quote:De W550i Walkman™ is een mobiele telefoon voor muziekliefhebbers. Dit toestel heeft een FM-radio, een geavanceerde digitale muziekspeler en alles wat je maar nodig hebt om te genieten van muziek onderweg. De set bevat software voor het rippen van cd's waarmee je je telefoon kunt voorzien van je favoriete muziek. Je hoeft nummers alleen maar te slepen en neer te zetten met Disc2Phone™. De draaibare W550i heeft een kleurendisplay van 4,6 cm dat optimaal geschikt is voor het bekijken van videoclips en het spelen van snelle 3D-games waarvan je dankzij de speciale gameknoppen kunt genieten terwijl je onderweg bent. Voor het vastleggen van acties heeft de W550i een indrukwekkende camera van 1,3 megapixels met digitale-cameramenu en de optie om videoclips op te nemen.
Display
176x220 pixel
LCD, 262K kleuren
Geluid
Polyfonisch geluid van 40 tonen
Geheugen
256MB
Netwerken
GSM 1800
GSM 1900
GSM 900
Beschikbare kleuren
Universe Blue
Orchid White
Vibrant Orange
Afmetingen
93 x 46.5 x 22.5 mm
3.6 x 1.8 x .9 inch
Dat is omdat dit een "Walkman phone" is, en geen "Camera phone"quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
waarom gaan ze nou weer die camera minder maken naar mate het model nieuwer word? dan gaan mensen toch eerder voor een ouder model?
de w800i is ook een walkman phone en daar zit ook een 2 mp camera inquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is omdat dit een "Walkman phone" is, en geen "Camera phone"
Tussen de ¤305,- en ¤323,78quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:02 schreef Remzz het volgende:
Wat is de losprijs ongeveer?
Ik vind hem er namelijk echt supergoed uitzien, alleen jammer van die 1,3 MP camera i.p.v 2 megapixels...
Omdat dit model sowieso een "minder" model is dan de w800i. Zo heeft deze ook geen uitbreidbaar geheugen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
waarom gaan ze nou weer die camera minder maken naar mate het model nieuwer word? dan gaan mensen toch eerder voor een ouder model?
Klopt. Het is alleen wel zo datquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:49 schreef Steve-O het volgende:
Dit is net zoiets als k750i->w800i maar dan s600i->w550i
Hardwarematig gelijk aan de s600i alleen andere firmware en een ander frontje .
Inderdaad jammer. Deze heeft slechts 256MB en daar moet je het mee doen. Wat dat betreft kun je véél beter voor de w800i gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:01 schreef dady het volgende:
Geen uitbreidbaar geheugen? Jammer.
Maargoed, ik denk dan ook dat de W550i hier naar geprijsd isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad jammer. Deze heeft slechts 256MB en daar moet je het mee doen. Wat dat betreft kun je véél beter voor de w800i gaan.
Precies!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:17 schreef Geqxon het volgende:
Maargoed, ik denk dan ook dat de W550i hier naar geprijsd is
Yup. verschil is iets van 100 euro..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maargoed, ik denk dan ook dat de W550i hier naar geprijsd is
W550i:quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Yup. verschil is iets van 100 euro..
Belcompany al geprobeerd? Wij hebben hem namwelijk nog wel..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:28 schreef ElisaB het volgende:
Vandaag een rondje winkels gemaakt, maar nog niet te krijgen
Shops @ PriceWatch.infoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:28 schreef ElisaB het volgende:
Vandaag een rondje winkels gemaakt, maar nog niet te krijgen
Nope, die zat niet in de route.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Belcompany al geprobeerd? Wij hebben hem namwelijk nog wel..
Stom dat ik daar zelf niet aan denkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik niet, maar ik raad je aan even de Shopsurvey van Tweakers.net over deze shops door te lezen.
Volgens de gebruiksaanwijzing ongeveer 2,5 uur, maar na anderhalf uur was ie volgens eigen zeggen volquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:22 schreef Geqxon het volgende:
Hoelang moet hij nog opladen?
En daarna op zijn minst gebruikerservaringen he
Belcompanyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Waar heb je hem gekocht ElisaB?
Verkopen ze ook nieuwe frontjes?quote:
En nou doet ie het weer niet meerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:57 schreef ElisaB het volgende:
Na wat sputteren, deed ie het anderhalf uur later weer gewoon
Nee, tuluk nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Verzekering erbij genomen?
Owkee... pech voor me dus, want het was zowel val-, stoot- als waterschadequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef TimmyAsd het volgende:
Verzekeringen zijn er voor val/stoot/waterschade en diefstal uit woning met sporen van braak + aangifte hiervan.
Ik heb alleen dát eraf gehaald wat er normaalgesproken af kan: achterklepje, batterij eruit, simkaart eruit, opengeklapt en op een doekje op de lauwe verwarming gelegd, Hielp niet dusquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef Remzz het volgende:
Je hebt denk ik al dat hele ding uit elkaar gehaalt en op de vermaring gelegt he, dat wil nog wel eens werken.
Niet aan gedacht om er zelf om te vragen. En had hij het gevraagd, dan had ik vermoedelijk - eerlijk is braaf - gezegd dat dat niet hoefde.quote:
Ik heb er ook over nagedacht. Sowieso kan het de moeite waard zijn 'm te laten repareren. Zou alleen niet weten waar ik 'm heen moet sturen. Jij enig idee?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
gewoon opsturen en kijken wat ze zeggen als je wil laten maken, misschien heb je geluk en maken ze hem onder garantie
terug naar de winkel waar je hem gekocht heb, die sturen hem dan op en dan krijg je bericht of die onder garantie gemaakt word en zoniet wat het dan gaat kosten en of je het gemaakt wil hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er ook over nagedacht. Sowieso kan het de moeite waard zijn 'm te laten repareren. Zou alleen niet weten waar ik 'm heen moet sturen. Jij enig idee?
Gewoon naar Belcompany. Maar het zal weinig uitmakenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er ook over nagedacht. Sowieso kan het de moeite waard zijn 'm te laten repareren. Zou alleen niet weten waar ik 'm heen moet sturen. Jij enig idee?
Ik kan 'm toch eventueel laten repareren? Of is dat echt stom?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 07:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Gewoon naar Belcompany. Maar het zal weinig uitmaken
Ik denk dat dat duurder is als een nieuwe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan 'm toch eventueel laten repareren? Of is dat echt stom?
laten maken kost je minstens 150 eurotjes....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk dat dat duurder is als een nieuwe.
Het is minstens 150 euro, misschien is er wel een hele hoop aan de hand.. zit je zo aan de 300 euro, ik heb eens iemand 150 euro zien betalen voor wat zand onder het beeldscherm.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
laten maken kost je minstens 150 eurotjes....
je kunt hem altijd op laten sturen zonder dat eht je geld kost.
ze laten je namelijk drie keuzes:
1) ze vernietigen 'm voor je (gratis)
2) ze sturen hem ongerepareerd terug (euro of 40)
3) ze maken hem voor je (150 ofzo?!)
dus het kan je nooit geld kosten dat je 'm opstuurt
Maak van alles wat je doet een foto en post het hier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:31 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat ik ga doen? Ik ga 'm zelf openmaken
Verneukt dat het topic niet enorm?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:33 schreef tonks het volgende:
Maak van alles wat je doet een foto en post het hier.![]()
Het gaat toch over de w550i zien de gebruikers hem ook eens van binnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verneukt dat het topic niet enorm?
Ow, nou owkee. Vindt de mod het ook goed?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:44 schreef tonks het volgende:
Het gaat toch over de w550i zien de gebruikers hem ook eens van binnen.
Mijn bod staat nogquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik geef je er een tientje en een 9" CRT monitor voor
Ik zal er eens hard over nadenkenquote:
Ja, dat ga ik doen; vinden de mods daar vast wel goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:40 schreef Geqxon het volgende:
Met winst verpatsen in V&A!
Ik heb er gewoon de volle mep voor betaald en ik denk niet dat ik 'm zomaar kan teruggeven hoor. Koop is koop tenslotte. Maar dat geeft ook niet. Het begint langzaam een soap te worden en ik vermaak me er eigenlijk wel meequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:41 schreef tonks het volgende:
Je kan hem toch nog terug brengen? of heb je er 0 euro voor betaald?
De smilies wel. Bewegende poppetjes ben ik nog niet tegengekomen. Wil het best even voor je nakijken, moet je het alleen ff uitleggenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:01 schreef rooie60 het volgende:
Even een vraagje voor ik hem koop,kun je weer net als bij de K700/S700/T630/W800 smilies en bewegende poppetjes meezenden met een smsje??
jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil jij een verzopen W550i voor je verjaardag?
Wat moet je daar nou meequote:Op zondag 30 oktober 2005 12:10 schreef tonks het volgende:
ja
Even ja. En toen weer niet. En toen weer wel. En toen weer niet...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:17 schreef tonks het volgende:
Hij deed het toch weer?
Het is niet voor niets een Walkman phone natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:22 schreef stijgende_ster het volgende:
Zit wél MP3 op toch?
Dagen en dagenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:19 schreef tonks het volgende:
Hmm, en al op de verwarming gehad?
Tuluk!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:22 schreef stijgende_ster het volgende:
Zit wél MP3 op toch?
in een smsje klik ik op meer en symbool en daar staan de smiliesquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De smilies wel. Bewegende poppetjes ben ik nog niet tegengekomen. Wil het best even voor je nakijken, moet je het alleen ff uitleggen
ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:05 schreef rooie60 het volgende:
[q]in een smsje klik ik op meer en symbool en daar staan de smilies
ik ookquote:en als ik in een smsje op meer klik en item en afbeelding krijg ik zwart/wit plaatjes om in te voegen
ik ookquote:en als ik in een smsje op meer klik en item en dan animatie krijg ik die gekleurde poppetjes
Ja ik ben dol op die dingen dus zoek ik dat altijd eerst uit voordat ik n nieuw model koopquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ik ook
[..]
ik ook
[..]
ik ook
Tsskk... ik wist niet dat ik het had
Ik neem dat ook aan. Ik heb nog een andere SE en daar staan dezelfde thema's op. Maar hiervoor geldt: helemaal zeker weten doe ik het niet, want ik ken de thema's van de 800 niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:23 schreef rooie60 het volgende:
En ik neem aan dat de thema's van de W800/W800i ook op de W550i passen?gezien de resolutie en zelfde scherm en kleuren??? sorry voor 2 posts onder elkaar![]()
Ik heb alleen thema's van de K700,S700, en omdat ik volgende maand de W550i ga halen wilde ik dat ff weten of de W800 themas ook toepasbaar zij op de W550i,maar ik probeer het wel uit,thnxquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik neem dat ook aan. Ik heb nog een andere SE en daar staan dezelfde thema's op. Maar hiervoor geldt: helemaal zeker weten doe ik het niet, want ik ken de thema's van de 800 niet.
Ik heb:
- Breakbeat
- BlubPulse
- Shineline
Komen die je bekend voor?
Je hebt wellicht helemaal gelijk. Ik weet in elk geval dat ik het de volgende keer anders ga doen. Dit keer gewoon dikke pech; het zij zo!quote:Op dinsdag 1 november 2005 03:11 schreef Catch22- het volgende:
ik denk dat als je hem eerst een weekje op de verwarming had laten liggen hij meer kans van leven had gehad.
Door een beetje fohnen blijft er nog wel vocht in dat ding zitten. Als je hem dan aanzet krijg je sluiting..
ik ook nietquote:Op zondag 21 mei 2006 07:42 schreef Catch22- het volgende:
ik heb geen idee
Ik...quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:45 schreef nathalie1985 het volgende:
hoe zit dat met dat draai mechanisme?
Went dat snel aan? Want ik ben bang dat ik er zo snel op uit gekeken ben....
dat het gewoon irritant is ....
wie heeft ervaring?
????????????????????????????quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik...
Zwemmen kan ie niet. En hoe zit wat met het draaimechanisme??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |