daar heb je voorgeprogrammeerde toetsen voorquote:
loosterquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:19 schreef RetepV het volgende:
Het is zo fijn hé, om je probleem een naampje te kunnen geven! Dan hoef je je er niet meer mee bezig te houden en kun je je wentelen in zelfmedelijden! Al helemaaaal wanneer je meer mensen kunt vinden die denken hetzelfde te hebben! Hoe meer mensen, des te makkelijker het wordt om het als excuus te gebruiken!
Of ga je er toch nog steeds iets aan proberen te doen, nu je er een naampje aan hebt kunnen geven?
quote:Dyscalculie is een rekenstoornis die dikwijls samengaat met nog
een aantal andere beperkingen, zoals ruimtelijk inzicht,
klokkijken, slechter geheugen, spellingsproblemen, gebrek aan inzicht.
Er zijn aanwijzingen dat het een aangeboren erfelijke stoornis is,
met een neurologische achtergrond.
Hebben ze "domheid" al in gebruik als excuus?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:19 schreef RetepV het volgende:
Het is zo fijn hé, om je probleem een naampje te kunnen geven! Dan hoef je je er niet meer mee bezig te houden en kun je je wentelen in zelfmedelijden! Al helemaaaal wanneer je meer mensen kunt vinden die denken hetzelfde te hebben! Hoe meer mensen, des te makkelijker het wordt om het als excuus te gebruiken!
Of ga je er toch nog steeds iets aan proberen te doen, nu je er een naampje aan hebt kunnen geven?
Ow, hier is de zelfmedelijden-cyclus al flink aan de gang. In plaats van je probleem aan pakken, ga je mij aanpakken.quote:
waar haal je het überhaupt vandaan dat ik mijn dyscalculie probleem gebruik als excuus om niet te hoeven rekenen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:27 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ow, hier is de zelfmedelijden-cyclus al flink aan de gang. In plaats van je probleem aan pakken, ga je mij aanpakken.
Stel je voor dat jij verlamd zou zijn geraakt. Zou je leren met een rolstoel te rijden of zou je het als excuus gebruken om de hele dag op bed te kunnen blijven liggen?
Nou heb je dyscalculie. Zou je dan toch proberen te leren met je handicap om te gaan, of zou je het als excuus gebruiken om maar niet meer te hoeven rekenen?
Dat is wat ik bedoelde.
tis toch ook raar dat je bij 25 uitspreken eerst de 5 zegt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:30 schreef Syytön het volgende:
Ik heb het ook, voornamelijk met klokkijken ("Ik ben er om half vier!" "-het is al 4 uur geweest" en formules; de formule snap ik op zich wel, maar zodra je er cijfers in stopt, zie ik niet meer wat wat is en draai ik alles gerust om. Ik schrijf ook altijd 52 op als ik m'n huisnummer opschrijf, terwijl ik toch echt op 25 woon.
![]()
Maar ik geef hier de schuld aan engels, volg een tweetalige opleiding en er is ook zoveel engels, veel te verwarrend!![]()
Ik weet het niet, gebruik jij het dan als excuus?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
Hebben ze "domheid" al in gebruik als excuus?
Volgens mij heb jij ook last van dyslectie en vooroordelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:29 schreef Ynske het volgende:
wat ik gewoon belachelijk vind, is het feit dat er mensen zoals jij zijn die altijd meteen beginnen te gillen, jullie stellen je aan, daar is niets van waar, en jullie gebruiken dat alleen als excuus.
T is al goed,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:38 schreef RetepV het volgende:
Misschien gebruikte ik wat te sarcastische bewoording, maar TS gebruikte imo te juichende bewoording.
%-en vreselijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja! Meld!
En ook nu heb ik er nog last van. Met de boodschappen doen, berekenen hoeveel 35% korting is op een bedrag en natuurlijk met het noteren van telefoonnummers en het invoeren van rekeningnummers als aan het internetbankieren ben. Ik moet echt alles dubbelchecken voordat ik het de deur uitdoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |