Volgens de gebruiksaanwijzing ongeveer 2,5 uur, maar na anderhalf uur was ie volgens eigen zeggen volquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:22 schreef Geqxon het volgende:
Hoelang moet hij nog opladen?
En daarna op zijn minst gebruikerservaringen he
Belcompanyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Waar heb je hem gekocht ElisaB?
Verkopen ze ook nieuwe frontjes?quote:
En nou doet ie het weer niet meerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:57 schreef ElisaB het volgende:
Na wat sputteren, deed ie het anderhalf uur later weer gewoon
Nee, tuluk nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Verzekering erbij genomen?
Owkee... pech voor me dus, want het was zowel val-, stoot- als waterschadequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef TimmyAsd het volgende:
Verzekeringen zijn er voor val/stoot/waterschade en diefstal uit woning met sporen van braak + aangifte hiervan.
Ik heb alleen dát eraf gehaald wat er normaalgesproken af kan: achterklepje, batterij eruit, simkaart eruit, opengeklapt en op een doekje op de lauwe verwarming gelegd, Hielp niet dusquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef Remzz het volgende:
Je hebt denk ik al dat hele ding uit elkaar gehaalt en op de vermaring gelegt he, dat wil nog wel eens werken.
Niet aan gedacht om er zelf om te vragen. En had hij het gevraagd, dan had ik vermoedelijk - eerlijk is braaf - gezegd dat dat niet hoefde.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |