook in je gezicht geblazen krijgt en je inhaleert dat, ben je gewoon aan het roken
quote:
Vooral in het weekend! Was vroegha ook zo!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:10 schreef Coos het volgende:
Het Talpa programma ' thuis' verdwijnt van de buis wegens tegenvallende kijkcijfers.
Talpa wil die cijfers opkrikken door o.a. meer BB op de buis te brengen!!![]()
ik vind dat je een goed punt hebt!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Plus dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt. Net als drama-queen Dido die constant met een (niet aangestoken) sigaret rondloopt. Zo zet je je gedachten natuurlijk nooit van die peuk af.
Daarnaast vind ik deze BB veel te soft m.b.t. het rantsoen als straf. Sigaretten zijn m.i. ook gewoon luxe-artikelen, dus die horen niet in dat rantsoen.
Ergo: Opdracht mislukt, dus volgende week de hele groep op rantsoen, en dus allemaal zonder sigaretten. Dan wordt het echt interessant om de sfeer in huis te zien omslaan.
volgens mij weten ze allemaal dat roel geheime opdracht heeft gehad..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef avotar het volgende:
[..]
1. Omdat ie openlijk heeft zitten roken toen Tanja eenmaal die eerste verboden peuk had opgestoken.
2. Omdat Tanja degene was die de eerste peuk opstak. Had ze dit niet gedaan, had Roel niet gerookt (denk ik)
BB zou toch 'harder dan ooit' worden? Nou, tot nu toe heb ik daar maar weinig van gezien. Ja, Ralph een aantal dagen later als ex van Nathalie in huis halen was een leuk smerig geintje. Maar ja, die is inmiddels al lang weer wieberen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Dat zou wat zijn zeg...omdat de 3 niet-rokende rokers gefaald hebben mag niemand meer roken. Hoe maak je jezelf geliefd
Roel deed ook flink mee hoor!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:16 schreef schatje het volgende:
Rob was gisteren echt sneaky bezig met Dido. Hij probeert eerst wat uitspraken te ontlokken wat er over hem wordt gezegd. Zij gaat hier niet op in omdat ze niet graag roddelt en geen doorgeefluikje wilt zijn. Vervolgens zegt hij een gesprek tussen Menno en haar te hebben afgeluisterd waarin ze het over hem hadden. Dido krijgt een schuldgevoel en laat het één en ander los over wat er over Rob wordt beweerd. Echt sneaky.
Het meest trieste was nog wel zijn 3 uur durende klaagzang hoe slecht Menno wel niet is en over het feit dat ie genomineerd staat.
![]()
![]()
wat mij betreft krijgen ze donderdag te horen dat de rookopdracht mislukt is omdat ze bewust hebben meegerookt, en als ik het goed heb gelezen zijn ze hier en daar niet al te netjes geweest met het wisselen op de stip dus is die opdracht ook mislukt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:17 schreef Sonique het volgende:
Nou, als het aankomende rantsoen net zo karig was als het laatste (omdat Tnaja een peuk opstak) zou ik ter plekke van de stip afstappen. Dat rantsoen ging dus werkelijk nergens over!
Het zou trouwens wel leuk zijn als alle opdrachten mislukt zouden zijn, en ze op een echt rantsoen worden gezet, inclusief de sigaretten.
Dan gaan er heel wat mensen flippen, en ik denk zelfs vrijwillige exits.. Helemaal als de niet-rokers verwachten in de liveuitzending na het verlossende woord gewoon nog niet mogen roken, en ook meteen alle gezellige chippies en drank in moeten leveren.
Dat heet, zoals we dat in het leger zeiden, "Omgaan met teleurstellingen."
ja maar volgens mij is dat hele rob gebeuren volledig langs hem heen gegaan de afgelopen weken... ben benieuwd of hier nog verder over gesproken gaat worden vandaag...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, Roel mag van mij er ook zo uit, hij is gewoon een irritant mannetje..
Roel werd een pissig op Menno omdat hij het drinken tijdens de opdracht wilde verbieden...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar volgens mij is dat hele rob gebeuren volledig langs hem heen gegaan de afgelopen weken... ben benieuwd of hier nog verder over gesproken gaat worden vandaag...
volgens mij is dido de enige die het echt beetje begint door te krijgen, nu zowel chantal als rob als nathalie tegen haar aan roddelen... ze zei het iig wel (vannacht??) dat zij met wat ze nu allemaal wist voor herrie kon zporgen in het huis, of iets in die strekking
Vooral Rob en Chantal mogen met hun roddelbrigade snel naar huisquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar volgens mij is dat hele rob gebeuren volledig langs hem heen gegaan de afgelopen weken... ben benieuwd of hier nog verder over gesproken gaat worden vandaag...
volgens mij is dido de enige die het echt beetje begint door te krijgen, nu zowel chantal als rob als nathalie tegen haar aan roddelen... ze zei het iig wel (vannacht??) dat zij met wat ze nu allemaal wist voor herrie kon zporgen in het huis, of iets in die strekking
Linda er donderdag uit. Dan is Roel z'n nachtzuster kwijt, wat bij hem voor aardig wat frustratie gaat zorgen. Dikke kans dat hij helemaal als een kwijlend hondje achter Dido aan blijft huppelen, waardoor die (en ws nog wat anderen) hem in no-time spuugzat zijn en hem nomineren. De kijker hoeft dan ook geen nueck-partij meer te verwachten, ziet voornamelijk dat het een loser 1e klas is, en Roelloe kan naar huisquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, Roel mag van mij er ook zo uit, hij is gewoon een irritant mannetje..
Neeej je bent dol op wat spannende dingen in BB want tot nuj toe is het zwaar klotequote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:29 schreef Sonique het volgende:
OW, dat heb ik gemist...
Ik zou zeggen: "Dido, what are you waiting for!! Zorg eens een beetje voor wat vuurwerk! OF nee wacht even tot donderdag avaond als ze te horen krijgen dat de opdrachten mislukt zijn, en laat de bom dan vallen"
Ahhh, ik ben TE slecht![]()
ja.... ben het op zich wel met je eens, maar dat zou inhouden dat rob blijft en dat is iets.... brrrr nee echt hoor dat wil ik liever niet gewoonquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Linda er donderdag uit. Dan is Roel z'n nachtzuster kwijt, wat bij hem voor aardig wat frustratie gaat zorgen. Dikke kans dat hij helemaal als een kwijlend hondje achter Dido aan blijft huppelen, waardoor die (en ws nog wat anderen) hem in no-time spuugzat zijn en hem nomineren. De kijker hoeft dan ook geen nueck-partij meer te verwachten, ziet voornamelijk dat het een loser 1e klas is, en Roelloe kan naar huis.
Zolang Linda blijft denk ik dat Roel niet weggestemd zal worden, aangezien het gros van de kijkers/stemmers stiekem natuurlijk gewoon hoopt op een flinke nueckpartij.
Jah, ik zit hier ook met een dillema...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:31 schreef J-net het volgende:
[..]
Neeej je bent dol op wat spannende dingen in BB want tot nuj toe is het zwaar klote![]()
![]()
echt echt echt??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:31 schreef Sonique het volgende:
Wat is het trouwens een bende in de tuin...
Is Rob al weg?
Zet dan ff 4 streams tegelijk aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jah, ik zit hier ook met een dillema...
Ik ben bang als ik naar de slaapkamer kijk ik iets mis in de tuin, en anders om... LOL
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jah, ik zit hier ook met een dillema...
Ik ben bang als ik naar de slaapkamer kijk ik iets mis in de tuin, en anders om... LOL
ikke niet iig...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:32 schreef Bocaj het volgende:
Nog eens over dat duimen van Ing.
Kennen jullie iemand in de vriendenkring die ook nog duimt op volwassen leeftijd?
Ik niet iig.
** van mij mag ze hoor maar het is wel een beetje kinderachtig! [afbeelding]
Chantal op stip, andere bewoners slapen. dat was het wel...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef teamlead het volgende:mogguh
Is het de moeite waard om uitgebreid terug te lezen of heb ik niks gemist?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef Sonique het volgende:
LOL, er wordt keiharde MEtal -rock in de slaapkamers gedraaid...
De bewoners zijn klaarwakker...
Strakke actie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |