abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44110816
quote:
OUD-BEIJERLAND - Een 33-jarige man uit Oud-Beijerland is zaterdag ernstig gewond geraakt tijdens een voetbalwedstrijd in zijn woonplaats. Hij kreeg een kopstoot en een trap tegen zijn hoofd van een speler van de tegenpartij.

Het slachtoffer ligt met hoofdletsel in het ziekenhuis. De politie liet zondag weten dat de man buiten levensgevaar is.

Tijdens de wedstrijd tussen een voetbalelftal uit Oud-Beijerland en een elftal uit Bolnes, kwamen de twee voetballers in conflict.

Opstootje

De aanleiding zou liggen in een ander opstootje op het veld. Toen het slachtoffer hierover de scheidsrechter aansprak, werd hij door zijn tegenspeler ernstig mishandeld.

In het ziekenhuis bleek de schedel van de 33-jarige man op meerdere plaatsen gebroken en gescheurd. Ook zijn neus en beide oogkassen zijn gebroken.

Omstanders probeerden de dader vergeefs vast te houden in afwachting van de politie. Vooralsnog is de verdachte voortvluchtig.
Auw en wat zinloos weer
  zondag 3 december 2006 @ 19:15:19 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44110855
Ah fijn, zinloos geweld zeggen is weer in
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44110901
En de overige 21 spelers verlieten wel in gezonde staat het veld. Maar daar hoor je natuurlijk weer niemand over.
pi_44110961
voetbalniveau'tje
feest
pi_44110994
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:16 schreef knowall het volgende:
En de overige 21 spelers verlieten wel in gezonde staat het veld. Maar daar hoor je natuurlijk weer niemand over.

Gelukkig hebben ze die man toch zo opgepakt
pi_44111013
Zidane en zijn bewonderaars hebben rivieren van bloed aan hun gore rotpoten, dat stelletje bavianen!
pi_44111021
bolnes
  zondag 3 december 2006 @ 19:24:06 #8
146865 kweenieman
Ik ben altijd zwanger.
pi_44111074
Ghehe Bolnes weer hoor.
  zondag 3 december 2006 @ 19:25:33 #9
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_44111102
voetbal=paupersport
ik ben lief :)
pi_44111131
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:16 schreef knowall het volgende:
Ik weet et niet cker hoor, maar et is tog een andere speler geweest die et deed? Of lees ik nou extreem scheel? er staat: medespeler/......
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_44111238
Voetbal, het hedendaagse gladiatorgevecht waarbij opgekropte agressie los wordt gelaten Vrouwtje wilde vannacht niet? Schoppen. Auto kapoet? Elleboogje. Problemen met je baas? Natrappen.
pi_44111337
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:26 schreef leroytje het volgende:

[..]

Ik weet et niet cker hoor, maar et is tog een andere speler geweest die et deed? Of lees ik nou extreem scheel? er staat: medespeler/......
Praat eens normaal man
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_44111373
Ach ach ach, wat een leuke reacties hier weer van de heren van de lokale antivoetbal society. Wil u er misschien ook nog een koekje bij ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 3 december 2006 @ 19:37:54 #14
151582 A_L_N_F
pi_44111423
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:36 schreef Hathor het volgende:
Ach ach ach, wat een leuke reacties hier weer van de heren van de lokale antivoetbal society. Wil u er misschien ook nog een koekje bij ?
het is nu eenmaal zo hoe lager het niveau hoe grote de voetbalfan en hoe asocialer.

voetbal is de enigste sport met zoveel tuig en zoveel vechtpartijen.
pi_44111569
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:37 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

het is nu eenmaal zo hoe lager het niveau hoe grote de voetbalfan en hoe asocialer.

voetbal is de enigste sport met zoveel tuig en zoveel vechtpartijen.
En al die mensen bij het boksen dan ? Die zitten bijna klaar te komen als als er bloed vloeit. Hoe meer pijn, hoe meer vreugd, lijkt het daar wel. En ben je misschien wel eens bij een ijshockeywedstrijd geweest ? Daar is het niet alleen het publiek dat wel eens lekker gaat lopen raggen, maar daar zijn de spelers diegene die de toon zetten.
pi_44111590
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

En al die mensen bij het boksen dan ? Die zitten bijna klaar te komen als als er bloed vloeit. Hoe meer pijn, hoe meer vreugd, lijkt het daar wel. En ben je misschien wel eens bij een ijshockeywedstrijd geweest ? Daar is het niet alleen het publiek dat wel eens lekker gaat lopen raggen, maar daar zijn de spelers diegene die de toon zetten.
Iedere sport heeft zo wel iets, maar voetbal steekt overal VER bovenuit
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zondag 3 december 2006 @ 19:45:38 #17
52513 whosvegas
The Trickster
pi_44111620
Het is en blijft een sport voor en door paupers
Dat wordt keer op keer bevestigt
Are you nuts??
pi_44111816
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:45 schreef whosvegas het volgende:
wat een onzin, ik voetbal wekelijks op dit niveau en heb slechts 1 keer slechte ervaring gehad de laatste 200 wedstrijden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 3 december 2006 @ 19:56:39 #19
151582 A_L_N_F
pi_44111902
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

wat een onzin, ik voetbal wekelijks op dit niveau en heb slechts 1 keer slechte ervaring gehad de laatste 200 wedstrijden.
ik heb c b en a gespeeld en ik heb heel veel matpartijen meegemaakt.

maar dat zijn persoonlijke ervaringen net als die van jou.

feit blijft dat voetbal nou niet bepaald bekend staat als eenm vredelievende sport
pi_44111908
Laffe teamgenoten .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44112049
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:45 schreef whosvegas het volgende:
Rustig aan he, anders gaat het zadel er weer op.
pi_44114032
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:56 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

ik heb c b en a gespeeld en ik heb heel veel matpartijen meegemaakt.

maar dat zijn persoonlijke ervaringen net als die van jou.

feit blijft dat voetbal nou niet bepaald bekend staat als eenm vredelievende sport
Mjah gelukkig gaat de knvb steeds beter om met dit soort teams/clubs, als teams zich niet gedragen knalt men desnoods een hele club uit de KNVB.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  † In Memoriam † zondag 3 december 2006 @ 22:06:34 #23
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_44116338
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:07 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mjah gelukkig gaat de knvb steeds beter om met dit soort teams/clubs, als teams zich niet gedragen knalt men desnoods een hele club uit de KNVB.
precies, de KNVB treed steeds vaker en (terecht) harder op naar dit soort teams!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 3 december 2006 @ 22:20:31 #24
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44116886
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:06 schreef just me het volgende:
precies, de KNVB treed steeds vaker en (terecht) harder op naar dit soort teams!
Idd gelijk schorsen dat hele team dan leren ze het snel genoeg af
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44118955
quote:
Voetballer breekt schedel en oogkassen tegenspeler

Oud-Beijerland - Een 33-jarige man uit Oud-Beijerland is zaterdagmiddag ernstig gewond geraakt tijdens een voetbalwedstrijd tussen een elftal uit Oud-Beijerland en een elftal uit Bolnes. Het slachtoffer ligt met hoofdletsel in het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. Zijn schedel is op meerdere plaatsen gebroken/gescheurd en beide oogkassen en zijn neus zijn gebroken. Hij is buiten levensgevaar, zo meldt de politie.

Tijdens de wedstrijd ontstond er een conflict tussen het slachtoffer en een speler van de tegenpartij. De aanleiding zou liggen in een ander opstootje in het veld waar de 33-jarige wat van zei tegen de scheidsrechter. Het slachtoffer kreeg een kopstoot waardoor hij op de grond viel. Daarna volgde een harde trap tegen het hoofd van het slachtoffer.

De hulpdiensten ambulance en politie werden direct ingeschakeld. Het slachtoffer werd met de ambulance naar het ziekenhuis in Rotterdam vervoerd. Door omstanders werd getracht de verdachte vast te houden in afwachting van de politie. De man wist echter weg te komen en vluchtte met een auto.

De politie heeft direct een onderzoek ingesteld naar deze man. Er wordt met 8 rechercheurs aan de zaak gewerkt. De identiteit van de verdachte is bekend. Hij wordt dringend verzocht zich zo spoedig mogelijk te melden bij de politie.
Bron: BlikopNieuws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')