Hij stond altijd al bekend om zijn bescheidenheid.quote:'Pi-Air' wil afscheidsfeest in Ahoy'
'Pi-Air' wil afscheidsfeest in Ahoy'
Foto: Orangepictures
28 oktober 2006, 13:11
Door: Edzard van Eeckhout
Pierre van Hooijdonk wil een groots afscheidsfeest. De aanvaller, die na dit seizoen zijn voetbalcarrière beëindigd, wil graag een feest vieren in Ahoy’ in Rotterdam. Van Hooijdonk is aan het bekijken of hij het gebouw kan afhuren voor zijn fuif.
Pi-Air wil van allerlei mensen uit de voetbalwereld uitnodigen voor zijn feest. Wanneer het feest zal gaan plaatsvinden is niet bekend.
quote:Een huwelijkscontract om zijn voetbalcontract niet te verliezen. Die opmerkelijke opdracht heeft het 19-jarige Bulgaarse talent Ivelin Popov van zijn club Litex Lovetsj gekregen. Het bestuur hoopt dat de jeugdige spits als getrouwd man minder vaak uit de band springt.
Popov is in Bulgarije bekend en berucht om zijn temperamentvolle gedrag, zowel binnen als buiten het veld. Steeds weer wordt de playboy met andere vriendinnen in het Bulgaarse uitgaansleven gesignaleerd. De smaakmaker van Jong Bulgarije maakte vrijdag nog een obsceen gebaar naar zijn eigen fans nadat hij in de wedstrijd tegen Rodopa Smolian (2-1) een doelpunt had gemaakt.
"Ik accepteer het standpunt van de club en ik beloof dat ik snel in het huwelijksbootje stap'', liet Popov weten. "Ik weet dat ik een heel slechte jongen ben. Het is daarom logisch dat de club wil dat ik ga trouwen. Bij Litex kennen ze mijn opvliegende gedrag heel goed. Als je getrouwd bent, is het makkelijker om je volledig op voetbal te concentreren."
Popov: "Voor mijn twintigste verjaardag ben ik getrouwd. Ik heb nu een heel leuke en slimme vriendin. Zij is de vrouw van mijn leven. Met haar kan ik tot rust komen en wil ik oud worden."
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:30 schreef Radegast het volgende:
Ontslag bij Steaua door penisverlenging
BOEKAREST - Een medewerker van de Roemeense voetbalclub Steaua Boekarest is op staande voet ontslagen nadat hij operatief zijn geslachtsdeel had laten verlengen. Voorzitter Gigi Becali liet aan Spaanse media weten dit niet te toleren.
'We moeten de mens zo laten zoals God hem heeft geschapen. Dit gedrag kan ik niet toleren.' Becali staat bekend als strenggelovig. Hij heeft in zijn land al verschillende kerken laten bouwen.
quote:De echte grootverdieners van de Publieke Omroep
Consternatie alom in augustus: de Vara betaalde in 2005 zo'n 1,5 miljoen euro aan zeven tv-persoonlijkheden. Gemiddeld meer dan twee ton de man, daar moet Jan Peter Balkenende anderhalf jaar voor werken. Welnu, de salarissen van Jack Spijkerman, Paul de Leeuw, Astrid Joosten en Felix Meurders stellen niks voor vergeleken met de echte grootverdieners bij de Publieke Omroep. Dat zijn namelijks voetbalfanaten die om de week aanschuiven om over hun hobby te praten.
Entertainment Live wist de hand te leggen op een aantal contracten die de Publieke Omroep afsloot met analisten. Het blijkt dat Johan Cruijff niet minder dan 50.000 euro vangt voor elke wedstrijd die hij van commentaar voorziet. Dat gebeurt zo'n twintig keer per jaar, wat hem een bruto bedrag oplevert van 1 miljoen euro.
Naast Cruijff laat de NOS ook geregeld Youri Mulder en Guus Hiddink opdraven. Zij krijgen een veel minder royaal bedrag dan de levende legende Cruijff, maar strijken nog altijd enkele duizenden euro's per wedstrijd op. Youri doet het voor 2.500 euro, Hiddink vangt 8.000 euro, aldus Entertainment Live.
So much voor arbeidsrecht en de vakbond enzo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:30 schreef Radegast het volgende:
Ontslag bij Steaua door penisverlenging
BOEKAREST - Een medewerker van de Roemeense voetbalclub Steaua Boekarest is op staande voet ontslagen nadat hij operatief zijn geslachtsdeel had laten verlengen. Voorzitter Gigi Becali liet aan Spaanse media weten dit niet te toleren.
'We moeten de mens zo laten zoals God hem heeft geschapen. Dit gedrag kan ik niet toleren.' Becali staat bekend als strenggelovig. Hij heeft in zijn land al verschillende kerken laten bouwen.
Lekkere waakhond Andyquote:Op maandag 6 november 2006 14:27 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.newsoftheworld.co.uk/story_pages/news/news3.shtml
Whehe
En laat mijn helden van vroeger met rust verdommequote:Dino Zoff krijgt klappen bij overval
ROME - Dino Zoff heeft in de nacht van zondag op maandag in Rome klappen geïncasseerd toen hij en zijn vrouw werden overvallen. De oud-doelman van het Italiaanse voetbalelftal had kort na middernacht zijn auto geparkeerd, waarna hij en zijn echtgenote op weg naar huis door vier mannen werden overvallen.
Zoff, die in 1982 aanvoerder was toen Italië wereldkampioen werd, gaf zich niet zomaar gewonnen en ging de confrontatie aan. De overmacht was te groot, Zoff liep een blauw oog op en het echtpaar moest horloges, geld (ongeveer 1000 euro) en mobiele telefoons inleveren. De daders zijn spoorloos.
Ook dat stuk over zijn vriendin.quote:Mexico: dood gewaande Blanco sliep slechts
16/11/2006 15:20
Mexico was woensdag even in rep en roer. Cuauthemoc Blanco, 's lands enfant terrible en knuffelbeer, zou volgens de website esmas, dat deel uitmaakt van Televisa, zijn overleden als gevolg van een auto-ongeluk.
Het trieste nieuws verspreidde zich als een lopend vuurtje. Totdat bleek dat de vedette van América niets mankeerde en slechts thuis lag te slapen.
'Wij bieden Cuauthemoc Blanco, zijn familie en onze bezoekers onze excuses aan voor al deze geruchten', laat esmas weten. De makers van de website zeiden dat zij een tip hadden ontvangen over het ongeluk waarbij Blanco was gestorven en alvast een bericht klaar hadden gezet terwijl zij nader onderzoek deden naar het ongeluk. Dat bericht is per abuis op de site terechtgekomen.
Blanco's broer Angel vertelde aan de website Mediotiempo dat de familie zoiets dergelijks nog nooit was overkomen en zich rot was geschrokken. 'We hebben hem zelfs wakker gemaakt om te verzekeren dat hij oké was.'
Blanco is een populaire en veelbesproken voetballer in Mexico. Op het hoogtepunt van zijn carrière speelde hij als getructe aanvaller de pannen van het dak. Daarna werd hij publiek bezit toen zijn vriendin in Big Brother VIP vertelde bij hem weg te willen. Blanco won het hart van zijn liefje terug door een vliegtuig in te huren dat amoureuze teksten verspreidde boven het Big Brother-huis.
quote:'Braziliaan schiet met 212 kilometer per uur'
28/11/2006 19:19
De Braziliaan Ronny is in Portugal omgedoopt tot Homem-Bomba, wat vrij vertaald de man die bommen afschiet betekent. De linksback van Sporting Lissabon liet in het uitduel met Naval zien waar hij toe in staat is.
Ronny maakte het winnende doelpunt twee minuten voor tijd nadat hij een kwartier eerder was ingevallen. Van de rand van het strafschopgebied pegelde hij de bal uit een directe vrije trap in het doel (0-1).
De Portugese sportkrant Record liet zijn rekenmeesters los op de verwoestende uithaal van de twintigjarige Braziliaan en becijferde dat de bal minstens een snelheid van 222 kilometer per uur had behaald.
De berekening klopt overigens niet. Volgens Record was de afstand 16,5 meter en deed de bal er 0,28 seconden over om in het doel te belanden. De juiste snelheid is op basis van die cijfers 212 kilometer per uur, wat nog altijd onvoorstelbaar snel is.
Zeker als je nagaat dat Roberto Carlos en Ronald Koeman op hun best rond de 120 kilometer per uur kwamen. Ter vergelijking: PSV-kanon Alex kwam bij zijn rake vrije trap tegen Excelsior tot 110 k/u.
* Bekijk de goal van Ronny op YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=CNgohyRyh4Qquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die wil je niet tegen je hoofd aanhebben.
quote:In Serie A deze zondag al camera's op doellijn
29/11/2006 9 :17
Komende zondag wordt er in de Serie A al geëxperimenteerd met camera's die ter hoogte van de doellijn zijn gemonteerd.
Tijdens Udinese-Reggina zal op twintig meter hoogte boven elk van de vier hoekvlaggen een camera zijn gemonteerd, die de doellijn in de gaten houdt. De camera's staan in verbonding met een computer, die de beelden zal analyseren en zal bepalen of de bal de doellijn heeft gepasseerd, indien de scheidsrechter mocht twijfelen.
'Het gaat volautomatisch', verklaarde projectleider Arcangelo Distante aan Associated Press. 'Het systeem is niet afhankelijk van het menselijk oog en het is nauwkeuriger dan een microchip in een bal.'
De FIFA is al een tijdje aan het experimenteren met technologie, die moet helpen bepalen of al dan niet is gescoord. Een jaar geleden deed de bond een proef met een bal met microchip tijdens het WK voor spelers onder-17 in Peru. Die zogenoemde smartball bleek geen succes.
Het systeem dat tijdens Udinese-Reggina wordt getest zal volgens Distante ook komend jaar tijdens het komende WK onder-20 in Canada en WK onder-17 in Zuid-Korea worden uitgeprobeerd. En FIFA-voorzitter Sepp Blatter voorspelde al dat tijdens het WK voor clubteams in 2007 een zelfde soort technologie zal worden getest.
Blatter kan toch alleen maar klagenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef Dos37 het volgende:
Daar zal de FiFa niet blij mee zijn.
Tyfushondquote:Ernstig incident in amateurvoetbal
Geschreven door Jurre de Ruiter op maandag, 4 december om 00:43
Tijdens een voetbalwedstrijd tussen de amateurs van Zinkwegse Boys en Bolnes is een 33-jarige speler ernstig gewond geraakt. Het slachtoffer van Zinkwegse Boys had een conflict met een speler van Bolnes. Toen hij de scheidsrechter wou inlichten, sloegen bij de Bolnes-speler de stoppen door en deelde hij onder andere een kopstoot en een trap in het gezicht uit.
Het slachtoffer ligt momenteel met hoofdletsel in het ziekenhuis. Door de politie is bevestigd dat hij niet in levensgevaar verkeert, maar wel zijn schedel op meerdere plaatsen gebroken en gescheurd is. Ook zijn oogkassen en neus moesten eraan geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |