Dat klopt... of een algeheel verbodquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een bijsluiter bij Frans Bauer CD's lijkt me sowieso geen slecht plan.
oei, stouterd! Dat mag niet! Je moet afhankelijk blijven van wat de grote bonzen in hun kantoor beslissen wat jij mag zien en horen!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:19 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik mag graag NBA en NFL wedstrijden downloaden, zodat ik ze op m'n gemak nog een keer kan bekijken.
Mijn god, hoe naïef ben je als je denkt dat artiesten daar zelf ook maar iets over te zeggen hebben?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:58 schreef Labtech het volgende:
[..]
Uh, ja. Als Frans bepaalt dat zijn cd alleen maar op speler X gespeelt kan worden, dan heb je je daar aan te houden
of toffe (tekenfilm)series die hier niet worden uitgezondenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:19 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik mag graag NBA en NFL wedstrijden downloaden, zodat ik ze op m'n gemak nog een keer kan bekijken.
Amen!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:22 schreef Labtech het volgende:
Tja, klantvriendelijk is het niet van die platenmaatschappijen, maar, je hoeft die CDs niet te kopen.
quote:Mijn god, hoe naïef ben je als je denkt dat artiesten daar zelf ook maar iets over te zeggen hebben?
Misschien doet dit dan wel terzake: ik koop geen cd's of legale downloads zolang ik niet de garantie heb dat ik de muziek ongelimiteerd kan draaien, bewerken en copiëren...quote:
Die replies op die dreigmails zijn altijd zo grappigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:28 schreef the_jasper het volgende:
yay warez![]()
maar ff serieus, ze kunnen er niet veel aan doen, suprnova host alleen de meta-data en niet het bestand zelf. Ik weet niet hoe het met de nederlandse wet zit maar in Zweden bijvoorbeeld kon de piratebay zo ontsnappen aan vervolgingen
Dit geldt inderdaad voor audio/video (alleen het uploaden is illegaal, van usenet downloaden is dus 100% legaal)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:58 schreef Murray het volgende:
[..]
Amen!
Waarom zou je CD's kopen als je ze ook legaal kan downloaden?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:45 schreef GoLLeM het volgende:
Inderdaad intx, ik had er nog niet van gehoord
vanmiddag ff checken.
ja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:19 schreef Bhai het volgende:
Eigenlijk is Suprnova altijd blijven bestaan onder mirrors (makkelijk te vinden met google...)
Het enige verschil is nu dat het in het nieuws komt en dezelfde layout (software) heeft als Suprnova.
[..]
Die replies op die dreigmails zijn altijd zo grappig(http://thepiratebay.org/legal.php)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |