abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:23:12 #103
66130 Erasmusch
easy easy
pi_37602305
Marcelino kan wel aardig wat trucjes met de bal.
pi_37603797
Hij zat in het voorfilmpje van "De Wedstrijden" met een voorzet achter het standbeen langs
  zondag 7 mei 2006 @ 15:57:10 #105
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37629856
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 14:23 schreef Erasmusch het volgende:
Marcelino kan wel aardig wat trucjes met de bal.
Het is ook een zeer aardige kerel, aldus die vriend van mij.

Vorige keer hadden ze pauze, gingen ze op het hoofdveld penalty's schieten, kwam Edgar ook meedoen enzo.

Wel een schuinsmarcheerder. Vriendin zit in Portugal met een kindje en hij maakt Breda onveilig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37739034
Het Olympisch Elftal kwam niet langs de amateurs gisteren. Sterker nog, die wonnen bijna:
quote:
Nederlands amateurelftal dicht bij een stunt

11 mei
Het Nederlands amateurelftal was woensdagavond dichtbij een stunt in de oefenwedstrijd tegen een zeer matig spelend olympisch elftal. Op het veld van de gerenommeerde zondaghoofdklasser De Treffers leidde de formatie van bondscoach Marco Bout één minuut voor het verstrijken van de reguliere speeltijd verdiend met 2-1. Uit een door scheidsrechter Mario Diks lichtzinnig gegeven vrije trap scoorde het olympisch elftal - dat wordt getraind door Wim van Zwam - via MVV-middenvelder Joas Siahaya de gelijkmaker.

Van Zwam kon onder meer een beroep doen op spelers als Gianni Zuiverloon en Dustley Mulder (beide actief voor RKC), Rick Kruys (FC Utrecht), Jeffrey Sarpong (Ajax) en Eljero Elia (ADO Den Haag). Van krachtsverschil tussen de profs en de amateurs was gedurende negentig minuten geen sprake. De beste kansen waren zelfs voor het Nederlands amateurteam, dat in de eerste doorgang wel op achterstand kwam (ADO Den Haag-aanvaller Eljero Elia nam in buitenspelpositie de openingstreffer voor zijn rekening). De blonde vleugelspits Hein Hulshof (Quick '20) bracht de stand echter weer in evenwicht en dat was niet meer dan gerechtigheid.

Bout had zijn elftal opdracht gegeven om compact te spelen en weinig ruimte weg te geven: "Het olympisch team is natuurlijk veel sterker, daarom leek het ons verstandig om in verdedigend opzicht een blok neer te zetten en van daaruit ons balvaste aanspeelpunt Kevin Vink (Excelsior Maassluis) aan te spelen. De jongens zijn daar uitstekend in geslaagd. Vergeet niet dat de meeste spelers van het olympisch gemiddeld acht keer per week trainen en de spelers van ons team drie keer. Door een buitenspelgoal en een wel heel erg gemakkelijk gegeven vrije trap komen ze aan de doelpunten. Ik ben van mening dat we een prima resultaat behaald hebben. Mijn collega Aart Korenhoff en ik hebben overigens in de afgelopen jaren veertien spelers uit de huidige selectie van het olympisch team in verschillende elftallen onder onze hoede gehad. We kenden de tegenstander dus van haver tot gort. Omdat een aantal spelers gelet op hun leeftijd niet meer speelgerechtigd is voor het amateurteam en enkele andere jongens de stap naar het betaald voetbal maken, zal de selectie in het nieuwe seizoen flink worden gewijzigd. In het najaar - op een nog nader te bepalen datum - staat de oefeninterland tegen Engeland (thuis) op het programma."

Spelers als onder meer keeper Stefan Toonen (DOVO), Argon-verdediger Wilco Krimp (volgend seizoen actief voor de profs van FC Omniworld), Dustin Huisman (nu nog Ajax-zaterdag, maar volgend seizoen Jong Ajax) en Jahrizino Valentijn (naar FC Utrecht) zullen dan geen deel meer uitmaken van het Nederlands amateurelftal. Dit geldt niet voor voor de naar DOTO vertrekkende aanvalsleider Kevin Vink, die voor de zoveelste keer een prima indruk achterliet en op schitterende wijze een vrije trap verzilverde waardoor zijn elftal in de tweede helft op voorsprong kwam (2-1).

Een van de meest opvallende spelers van het Nederlands amateurelftal is doorgaans de kleine spelbepaler Anton Jongsma (Harkemase Boys), die zich volgens de geruchten in de Friese pers zou mogen verheugen in de belangstelling van Gouden Gids-divisionist De Graafschap: "Ik heb dat ook al een paar keer gelezen, maar ik ben nog geen enkele keer benaderd door deze club. Hoewel ik het bij Harkemase Boys prima naar mijn zin heb, zou het fantastisch zijn als ik in het betaald voetbal mijn rentree zou kunnen maken. Ik ben afkomstig uit de jeugdopleiding van FC Groningen en heb nog gespeeld met jongens als Jordi Hoogstrate (Emmen) en Arnold Kruiswijk, die wel het eerste van FC Groningen hebben gehaald. Helaas heb ik zelf nooit een echte kans gehad. Ik ben nog een half jaar verhuurd aan Veendam en daarna ben ik naar Achilles '94 gegaan. Nu speel ik alweer twee seizoenen voor Harkemase Boys. Het zou een stunt zijn geweest als we van het olympisch team hadden gewonnen. De trainer had ons vooraf gewezen op de kwaliteiten van dit elftal, maar in het veld was hier niets van terug te vinden. De organisatie stond als een huis bij ons. Zelf heb ik het eerste half uur wel lekker gespeeld, daarna ging het helaas wat minder."

Invaller Sjoerd van der Waal (ASWH) was in de tweede helft op weg naar de 2-1, maar werd vastgehouden door Gianni Zuiverloon. Zoals gememoreerd bracht aanvalsleider Kevin Vink uit een vrije trap zijn team alsnog op voorsprong. Vorige week werd bekend dat de snelle spits Van der Waal, samen met zijn teamgenoot Alexander de Jong voor IJsselmeervogels zal gaan spelen: "Het was een hectische week. Uiteindelijk is het allemaal nog vrij snel rondgekomen. In een eerder stadium had ik toegezegd bij ASWH te zullen blijven. Bij belangstelling van een betaalde club kon ik hier nog onderuit. Maar ja, IJsselmeervogels is toch weer een stapje hoger en als je een dergelijke kans krijgt moet je hem altijd pakken. Vorig seizoen viel ik bij ASWH door al die prijzen met mijn neus in de boter. Het zou geweldig zijn om bij IJsselmeervogels dit soort successen te kunnen continueren. Ik heb dit seizoen in het gros van de wedstrijden in de basis gestaan bij ASWH en besef als geen ander dat de concurrentie bij mijn nieuwe club groot zal zijn. Maar dat maakt je juist scherp. Ik kan zowel als linkerspits en als centrumspits fungeren. De meeste mensen bij de club gunnen me de overstap. Ook vanuit de spelersgroep heb ik louter positieve reacties ontvangen," besluit de linksbenige aanvaller.

Olympisch elftal - Nederlands amateurelftal 2-2 (1-1)

Doelpunten: Eljero Elia 1-0, Hein Hulshof 1-1, Kevin Vink 1-2, Joas Siahaya 2-2. Scheidsrechter: Mario Diks.

Toeschouwers: 250.

Olympisch team:

Job Bulters (AZ, 46. Tim Krul (Newcastle United)), Jeffrey Sarpong (Ajax), Dustley Mulder (RKC, 46. Ryan Donk (RKC)), Gianni Zuiverloon (RKC), Royston Drenthe (Feyenoord), Joas Siahaya (MVV), Otman Bakkal (FC Eindhoven, 73. Prince Rajcomar (FC Den Bosch)), Rick Kruys (FC Utrecht, 68. Kees Luyckx (AZ)), Roy Beerens (PSV), Tim Janssen (FC Eindhoven, 46. Jermaine Lens (AZ)), Eljero Elia (FC Den Haag).

Nederlands amateurelftal:

Stefan Toonen (DOVO, 46. Gerben Jan Ruizendaal (IJsselmeervogels)), Jahrizino Valentijn (Haaglandia, 46. Rydell Tuinfort (ADO '20)), Djimmie van Putten (59. Frank Korpershoek (DWV)), Dustin Huisman (Ajax), Wilco Krimp (Argon), Taner Ozbek (Elinkwijk, 59. Wouter van Hoof (GVVV)), Anton Jongsma (Harkemase Boys), Stefan van Dam (ASWH, 59. Raymond Bolt (Be Quick 1887)), Bram van Polen (VVOG), Kevin Vink (Excelsior Maassluis), Hein Hulshof (Quick '20, 46. Sjoerd van der Waal (ASWH)).
Wel grappig dat Sjoerd zegt dat iedereen zo positief was. Ik weet wel waarom de reacties nog redelijk meevielen......

Hier is hij trouwens in actie, tegen Zuiverloon en Krul:

www.thuisuiteten.nl
pi_37739358
De genomineerden voor de Rinus Michels award zijn trouwens bekend gemaakt. Op vrijdag 26 mei zal bekendgemaakt worden wie Trainer van het Jaar is. Dit gebeurt in Tilburg.

Genomineerden:

PROFCOACHES

Guus Hiddink (PSV)
Ron Jans (FC Groningen)
Louis van Gaal (AZ)
Erwin Koeman (Feyenoord)

AMATEURCOACHES

Paul Krabbe (SC Enschede)
Jack van den Berg (ASWH)
Constantijn Schouten (Hollandia)

Verder wordt er ook een prijs uitgereikt voor de beste jeugdopleiding. Genomineerd zijn:

PROFVOETBAL

Ajax
AZ
FC Twente / Heracles

AMATEURVOETBAL

AFC
DVS '33
Excelsior '31
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:34:43 #108
131561 Nega
AFC AJAX
pi_37739821
Ajax heeft al jaren de beste jeugdopleiding.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:54:48 #109
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37740417
Die van AZ is de laatste tijd ook wel goed... Ik mis echter Vitesse hier. Die vind ik beter dan die van Twente
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_37740530
Ron Jans, Jack van den Berg, Ajax en Excelsior '31 dienen te winnen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:14:48 #111
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_37743974
Heb bij die 2e nog sterkere twijfels dan bij de 3e MM
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_37744708
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:54 schreef deejaylethal het volgende:
Die van AZ is de laatste tijd ook wel goed... Ik mis echter Vitesse hier. Die vind ik beter dan die van Twente
Volgens mij had Twente laatst 8 jongens uit eigen jeugd in t veld staan.
Ik mis Feyenoord, hadden die vorig jaar niet gewonnen?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:02:52 #113
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37757012
quote:
UOW'02 kampioen na tumultueus belissingsduel
UOW'02 heeft de beslissingswedstrijd in Geleen om het kampioenschap in de 3e klasse A met 3-2 gewonnen.

De ploeg had een verlenging nodig om Caberg te verslaan, in een wedstrijd waarin zowel binnen de lijnen (10x geel, 1x rood) als buiten de lijnen vanalles gebeurde. Na de discutabele gelijkmaker van UOW, de bal had volgens de assistent-scheidsrechter de doellijn gepasseerd, sloeg vlak voor tijd de vlam in de pan. Er ontstonden opstootjes onder de 1500 bezoekers en er werden bierglazen op het veld gegooid.

De scheidsrechter legde de wedstrijd 25 minuten stil. Pas toen enkele politiepatrouilles waren opgetrommeld en op last van de politie geen alcohol meer werd geschonken, werd het duel hervat. In de verlenging scoorde UOW en gaf het de voorsprong niet meer weg. Na het laatse fluitsignaal bleef het verder rustig.

Bron: L1
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 mei 2006 @ 12:29:16 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37757645
in het altijd gezellige Limburg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:29:49 #115
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37759246
Ron Jans moet inderdaad winnen
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_37764909
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:14 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Heb bij die 2e nog sterkere twijfels dan bij de 3e MM
Als Jack niet wint, kunnen ze die verkiezing wel afschaffen gezien de andere genomineerden.

Overigens was volgens Sjoerd het Olympisch elftal erg matig. Toch opmerkelijk, liepen gewaardeerde eredivisiespelers tussen die niet van amateurs kunnen winnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_37825150
quote:
Gouden Gids Divisie wordt Jupiler League

14/5/2006 20:34

Niet alleen de Eerste Klasse in België, maar ook de Eerste Divisie in Nederland gaat volgend seizoen door het leven als Jupiler League.

Het Belgische biermerk heeft zich voor drie jaar verbonden aan de Eerste Divisie. 'Omdat voetbal goed past bij het stoere, mannelijke Jupiler dat staat voor competitie, kracht en gezelligheid is sponsoring van de Eerste Divisie voor ons interessant', zegt Manisha Thakker, marketing directeur van InBev Nederland.

Ook de Coöperatie Eerste Divisie (CED) is bij monde van voorzitter Frans Derks in z'n nopjes met de nieuwe naamgever. 'Wij zijn bijzonder verheugd dat wij met Jupiler een meer dan volwaardige opvolger voor de Gouden Gids hebben gevonden. Het is een partner die een actieve bijdrage gaat leveren om de voetballiefhebber voor onze divisie te interesseren en daarmee onze stadions nog voller te krijgen.'
Van VI.nl

Qua niveau vergelijkbaar, dus passende naam.
pi_37825180
Lekker biertje
  Trouwste user 2022 zondag 14 mei 2006 @ 21:48:10 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_37827414
Shevchenko vrijwel zeker naar Chelsea. Zat zelfs op de bank van Milan vanmiddag.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37829015
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:48 schreef tong80 het volgende:
Shevchenko vrijwel zeker naar Chelsea. Zat zelfs op de bank van Milan vanmiddag.

Sterker nog: Hij zat op de tribune.
  Trouwste user 2022 zondag 14 mei 2006 @ 23:57:19 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_37832855
Dat bedoelde ik

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37832919
Ja, hallo. Hij is geblesseerd. Niet gek dat hij op de tribune zit dan.

Maar hij zal wel naar die roebelsclub gaan. Bah.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:48:30 #123
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_38134417
quote:
Persbericht: Frans Körver nieuwe trainer eerste elftal

Fortuna Sittard heeft, wegens een verschil van inzicht over de uitvoering van het technische beleid, besloten om Rob Hutting niet per 1 juni 2006 als trainer/coach in dienst te nemen. Met onmiddellijke ingang zal Frans Körver, naast zijn functie als Hoofd Technische Zaken, als trainer/coach fungeren.
Hij was nog niet eens begonnen bij Fortuna
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:53:03 #124
66130 Erasmusch
easy easy
pi_38156962
quote:
Vieira gassed in robbery

Juventus star Patrick Vieira and his family were gassed by thieves during a carefully planned robbery on their luxury villa at the weekend.

It’s understood that the intruders contaminated the air conditioning system at their Cannes home on the French Riviera.

As a result, the midfielder, his wife Cheryl and daughter Cheries were knocked unconscious until they awoke the next morning.

Reports suggest that the raiders stole personal belongings before fleeing with the Frenchman’s £40,000 Mercedes ML500.

The vehicle was later found abandoned in Nice on Tuesday.

The 29-year-old has reported the incident to police who are investigating the matter.

Vieira, who has just won the Scudetto in his first season at Juve, has now joined up with the French squad ahead of the World Cup Finals.
Het moet allemaal niet gekker worden. Seedorf al thuis overvallen, Becks z'n auto 3 keer in een jaar tijd gestolen en nu weer zoiets, lijkt me vrij beangstigend allemaal....keerzijde van geld en roem.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_38241605
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:19 schreef methodmich het volgende:
De genomineerden voor de Rinus Michels award zijn trouwens bekend gemaakt. Op vrijdag 26 mei zal bekendgemaakt worden wie Trainer van het Jaar is. Dit gebeurt in Tilburg.

Genomineerden:

PROFCOACHES

Guus Hiddink (PSV)
Ron Jans (FC Groningen)
Louis van Gaal (AZ)
Erwin Koeman (Feyenoord)

AMATEURCOACHES

Paul Krabbe (SC Enschede)
Jack van den Berg (ASWH)
Constantijn Schouten (Hollandia)

Verder wordt er ook een prijs uitgereikt voor de beste jeugdopleiding. Genomineerd zijn:

PROFVOETBAL

Ajax
AZ
FC Twente / Heracles

AMATEURVOETBAL

AFC
DVS '33
Excelsior '31
En de winnaars zijn Guus Hiddink als beste trainer van de profs, Jack van den Berg als beste trainer van de amateurs en Ajax wint de jeugdopleiding profs. Amateurs weet ik niet.

Jack winst, hoe terecht kan een prijs zijn!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:28:20 #127
66130 Erasmusch
easy easy
pi_38246549
quote:
Newcastle United footballer Kieron Dyer has been arrested on suspicion of indecent exposure.
The allegation centres on the player's stay at the Swallow Nelson Hotel in Norwich, Norfolk, in April this year.

It follows a complaint from a female member of staff. The player, 27, has been released on bail while Norfolk Police inquiries continue.

He moved to Newcastle from Ipswich for £6m in 1999 and has made a total of 28 internatioal appearances.

In a statement, Norfolk Police said: "A 27-year-old man was arrested yesterday (24 May) morning on suspicion of indecent exposure. He was released on police bail pending further enquiries.

"The arrest relates to an incident at a premises in Prince of Wales Road in Norwich on 30 April."
pi_38510572
Altijd gezellig, futsal.
quote:
De finale gisterenavond om de Nederlandse titel bij het zaalvoetbal is uitgelopen op een massale kloppartij. In sporthal de Waardergolf in Heerhugowaard streden het lokale FC Marlène en Malabata uit Breda om de landstitel in de Nederlandse futsal competitie. De eerste wedstrijd was geëindigd in een 5-3 winst voor het 'topmocro'team uit Breda.

Gisteren was de stand na de reguliere speeltijd 6-4 voor de Heerhugowaarders. Daarom moest er verlengd worden. Vijftien seconden voordat de tweede verlenging voorbij zou zijn, met een 8-4 stand op het scorebord, sloegen bij Mourad Boukhari van Malabata de stoppen door toen Ruben van Veen van Marlène de bal hoog ging houden. Boukhari schopte hem met een karatetrap naar de grond. Namens FC Marlène reageerde speler Jordy Wezel hierop, door zich eveneens als karateka te manifesteren. Daarop mengde een groot deel van het publiek zich in de vechtpartij. Een flinke politiemacht moest de vechtenden uiteindelijk uit elkaar halen.

Na een half uur konden de resterende seconden worden uitgespeeld, waarna FC Marlène kon worden gehuldigd tot kampioen van Nederland.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 3 juni 2006 @ 20:09:37 #129
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_38511498
he MM, dr klopt geen kut vak dit hele verhaal (staat ook op FP toch?).. Zie mn reactie daar, geen zin om het weer helemaal te gaan posten wat er wél gebeurd is. Wat hier staat is gewoon bullshit.

Nou vooruit, even in het kort:
Boukhari deelde geen karatetrap uit, El Allouchi schopte die gozer die ging jongleren (ook lekker slim trouwens). Van Veen heetie. Van Veen nam wraak door Boukhari te schoppen, samen met Tjaden. Daarop ging Boukhari Van Veen weer te lijf. Toen kwam de domste kneus van het stel, Jordy Wezel, invliegen en die vloerde Boukhari met een karatetrap, en TOEN liep het uit de hand. Boukhari is een held voor veel gasten, dus die kwamen voor hem op. Dat iedereen het veld betrad is NIET goed te praten.

ZO is het gegaan en NIET anders, die sukkels van RTVNH hebben niet eens alles vastgelegd. Knoesten. Verder was 80% van die etters op het veld geen Malabata-fan. Ze kwamen gewoon klieren, de boel opnaaien, je kent het wel. De echte Malabatafans, oa die met de bus waren, zaten helemaal bovenin de zaal, die konden het vel dniet eens bereiken binnen 1 minuut, dus ga maar na.
pi_38511551
Okee, dank voor de verduidelijking!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 3 juni 2006 @ 20:15:27 #131
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_38511656
Ik kan het niemand kwalijk nemen dat men dat bericht voor waar aanneemt, aangezien de beelden van RTVNH ermee stroken, maar er ging echt een hoop aan vooraf, wat niemand gezien heeft!

Op een gegeven moment kreeg Malabata een intrap, werd die speler die hem nam gehaakt door een supporter! En niemand deed iets, zelfs geen steward, terwijl er zo'n Dik Trom in een geel polotje 1 meter vandaan stond! Ongelooflijk. 20 minuten later was er weer iets, toen met Malabata-fans, en toen ging hij ineens de grote jongen uithangen, maar tegen zijn eigen mensen durfde die papzak niks.

Zo frustrerend! Om maar te zwijgen over die strafschop en rood voor Didi waarvan zelfs Marlene-fans zeiden dat er niks aan de hand was. Dat was bij een stand van 5-4, waarbij Malabata kampioen zou zijn geweest!!
  zondag 4 juni 2006 @ 00:48:58 #132
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_38519087
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:09 schreef Omnifacer het volgende:
he MM, dr klopt geen kut vak dit hele verhaal (staat ook op FP toch?).. Zie mn reactie daar, geen zin om het weer helemaal te gaan posten wat er wél gebeurd is. Wat hier staat is gewoon bullshit.

Nou vooruit, even in het kort:
Boukhari deelde geen karatetrap uit, El Allouchi schopte die gozer die ging jongleren (ook lekker slim trouwens). Van Veen heetie. Van Veen nam wraak door Boukhari te schoppen, samen met Tjaden. Daarop ging Boukhari Van Veen weer te lijf. Toen kwam de domste kneus van het stel, Jordy Wezel, invliegen en die vloerde Boukhari met een karatetrap, en TOEN liep het uit de hand. Boukhari is een held voor veel gasten, dus die kwamen voor hem op. Dat iedereen het veld betrad is NIET goed te praten.

ZO is het gegaan en NIET anders, die sukkels van RTVNH hebben niet eens alles vastgelegd. Knoesten. Verder was 80% van die etters op het veld geen Malabata-fan. Ze kwamen gewoon klieren, de boel opnaaien, je kent het wel. De echte Malabatafans, oa die met de bus waren, zaten helemaal bovenin de zaal, die konden het vel dniet eens bereiken binnen 1 minuut, dus ga maar na.
boukahri is
  zondag 4 juni 2006 @ 03:20:15 #134
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_38521452
ik moet eerlijk zeggen: ik zit er naast wat Boukhari betreft. Ik dacht écht dat ik gezien had dat hij eerst schoppen kreeg, en daarna reageerde. Ik zeg helemaal niks meer, ik schaam me voor zijn gedrag en hoop dat het voor Malabata niet het einde betekent, zie WestStars.

Beelden van RTL lieten zien dat er niks gebeurde met Bouka.

De rest wat ik heb gezegd blijft staan.
  zondag 4 juni 2006 @ 04:05:07 #135
108367 Gallorini
über alles..
pi_38521728
Haha, prachtig om te zien hoe die Boukhari een rotschop in zn zei krijgt.

Hopen dat die debiel voorlopig het veld niet meer op mag.
Hoi mam..
  zondag 4 juni 2006 @ 19:48:23 #136
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_38537693
Hoop jij hetzelfde voor die gozer van Marlene?
  zondag 4 juni 2006 @ 19:55:51 #137
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_38537913
quote:
Op zondag 4 juni 2006 19:48 schreef Omnifacer het volgende:
Hoop jij hetzelfde voor die gozer van Marlene?
Neuh.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_38631497

Jiul 3 : 0 Rapid (Roemeense competitie)
Die wedstrijd is gestaakt bij een 1-0 stand, aangezien Rapid 5 rode kaarten had gehad...
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_38632317
1-o spelen tegen 7 man
  zondag 25 juni 2006 @ 19:06:43 #140
66130 Erasmusch
easy easy
pi_39215950
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:26 schreef Erasmusch het volgende:
1-o spelen tegen 7 man
Het is weliswaar het zevende amtaeurniveau van Nederland, maar daarin speelde wij met 6 man (de rest kwam niet opdagen) 3-18. Dat noem ik gebruik maken van de ruimte
  zondag 25 juni 2006 @ 19:09:11 #142
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_39215953
Die reactie van Boro is natuurlijk het leukst.

You were of course the outstanding candidate ..

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:26:44 #143
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39972676
quote:
Chinees avontuur eindigt in drama voor Bangoura

De voetballoopbaan van Ousmane Bangoura is zo goed als over. De Guinees is het zicht in zijn rechteroog verloren nadat hij in een Chinese competitiewedstrijd een trap tegen zijn hoofd kreeg.

De laatste diagnose dat Bangoura blind is aan een oog, is het sluitstuk van een dramatisch Chinees avontuur. De 26-jarige middenvelder stapte in april van dit jaar van het Belgische Charleroi over naar Shenyang Ginde. Drie maanden later is hij getekend voor het leven.

In een competitieduel met Qingdao Zhongneng werd Bangoura tegen het hoofd getrapt door Lu Gang. De international van Guinee onderging sindsdien twee oogoperaties. De doktoren konden echter niet voorkomen dat hij nooit meer met zijn rechteroog kan zien.

De familie van Bangoura overweegt een rechtzaak aan spannen tegen Lu Gang ter compensatie van het feit dat hij zijn carrière zeer waarschijnlijk moet beëindigen. Gang zelf zit enorm met de situatie. 'Ik zou hem een miljoen keer sorry willen zeggen. Ik durf hem niet te vragen om me te vergeven, want ik kan het eerste plaats mezelf niet eens vergeven', aldus Gang tegen het persbureau Xinhua.

Tijdens de laatste editie van de Afrika Cup was Bangoura nog een van de opvallendste spelers aan de zijde van Guinee. In drie wedstrijden scoorde hij twee keer.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:28:49 #144
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39972755
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:54 schreef deejaylethal het volgende:
haha kom op hej.

Bij ons spelen 8 jongens van eigen jeugd in het eerste team. Hoeveel bij Vitesse?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_39973418
Pauleta is gestopt als Portugees international, zodat ze een nieuwe spits moeten zoeken. Binnenkort zal ook Liédson tot de mogelijkheden horen, want de Braziliaanse spits van Sporting heeft een Portugees paspoort aangevraagd.
www.thuisuiteten.nl
pi_39985233
Ah, ze doen mee voor de populariteitsprijs
pi_39985371
Die hebben ze al ontvangen van de FIFA, dus er moet nog meer spektakel komen om voor prolongatie in aanmerking te komen.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 juli 2006 @ 20:06:00 #148
153479 Waris3
Dikke Man
pi_39985781
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Ziek faja... O_o Heb je ooit gehoord van een voetballer die half blind werd?
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_39985894
Ja, Boere
pi_39987888
Met 50 posts per pagina en 148 in het topic blijft pagina 3 bij mij helemaal leeg Kom direct op het 'snel reagere' veld. vaaaaaaaaaaag
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 19 juli 2006 @ 21:22:32 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39988192
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:12 schreef DIGGER het volgende:
Met 50 posts per pagina en 148 in het topic blijft pagina 3 bij mij helemaal leeg Kom direct op het 'snel reagere' veld. vaaaaaaaaaaag
Stel dan ook in (in "Opties") dat je maximaal 400 berichten per pagina wilt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40011158
Bij Emmen een naamswijziging van een speler.

Christy Janga heet per komend seizoen Christy Bonevacia. Zijn biologische vader schijnt zich weer gemeld te hebben en dus neemt hij die naam aan.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:45:14 #153
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_40022009
Humor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')