In het derde jaar heb je geen tentamens meerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:33 schreef Avalanche.. het volgende:
Tentamens in Zwolle.
3 tentamens in 2 weken tijd (na de herfstvakantie)![]()
Ik vond het feestje een beetje tegenvallen, ik had het wat wilder verwachtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef PLAE@ het volgende:
Gisteren feestje gehad![]()
Hij ging lekker![]()
En nu iets minder![]()
Je vat mijn gedachtes eigenlijk prima samenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond het feestje een beetje tegenvallen, ik had het wat wilder verwacht![]()
Ook wat minder dat er telkens dezelfde muziek werd gedraaid.
Naja met wat drank is alles leuk![]()
Je moet toch wat om je een beetje te vermakenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je vat mijn gedachtes eigenlijk prima samen![]()
Ik vond t ook allemaal wat matjes en de muziek waardeloos. Maar de drank maakte bij mij een hoop goed uiteindelijk. ow wat ben ik sneu![]()
![]()
ow nu maak je me aan het twijfelen of ik het ook echt niet morgen hebquote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik ook.
Morgen communicatie. Sommige dingen zijn wel vaag gelul daarvan.
Heel erg leuk! Interessante stof en Utrecht is helemaalquote:
Ja, sinds ik m'n P heb gehaald heb ik er weer helemaal zin in (begin van dit schooljaar zag ik het allemaal wat somberder in). Sowieso vind ik het een leuke opleiding, maar nu alweer beter dan in het eerste jaar wat mij betreft!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heel erg leuk! Interessante stof en Utrecht is helemaal![]()
Vind jij het ook nog steeds leuk?
(Nu ga ik toch echt even leren...)
Ja baasquote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, sinds ik m'n P heb gehaald heb ik er weer helemaal zin in (begin van dit schooljaar zag ik het allemaal wat somberder in). Sowieso vind ik het een leuke opleiding, maar nu alweer beter dan in het eerste jaar wat mij betreft!
En nu leren jij!.
En je wilt het niet weten van Utrecht?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En Tilburgers, hoe zijn de tentamens tot nu gegaan?
Ik heb vakreflectie en actualiteit niet gehaald, KvdW wel...
Omdat je het zo graag wil danquote:
Shit, ik ben vergeten om mezelf in te schrijven voor KvdW!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En Tilburgers, hoe zijn de tentamens tot nu gegaan?
Ik heb vakreflectie en actualiteit niet gehaald, KvdW wel...
Slecht.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef moemoe het volgende:
Dan vraag ik het wel! Hoe zijn de tentamens tot nu toe gegaan, lieve mensen uit Utrecht![]()
Weet je inmiddels al meer? J&M haal je in de herkansing wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Omdat je het zo graag wil dan![]()
Ik heb nog maar 1 cijfer ontvangen en dat was niet goed![]()
Journalistiek en maatschappij, maar dat is mijn eigen schuld enzo![]()
Je mag het tot in de eeuwigheid herkansen als je je P hebt jaquote:Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Slecht.![]()
Maar slechts één toets, en mag het toch tot in de eeuwigheid herkansen.
[..]
Weet je inmiddels al meer? J&M haal je in de herkansing wel.
Ik had een 4,6.... Ik had alle fouten verkeerd verbeterd, zonder typ-ex zegmaarquote:Op woensdag 2 november 2005 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
nog meer mensen tentamenweek nu?
vandaag journ. gehad ( 1B) heb de theorievragen wel redelijk gemaakt, die actualiteit dingen misschien goed gegokt
Kunst en Cultuur.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je mag het tot in de eeuwigheid herkansen als je je P hebt ja![]()
Maar welk tentamen heb je niet gehaald dan?
Tsja, echt snel zijn ze er niet mee. Je zou toch denken: koud kunstje, die meerkeuzeformulieren door een nakijksysteem halen. Maar het moet wél gedaan worden hè!quote:Ik weet nog niks![]()
Voor de overige tentamens heb ik wel goede hoop![]()
Tuurlijk haal ik J&M gewoon bij Fok! vandaan blijven dan komt alles goed![]()
Mjah zeg ik ook vaak tegen mezelf ''ik had het ook niet goed geleerd''quote:Op donderdag 10 november 2005 08:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Kunst en Cultuur.
Best beschamend eigenlijk! Ik praat het voor mezelf goed door een 'ach ja, ik had het ook niet goed geleerd'...
[..]
Tsja, echt snel zijn ze er niet mee. Je zou toch denken: koud kunstje, die meerkeuzeformulieren door een nakijksysteem halen. Maar het moet wél gedaan worden hè!
Gelukkig maar dat je wel denkt dat je het hebt gehaald. Welke vakken waren het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |