Daar gok ik ook opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, morgen in de live uitzending :')
En dan weer op een rantsoen van brood, pindakaas en uien. Ditmaal zonder sigarettenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien omdat de opdracht al door BB als mislukt wordt beschouwd, maar dat ze het tijdens de live uitzending pas willen bekend maken.
zie mn TTquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom bb het gedaan heeft! Beetje soft!
ik ben het er wel mee eens dat de rookopdracht mislukt is, zoals ik van de week al zei: als je bewust rook in je gezicht geblazen krijgt en je inhaleert dat, ben je gewoon aan het rokenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dan weer op een rantsoen van brood, pindakaas en uien. Ditmaal zonder sigaretten.
Toch wel lief van Linda dat ze het gedaan heeft zonder tegenprestatiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zie mn TTIk denk dat BB dat gedaan heeft omdat Roel al 'handje geholpen' werd door Linda..
zonder tegenprestatie?? nou ze heeft dat pikkie van THE MAN toch mogen vasthoudenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Toch wel lief van Linda dat ze het gedaan heeft zonder tegenprestatie![]()
Geloof niet dat vrouwen het gewelig vinden een man 'te helpen'...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zonder tegenprestatie?? nou ze heeft dat pikkie van THE MAN toch mogen vasthoudenhele eer hoor...
mn eigen man help ik anders graag een handje hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geloof niet dat vrouwen het gewelig vinden een man 'te helpen'...
Plus dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt. Net als drama-queen Dido die constant met een (niet aangestoken) sigaret rondloopt. Zo zet je je gedachten natuurlijk nooit van die peuk af.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ben het er wel mee eens dat de rookopdracht mislukt is, zoals ik van de week al zei: als je bewust rook in je gezicht geblazen krijgt en je inhaleert dat, ben je gewoon aan het roken
quote:
Vooral in het weekend! Was vroegha ook zo!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:10 schreef Coos het volgende:
Het Talpa programma ' thuis' verdwijnt van de buis wegens tegenvallende kijkcijfers.
Talpa wil die cijfers opkrikken door o.a. meer BB op de buis te brengen!!![]()
ik vind dat je een goed punt hebt!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Plus dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt. Net als drama-queen Dido die constant met een (niet aangestoken) sigaret rondloopt. Zo zet je je gedachten natuurlijk nooit van die peuk af.
Daarnaast vind ik deze BB veel te soft m.b.t. het rantsoen als straf. Sigaretten zijn m.i. ook gewoon luxe-artikelen, dus die horen niet in dat rantsoen.
Ergo: Opdracht mislukt, dus volgende week de hele groep op rantsoen, en dus allemaal zonder sigaretten. Dan wordt het echt interessant om de sfeer in huis te zien omslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |