quote:De W550i Walkman™ is een mobiele telefoon voor muziekliefhebbers. Dit toestel heeft een FM-radio, een geavanceerde digitale muziekspeler en alles wat je maar nodig hebt om te genieten van muziek onderweg. De set bevat software voor het rippen van cd's waarmee je je telefoon kunt voorzien van je favoriete muziek. Je hoeft nummers alleen maar te slepen en neer te zetten met Disc2Phone™. De draaibare W550i heeft een kleurendisplay van 4,6 cm dat optimaal geschikt is voor het bekijken van videoclips en het spelen van snelle 3D-games waarvan je dankzij de speciale gameknoppen kunt genieten terwijl je onderweg bent. Voor het vastleggen van acties heeft de W550i een indrukwekkende camera van 1,3 megapixels met digitale-cameramenu en de optie om videoclips op te nemen.
Display
176x220 pixel
LCD, 262K kleuren
Geluid
Polyfonisch geluid van 40 tonen
Geheugen
256MB
Netwerken
GSM 1800
GSM 1900
GSM 900
Beschikbare kleuren
Universe Blue
Orchid White
Vibrant Orange
Afmetingen
93 x 46.5 x 22.5 mm
3.6 x 1.8 x .9 inch

Dat is omdat dit een "Walkman phone" is, en geen "Camera phone"quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
waarom gaan ze nou weer die camera minder maken naar mate het model nieuwer word? dan gaan mensen toch eerder voor een ouder model?

de w800i is ook een walkman phone en daar zit ook een 2 mp camera inquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is omdat dit een "Walkman phone" is, en geen "Camera phone"

Tussen de ¤305,- en ¤323,78quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:02 schreef Remzz het volgende:
Wat is de losprijs ongeveer?
Ik vind hem er namelijk echt supergoed uitzien, alleen jammer van die 1,3 MP camera i.p.v 2 megapixels...

Omdat dit model sowieso een "minder" model is dan de w800i. Zo heeft deze ook geen uitbreidbaar geheugen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
waarom gaan ze nou weer die camera minder maken naar mate het model nieuwer word? dan gaan mensen toch eerder voor een ouder model?
Klopt. Het is alleen wel zo datquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:49 schreef Steve-O het volgende:
Dit is net zoiets als k750i->w800i maar dan s600i->w550i
Hardwarematig gelijk aan de s600i alleen andere firmware en een ander frontje .

Inderdaad jammer. Deze heeft slechts 256MB en daar moet je het mee doen. Wat dat betreft kun je véél beter voor de w800i gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:01 schreef dady het volgende:
Geen uitbreidbaar geheugen? Jammer.

Maargoed, ik denk dan ook dat de W550i hier naar geprijsd isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad jammer. Deze heeft slechts 256MB en daar moet je het mee doen. Wat dat betreft kun je véél beter voor de w800i gaan.

Precies!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:17 schreef Geqxon het volgende:
Maargoed, ik denk dan ook dat de W550i hier naar geprijsd is

Yup. verschil is iets van 100 euro..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maargoed, ik denk dan ook dat de W550i hier naar geprijsd is

W550i:quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Yup. verschil is iets van 100 euro..

Belcompany al geprobeerd? Wij hebben hem namwelijk nog wel..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:28 schreef ElisaB het volgende:
Vandaag een rondje winkels gemaakt, maar nog niet te krijgen

Shops @ PriceWatch.infoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:28 schreef ElisaB het volgende:
Vandaag een rondje winkels gemaakt, maar nog niet te krijgen

Nope, die zat niet in de route.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Belcompany al geprobeerd? Wij hebben hem namwelijk nog wel..

Stom dat ik daar zelf niet aan denkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik niet, maar ik raad je aan even de Shopsurvey van Tweakers.net over deze shops door te lezen.

Volgens de gebruiksaanwijzing ongeveer 2,5 uur, maar na anderhalf uur was ie volgens eigen zeggen volquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:22 schreef Geqxon het volgende:
Hoelang moet hij nog opladen?
En daarna op zijn minst gebruikerservaringen he
Belcompanyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Waar heb je hem gekocht ElisaB?

Verkopen ze ook nieuwe frontjes?quote:

En nou doet ie het weer niet meerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:57 schreef ElisaB het volgende:
Na wat sputteren, deed ie het anderhalf uur later weer gewoon

Nee, tuluk nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Verzekering erbij genomen?

Owkee... pech voor me dus, want het was zowel val-, stoot- als waterschadequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef TimmyAsd het volgende:
Verzekeringen zijn er voor val/stoot/waterschade en diefstal uit woning met sporen van braak + aangifte hiervan.

Ik heb alleen dát eraf gehaald wat er normaalgesproken af kan: achterklepje, batterij eruit, simkaart eruit, opengeklapt en op een doekje op de lauwe verwarming gelegd, Hielp niet dusquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef Remzz het volgende:
Je hebt denk ik al dat hele ding uit elkaar gehaalt en op de vermaring gelegt he, dat wil nog wel eens werken.

Niet aan gedacht om er zelf om te vragen. En had hij het gevraagd, dan had ik vermoedelijk - eerlijk is braaf - gezegd dat dat niet hoefde.quote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |