quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Allemaal verschrikte gezichtjes, staren elkaar vol ongeloof aan, mompelen 'daar gaat onze kans op het kampioenschap' en laten de eigen wedstrijd verder voor wat die is.
ja, in de rust en op het einde. Maar er zijn ook altijd wel mensen in de buurt die via een oordopje naar de radio luisteren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
Worden de tussenstanden van andere wedstrijden überhaupt wel doorgegeven bij jullie in het stadion?
Met een verschrikt gezicht dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, in de rust en op het einde. Maar er zijn ook altijd wel mensen in de buurt die via een oordopje naar de radio luisteren.
\quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:17 schreef Goldboy het volgende:
4-2 Vanavond. Verder heb ik niks te melden. Ik ga naar 't Stadion...
Feyenoord verliest traditioneel gewoon weer van Groningen morgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:12 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb ook een goed gevoel over vanaaf. Koné gaat knallen en vanavaond staan we (wellicht maar voor een paar uur) bovenaan.
Ga final fantasy spelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:10 schreef JoleX het volgende:
ach moet een makkelijke overwinning voor az worden
Ik dacht dat het aan mij lag, maar ik heb 'm ook niet gezien en die tweede keer geel van Vlaar is ook niet uitgezonden...quote:
Gele kaarten zendt Talpa vrijwel nooit uit. Toch vreemd, aangezien hier de rode kaart uit voorkwam.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag, maar ik heb 'm ook niet gezien en die tweede keer geel van Vlaar is ook niet uitgezonden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |