abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31379170
En Vast!!

Heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat typisch BB is

Goedemorgen allemaal!!
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:56 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nee, morgen in de live uitzending :')
Daar gok ik ook op
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31379206
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:57 schreef frizti het volgende:

[..]

Misschien omdat de opdracht al door BB als mislukt wordt beschouwd, maar dat ze het tijdens de live uitzending pas willen bekend maken.
En dan weer op een rantsoen van brood, pindakaas en uien. Ditmaal zonder sigaretten .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31379212
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:52 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Snap nog steeds niet waarom bb het gedaan heeft! Beetje soft!
zie mn TT Ik denk dat BB dat gedaan heeft omdat Roel al 'handje geholpen' werd door Linda..
De nakende waarheid.
pi_31379214
pi_31379247
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

En dan weer op een rantsoen van brood, pindakaas en uien. Ditmaal zonder sigaretten .
ik ben het er wel mee eens dat de rookopdracht mislukt is, zoals ik van de week al zei: als je bewust rook in je gezicht geblazen krijgt en je inhaleert dat, ben je gewoon aan het roken
De nakende waarheid.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:05:20 #6
65846 Bocaj
47th President.
pi_31379251
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:03 schreef muizemeis het volgende:

[..]

zie mn TT Ik denk dat BB dat gedaan heeft omdat Roel al 'handje geholpen' werd door Linda..
Toch wel lief van Linda dat ze het gedaan heeft zonder tegenprestatie
pi_31379280
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:05 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Toch wel lief van Linda dat ze het gedaan heeft zonder tegenprestatie
zonder tegenprestatie?? nou ze heeft dat pikkie van THE MAN toch mogen vasthouden hele eer hoor...
De nakende waarheid.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:09:23 #8
65846 Bocaj
47th President.
pi_31379325
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef muizemeis het volgende:

[..]

zonder tegenprestatie?? nou ze heeft dat pikkie van THE MAN toch mogen vasthouden hele eer hoor...
Geloof niet dat vrouwen het gewelig vinden een man 'te helpen'...
pi_31379348
Het Talpa programma ' thuis' verdwijnt van de buis wegens tegenvallende kijkcijfers.
Talpa wil die cijfers opkrikken door o.a. meer BB op de buis te brengen!!
pi_31379352
vind het trouwens wel beetje zwak van roel dat ie vervolgens linea recta naar dido rent en haar vertelt dat ie graag zou zien dat zij hem weer leuk gaat vinden...
best leuk hoor beetje vozen als je dronken bent maar nu gebruikt ie linda voor zn eigen gerief terwijl ie nog steeds het liefst dido heeft...
De nakende waarheid.
pi_31379356
pi_31379383
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:09 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Geloof niet dat vrouwen het gewelig vinden een man 'te helpen'...
mn eigen man help ik anders graag een handje hoor en daar hoeft niet perse meteen iets tegenover te staan
De nakende waarheid.
pi_31379397
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:05 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ik ben het er wel mee eens dat de rookopdracht mislukt is, zoals ik van de week al zei: als je bewust rook in je gezicht geblazen krijgt en je inhaleert dat, ben je gewoon aan het roken
Plus dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt. Net als drama-queen Dido die constant met een (niet aangestoken) sigaret rondloopt. Zo zet je je gedachten natuurlijk nooit van die peuk af.

Daarnaast vind ik deze BB veel te soft m.b.t. het rantsoen als straf. Sigaretten zijn m.i. ook gewoon luxe-artikelen, dus die horen niet in dat rantsoen.

Ergo: Opdracht mislukt, dus volgende week de hele groep op rantsoen, en dus allemaal zonder sigaretten. Dan wordt het echt interessant om de sfeer in huis te zien omslaan .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31379412
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:10 schreef trevanian het volgende:
[afbeelding]

die op die slofjes was volgens mij ingrid, deze chantal...
De nakende waarheid.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:13:24 #15
65846 Bocaj
47th President.
pi_31379436
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:10 schreef Coos het volgende:
Het Talpa programma ' thuis' verdwijnt van de buis wegens tegenvallende kijkcijfers.
Talpa wil die cijfers opkrikken door o.a. meer BB op de buis te brengen!!
Vooral in het weekend! Was vroegha ook zo!
pi_31379448
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Plus dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt. Net als drama-queen Dido die constant met een (niet aangestoken) sigaret rondloopt. Zo zet je je gedachten natuurlijk nooit van die peuk af.

Daarnaast vind ik deze BB veel te soft m.b.t. het rantsoen als straf. Sigaretten zijn m.i. ook gewoon luxe-artikelen, dus die horen niet in dat rantsoen.

Ergo: Opdracht mislukt, dus volgende week de hele groep op rantsoen, en dus allemaal zonder sigaretten. Dan wordt het echt interessant om de sfeer in huis te zien omslaan .
ik vind dat je een goed punt hebt!!
ownee wacht ff, als ze op rantsoen zitten krijgen ze toch geen sigaretten, alleen maar shag toch??
nouja ook luxe artikel
De nakende waarheid.
pi_31379484
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:16:20 #18
130755 Kinga
versier hier
pi_31379505
Ben ik de enige die echt gestoord word van dat gezing de hele tijd?
pi_31379516
Dat zou wat zijn zeg...omdat de 3 niet-rokende rokers gefaald hebben mag niemand meer roken. Hoe maak je jezelf geliefd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31379525
Rob was gisteren echt sneaky bezig met Dido. Hij probeert eerst wat uitspraken te ontlokken wat er over hem wordt gezegd. Zij gaat hier niet op in omdat ze niet graag roddelt en geen doorgeefluikje wilt zijn. Vervolgens zegt hij een gesprek tussen Menno en haar te hebben afgeluisterd waarin ze het over hem hadden. Dido krijgt een schuldgevoel en laat het één en ander los over wat er over Rob wordt beweerd. Echt sneaky.

Het meest trieste was nog wel zijn 3 uur durende klaagzang hoe slecht Menno wel niet is en over het feit dat ie genomineerd staat.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')